Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanooko B ettei aio tulla enää instaan ? Anteeksi kysely, mutta en jostain syystä pääse tik tokiin.
Mainitsi jotain, ettei ehkä palaa ollenkaan, mutta täydensi sitten, ettei ainakaan hetkeen palaa. Sanoi olevan vapauttavaa, ja että on olemassa ilman instaakin. Rennon ja hyvävointisen oloinen oli.
Hassua, että tuon keikan jälkeen täällä jotkut huuteli miten väsyneeltä/humalaiselta/huonovointiselta B vaikuttaa ja nyt ihastellaan miten pirteän ja hyvinvoivan oloinen hän on juuri ennen kyseistä keikkaa kuvatussa videossa 😂😂😂
Eikö tuo ollut se perjantain keikka? Kun en vieläkään tajua miten se jonkun mielestä siellä oli kännissä ja surkea.
Lauantain keikkaa en tietty päässyt seuraamaan kokonaan mutta ne vähäiset pätkät näytti ihan erilaiselta. Vähemmän hymyjä, vähemmän kontaktia yleisön kanssa, ja enemmän sitä makoilua. Ja siltäkö keikalta sitten tuli twitteriin niitä bändärisyytöksiä? Kyllä se taisi kamelin selkä silloin taittua.
Vaikka nyt kun väitän näin niin tietenkin se sairausloma onkin jonkun kitaristin känsien takia eikä bojanilla olekaan mitään hätää.
Mä niin toivon että JOn Suomen keikat on ikimuistoisia, parhaita heidän ulkomaan keikoistaan, joissa suomalaiset fanit ovat fiksuja ja ihania heitä kohtaan.
Shippauksen saa ainakin hyvin tapettua jos ei tule B enää instaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei viestien poistaja!!!!
Se on kuule THE LIST!!!!
Laitetaanpa vähän listaa välillä,kun tuntuu taas viestejä poistuvan
Huomenta,Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,Nace,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,umpihetsku,Callum,seksuaalinen suuntautuminen,Paidaton Olavi p ers paljaana crowdsurfaa,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,persikat,JVG,Tito,S talin,Jambo,Tauski,Harry,paljaat t isut keikalla,otimme suoraan pullosta sinä,minä K ja B,Jukka näpit irti Kääryleestä jytkytä Häärylettä,kultsi puppeli mussukka,tuhmeliini,hanipöö,pikku kulta,Conor,cameltoe,estrogeeni naudan riippu t issi,Antero ihanaa Jan ihanaa,Rylan,Jesse, Matti,liian isot mies t isut,massu,kevätkääryle,glitteri stringi bikinit daddylle,karmit kaulassa kaapista ulos,casual nöpötys,Callumin nenän römpötys,monen kuukauden esileikki,housuissa pullottava Neitsyt Marian suojeluksessa oleva,Jokeripojat ja anopit ja apet possujunassa,horny jail,Ressu Redford,Jure valmis mihin vaan,kielimiehiä,Olavi Virta ,Hopeinen Kuu,Siltsu, parijooga,kielikylpy,häämatka,Ja ei kun miestä seinälle! Poika on tullut kotiin! Me ollaan homoja kaikki, kun oikein silmiin katsotaan,Lasse anna mennä,Anna Liisa,Callumin räkäsoundi,koukkunokan varsi,B ei käy kakalla,sukka sandaalit,Sugar Daddy Anders kaappaa Kärden saarelle auta Boitsu,Linda kyykkää ja jousella p ersuksille,Antit Kurhinen ja Kurvinen, Markus Räikkönen,vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuko jotain?
Kasvaa vaan lista 👍Unohtuiko jotain? No taatusti. Ainakin munabolero.
Lado (tai Mado) ja Jukkapalmu (siis se muovikasvi, en nyt muista mikä sen oikea nimi oli, oli kyllä joku viesti sitten kun joku tunnisti)
Vuoripalmu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanooko B ettei aio tulla enää instaan ? Anteeksi kysely, mutta en jostain syystä pääse tik tokiin.
Mainitsi jotain, ettei ehkä palaa ollenkaan, mutta täydensi sitten, ettei ainakaan hetkeen palaa. Sanoi olevan vapauttavaa, ja että on olemassa ilman instaakin. Rennon ja hyvävointisen oloinen oli.
Hassua, että tuon keikan jälkeen täällä jotkut huuteli miten väsyneeltä/humalaiselta/huonovointiselta B vaikuttaa ja nyt ihastellaan miten pirteän ja hyvinvoivan oloinen hän on juuri ennen kyseistä keikkaa kuvatussa videossa 😂😂😂
Jos ois ton nähny ennen keikkaa, niin ei ois ollu nyt monta päivää huolesta ja ikävästä sykkyrällä. Varsinkin tuo ihana Nace, joka kertoi miten asiat Kn kanssa ovat!💋🧡.
Mulle tulee Nacesta semmoinen bändin isähahmo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin se keikka oli Johanneksen kanssa samassa paikassa ?
Tänään. Kuumaan keikka on myöhemmin tänään, K:n oli jo.
Ja K:lla ei mikään kauhea kiire ole seuraavalle keikkapaikalle...
Johannes parka keikkabussissa verhojen takana piilossa. Daddy mouruaa ovella kostohepenissä Ladon takia 🤣
Kiitos tästä mielikuvasta :D
Vierailija kirjoitti:
Pitäis jonkun kertoa Kärtsällekin, et lopettaa tuuttamasta ulos Boitsu kamaa harva se päivä 😅
Vierailija kirjoitti:
Mä olen totaalisen rakastunut Naceen.😍 Kai tämä menee pian ohi?!
Valitettavasti tältä laivalta ei ole poispääsyä.
Vierailija kirjoitti:
Menkää moralisoijat sinne musiikkiketjuun.
Kyllä teitä näyttää hirveästi nämä meidän jutut kiinnostavan ja varmasti katsotte noita hetkutus ja herutus videoita myös. Hyi kamala miten saatatte.
Niin mutta kun se yksi moralisoija kertoi, ettei hän avaa koskaan tänne laitettuja linkkejä. Hän vain ilmoittaa ne heti ylläpitoon ihan varmuuden vuoksi. Siis oikeasti kertoi näin silloin, kun joku laittoi tänne linkin, missä tanssijat ovat kieli pitkällä Käärijän edessä.
Bojan ja Jere trendaa taas twitterissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäis jonkun kertoa Kärtsällekin, et lopettaa tuuttamasta ulos Boitsu kamaa harva se päivä 😅
Jep. Mä luulen että jos B ei tuu takas instaan niin K tuottaa kyllä matskua molempien puolesta. Ja samalla shippaa itseään ainaki puolen Suomen muusikoiden kanssa. 😂 (Eikä varmaan kauaa mee että alkaa enemmän kansainvälisiäkin keräämään, johan se on Alessandran kaa kihloissa)
Help mistä videosta täällä puhutaan? Jossa Jure tai Nace puhunut (??) Käärijästä tms? 😄
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, mikä hahmo on. Kuuma hän silti on ja hitsi ne silmät.😍
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan kookkaita nallekarhuja. Nacella on ihana huumorintaju ja hän on niin leppoisan sekä helpon oloinen. Tulee varmaan kaikkien kanssa toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä mainittu. https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7263080227356609824
Nace on yksi meistä shippaajista kun noin hyvin tietää asioita😂
Oon pitkään ollut sitä mieltä, että on niin jyvällä tästä kaikesta 😄 Juresta tulee vähän sama fiilis.
Nace ja Jure on selkeästi K&B shippareita! 😂
Syyskuussa lähdetään sitten Nacen ja Juren kanssa kaljalle ja shipataan yhdessä oikein urakalla K&B-tarinaa. Laitoin jo viestiä asiasta heille, molempien vastaus oli, etteivät he malta odottaa tätä tapahtumaa.
Ettekö te oikeasti voi olla lähettämättä heille viestejä? Tuollainen on todella epäasiallista toimintaa. En jaksa enää teidän mauttomia alapää juttuja ja sitä, että instassa ja täällä ahdistelette Jokereita.
Ei luoja.🙈 Se viestin laitto shippaus illasta Jurelle ja Nacelle oli vitsi. Ei kukaan ole heille oikeasti laittanut viestiä asiasta. Tosin mua jo kutkuttaa ajatus siitä, että me juotaisiin kaljaa heidän kanssa ja shipattaisiin ruusuja.😂
Ottiko joku oikeasti tuon todesta.Taitaa olla varsin uusi palstalainen, kun nyt vasta kauhistelee näitä juttuja.(Suosittelen, että aloitat lukemaan ihan ketjun alusta, niin eiköhän siinä saa jo hieman siedätyshoitoa tähän hetkeen).Itse kyllä poistuisin paikalta, jos noin koville ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
III
Vierailija kirjoitti:
It was actually two different gigs. White shirt on Friday, he was fine then. Black shirt on Saturday, tired and less energetic.
Not drunk on either.
Vierailija kirjoitti:
Joo näin on. Ihan noin muuten vaan eri keikkaklipeissä ja muilla videoilla K tai Suomi on ollut esillä :) Ties monettako kertaa kahden viikon aikana. Tai toisin päin. Ja onhan tuossa tullut L ja N shippiin mukaan. Tai no, L motiiveista emme tiedä. Vielä.
Vierailija kirjoitti:
Bojan ja Jere trendaa taas twitterissä
Se siitä teoriasta että shippaus loppuu jos B ei palaa instaan.
🤣😅😍...luulim ensin, että siinä toisessa "venyttelyvideossa". Siitä saan kyllä itse vaivoja!😏