Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
5901/123801 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän MTV3 haastattelussa, kun kertoo Bojanista kerraten heidän tutustumisen vaiheita. Sen jälkeen, kun on kertonut, että pre-partyjen jälkeen, kun ei oltu samassa tilassa vaan oltiin eri maissa, niin jauhettiin ja laiteltiin viestiä.

Tässä kohtaa tarinan vaiheet siirtyy viisuihin, niin mulla kiinnitti huomion alunperinkin, miten tulee jännä hymy, katselee poispäin haastattelijasta kun jatkaa: "ja, ja ja, tota, hengailtiin jonkun verran kyllä ja tuli vietettyä aikaa"

Voihan olla ihan yleisestikin hauskat yhteiset live-hetket, jotka tuo virneen huulille, mutta jotenki jännä ilme musta:D

Ja lisää ylitulkitsemisshippausta: tuo ilmaisu nyökytellen, että hengailtiin kyllä ja tuli vietettyä aikaa, kuulostaa ihan niinku vastais myöntävästi johonki mihin tahansa kysymykseen lisättynä vähän nolostuneen iloisella hymyllä (vaikka kukaan ei siinäkohdas kysyny mitään vaan oli vaan se yleisesti pitkä vastaus Bojan-kysymykseen)

Kohta 6:25

Tää on niin ihana. Kommunikoitiin ensin kasvoilla ja eleillä. Voi käärijä, se on flirttailua.

Ja sit vielä täs on jotain, vähän niinku löydät uusia ystäviä ja sillä tavalla.

Niin. Vähän niinku.

Eli sen kummemmin K kuin B eivät ole ymmärryksensä mukaan flirttailleet. Jep jep 😄

Eli Käärijä ei tiedä mitä on flirttailu, ja Bojan tietää että ei flirttaillut Käärijän kanssa, koska oli ihan kultaisena noutajana 😂

Voi näitä!

Ja kun kerran K kertoi, että olivat yhteyksissä paljon silloinkin kun eivät nähneet (Madridin ja Liverpoolin välissä), niin jo se nyt olisi kumma, jos ei linjat olisi auki edelleen. Onko linja kuuma vai lämmin, siitä emme sitten tiedä.

Ja se ilmaus siinä haastattelussa, että kun "emme olleet samassa tilassa, vaan oltiin eri maissa, hän oli Sloveniassa ja minä Suomessa", nii jauhettiin etc (pre-partyjen jälkeen tutustumisesta ja yhteydestä)

Musta tää oli aika romanttinenki ilmaus näin shippauslasien läpi:D

Tai en tiiä oisinko itse keksiny käyttää kaverista ja ajasta jona ei nähty ilmausta, että kun ei oltu samassa tilassa, toki kaikki puhuu ja kokee omalla tavallaan!

Tästä shippausmielentilassa tuli vaan semmonen 'tuntui isolta asialta kun ei olti enää samassa tilassa' & Romeo ja Julia -viba, että kun paikka ja maantiede erotti!

Kyllä, hyvin yksityiskohtaista ja tarkkaa kerrontaa, josta jotenkin käy ilmi, et asiaa on pohdittu. Et ei olla yhdessä eikä samassa tilassa, edes samassa maassa. Ja ajatus käynyt niissä hetkissä, kun oltiin. Et miten erilaista oli olla yhdessä ja siinä "samassa tilassa". Millasta oli, miltä tuntui.

Ihanan avoimesti K kertoo heistä tossa. Eikä voi olla hymyilemättä. Toivottavasti ei tosiaan ole heidän välejään liian innokkaat fanit pilannut ja jatkossakin voi Jerekin puhua yhtä kauniisti ja lämpimästi Bojanista.

Olikos se peräti fyysisesti samassa tilassa?

Eli mielessä pyöri ja jollain tasolla oltiin yhdessä kuitenkin.

Vierailija
5902/123801 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin, mulla on nyt vahva tuntemus, että Käärijä ei voi nyt henkisesti hyvin. Mennyt puoli vuotta alkaa nyt purkautua myös varjopuolineen, kuin filminauha, eikä K löydä nyt heti uutta vaihdetta silmään.

Olen menneen UMK palstan mahtava oraakkeli

-O

Varmaan kuitenkin on taustajoukkoja, joiden kanssa voi selvitellä ja olihan hän juuri lomalla.

Oletko oikeasti jonkin sortin velho vai onko tuo vitsiä.🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5903/123801 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tiktokista kopsata linkkejä (perkele!) mut ootteko nähneet sen pätkän joltain Joker Outin keikalta missä Bojan antaa Janille suukon suoraa suulle???

Vierailija
5904/123801 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän MTV3 haastattelussa, kun kertoo Bojanista kerraten heidän tutustumisen vaiheita. Sen jälkeen, kun on kertonut, että pre-partyjen jälkeen, kun ei oltu samassa tilassa vaan oltiin eri maissa, niin jauhettiin ja laiteltiin viestiä.

Tässä kohtaa tarinan vaiheet siirtyy viisuihin, niin mulla kiinnitti huomion alunperinkin, miten tulee jännä hymy, katselee poispäin haastattelijasta kun jatkaa: "ja, ja ja, tota, hengailtiin jonkun verran kyllä ja tuli vietettyä aikaa"

Voihan olla ihan yleisestikin hauskat yhteiset live-hetket, jotka tuo virneen huulille, mutta jotenki jännä ilme musta:D

Ja lisää ylitulkitsemisshippausta: tuo ilmaisu nyökytellen, että hengailtiin kyllä ja tuli vietettyä aikaa, kuulostaa ihan niinku vastais myöntävästi johonki mihin tahansa kysymykseen lisättynä vähän nolostuneen iloisella hymyllä (vaikka kukaan ei siinäkohdas kysyny mitään vaan oli vaan se yleisesti pitkä vastaus Bojan-kysymykseen)

Kohta 6:25

Tää on niin ihana. Kommunikoitiin ensin kasvoilla ja eleillä. Voi käärijä, se on flirttailua.

Ja sit vielä täs on jotain, vähän niinku löydät uusia ystäviä ja sillä tavalla.

Niin. Vähän niinku.

Eli sen kummemmin K kuin B eivät ole ymmärryksensä mukaan flirttailleet. Jep jep 😄

Eli Käärijä ei tiedä mitä on flirttailu, ja Bojan tietää että ei flirttaillut Käärijän kanssa, koska oli ihan kultaisena noutajana 😂

Voi näitä!

Ja kun kerran K kertoi, että olivat yhteyksissä paljon silloinkin kun eivät nähneet (Madridin ja Liverpoolin välissä), niin jo se nyt olisi kumma, jos ei linjat olisi auki edelleen. Onko linja kuuma vai lämmin, siitä emme sitten tiedä.

Ja se ilmaus siinä haastattelussa, että kun "emme olleet samassa tilassa, vaan oltiin eri maissa, hän oli Sloveniassa ja minä Suomessa", nii jauhettiin etc (pre-partyjen jälkeen tutustumisesta ja yhteydestä)

Musta tää oli aika romanttinenki ilmaus näin shippauslasien läpi:D

Tai en tiiä oisinko itse keksiny käyttää kaverista ja ajasta jona ei nähty ilmausta, että kun ei oltu samassa tilassa, toki kaikki puhuu ja kokee omalla tavallaan!

Tästä shippausmielentilassa tuli vaan semmonen 'tuntui isolta asialta kun ei olti enää samassa tilassa' & Romeo ja Julia -viba, että kun paikka ja maantiede erotti!

Kyllä, hyvin yksityiskohtaista ja tarkkaa kerrontaa, josta jotenkin käy ilmi, et asiaa on pohdittu. Et ei olla yhdessä eikä samassa tilassa, edes samassa maassa. Ja ajatus käynyt niissä hetkissä, kun oltiin. Et miten erilaista oli olla yhdessä ja siinä "samassa tilassa". Millasta oli, miltä tuntui.

Ihanan avoimesti K kertoo heistä tossa. Eikä voi olla hymyilemättä. Toivottavasti ei tosiaan ole heidän välejään liian innokkaat fanit pilannut ja jatkossakin voi Jerekin puhua yhtä kauniisti ja lämpimästi Bojanista.

Olikos se peräti fyysisesti samassa tilassa?

Eli mielessä pyöri ja jollain tasolla oltiin yhdessä kuitenkin.

Hei, joo niinhän se olikin! Vai fyysisesti samassa paikassa?

Tästähän tulee mieleen, että vaikka eivät olleet fyysisesti samassa paikassa, niin henkisesti tai ajatuksen tasolla ehkä sitten olivat!

Vierailija
5905/123801 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin, mulla on nyt vahva tuntemus, että Käärijä ei voi nyt henkisesti hyvin. Mennyt puoli vuotta alkaa nyt purkautua myös varjopuolineen, kuin filminauha, eikä K löydä nyt heti uutta vaihdetta silmään.

-O

Ai joka ennusti että Käärijä voittaa viisut🤔

Suuri O ennusti hämmennystä ennen finaalia (korvanapin hajoaminen) ja voittoa selvällä kaulalla..Oraakkelille näyttyi etukäteen vain suuret, ihmisistä lähtevät energiat, eli yleisöäänten voitto selvällä kaulalla..

Juryäänet eivät lähettäneet lainkaan havaittavaa energiaa, joten ennustuksen lopputulos oli tässä tapauksessa virheellinen.

Tunnen jälleen energiaa ja se ei ole nyt selkeää ja hyvää.

-O

Vierailija
5906/123801 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-O

Voin kyllä uskoa tämän ilman oraakkeliakin. Näkihän sen koko loman ajan, ettei ollut oma itsensä. Somessakin pitää hiljaiseloa. Lomalta joutui tekemään väkinäisiä postauksia matkasponssin takia. Voi Kärtsä! Toivottavasti tukijoukot pitää huolta!

Kamalalta tuntuu sellainen, jos tuolta lomalta oli pakko postailla vastineeksi ilmaisesta lomasta, eikä ollut sellainen fiilis, että olisi jaksanut. Melkein jättäisin ottamatta vastaan loman noilla ehdoilla.

Vierailija
5907/123801 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-O

Suuri O ennusti hämmennystä ennen finaalia (korvanapin hajoaminen) ja voittoa selvällä kaulalla..Oraakkelille näyttyi etukäteen vain suuret, ihmisistä lähtevät energiat, eli yleisöäänten voitto selvällä kaulalla..

Juryäänet eivät lähettäneet lainkaan havaittavaa energiaa, joten ennustuksen lopputulos oli tässä tapauksessa virheellinen.

-O

Oi sinä mahtava oraakkeli! Muistan sinut ja siksi uskallan kysyä: Kerropas meille virtaako Kärtsän ja Bojanin välillä minkäänlaisia energioita?

Vierailija
5908/123801 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-O

-O

Kuinka vahvasta häiriötilasta arvon oraakkelilla on tieto. Saadaanko päivissä mies kuntoon vai onko kyse voimakkaammasta voimien järkkymisestä.

Vierailija
5909/123801 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa tiktokista kopsata linkkejä (perkele!) mut ootteko nähneet sen pätkän joltain Joker Outin keikalta missä Bojan antaa Janille suukon suoraa suulle???

Mun suosikki on se keikkapätkä, jossa bojan työntää mikrofonin krisille, ja kun kris laulaa (aivan ihanasti muuten), bojan näyttää vähintäänkin kiihottuneelta.

Vierailija
5910/123801 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nähnyt. Yritän etsiä sen.

Vierailija
5911/123801 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirtin näitten kahden välillä on nähnyt koko maailma ja siksihän siitä niin iso juttu tulikin. Kyseessä ei ollut pelkkä kesäleiri tai perus bromance. Flirttiä voi olla ilman sen kummempaa seksuaalista suuntautumistakin. Eikä asiat aina niin mustavalkoisiakaan ole. Tunteet on tunteita. Kovan paineen ja stressin alla helpottivat toistensa oloa ja toivat hyvää fiilistä siellä Liverpoolissa ja jo aiemmin Madridissa.

En muuten hetkeäkään epäile, et vaikka tilanne olis se, et molemmat olis vannoneet olevansa heteroita, mikään ei olis sen normaalimpaa, kuin se, että ovat voinut hetkellisesti tuntea vetovoimaa, sitä seksuaalistakin, toista kohtaan. Jos kokoajan ovat kiehnänneet yhdessä ja olleet toistensa "kimpussa" millon mistäkin syystä, on halailtu ja kosketeltu, miksei. Tuleehan siinä "kuuma" jos toinen on jatkuvasti iholla. Se koko tilanne vaikuttanut varmasti tähän. Tavallisissa olosuhteissa olis varmaan ollut hillitympää menoa.

Varmaan nyt joutuvat pitään vähän matalampaa profiilia, koska homma meni niin hulluksi kaikkialla. Ihmisethän ihan sekos ja he vielä lisäsivät vettä myllyyn noilla instajutuillaan.

Kun tää kemia millä ikinä tasolla onkaan on välittyny videoklippien perusteella ja kulttuurirajojen yli, niin mitenhän intensiiviseltä se on tuntunut heille? Vähemmästäki menee ehkä pää sekaisin, jos meilläkin menee jo näin sitä katsellessa!

Niin moni on fiiliksissä ja hykertyneenä jo pelkän videomateriaalin perusteella sieltä täältä! Ja päätellen molempien puheista, ajankäytöstä ja/tai ties mistä muusta, niin se oli spesiaali yhteys, mitä tunsivat toisiinsa!

Ilman supertiivistä viisukuplaa jo tällaisesta yllättävästä ja läheisestä hengauksesta ja yhteydestä voi kestää toipua ja ymmärtää, mitä tapahtui, puhumattakaan siitä, että se tapahtui maailman silmien alla ja koko viisukevät prosessoitavana.

Jännä myös, että on koskettanu heidän välinen meininki ihmisiä ympäri maailmaa eikä vain yhdessä maassa ja yhdenlaisessa kulttuurissa. Tulee mieleen, että ihmissuhteet? yhteinen kemia ja kehonkieli on kyllä universaaleja!

Vierailija
5912/123801 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-O

Voin kyllä uskoa tämän ilman oraakkeliakin. Näkihän sen koko loman ajan, ettei ollut oma itsensä. Somessakin pitää hiljaiseloa. Lomalta joutui tekemään väkinäisiä postauksia matkasponssin takia. Voi Kärtsä! Toivottavasti tukijoukot pitää huolta!

No onhan tämä viimeiset kuukaudet muuttaneet hänen elämänsä aivan täysin. Ensin olet käytännössä ihan tavis ja äkkiä lähes koko maailman tuntema. Jokainen teko ja sana herättävät mielenkiintoa ja jokaisella on mielipiteensä just sun asioista. Ensin pitäisi edes ymmärtää mitä on tapahtunut ja sitten vielä osaa elää ihan uudella tavalla. Vaikka tämä on todennäköisesti asia, josta hän on vuosia haaveillut, niin sitten kun se todellisuus iskee, niin ei siihen voi oikein valmistautua.

Kyllähän jokainen iso elämänkäänne muuttaa ihmistä. Itselleni tapahtui iso ikävä juttu muutama vuosi sitten, ensin masennuin mutta kun asiat lopulta selvisivät niin olen täysin eri ihminen. Mun luonne muuttui, elämän asenne on täysin eri jne.

Vierailija
5913/123801 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikki on se keikkapätkä, jossa bojan työntää mikrofonin krisille, ja kun kris laulaa (aivan ihanasti muuten), bojan näyttää vähintäänkin kiihottuneelta.

Onko tähän linkkiä? En oo nähnykään tätä!

Vierailija
5914/123801 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussailija iskee taas. Aukeaakohan tämä oikein.

https://vm.tiktok.com/ZGJxAaFXH/

Vierailija
5915/123801 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tallentanut tämän huolellisesti

https://twitter.com/evilnace/status/1662215729301848065?t=ihfblWQgzMS23…

Vierailija
5916/123801 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meno muuttuu villiksi täällä, huomaan.

Vierailija
5917/123801 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🔥🔥🔥

Vierailija
5918/123801 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pussailija iskee taas. Aukeaakohan tämä oikein.

https://vm.tiktok.com/ZGJxAaFXH/

Ei toi oo mun ihana Bojan, kuka ko lie

Vierailija
5919/123801 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OMG TUO ON KUUMA!!!

Ja tuo Kris osaa ilmeisesti myös suurinpiirtein kaikkea.

Vierailija
5920/123801 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-O

🤪

Mä muistan tän! Vähän vois vielä säätää tätä oraakkelia tarkemmaksi. Oli se aika lähellä se voitto kuitenkin!

Ketju on lukittu.