Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
59541/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3000 sivu lähenee!

Et löytänyt pistettä puhelimesi näppikseltä?

Vierailija
59542/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häärijä kosinut K ta denssillä. Kyllä B ja K kohta näkee, nyt on pudonnut niin paljon vihjeitä lyhyen ajan sisään.

Missä?

Vaasassa. Häärijän ig.

En näe kyllä. . . 🥺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
59543/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haastattelusta

THEY GAVE UP ON THE FULL ENGLISH ALBUM IT WILL BE IN SLOVENE SERBIAN ENGLISH AND MAYBE SPANISH AND FRENCH

https://twitter.com/yiboego/status/1687161896036679693?s=61&t=jMNsX7BzV…

Bojan laulamassa ranskaksi! Housut kastu jo pelkästä ajatuksesta!🔥

Onko pakko seksualisoida ihan kaikki.

On!

Rehellisesti tähän, onhan tämä tällainen pian 3 kk ovulaatio ollut...

Tämä. Oon miettinyt, että tämän ikäisenä (47) ne taitaa olla mun viimeiset munasolut, jotka on tulleet hulluiksi en ikipäivänä olisi kuvitellut, että

kolme kuukautta putkeen mietin Käärijän hikistä mahaa ja sen nuolemista, muun muassa. Puolisoni on kyllä hyvin tyytyväinen vipinää riittää joka päivälle 😅.

No entäs me miehet? Millä me voidaan selittää tämä jatkuva hulluus? Onko Jokereilla ja Käärijällä kyky saada miehetkin raskaaksi ihan vain kuvien välityksellä.

Todennäköisesti: on.

T. Maho nainen jonka ne luultavasti pistää myös paksuks ennemmin tai myöhemmin

Vierailija
59544/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häärijä kosinut K ta denssillä. Kyllä B ja K kohta näkee, nyt on pudonnut niin paljon vihjeitä lyhyen ajan sisään.

Missä?

Vaasassa. Häärijän ig.

En näe kyllä. . . 🥺

Stoorissa.

Vierailija
59545/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä?

Vaasassa. Häärijän ig.

En näe kyllä. . . 🥺

Häärijän vika ig story.

Vierailija
59546/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä?

Vaasassa. Häärijän ig.

En näe kyllä. . . 🥺

Viimeinen stoori!

Vierailija
59547/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä?

Vaasassa. Häärijän ig.

En näe kyllä. . . 🥺

Meinaatko nyt oikeasti alkaa rämpyttämään häpyhuulia jollekkin kolikkoaukolle?

Vierailija
59548/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haastattelusta

THEY GAVE UP ON THE FULL ENGLISH ALBUM IT WILL BE IN SLOVENE SERBIAN ENGLISH AND MAYBE SPANISH AND FRENCH

On!

Tämä. Oon miettinyt, että tämän ikäisenä (47) ne taitaa olla mun viimeiset munasolut, jotka on tulleet hulluiksi en ikipäivänä olisi kuvitellut, että

kolme kuukautta putkeen mietin Käärijän hikistä mahaa ja sen nuolemista, muun muassa. Puolisoni on kyllä hyvin tyytyväinen vipinää riittää joka päivälle 😅.

No entäs me miehet? Millä me voidaan selittää tämä jatkuva hulluus? Onko Jokereilla ja Käärijällä kyky saada miehetkin raskaaksi ihan vain kuvien välityksellä.

Täytyykin tehdä huomenna varmuuden vuoksi raskaustesti. T: lihaa syövä heteromies (Olen katsonut kuvia Bojanista ja Käärijästä isoäitini puolesta, muuten en sellaisia vilkuilisi ikimaailmassa.)

Vierailija
59549/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tuo K hymy tuossa kolmannessa kuvassa instassa. Ei ihme että B hurmaantui 🥵

Vierailija
59550/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä?

Vaasassa. Häärijän ig.

En näe kyllä. . . 🥺

Siinä lähtee se loppukin näkökyky jos tuohon lähtee.

Vierailija
59551/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haastattelusta

On pakko. Ainakin täällä.

Vierailija
59552/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä?

Vaasassa. Häärijän ig.

En näe kyllä. . . 🥺

Taisi olla viimeinen stoori.

Vierailija
59554/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä?

Vaasassa. Häärijän ig.

En näe kyllä. . . 🥺

Voi neitsyt Maria sentään.🤣

Vierailija
59555/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://64.media.tumblr.com/cfcd437fa508c7cffedcaa44802143f3/c8ae19ef8b…

Mikä paikka tämä tumputtaja on?

Vierailija
59556/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuossa rannekorussa siis teidän mielestänne lukee? Minä näen sanan "rakasi". Tosin r-kirjain on pimennossa, mutta toisissa kuvissa on näkynyt.

Vierailija
59557/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi miten kuuma Jan on naisena.🥵

59558/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1687026063501664256?t=rVMxNEn…

Miksi mulle tulee bojanista usein vahvat adhd-vibat?

Itselläni siis on adhd ja mielestäni näen monessa bojanin videossa itselleni tosi tutun keskittymisen herpaantumisen tai ajatuksen liian nopean lennon, jolloin varsinaiseen kysymykseen voi olla vaikea palata.

Pakko vielä varmuuden vuoksi lisätä että adhd ei sellaisenaan ole oppimisvaikeus eikä este opinnoille, kun joku tähän kuitenkin tarttuu.

Jos tämä on Madrid, kun on tuo kukkapaita, niin ajatus voi olla ihan jossain muissa suunnitelmissa...💚

Joo, otin tämän vaihtoehdon kyllä huomioon 😄. Oli silti vaan niin hyvä esimerkki, kun itselleni on käynyt usein juuri noin. Olen asiantuntijatyössä ja usein työhön kuuluu vähän tuollainen haastattelumainen vastailu (ilman suurta julkisuutta kuitenkin) ja kerran jos toisenkin lause on jäänyt ihan täysin kesken, kun ajatus on ehtinyt paljon pidemmälle kuin suu, ja siinä on sitten jotenkin asiallisesti pystyttävä palauttamaan sekä kysymys että ne omat siihenastiset sanat mieleen ja pelastettava mitä pelastettavissa on. Tuossahan bändikaverit tarttuivat heti kysynykseen, mutta ei bojan vaikuttanut kovin vakuuttavalta siinä kompatessaan että juujuu la zarra.

Eikös tuo ole Madridin preparty. Kyllä olivat Bojanin ajatukset varmaan ihan muualla. Ei tue tämä adhd:ta.

Mainittakoon, että aikuisten add/adhd-diagnostiikka on siksi vaikeampaa kuin lasten ja nuorten, kun oireiden pitää olla alkanut jo alle kouluiän. Nyt on ikärajaa ilmeisesti hieman nostettu aikuisten kohdalla. Oireita pitää esiintyä ainakin kahtaalla eli lapsilla ja nuorilla yleensä päiväkodissa / koulussa ja kotonana. Jos kotona ei ole (niihin on totuttu, eivät häiritse siellä), voi oireita tulla esim. lääkärin vastaanotolla, neuvolassa.

Monilla add/adhd:hen liittyy oppimisvaikeuksia, mutta usein be ovat lievähköjä, kapea-alaisia.

Raja "normaaliin" on monesti "kuin veteen piirretty viiva", kun on kyse lievistä add/adhd- oireista. Sellaisista tapauksista, joilla ei ole diagnoosille mitään tarvetta, silloin dg voi jättää asettamatta ja jäädä seuraamaan tilannetta.

Add/adhd lääkehoito on parantanut monen lapsen ja nuoren elämää hyvin oleellisesti. Parhaimmillaan koulusta opettajien palaute on ollut: "Nyt tämä on ihan toinen poika".

T. Työssään add/adhd lapsia ja nuoria hoitanut lastenneurologian erikoislääkäri

Monettako kertaa sä tuota ammattias tänne tyrkytät...yrität tehdä jonkun vaikutuksen vai mikä on motiivi? Ei täällä kukaan tuo itseään esille..joten lopeta..

Tylyttäjä- maalittaja- trolli taas asialla.

Tiedoksi vaan sinulle trolli, että olen nyt kaksi kertaa allekirjoittanut ammatillani nämä add/adhd kommenttini ihan tarkoituksella. Ammatin esille tuominen on paikallaan silloin, kun ihmisellä on erityistä asiantuntemusra asiasta.

Viime päivinä on muutama muukin tuonut ammattinsa esille kommentissaan. Etkö ole huomannut? Ai niin, mutta minähän olen sinun suosikkilistallasi, kun seuraat minua aktiivisesti. Miksi ihmeessä seuraat minua. Ai niin saadaksesi laittaa minun kommentteihini täysin asiaan kuulumattomia kommenttejasi.

Huom! Älkää lähtekö tämän trollin matkaan. Jättäkää huomiotta hänet.

Vierailija
59559/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haastattelusta

On!

Täytyykin tehdä huomenna varmuuden vuoksi raskaustesti. T: lihaa syövä heteromies (Olen katsonut kuvia Bojanista ja Käärijästä isoäitini puolesta, muuten en sellaisia vilkuilisi ikimaailmassa.)

Kyllä tää on päivän PARAS!

Vierailija
59560/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni meidän uudesta eduskunnasta ns. fanittaa Käärijää ja Jokereita? Kyllä siellä pari tosi shippaajaa on joukossa mukana.

Ketju on lukittu.