Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
59241/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se B palaa instaan. Kovasti se tuntui itselleen vakuuttelevan miten hyvä on olla ilman. Sit kun se sen uskoo, se tulee takasin.

Vierailija
59242/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lado taitaa tosiaan oikeasti käydä kuumana Käärijään.🥵 No en voi syyttää häntä siitä. Haluaa selvästi Käärijän huomiota.

Eiköhän Kärtsä hänelle pian lähetä jonkun nähdään mun makkarissa kommentin. Kyllä Kärtsä jotain vastaa siihen aivan varmasti.

Mutta siitä on jo vuorokausi! kun se kuva julkaistiin. Ehkä K on lähtenyt vaan puhelu B että nyt menit liian pitkällä ja i am coming.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
59243/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lado taitaa tosiaan oikeasti käydä kuumana Käärijään.🥵 No en voi syyttää häntä siitä. Haluaa selvästi Käärijän huomiota.

Kuka ei kävis kuumana Käärijään? 😅

Meinasin ensin kirjoittaa että kyllä meidän riipputissiosasto sen hoitaa pois häiritsemästä mutta mä luulen että K hoitaa nuo mieluummin itse. Me voidaan keskittyä Bn ja muiden poikien suojeluun.

Mutta kuka suojelisi poikia "grab them by the dick" nautakarjalta?

Vierailija
59244/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen totaalisen rakastunut Naceen.😍 Kai tämä menee pian ohi?!

Ei mene ikinä.

t. Totaalisesti rakastunut Janiin

Vierailija
59245/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on samaa laatua, ku mun rakastuminen Bojaniin, voi kertoa, ettei todellakaan mee. Pahenee vaan päivä päivältä! Kohta tulee 4 kk tätä hulluutta!

Vierailija
59246/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin se keikka oli Johanneksen kanssa samassa paikassa ?

Tänään on Kuumaa Vaasassa kans mutta vasta illalla. Kärtsällä taitaa olla huomenna keikka taas jossain p*rseessä niin en tiiä jääköhän enää illaksi. (Anteeksi ruma kielikuva huomisen keikkapaikasta, en vaan muista missä se oli mutta todennäköisesti Vaasasta katsottuna jossain kaukana)

Vierailija
59247/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään siellä Vaasassa. Tosin K on nyt ja Kuumaa vasta illalla.

Vierailija
59248/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko sanoa, että mä olen todella ylpeä suomalaisista K:n faneista ja K:sta. Noi eiliset klipit Kaivohuoneelta K yleisön seassa ja halaamassa faneja on jotain niin <3 "Tuu sitten halaa saat^na" jne. läppää! Eilinen meno ei ikinä onnistuisi monessa muussa Euroopan maassa. Jotkut klipit JO:n keikoilla UK:n joistain faneista antoi aika rääväsuisen ja tungettelevan kuvan. En nyt yleistä, mutta vertailun vuoksi suomalaiset fanit käyttäytyvät tosi hienosti ja kunnioittavat artistin tilaa. Todellakin uskon, että esim. JO kattelee noita Kärtsän keikkaklippejä mielenkiinnolla jo ihan tuon spesiaalin menon takia. Eikä niihin voi olla törmäämättä, kun K on tehnyt jotain spessua :D Lueskelin noita ulkomaalaisten kommentteja eri julkaisuissa, niin monet oli aika ihmeissään Kaivohuoneen menosta. 

Vierailija
59249/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään. Kuumaan keikka on myöhemmin tänään, K:n oli jo.

Ja K:lla ei mikään kauhea kiire ole seuraavalle keikkapaikalle...

Vierailija
59250/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanooko B ettei aio tulla enää instaan ? Anteeksi kysely, mutta en jostain syystä pääse tik tokiin.

Mainitsi jotain, ettei ehkä palaa ollenkaan, mutta täydensi sitten, ettei ainakaan hetkeen palaa. Sanoi olevan vapauttavaa, ja että on olemassa ilman instaakin. Rennon ja hyvävointisen oloinen oli.

Hassua, että tuon keikan jälkeen täällä jotkut huuteli miten väsyneeltä/humalaiselta/huonovointiselta B vaikuttaa ja nyt ihastellaan miten pirteän ja hyvinvoivan oloinen hän on juuri ennen kyseistä keikkaa kuvatussa videossa 😂😂😂

Vierailija
59251/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Kärtsä hänelle pian lähetä jonkun nähdään mun makkarissa kommentin. Kyllä Kärtsä jotain vastaa siihen aivan varmasti.

Ehkä K ei ole edes huomannut koko juttua tai sitä ei kiinnostanut kääntää tekstiä ni ei oo mitään hajua mitä siinä sanotaan. K:ta tägäillään niin paljon random juttuihin et ehkä toi on menny siltä ohi.

Vierailija
59252/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanooko B ettei aio tulla enää instaan ? Anteeksi kysely, mutta en jostain syystä pääse tik tokiin.

Mainitsi jotain, ettei ehkä palaa ollenkaan, mutta täydensi sitten, ettei ainakaan hetkeen palaa. Sanoi olevan vapauttavaa, ja että on olemassa ilman instaakin. Rennon ja hyvävointisen oloinen oli.

Hassua, että tuon keikan jälkeen täällä jotkut huuteli miten väsyneeltä/humalaiselta/huonovointiselta B vaikuttaa ja nyt ihastellaan miten pirteän ja hyvinvoivan oloinen hän on juuri ennen kyseistä keikkaa kuvatussa videossa 😂😂😂

Samaa ihmettelin, mutten viitsiny sanoa mitään. Ärsyttää vieläki ne kommentit.

Vierailija
59253/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään on Kuumaa Vaasassa kans mutta vasta illalla. Kärtsällä taitaa olla huomenna keikka taas jossain p*rseessä niin en tiiä jääköhän enää illaksi. (Anteeksi ruma kielikuva huomisen keikkapaikasta, en vaan muista missä se oli mutta todennäköisesti Vaasasta katsottuna jossain kaukana)

Heinolassa n.5h matkan päässä huomenna klo18.45. Ei kauhea kiire ole ja toivottavasti bussi käytössä. Eli aikaa olis jäädä Kuumaa fiilistelemään.

Vierailija
59254/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei tiätkö mä olen huomannut saman, ihana tyyppi! Ja tiedän, että tulee rrrrakastamaan Suomea!

Vierailija
59255/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään. Kuumaan keikka on myöhemmin tänään, K:n oli jo.

Ja K:lla ei mikään kauhea kiire ole seuraavalle keikkapaikalle...

Johannes parka keikkabussissa verhojen takana piilossa. Daddy mouruaa ovella kostohepenissä Ladon takia 🤣

Vierailija
59256/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ei kävis kuumana Käärijään? 😅

Meinasin ensin kirjoittaa että kyllä meidän riipputissiosasto sen hoitaa pois häiritsemästä mutta mä luulen että K hoitaa nuo mieluummin itse. Me voidaan keskittyä Bn ja muiden poikien suojeluun.

Mutta kuka suojelisi poikia "grab them by the dick" nautakarjalta?

Meiän naudat ei ikinä vahingoittais poikia! Silittelisivät vaan ja pitäisivät hyvinä.

Vierailija
59257/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siitä on jo vuorokausi! kun se kuva julkaistiin. Ehkä K on lähtenyt vaan puhelu B että nyt menit liian pitkällä ja i am coming.

Tuhmuuksiinko ne käyttää sen 2h48 minuuttia....

Vierailija
59258/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös se Ladon K synttärihatussa myrtsinä tullut siihen kuvan yhteyteen vasta tänään? Ehkä K vielä reagoi

Vierailija
59259/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikös se Ladon K synttärihatussa myrtsinä tullut siihen kuvan yhteyteen vasta tänään? Ehkä K vielä reagoi

Jep. Kyllä se Lado nyt vähän kerjää jotain.

Vierailija
59260/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olikin vasta se toisen päivän keikka, kun B oli väsähtäneen oloinen?

Ketju on lukittu.