Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
58861/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:sta huokuu onnellisuus! 💚 Ja kiitos keikalla olleille raporteista, on kyllä huippu show ollut!😊

https://www.tumblr.com/vikmi/724586231965564928/my-first-gig-went-well?…

Tämä just. Hänestä näkee, että asiat ovat loksahtaneet kohdalleen ja hän on onnellinen!

No niin minustakin. Ihmettelin joidenkin väitteitä kaks plussan puolella siitä, että Käärijästä huokuu surumielisyys. Minusta asia on taas päinvastoin, Kärtsä vaikuttaa tosi onnelliselta ja seesteiseltä.

Ehkä se surumielisyys on juuri sitä onnea. Nehän eivät ole tunnetiloina kaukana toisistaan.

Minustakin hänestä on ollut kuvia, joissa näyttää jotenkin surulliselta. Vakavalta ja herkältä, ihan kuin olisi yhtäkkiä havahtunut siihen, mitä minä teen ja missä minä olen. Ehkä koko hommaa on vaikea käsittää ja hiljaisena hetkenä havahtuu siihen. Ja ehkä niissä kuvissa on Jere, Käärijä on sitten se riehakas ja iloa pursuava "toinen mies".

Tietysti toivon sitä, että surumieli olisi Bojan-ikävää tai ainakin ikävää iloisiin Liverpoolin päiviin. Paluuta johonkin, johon sitä ei enää ole.

Tämä surumielisyys on taas jotakin omaa shippilasi tulkintaasi, koska niin kovasti toivot hänen kaipaavan Boitsua. Se minkä tulkitset surumielisyydeksi, voi olla esim. vain K:n pohtiva ilme.

Olen se, joka kirjoitti surumielisyydestä. Toki Kärtsä oli tosi onnellinen ja iloinen keikalla, mutta silti näin mielestäni rivien välissä jotain surumielistä (niin rivien välissä että ajattelin, että ehkä vain kuvittelen sen) ja muutama muukin oli kokenut samoin. Enkä väitä sen liittyvän Bojaniin mitenkään! Sanoin että se voi olla ihan vaan sitäkin, että paikalla oli Käärijän lisäksi paljon Jereä ja että herkissä ihmisissä on hyvin usein jotain surumielistä.

No jos sinä olit se, joka kirjoitti Kärtsän surumielisyydestä, niin miksi sitten toisella palstalla väitit sen liittyvän siihen, että Kärtsä ikävöi Bojania.

En ole väittänyt niin. 

No siitähän tämä keskustelu lähti alunperin liikkeelle. Minä näen Jeressä herkkyyttä ja minusta hän on usein onnellisen liikuttunut, mutta surumielisyyttä en ole koskaan hänessä havainnut. T: Käärijän uraa jo ennen euroviisuja seurannut sekä useilla hänen keikoillaan käynyt

Vierailija
58862/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:sta huokuu onnellisuus! 💚 Ja kiitos keikalla olleille raporteista, on kyllä huippu show ollut!😊

Tämä just. Hänestä näkee, että asiat ovat loksahtaneet kohdalleen ja hän on onnellinen!

No niin minustakin. Ihmettelin joidenkin väitteitä kaks plussan puolella siitä, että Käärijästä huokuu surumielisyys. Minusta asia on taas päinvastoin, Kärtsä vaikuttaa tosi onnelliselta ja seesteiseltä.

No ne näkee siellä muutenkin kaikki niin oudosti.

Mä en yhtään tykkää sellaisesta, kun siellä spekuloitiin Jessen luonteella ja sillä, että miten hän otti Bojanin vastaan. Kummallisia väitteitä Jessen persoonasta.

Joo, tuollaiset voisi jättää oikeasti pois, eivät ole korrekteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
58863/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Legendat boleroissa, Kärtsä ja Härtsä! 💛💚 Upea kuva!

https://twitter.com/kiertavasirkus/status/1686987891933630464

Minkä värinen bolero Bojanille?

Pitsinen. Kostopaitakankaasta.

Vierailija
58864/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä huomannut K:ssa mitään surumielisyyttä ainakaan eilisellä keikalla. En nyt toisen tunteista voi mitööb sanoa, mutta siis ihan yhtä haipeissa vaikutti olevan, kuin kaikki muutkin paikalla olijat.

- Kukki

Samaa mieltä. Minusta Kärtsän silmät usein hehkuvat onnea ja pilkettä kyllä löytyy silmäkulmasta.😍 Minusta hänelle tulee sellainen vekkuli ilme kasvoille, kun hän aloittaa välispiikit ja etsii yleisöstä ns. sopivaa uhria.

Vierailija
58865/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se surumielisyys on juuri sitä onnea. Nehän eivät ole tunnetiloina kaukana toisistaan.

Minustakin hänestä on ollut kuvia, joissa näyttää jotenkin surulliselta. Vakavalta ja herkältä, ihan kuin olisi yhtäkkiä havahtunut siihen, mitä minä teen ja missä minä olen. Ehkä koko hommaa on vaikea käsittää ja hiljaisena hetkenä havahtuu siihen. Ja ehkä niissä kuvissa on Jere, Käärijä on sitten se riehakas ja iloa pursuava "toinen mies".

Tietysti toivon sitä, että surumieli olisi Bojan-ikävää tai ainakin ikävää iloisiin Liverpoolin päiviin. Paluuta johonkin, johon sitä ei enää ole.

Työntäkää se bojan jo perseeseen, jos sen mukanaolo aiheuttaa kaiken näkemisen vääristyneiden lasien läpi. Onnellinenhan tuo oli kuin mikä.

K voisi itse tehdä saman. Miksi tykkäsi kuvasta, jossa istuu B:n sylissä ja suutelevat sekä Bojan-pullon vieressä nukkuminen?

Vierailija
58866/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gola

Huomenta vaan, osui heti aamulla silmään tää. Old but gold.

Piti muutamassa kohdassa videota ihan katsoa kahdesti että oliko videolla tosiaan Bojan ei Robin. Ovatpa olleet etenkin nuorempana tosi saman näköisiä!

Vierailija
58867/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K ei tosiaan eilen muuta Loreenista sanonut, kun myönsi pettymyksensä. Jos sanoi jotain muuta, niin meni ohi, koska siinä vaiheessa chantattiin jo voittajaa aika kovassa hurmoksessa,

- Kukkis

Vierailija
58868/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa joka keikalla ihmisiä, jotka tulevat tänne korjaamaan tiettyjä huhupuheita.

Vierailija
58869/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä huomannut K:ssa mitään surumielisyyttä ainakaan eilisellä keikalla. En nyt toisen tunteista voi mitööb sanoa, mutta siis ihan yhtä haipeissa vaikutti olevan, kuin kaikki muutkin paikalla olijat.

- Kukki

Samaa mieltä. Minusta Kärtsän silmät usein hehkuvat onnea ja pilkettä kyllä löytyy silmäkulmasta.😍 Minusta hänelle tulee sellainen vekkuli ilme kasvoille, kun hän aloittaa välispiikit ja etsii yleisöstä ns. sopivaa uhria.

Mä olen niin ujo, että laitan pään alas aina kun huomaan, että artisti hakee katsekontaktia yleisöön. Kärtsällä varsinkin on niin intensiivinen katse, etten kestä sen voimaa.🙈 En tiedä, miten selviän Jokereiden keikasta. Kauhea ajatella, jos Jan sattuisi vilkaisemaan minua. Joo ja olen outo, tiedän sen.🙈

Vierailija
58870/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työntäkää se bojan jo perseeseen, jos sen mukanaolo aiheuttaa kaiken näkemisen vääristyneiden lasien läpi. Onnellinenhan tuo oli kuin mikä.

K voisi itse tehdä saman. Miksi tykkäsi kuvasta, jossa istuu B:n sylissä ja suutelevat sekä Bojan-pullon vieressä nukkuminen?

K:lla ei ole ne pesun tarpeessa olevat shippauslasit päässä niinkuin monella meistä on.😂

Vierailija
58871/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tunteikkaasta keikkaraportista Kukkis!💖

Näin kypsempään ikään ehtineenä sanoisin että ikimuistoisia iltoja mahtuu ihmiselämään liian vähän! Joskus voi kokonainen vuosi vierähtää ilman ainuttakaan unohtumatonta hetkeä..

J yleisön seassa oli kyllä ihan mahtavaa katsottavaa! Ihanaa että juuri sinä pääsit lähelle💖

Kauniisti kirjoitit siitä, kuinka tärkeää on että kohtelemme toisiamme hyvin💖

Itse ehdotan Bojanille kuninkaallisen violettia, hopeista tai mustaa boleroa.

Leila 💖

Vierailija
58872/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Må näen asian just näin. En puhu varsinaisesti eilisestä kun en edes paikalla ollut. Ja tuo monitahoisuus on se, mikä mua alunperinkin on K:ssa / J:ssä viehättänyt ja liikuttanut. En mä mihinkään kovikseen olisi hurahtanut, ja shippi päälle niin woooow... Hänhän on suunnattoman herkkä ja minua hämmästyttää että tuo lainaamani viesti jakaantuu puolet yläpeukkua ja puolet alapeukkua. Osa näkee vaan jonkun pintatason ilmeisesti, hämmästyttävää. Älkää menkö lankaan ihmiset...

Esimerkkinä, Jos ihminen on niin onnellinen että itkee ilosta, niin miettikää kuinka paljon tunteita sellaiseen hetkeen on pakkautunut. Vaikkei K itkenyt niin liikutus näytti olevan tosi vahvaa. Nuo pilkahtavat surumielisyyden hetket varmaan tulivat siitä.

Ja keikat on livenä koettuna aina AIVAN erilaisia kuin klipeistä. Osan jutuista huomaa vain lähikuvista/klipeistä ja sitten taas se koko uskomaton elämys on mahdollista vain livenä.

Kyse on siitä, että täällä menee ihmisillä puurot ja vellit sekaisin, mutta se on ihan inhimillistä ja kuuluu asiaan. Tulkitsemme usein väärin toistemme kommentteja ja ne johtaa sitten väärille urille. Täällä on monta kokkia hämmentämässä samaa soppaa samanaikaisesti ja tulos on sen mukainen. Ei siinä mitään sen kummempaa. Tuon on surumielinen

/ei ole surumielinen vänkäämisen voisi jo lopettaa, koska se ei johda mihinkään. Itse näin ulkopuolisena sanoisin, että puhutte samasta asiasta mutta kuitenkin eri asiasta.

Vierailija
58873/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Legendat boleroissa, Kärtsä ja Härtsä! 💛💚 Upea kuva!

https://twitter.com/kiertavasirkus/status/1686987891933630464

Minkä värinen bolero Bojanille?

Mummonverhoboleroahan olen yrittänyt ehdottaa tällä viikkokausia. :D Voisi olla samantyylistä kangasta kuin vaikka viisupaita. Pitsikin kyllä käy...

- mummonverhobolerojankkaaja

Oih se tai musta kimallebolero olis kans hieno😍

Vierailija
58874/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kypsempään ikään ehtineenä sanoisin että ikimuistoisia iltoja mahtuu ihmiselämään liian vähän! Joskus voi kokonainen vuosi vierähtää ilman ainuttakaan unohtumatonta hetkeä..

J yleisön seassa oli kyllä ihan mahtavaa katsottavaa! Ihanaa että juuri sinä pääsit lähelle💖

Leila 💖

Ehdottomasti kultainen tai hopea. Kumpikohan miellyttää enemmän suomen tulevan kuninkaan puolisoa?

Vierailija
58875/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin taaempaa viestejä ja kommentoin Jesseä et kyllä luulis Jessen rakastavan kaikkia ketkä K:a rakastaa tai ketä K itse rakastaa. Jesse vaikuttaa vilpittömältä luottoystävältä. Puhunut Jeren mancrushista lähes arkipäiväsesti eli ei ehkä ole edes ensimmäinen sellainen. Mut Jesse pysyy vierellä. Tuli mitä tuli. Ihana et on tollanen ihminen lähipiirissä.

Vierailija
58876/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila 💖

Tämä lila https://www.24ur.com/popin/glasba/hladno-noc-ogrel-vroci-novi-val-joker…

Vierailija
58877/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
58878/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan muuttunut tosi paljon teiniajoista mun mielestä. Siis kasvoiltaan. Jotenkin hämmästyttävän paljon jopa. Siinä yhdessä lapsuuskuvassakin mikä pyörinyt somessa, missä se on tosi pieni, se on ihan ku eri ihminen.

Vierailija
58879/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan älyttömän kaunis kuva Kaivohuoneelta J:stä, ei K:sta vaan tää on niin J 😍😍😍😍

https://twitter.com/arendellepeach/status/1686884670565187584

Ja kuvan kommentti on aivan ihana:

"He was so happy the whole time i want to cry"

Vierailija
58880/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin taaempaa viestejä ja kommentoin Jesseä et kyllä luulis Jessen rakastavan kaikkia ketkä K:a rakastaa tai ketä K itse rakastaa. Jesse vaikuttaa vilpittömältä luottoystävältä. Puhunut Jeren mancrushista lähes arkipäiväsesti eli ei ehkä ole edes ensimmäinen sellainen. Mut Jesse pysyy vierellä. Tuli mitä tuli. Ihana et on tollanen ihminen lähipiirissä.

Ihanasti kirjoitettu ja olen niin samaa mieltä! Jesse on kaikin puolin ihanan tuntuinen ystävä K:lle.

Ketju on lukittu.