Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä mainittu. https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7263080227356609824
Tuossa videossa Bojanin liikehdintä, jnkl venyttely saattaisi olla sellaista, jolla hän saa helpotusta selkävaivoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä noista m unaantarttumisvitseistä. Jos miehet vitsailisivat naispuolisen muusikon ulokkeista ja niihin tarttumisista, niin eipä naurattaisi. Sikoja olisivat. Ja vielä se, mistä läppä lähti: toinen oli hieman epämukavasti alusvaatteisillaan ja yritti heittäytyä tilanteeseen, eikä mitenkään avujaan esittelemässä. JOS jutut hänen korviin kulkeutuisi, mikä ei ole mikään ihme nykyisen tiedonkulun aikana, niin varmasti tulisi epämukava olo, vaikka ns. kehu onkin kyseessä. Miettikää jos teidän sukuelimestä vitsailtaisiin julkisesti netissä?
Menepä sille yhdelle miesvaltaiselle palstalle, niin järkytyt todenteolla. Jos oikeasti luulet, että miehet eivät keskustele tälläisestä asioista, niin olet todella väärässä. Vauva palsta on todella harmiton tuohon kyseiseen palstaan verrattuna. Siellä on niin oksettavaa kommentointia naisista, ettet uskokaan. Siellä myös oikeasti solvataan todella rajusti mm. Käärijää. Mene sinne moralisoimaan, siellä on oikeasti tarvetta sellaiseen.
jaahas, jaahas, taidanpa pakata ruoskalaatikkoni ja käväistä ruoskimassa muutamat jonnet.
Leila
Vaasafestival IGssä pikkupätkä Kn keikasta.
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://365.rtvslo.si/arhiv/jutranji-koncert-pri-andreju/174657653
For JO fans: I dont think this was shared before, another old old live performance at the morning radio show. From 2019. Enjoy!
Thank you!
Do you know when they changed their drummer, and why? They dont seem to miss the old one the same way they miss Martin.Apparently, Jure joined in 2021. I've never heard them talk about the old drummer or why he left.
Bojan talks about the line-up formation in this interview (at around 9-12 minutes in):
You get the idea that the original drummer was not good enough for their ambition, at least not as good as Jure is. To me it seems JO was and maybe still is very much Bojan's band (now that Martin has left anyway): he seems to be the one who's called the shots regarding the line-up, though they probably decide democratically.
It might be more democratic nowadays, as we now know that Jure is the Boss of the company
LadySLO do you understand serbian? In this video, does he say that serbian is his mother tongue as in his first language or that is his mothers tongue as in his mothers first language? The translation infers to the first option, but what he says after that makes me wonder if there is a mistake in translation or just a slight nuance difference, because he also says that serbian is not his primary language. Of course being bilingual doesnt mean that you can use both languages same way in every situation, and he is obviously very fluent in many languages, but this video made me wonder how he actually indentifies himself linguistically. Is serbian a language that he speaks with his family all the time or is it a language that he knows because of the family but doesnt really use in everyday life?
And I would like to ask (not related to earlier) that is there any info has Bojan been to Tokio or where does his love towards the town come from?
This was asked at interview once, but no, none of them have been to Japan.
Okay, I was just wondering bc Nace reacts funnily in a vid where Bojan says hed love to perform in Tokio :)
Lado taitaa tosiaan oikeasti käydä kuumana Käärijään.🥵 No en voi syyttää häntä siitä. Haluaa selvästi Käärijän huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää yhtäkkiä jonkun slovenialaisen koomikon alkaa postata k:sta yhtäkkiä ja yrittää tehdä hänet mustasukkaiseksi.
Tämä on vain villi spekulaatio minun puoleltani - ehkä B ja L puhuivat ja B uskoi hänelle, minkä kanssa hän kamppailee tällä hetkellä. L on noin 20 vuotta vanhempi kuin B, ja hän oli aiemmin bändissä, sitten hän siirtyi juontajaksi ja näyttelijäksi, nyt hän on pääasiassa stand-up-koomikko. Hänellä oli myös aikoinaan paljon keskusteltu suhde suositun slovenialaisen näyttelijän kanssa useiden vuosien ajan. Toisin sanoen, kaikki Sloveniassa tuntevat hänet, hän on ollut viihdealalla pitkään ja hän todennäköisesti osaa neuvoa B:tä monissa asioissa. Ehkä viestit ovat tapa yrittää piristää B:tä. (Vaikka B poisti IG:n käytöstä, joku muu varmasti näytti hänelle viestit) Tämä taas on vain spekulaatiota minulta, voin olla kaukana.
Ladolla oli suhde mieheen vai naiseen? Se näyttelijä?
Woman
Adhd on tarkkaavaisuushäiriö joka on jo lapsena. Se ei tule aikuisena nettiä selaillessa. Ketään ei voi diagnosoida oman mielen mukaan.
Nähtyäni Bojanin haastattelun tiktokissa tajusin, että tuskin palauttaa instaansa. Eikä ihme, tuskinpa koskaan kertovat julkisesti yksityisiä asioita tuntemattomien mässäiltäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko porukka lähtenyt täältä kokonaan, vai onko ne joutunu töihin, ku täällä on niin hiljasta. Eihän koulutkaan oo vielä alkaneet.
Verkkaisesti edistyy kun ei ole oikein materiaalia. Ja ilmeisesti viestejä taas myös poistuu/on poistunut.
Eikös sen Vaasan keikan pitäisi jo olla kohta loppumassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä noista m unaantarttumisvitseistä. Jos miehet vitsailisivat naispuolisen muusikon ulokkeista ja niihin tarttumisista, niin eipä naurattaisi. Sikoja olisivat. Ja vielä se, mistä läppä lähti: toinen oli hieman epämukavasti alusvaatteisillaan ja yritti heittäytyä tilanteeseen, eikä mitenkään avujaan esittelemässä. JOS jutut hänen korviin kulkeutuisi, mikä ei ole mikään ihme nykyisen tiedonkulun aikana, niin varmasti tulisi epämukava olo, vaikka ns. kehu onkin kyseessä. Miettikää jos teidän sukuelimestä vitsailtaisiin julkisesti netissä?
Menepä sille yhdelle miesvaltaiselle palstalle, niin järkytyt todenteolla. Jos oikeasti luulet, että miehet eivät keskustele tälläisestä asioista, niin olet todella väärässä. Vauva palsta on todella harmiton tuohon kyseiseen palstaan verrattuna. Siellä on niin oksettavaa kommentointia naisista, ettet uskokaan. Siellä myös oikeasti solvataan todella rajusti mm. Käärijää. Mene sinne moralisoimaan, siellä on oikeasti tarvetta sellaiseen.
jaahas, jaahas, taidanpa pakata ruoskalaatikkoni ja käväistä ruoskimassa muutamat jonnet.
Leila
GO LEILA GO !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leila
Muista ottaa kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Joo, sukupuolinen häirintä ei tule maailmasta loppumaan, tässähän sen näkee, mutta ehkä sen haitallisuuden ymmärtää vasta jos osuu omalle kohdalle. Etteköhän tekin ole me too:ta peukuttaneet ja kauhistelleet, mutta nyt vaan teidän tekemään häirintään puuttuminen on hysteriaa ja sievistelyä. :D
Trollille ei pitäisi vastata mutta teen nyt silti niin j vastaan meidän kaikkien puolesta: Olen kokenut seksuaalista häirintää, tiedän kyllä mitä se on. Ei tästä asiasta enempää.
Vierailija kirjoitti:
Lado taitaa tosiaan oikeasti käydä kuumana Käärijään.🥵 No en voi syyttää häntä siitä. Haluaa selvästi Käärijän huomiota.
Eiköhän Kärtsä hänelle pian lähetä jonkun nähdään mun makkarissa kommentin. Kyllä Kärtsä jotain vastaa siihen aivan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko porukka lähtenyt täältä kokonaan, vai onko ne joutunu töihin, ku täällä on niin hiljasta. Eihän koulutkaan oo vielä alkaneet.
Verkkaisesti edistyy kun ei ole oikein materiaalia. Ja ilmeisesti viestejä taas myös poistuu/on poistunut.
Eikös sen Vaasan keikan pitäisi jo olla kohta loppumassa?
Miten niin ei ole materiaalia, kun juuri oli legendaarinen keikka, somessa tullut tällä viikolla runsaasti kiinnostavaa matskua jne. :)
Vierailija kirjoitti:
Kuka ei kävis kuumana Käärijään? 😅
Meinasin ensin kirjoittaa että kyllä meidän riipputissiosasto sen hoitaa pois häiritsemästä mutta mä luulen että K hoitaa nuo mieluummin itse. Me voidaan keskittyä Bn ja muiden poikien suojeluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Kärtsä hänelle pian lähetä jonkun nähdään mun makkarissa kommentin. Kyllä Kärtsä jotain vastaa siihen aivan varmasti.
Mut mihin se piilottaa Boitsun siksi aika?
Mä olen totaalisen rakastunut Naceen.😍 Kai tämä menee pian ohi?!
Vierailija kirjoitti:
Kukapa ei kävisi kuumana Käärijään?
Milloin se keikka oli Johanneksen kanssa samassa paikassa ?
Mitenköhän B seuraa K tapahtumia joutuukohan hän katto jokereiden omilta sivuilta tai muut jokerit joutuu näyttää hänelle tai k lähettää B:nille viestinä.
Menkää moralisoijat sinne musiikkiketjuun.
Kyllä teitä näyttää hirveästi nämä meidän jutut kiinnostavan ja varmasti katsotte noita hetkutus ja herutus videoita myös. Hyi kamala miten saatatte.