Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
59581/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KOLMATTA PÄIVÄÄ ILMAN IG JA KÄÄRYLEEN STALKKAUSTA 😭

Mikä siinä Instassa on ongelmana? Siis jos oikeasti on ongelma niin mulla on kokemusta ratkasuista.

Vierailija
59582/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään mietitytä, että miksi K veti nyt yhtäkkiä Siitä viis -biisin🤔

Tä on kyllä monen mielestä yksiä parhaita Kn biisejä, joten varmaan siksi? Tosin K itse sanoi jossain, että olis saanut melkeen jäädä tekemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
59583/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
59584/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
59585/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitetaanpa välillä listaa pitkästä aikaa

TheLista,Huomenta,Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,Nace,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,umpihetsku,Callum,seksuaalinen suuntautuminen,Paidaton Olavi p ers paljaana crowdsurfaa,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,persikat,JVG,Tito,S talin,Jambo,Tauski,Harry,paljaat t isut keikalla,otimme suoraan pullosta sinä,minä K ja B,Jukka näpit irti Kääryleestä jytkytä Häärylettä,kultsi puppeli mussukka,tuhmeliini,hanipöö,pikku kulta,Conor,cameltoe,estrogeeni naudan riippu t issi,Antero ihanaa Jan ihanaa,Rylan,Jesse, Matti yhä eksyneenä Suomenlinnassa,liian isot mies t isut,massu,kevätkääryle,glitteri stringi bikinit daddylle,karmit kaulassa kaapista ulos,casual nöpötys,Callumin nenän römpötys,monen kuukauden esileikki,housuissa pullottava Neitsyt Marian suojeluksessa oleva,Jokeripojat ja anopit ja apet possujunassa,horny jail,Ressu Redford,Jure valmis mihin vaan,kielimiehiä,Olavi Virta ,Hopeinen Kuu,Siltsu, parijooga,kielikylpy,häämatka,Ja ei kun miestä seinälle! Poika on tullut kotiin! Me ollaan homoja kaikki, kun oikein silmiin katsotaan,Lasse anna mennä,Anna Liisa,Callumin räkäsoundi,koukkunokan varsi,B ei käy kakalla eikä piere ei juo ei tupakoi eikä nai,sukka sandaalit,Sugar Daddy Anders kaappaa Kärden saarelle auta Boitsu,Linda kyykkää ja jousella p ersuksille,Antit Kurhinen ja Kurvinen, Markus Räikkönen,Infantiili,Marita Taavitsaisen vibrato,Bejba,p ersseestä piukat housut,Irmelin lepattavat lahkeet,polvipussit pitkällä nahkahousuissa joissa biojäte vaara, Kärden pieniä kiinteitä pakaroita,Peten nätit titsut,täyttymätön lipaisu ,virkattu munakukkaro,27.7. Liputuspäivä 50 senttiselle yksityishenkilölle joka näkyy selkeällä säällä Serbiaan asti Serbian ja Slovenian lipuin, BC Joonas hevon v itussa,kolmannen käden tieto ja taidekuva ei kerro mistään,lonkeroröllykkä,lutunen luppana,sivistyneet JO pojat hierovat munaa ja ei pääse Kärde samalle tasolle, Kärtsällä taskut massii pullollaan,Bojalyn hyppää kakusta ja antaa openminded daddylle itsensä ja kirsikat synttärilahjaksi,Alma tädin p**se,p ornotehdas,nukesta ilmat pihalle kynsien,

#skeggeveks,kostopitsihepenet, laatikoihin kompurointi ympäripäissään ja mammanpoikien pyykkäyspalvelu.,Käärijän spärdet,sonninmullikka,e-nauta,kusettaja Boitsu,Kiks,estrogeenin olematon kemiallinen kaava,Krisin aamuöinen viesti ja 24/7 palveleva hotline,twitterissä trendaavat mylvivät ja kuolaavat naudat,yksityishenkilö on kansainvälinen ilmiö ja maailman 8.ihme,rimpula riukupetteri,Jann,Paavo Pesusienen Pina Colada,Sohvaperse,Kärden perseelle haiseva sohva,

Heinäpaalit on Bojanin ääniä päässään kuulevien nautojen herkkua,Siittiöt anaalissa ja mehujäät kurkkuun asti,Kärden pikku pussukoissa vauvansiemeniä pullavat tikkataulunännit estävät imetyksen,Jokerien panokoppi lavan alla ,Studfarmilla kokoja vertaillaan ja kommandona lavalla yksityishenkilöt hervottomasti heiluvat,vakiopano jono,pikaiset run kut,perseenpesusieni ,Boitsun (s)eksoskeleton, hellä hoiva, omahoitaja,titanicin ovi,kivittäkää vain,denssi,only fans,alkoholi mainonta,pullottava etumus siunatussa tilassa,häränpallit ,Yksityishenkilö on minun presidenttiehdokkaani,munabolero, Lado mikä on motiivisi auta Matti,Trumpin pussy,seksuaalinen haaveilu,Väyrysen Paavo ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuko jotain?

Kasvaa vaan lista 👍

Otin tämän talteen. Voin sitten vuosien päästä ihmetellä, että mikä hulluus minuun iski keväällä 2023. Mm. Estrogeenin olematon kaava on mennyt multa täysin ohi.😂

Vierailija
59586/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häärijän uusin stoori, se kosintapätkä. Vilahtaako verkkohousujen sisältöä vai kuvittelenko vain?

Se on sauma.

Vierailija
59587/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tumblr.com/devotedlydarkcrown/724638428529082368

Hmm, K taitaa digata Demonia ;) Ehkä kertonut sen myös B:lle ja siksi B alkanut tekeen Demoni scream... Pitää vissiin mennä kylmään suihkuun vielä ennen unia :D

Vierailija
59588/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi lapsukaiset!

Rakasi =RA Jere on muinaisegyptin auringonjumala jolla on äärimmäisen voimakkaat kaikenläpäisevät silmät.

KASI on äärettömän numero eli ääretöntä rakkautta ja energiaa.

Lopun SI tarkoittaa "kyllä" espanjaksi, tämä viittaa Jokereiden tulevaan espanjankieliseen musiikkiin.

keskeltä löytyvä AKA viittaa myös että Jere suunnittelee ensi vuodelle keikkaa Akaalle.

Jokeripokeri poks! Koodi on murrettu!

Leila 💖

Vierailija
59589/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka päivystän täällä melkein 24/7 niin jotain on minultakin mennyt ohi tai muisti pettää joten mikä on tuo listan "otimme suoraan pullosta sinä,minä K ja B,".

Vierailija
59590/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B sanoo itse että oli paniikkikohtaus lavalla!

Vierailija
59591/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toista kun tuntuu pahalta tuo haastattelu.S aatanan twitteri !!!

Vierailija
59592/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä?

Vierailija
59593/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuossa rannekorussa siis teidän mielestänne lukee? Minä näen sanan "rakasi". Tosin r-kirjain on pimennossa, mutta toisissa kuvissa on näkynyt.

Rakasi:

https://www.tumblr.com/devotedlydarkcrown/724638973152182272/ive-also-b…

Eli Salkkari-yhteys! Onkohan Jeren tyttöystäväkin Salkkarit fani vai voisiko tuo olla fanilahja kuitenkin?

Onko sillä väliä? Jere on ja lahjan antaja tietää sen.

Ei sillä ole merkitystä, mutta musta tuo on vaan oikeasti aika suloista, jos teksti on tosiaan viittaus Salattujen Elämien Roosaan ja tarkoittaa "Minä rakastan sinua".

No ei tietenkään ole.

Mitä se sitten tarkoittaa?

Sen tietää vain J itse. Ei ainakaan mitään Pasiin liittyvää, ja tuskin myöskään salattuihin elämiin, kaikkialla muualla ton spekulointi on täyttä läppää. Vaikka sarjasta pitääkin.

En minäkään ollut koskaan kuullut että rakasi olisi joku salkkarit meemi tai muu mutta youtubesta löytyy pätkä Roosan puhetta ja siinä sanoo rakasi. Salkkareita en olekkaan kyllä katsonut. 

Vierailija
59594/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ollut paniikkikohtaus ja missä ja mitä?

Tulin just hjälpä mej!

Vierailija
59595/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä?

Yllä linkatussa haastattelussa.

Vierailija
59596/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei hyvin mee. Tää kaikki on nyt Bojtsulle liikaa

Vierailija
59597/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan käsittämätöntä, että on vetänyt keikan loppuun. 🥺

Vierailija
59598/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi tää enemmän "faktoihin" ja huumoriin keskittyvä palsta taas aukesi. 😄 Liian hapokasta tuolla toisaalla.

Katsoin nyt vasta aamulla tuon B:n radiohaastattelun käännöksen.Täytyy kyllä sen perusteella antaa palstan naudoille tunnustusta, että hyvin ootte kyllä aistineet keikkatallenteista ja somen perusteella mitä on B:n suhteen tekeillä. Siis vilpittömästi. Kaiken tuon, mitä se itse sanoi, on täällä osattu aistia. Itehän oon niin laput silmillä, että kaikki tuollainen menee ohi. On kyllä herkkä mies, paljon täytyy vielä oppia itseensä kovettamaan. 🥺

Nyt mä oon jopa keskarikuvajankkaajan kanssa samaa mieltä.

Vierailija
59599/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa todella hyvä haastattelu. Tuli selvyyttä moneen asiaan kuten B:n näkemykseen G:n toiminnasta, mitä täälläkin joku kaipaili. Ihailen sitä miten fiksu B on ikäisekseen ja miten hyvin osaa pukea ajatuksiaan sanoiksi 💛

Vierailija
59600/123801 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi tuo Twitterin toksinen porukka katsoa peiliin ja miettiä mitä on tullut tehtyä mutta en ikävä kyllä usko että tajuavat oman toimintansa syy-seuraussuhdetta B:n vointiin ja tilanteeseen.

Ketju on lukittu.