Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
58901/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan muuttunut tosi paljon teiniajoista mun mielestä. Siis kasvoiltaan. Jotenkin hämmästyttävän paljon jopa. Siinä yhdessä lapsuuskuvassakin mikä pyörinyt somessa, missä se on tosi pieni, se on ihan ku eri ihminen.

Bojan on kameleontti, näyttää viisuvideoissakin ihan erilaiselta kuin nyt ja esim. tässä jotenkin vielä erilaisemmalta, vaikka tämäkin on viisuista. https://www.tumblr.com/korvessa/724281097021784064/i-know-we-like-to-ma…

Ihana textikommentti ja Nakke 💫

Nace on aivan ihana tuossa, olen jotenkin hulluna ihmisiin jotka kokevat voimakasta myötäiloa. Mutta Bojan näyttää jotenkin tosi vieraalta.

Vierailija
58902/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen Kärtsä 🔥 (nuo sen "tissit" 😋 sori)

https://www.instagram.com/reel/CvecQ0oAese/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
58903/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä huomannut K:ssa mitään surumielisyyttä ainakaan eilisellä keikalla. En nyt toisen tunteista voi mitööb sanoa, mutta siis ihan yhtä haipeissa vaikutti olevan, kuin kaikki muutkin paikalla olijat.

- Kukki

Samaa mieltä. Minusta Kärtsän silmät usein hehkuvat onnea ja pilkettä kyllä löytyy silmäkulmasta.😍 Minusta hänelle tulee sellainen vekkuli ilme kasvoille, kun hän aloittaa välispiikit ja etsii yleisöstä ns. sopivaa uhria.

Mä olen niin ujo, että laitan pään alas aina kun huomaan, että artisti hakee katsekontaktia yleisöön. Kärtsällä varsinkin on niin intensiivinen katse, etten kestä sen voimaa.🙈 En tiedä, miten selviän Jokereiden keikasta. Kauhea ajatella, jos Jan sattuisi vilkaisemaan minua. Joo ja olen outo, tiedän sen.🙈

Et oo outo! Olen kokenut Kn intensiivisen katseen, kun lauloi cccta sillä möreällä äänellä vakavana. Tunsin miten se katse porasi suoraan silmiin ja aivojen läpi ulos takaraivosta. Se on oikeesti tosi intensiivinen. Ja mä en ole edes mitenkään ujo.

On muuten intensiivinen tosiaan. Meinasi vähän itselläkin jalat notkahtaa, eikä ollut viinin syy.

- Kyllä te tiedätte

Se tuntuu samalta, kun osoittaisi aseella. Mutta sillä hyvällä tavalla!

Vierailija
58904/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Niko/Nico sanoi siinä yhdellä videolla Bojanille? Puhelin pois ja nukkumaan? Samat terkut Kukkapaidalle! 😘

Vierailija
58905/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janin yksityishenkilölle oma bolero.

Mä en kestä teitä! 😂 Avokonttorin työkaverit pitää mua ihan hulluna kun repeilen täällä itekseni enkä ees voi selittää niille että miksi. 😂😂😂

Sanot niille vaan että kertoisit hellekin muttet voi kertoa yksityishenkilöiden asioita

Vierailija
58906/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä iski kateus niille jotka pääsivät kaivohuoneelle 🥺💚 K näyttää tajuttoman onnelliselta ja rennolta.. veti biisejä, joita ei yleensä vedä keikoilla, lauloi synttärilaulun H:lle.. Kukkis&muut agentit, olitte niin onnekkaita! Onhan tuo ihan erilainen kuin festarikeikka, jo intiimin ympäristön vuoksi. Varmaan K tulee vetämään klubikeikkoja ihan vain tunnelman vuoksi vielä tulevaisuudessakin. Mitä hän sanoi uusista biiseistä? 👀 Vain että niitä on tehty?

Ihan vaan videoidenkin perusteella voi sanoa, että tunnelmaltaan ylitti selvästi jopa Tavastian upeat keikat.

Vierailija
58907/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
58908/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Legendat boleroissa, Kärtsä ja Härtsä! 💛💚 Upea kuva!

https://twitter.com/kiertavasirkus/status/1686987891933630464

Minkä värinen bolero Bojanille?

Mummonverhoboleroahan olen yrittänyt ehdottaa tällä viikkokausia. :D Voisi olla samantyylistä kangasta kuin vaikka viisupaita. Pitsikin kyllä käy...

- mummonverhobolerojankkaaja

Oih se tai musta kimallebolero olis kans hieno😍

Musta kimalle bolero olisi hieno.😊 Kukas väsäisi Jokereille omat? Yksi mummonpitsiverho, yksi musta glitter. Krisillä on usein reikäisiä vaatteita, joten reikäinen bolero hänelle? Mitäs ne kaksi muuta?

Krisille pelkkä bolero, ei muita vaatteita.

Jos olis reikiä sopivasti niissä muissakin vaatteissa...

Ja Jurelle jotain läpinäkyvää, kun sillä on aina niitä läpinäkyviä paitoja... Krisille reikiä, Jurelle läpinäkyvää ja Janille ainakin jompikumpi vaihtoehdoista sopivaan kohtaan...

Vierailija
58909/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä https://twitter.com/siitviis laittaa uusia videoita ja kuvia mm. tämä kuva onnellisesta Kärtsästä! 💚

https://twitter.com/ootanund/status/1686920016795496448

Ihana Häärijä bolerossa takana! 💛

En ole käynyt täällä aikoihin, joten en osannut varautua pallovatsaiseen Käärijään. Ihan järkky.

Sulla on ihan osuva nimimerkki, mutta se kannattaa laittaa aina omalle rivilleen eikä tollee suoraan viestin loppuun omaksi virkkeeksi.

Vierailija
58910/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan muuttunut tosi paljon teiniajoista mun mielestä. Siis kasvoiltaan. Jotenkin hämmästyttävän paljon jopa. Siinä yhdessä lapsuuskuvassakin mikä pyörinyt somessa, missä se on tosi pieni, se on ihan ku eri ihminen.

Bojan on kameleontti, näyttää viisuvideoissakin ihan erilaiselta kuin nyt ja esim. tässä jotenkin vielä erilaisemmalta, vaikka tämäkin on viisuista. https://www.tumblr.com/korvessa/724281097021784064/i-know-we-like-to-ma…

Olen ihmetellyt ihan samaa. Mun silmiin tässä kahvilahaastattelussa on taas vähän eri tavalla eri näköinen. Toivottavasti toi näkyy oikein. Tiedätte varmaan, mistä haastattelusta puhun.

Vierailija
58911/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä teitä! 😂 Avokonttorin työkaverit pitää mua ihan hulluna kun repeilen täällä itekseni enkä ees voi selittää niille että miksi. 😂😂😂

Sanot niille vaan että kertoisit hellekin muttet voi kertoa yksityishenkilöiden asioita

Joo pitää käyttää tuota ens kerralla kun kysyvät. 😂

Vierailija
58912/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän jälkeen mä oikeasti pyörtyisin. Saisitte kantaa mut paareilla ulos. T: se, joka ei kestä Kärtsän ja Janin katseita🙈

Yksisilmäinen kostaja

Vierailija
58913/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut et tästä olis jo raportoitu, sori jos toistoa: Kärtsä kiitteli poikkeuksellisen vuolaasti Jaakkosaatanaa (sic) ja varsinkin Alluperkelettä ja heidän panostaan koko hommassa.

Vierailija
58915/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä huomannut K:ssa mitään surumielisyyttä ainakaan eilisellä keikalla. En nyt toisen tunteista voi mitööb sanoa, mutta siis ihan yhtä haipeissa vaikutti olevan, kuin kaikki muutkin paikalla olijat.

- Kukki

Samaa mieltä. Minusta Kärtsän silmät usein hehkuvat onnea ja pilkettä kyllä löytyy silmäkulmasta.😍 Minusta hänelle tulee sellainen vekkuli ilme kasvoille, kun hän aloittaa välispiikit ja etsii yleisöstä ns. sopivaa uhria.

Mä olen niin ujo, että laitan pään alas aina kun huomaan, että artisti hakee katsekontaktia yleisöön. Kärtsällä varsinkin on niin intensiivinen katse, etten kestä sen voimaa.🙈 En tiedä, miten selviän Jokereiden keikasta. Kauhea ajatella, jos Jan sattuisi vilkaisemaan minua. Joo ja olen outo, tiedän sen.🙈

Mulla sama. Kerran Depparien keikalla huomasin että Dave katsoo mua ja menin ihan paniikkiin ja käänsin katseen kengänkärkiini. Kun nostin katseeni niin se tuijotti mua edelleen, lähetti lentosuukon ja alkoi nauramaan 🙈😅

Mä puolestani en haluaisi menettää sekunnin sadasosaakaan Janin katseesta, joten aion rohkeasti tuijottaa takaisin ja vinkata silmää sille, jos olisin niin onnekas että se katsoisi kohti.  Ja jos se vinkkais takaisin niin vieressä seisovat saisi pidellä mua pystyssä ;)

Vierailija
58916/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt ihan samaa. Mun silmiin tässä kahvilahaastattelussa on taas vähän eri tavalla eri näköinen. Toivottavasti toi näkyy oikein. Tiedätte varmaan, mistä haastattelusta puhun.

Saadaan nimen lausumiseen mallia. Tässä muuten kertoo myös biisien tekemisestä. Ajankohtainen aihe.

Vierailija
58917/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan bongannut H&M:sta sitä Krisin mustavalkoista neuletta? Yritin eilen katsella mut ei osunut silmään. Onko sillä joku nimi tai muu tunniste?

Vierailija
58918/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Kukki

Mulla sama. Kerran Depparien keikalla huomasin että Dave katsoo mua ja menin ihan paniikkiin ja käänsin katseen kengänkärkiini. Kun nostin katseeni niin se tuijotti mua edelleen, lähetti lentosuukon ja alkoi nauramaan 🙈😅

Mä puolestani en haluaisi menettää sekunnin sadasosaakaan Janin katseesta, joten aion rohkeasti tuijottaa takaisin ja vinkata silmää sille, jos olisin niin onnekas että se katsoisi kohti.  Ja jos se vinkkais takaisin niin vieressä seisovat saisi pidellä mua pystyssä ;)

Ja piti vielä sanoa että oikeesti Depeche Moden Dave? Onnekas sinä!

Vierailija
58919/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
58920/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanin ulkonäkö tosiaan vaihtelee ihmeen paljon eri tilanteissa. Esim.siinä hidastuksessa Madridista missä sen ja K:n katseet kohtaa ja B säteilee niin se on ihan oudon näköinen (ei siis pahalla vasn ihan eri näköinen kuin yleensä). Toisaalta viisuesityksissä se oli yhtäkkiä vähän aasialaisen näköinen. Ehkä meikattu jotenkin.

Ketju on lukittu.