Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
58921/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan bongannut H&M:sta sitä Krisin mustavalkoista neuletta? Yritin eilen katsella mut ei osunut silmään. Onko sillä joku nimi tai muu tunniste?

Twitterissä on puhuttu tuosta, ei ole nyt linkkiä mutta ehkä löydät sieltä. :)

Vierailija
58922/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä-muraalin äänestys

https://www.vantaa.fi/fi/ajankohtaista/artikkeli/seuraa-kaarijan-matkaa

Tuo king käärijä on upea!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
58923/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Legendat boleroissa, Kärtsä ja Härtsä! 💛💚 Upea kuva!

https://twitter.com/kiertavasirkus/status/1686987891933630464

Minkä värinen bolero Bojanille?

Mummonverhoboleroahan olen yrittänyt ehdottaa tällä viikkokausia. :D Voisi olla samantyylistä kangasta kuin vaikka viisupaita. Pitsikin kyllä käy...

- mummonverhobolerojankkaaja

Oih se tai musta kimallebolero olis kans hieno😍

Musta kimalle bolero olisi hieno.😊 Kukas väsäisi Jokereille omat? Yksi mummonpitsiverho, yksi musta glitter. Krisillä on usein reikäisiä vaatteita, joten reikäinen bolero hänelle? Mitäs ne kaksi muuta?

Krisille pelkkä bolero, ei muita vaatteita.

Kyllä. Aivan sama mikä väri.

Vierailija
58924/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on kolme kelpo ehdokasta ja yksi ruma. Tosin olis kiva et muraaliin ikuistettaisiin myös Käärijän naama pelkän käden sijaan.

Vierailija
58925/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä huomannut K:ssa mitään surumielisyyttä ainakaan eilisellä keikalla. En nyt toisen tunteista voi mitööb sanoa, mutta siis ihan yhtä haipeissa vaikutti olevan, kuin kaikki muutkin paikalla olijat.

- Kukki

Samaa mieltä. Minusta Kärtsän silmät usein hehkuvat onnea ja pilkettä kyllä löytyy silmäkulmasta.😍 Minusta hänelle tulee sellainen vekkuli ilme kasvoille, kun hän aloittaa välispiikit ja etsii yleisöstä ns. sopivaa uhria.

Mä olen niin ujo, että laitan pään alas aina kun huomaan, että artisti hakee katsekontaktia yleisöön. Kärtsällä varsinkin on niin intensiivinen katse, etten kestä sen voimaa.🙈 En tiedä, miten selviän Jokereiden keikasta. Kauhea ajatella, jos Jan sattuisi vilkaisemaan minua. Joo ja olen outo, tiedän sen.🙈

Mulla sama. Kerran Depparien keikalla huomasin että Dave katsoo mua ja menin ihan paniikkiin ja käänsin katseen kengänkärkiini. Kun nostin katseeni niin se tuijotti mua edelleen, lähetti lentosuukon ja alkoi nauramaan 🙈😅

Mä puolestani en haluaisi menettää sekunnin sadasosaakaan Janin katseesta, joten aion rohkeasti tuijottaa takaisin ja vinkata silmää sille, jos olisin niin onnekas että se katsoisi kohti.  Ja jos se vinkkais takaisin niin vieressä seisovat saisi pidellä mua pystyssä ;)

Ja piti vielä sanoa että oikeesti Depeche Moden Dave? Onnekas sinä!

Kyllä ja vielä World in my eyesin aikana! 🥵 Loppukeikan ajan tuijotin tiiviisti Martinia enkä pystynyt edes vilkaisemaan Daveen päin 😀

Vierailija
58926/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummonverhoboleroahan olen yrittänyt ehdottaa tällä viikkokausia. :D Voisi olla samantyylistä kangasta kuin vaikka viisupaita. Pitsikin kyllä käy...

Musta kimalle bolero olisi hieno.😊 Kukas väsäisi Jokereille omat? Yksi mummonpitsiverho, yksi musta glitter. Krisillä on usein reikäisiä vaatteita, joten reikäinen bolero hänelle? Mitäs ne kaksi muuta?

Krisille pelkkä bolero, ei muita vaatteita.

Janille kultainen 50 senttinen kaalimatobolero.

Vierailija
58927/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

So I'm gone for 24 hours and Lado roasts K, someone is trying to hire me as a secret airport agent, someone starts the Eastern bloc discussion yet again, Carpe Diem is played at K gig, and K has this amazing amazing crazy gig where he goes into the audience and sings in the middle of them. 

Question for all the ladies who were near him when he was in the audience: How were you able to contain yourself so you didn't hug him? :D I don't understand! :D

Vierailija
58928/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään linkkiä niihin klippeihin, kun K sekoilee tekokasvin kanssa? Olen nyt lukenut liikaa tästä ja on ihan pakko nähdä itsekin!

Vierailija
58929/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Almost forgot: And H was promoted to yellow bolero!!!

Vierailija
58930/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan muuttunut tosi paljon teiniajoista mun mielestä. Siis kasvoiltaan. Jotenkin hämmästyttävän paljon jopa. Siinä yhdessä lapsuuskuvassakin mikä pyörinyt somessa, missä se on tosi pieni, se on ihan ku eri ihminen.

Bojan on kameleontti, näyttää viisuvideoissakin ihan erilaiselta kuin nyt ja esim. tässä jotenkin vielä erilaisemmalta, vaikka tämäkin on viisuista. https://www.tumblr.com/korvessa/724281097021784064/i-know-we-like-to-ma…

Ihana textikommentti ja Nakke 💫

Nace on aivan ihana tuossa, olen jotenkin hulluna ihmisiin jotka kokevat voimakasta myötäiloa. Mutta Bojan näyttää jotenkin tosi vieraalta.

Mä olen alkanut tykätä Nacesta sitä enemmän mitä useammin olen nähnyt häntä eri videoissa. Vaikuttaa todella sydämelliseltä ja on varmasti henkisesti ehkä vähän hauraalle Bojanille tärkeä tuki bändissä. On jotenkin isällinen.

Tuo videokin on aivan ihana, kuten myös pian viisujen jälkeen tehty vanha video, jossa Bojanilta kysellään Käärijä-yhteyksistä. (Ei ole linkkiä, kun sitä joku kuitenkin heti tivaa).

Siinäkin Nace laskee kädet Bojanin harteille, kun tämä pyörittelee tarinaa kesäleiristä, josta aina löytyy se yksi, jonka kanssa sitten hengaa koko leirin ajan.

Vertasi siis Euroviisuja kesäleiriin.

Vierailija
58931/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

So I'm gone for 24 hours and Lado roasts K, someone is trying to hire me as a secret airport agent, someone starts the Eastern bloc discussion yet again, Carpe Diem is played at K gig, and K has this amazing amazing crazy gig where he goes into the audience and sings in the middle of them. 

Question for all the ladies who were near him when he was in the audience: How were you able to contain yourself so you didn't hug him? :D I don't understand! :D

At least one guy from here was apparently having the time of his life.

Vierailija
58932/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laitoin äänen tuolle kolmannelle millä ei taida olla nimeä.

Vierailija
58933/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja kuvia Kaivohuoneelta! Nätä tupsahtelee nyt pitkin päivää 😂

https://www.tumblr.com/arendellepeach/724621051776139264/i-give-you-mor…

Vierailija
58934/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon vissiin yksin ajatuksineni, kun mun mielestä Jokereille tai Bojanille ei pitäisi tehdä niin minkäänlaista boleroa. Se kytkee heidät ja musiikkinsa taas Käärijään tavalla, jota he ei itsekään luultavasti halua.

Vierailija
58935/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva noille kansainvälisille faneille mennå keikalle, kun tietävät että artistia v****aa tulla sinne.

En tajua miksi sen pitää puhua aina noista raha-jutuista!

Sinä hämmästelet että artisti, jonka taiteilijanimikin tulee rahan käärimisestä uhkapeleissä, puhuu rahasta?

Vierailija
58936/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

King Käärijä olisi hauska ja erilainen, Koponee saattaisi kestää enemmän aikaa ja tuo heti täydellisen Kärtsäri-fiiliksen. Kahta muuta en haluais siihen muraaliin.

Vierailija
58937/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO :) kirjoitti:

At least one guy from here was apparently having the time of his life.

Mister flower flirt!

Vierailija
58938/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:sta huokuu onnellisuus! 💚 Ja kiitos keikalla olleille raporteista, on kyllä huippu show ollut!😊

https://www.tumblr.com/vikmi/724586231965564928/my-first-gig-went-well?…

Tämä just. Hänestä näkee, että asiat ovat loksahtaneet kohdalleen ja hän on onnellinen!

No niin minustakin. Ihmettelin joidenkin väitteitä kaks plussan puolella siitä, että Käärijästä huokuu surumielisyys. Minusta asia on taas päinvastoin, Kärtsä vaikuttaa tosi onnelliselta ja seesteiseltä.

Ehkä se surumielisyys on juuri sitä onnea. Nehän eivät ole tunnetiloina kaukana toisistaan.

Minustakin hänestä on ollut kuvia, joissa näyttää jotenkin surulliselta. Vakavalta ja herkältä, ihan kuin olisi yhtäkkiä havahtunut siihen, mitä minä teen ja missä minä olen. Ehkä koko hommaa on vaikea käsittää ja hiljaisena hetkenä havahtuu siihen. Ja ehkä niissä kuvissa on Jere, Käärijä on sitten se riehakas ja iloa pursuava "toinen mies".

Tietysti toivon sitä, että surumieli olisi Bojan-ikävää tai ainakin ikävää iloisiin Liverpoolin päiviin. Paluuta johonkin, johon sitä ei enää ole.

Työntäkää se bojan jo perseeseen, jos sen mukanaolo aiheuttaa kaiken näkemisen vääristyneiden lasien läpi. Onnellinenhan tuo oli kuin mikä.

K voisi itse tehdä saman. Miksi tykkäsi kuvasta, jossa istuu B:n sylissä ja suutelevat sekä Bojan-pullon vieressä nukkuminen?

Jos K itse lopettaa julkisen B:n perään haikailun ja sanoo ettei shippaaminen ole ok, niin silloin lopetan minäkin.

Vierailija
58939/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan muuttunut tosi paljon teiniajoista mun mielestä. Siis kasvoiltaan. Jotenkin hämmästyttävän paljon jopa. Siinä yhdessä lapsuuskuvassakin mikä pyörinyt somessa, missä se on tosi pieni, se on ihan ku eri ihminen.

Bojan on kameleontti, näyttää viisuvideoissakin ihan erilaiselta kuin nyt ja esim. tässä jotenkin vielä erilaisemmalta, vaikka tämäkin on viisuista. https://www.tumblr.com/korvessa/724281097021784064/i-know-we-like-to-ma…

Ihana textikommentti ja Nakke 💫

Nace on aivan ihana tuossa, olen jotenkin hulluna ihmisiin jotka kokevat voimakasta myötäiloa. Mutta Bojan näyttää jotenkin tosi vieraalta.

Bojanilla on tosi tyhjät silmät, ellei hån varsinaisesti naura jollekin asialle. Yleisesti ottaen. Onkohan hän hieman eksyksissä, nuori jannu vasta

No on eksyksissä. On saanut ja tehnyt ikäänsä nähden ihan käsittämättömiä juttuja. Ei ole tainnut olla normaalia nuoruutta, tuskin on ollut aikaa murrosikäisen ovien paukuttelullekaan, kun on tehnyt 16-vuotiaasta uraa.

Onhan se niin hauras, ja monta kertaa kuin peura ajovaloissa. Oma epävarmuus, isot itselle asetetut vaatimukset ja huikea suosio ovat haastava paketti aikuisemmallekin ihmiselle. Luulen, että kaikki nämä viisujen jälkeiset sekoilut kertovat tästä. Toivottavasti saa jonkun kulkemaan rinnalleen pitämään huolta siitä, että pää kestää.

Jeren tilanne on vähän sama, mutta hän on huomattavasti vahvempi henkisesti. Herkkä joo, mutta jo pelkästään sairaushistoriansa takiakin kuumissa vesissä keitetty. Pää kestää paremmin.

Vierailija
58940/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turkoosi. Bojan valitsi kerran sen värisen takin sellaisessa värivalintajutussa, missä päällä olleen (pikku)takin väriä sai vaihdettua.

Ketju on lukittu.