Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
57741/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B:n katse...silmät....huulet...silmät😍

https://www.tumblr.com/jeevm/724493086844141568/another-bojan-looking-a…

Hengästyn, en voi lopettaa katsomista.😳. Mikroilmeet paljastavat todelliset tunteet-todellakin!🌹

Ankeuttaja tässä hei (on niin surkea sää, että aloitan aamun heti nipottamalla).

Minusta nuo hidastukset taas eivät kerro mitään, koska ihminen tekee 10 sekunnin pätkässä monenlaisia eleitä, ilmeitä ja katseita ilman että ne ovat tietoisia tai edes tarkoittavat mitään sen kummempaa. Ota itsestäsi video, kun keskustelet kaverin kanssa ja hidasta se, niin huomaat, minkälaisia tulkintoja eleistäsi voikaan tehdä. Kun keskustelet, otat kontaktia keskustelukumppaniin ja siinä tulee helposti katsottua silmiä, suuta, nenää, kaulaa, rintakehää jne. Niitä voi sitten tulkita mitä mielikuvituksellisimmilla tavoilla.

Sori. Oli pakko.

Vierailija
57742/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hengästyn, en voi lopettaa katsomista.😳. Mikroilmeet paljastavat todelliset tunteet-todellakin!🌹

Eilen just katsoin klipin viisujen ajalta jossa B katsoo Krisiä noin että katse vaeltaa huuliin ja takas silmiin. Siinä alla olikin kommentti että miksi B katsoo kaikkia niin kuin se olisi rakastunut. 😍 Oli se joku lehdistötilaisuusklippi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57743/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy nyt nostaa kissa pöydälle.

Olen hieman pettynyt teihin rakkaat risteilijät. Kohta kolme kuukautta kulunut.

Ihan shippimme peruskivi, "pussy magnet"-klippi on edelleen litteroimatta (kohta ennen kuin B käskee kameran kiinni) Kuten myös finaalin jälkeisten käytävä- ja halausvideoiden tarkka litterointi puuttuu.

Toivottavasti ei tarvitse pyytää ylilaudan jonneja paikalle auttamaan mammoja mäessä? Kohta epätoivo yltyy siihen pidteeseen että on otettava nämä kovat keinot käyttöön.

Nyt huuliltalukijat ja audiospesialistit paikalle, että päästään yhteisymmärrykseen mitä näissä klipeissä oikeasti sanovat toisilleen.

Vierailija
57744/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän videon lopussa Ladon ja Bojanin yhteislaulu

Hänkö sekä juonsi tilaisuuden, että esiintyi yhdessä biisissä Jokereiden kanssa? Lauloiko muiden esiintyjien kanssa?

Hän esiintyi mielestäni juuri ennen JO:ta ja tavallaan esitteli JO:n, kun alkoi laulaa sitä A se tim povedalia. Muistanko oikein? Katsoin sen konsertin livenä. Eli ei kai juontanut kuitenkaan?

Vierailija
57745/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy nyt nostaa kissa pöydälle.

Olen hieman pettynyt teihin rakkaat risteilijät. Kohta kolme kuukautta kulunut.

Ihan shippimme peruskivi, "pussy magnet"-klippi on edelleen litteroimatta (kohta ennen kuin B käskee kameran kiinni) Kuten myös finaalin jälkeisten käytävä- ja halausvideoiden tarkka litterointi puuttuu.

Toivottavasti ei tarvitse pyytää ylilaudan jonneja paikalle auttamaan mammoja mäessä? Kohta epätoivo yltyy siihen pidteeseen että on otettava nämä kovat keinot käyttöön.

Nyt huuliltalukijat ja audiospesialistit paikalle, että päästään yhteisymmärrykseen mitä näissä klipeissä oikeasti sanovat toisilleen.

Siinä yhdessä käytävävideossahan taidettiin alustavasti kuulla jotain "I love you very much", mutta tästä käyty keskustelu jäi tosiaan harmillisen vähiin!

Vierailija
57746/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo koomikon kuva on ihan selkeästi ajateltu niin että tehdään leikillään K mustasukkaiseksi - sulla pullo, mulla Bojan. Slovenia on pieni maa niin voivat olla vaikka kuinka hyviä ystäviä. :)

Jos tämä olisi totta, niin ei hän kai hirveän hyvinvoivan suhteen keskellä haluaisi alkaa noin kiusoittelemaan?

Eli joko olet väärässä tai, jos tosiaan ovat sellaisia ystäviä, että Bojan voi uskoutua hänelle, niin B on jo ilmaissut jotain pettymystään Jereen?

Mitä iloa tuosta olusi, jos B ois tosi ok Jeren kanssa?

Ei tuota musta tarvitse edes tulkita syvällisesti, koomikko kun on niin helpostikin voi laittaa tuollaisen pikku roastauksen K:lle. Saa samalla julkisuutta.

Samaa mieltä! Ei todellakaan koomikon juttuja tarvitse tulkita mitenkään syvällisesti. Oli mielestäni vain hauska roastaus koomikolta.. ja hauska nähdä että tietää K:n 😅

57747/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Kärde pitää boitsua(pulloa) poskeaan vasten ja tässä sitten korvaava kuva jossa Boitsu pitää poskeaan vasten jotain jonka voisi Jere kuvitella itsekseen?

Onko lopullinen tulkinta?

Mä lukitsisin tämän, joo.

Tulkitsin ensin, että oli vähän sellainen pirullinen (vitsillä), että sulla on vaan pullo mutta mulla oikeaa Bojania, mutta jos ei ole itse kuvassa, niin sitten on varmaan juuri tuo tulkinta.

Eikö se ole itse tuossa kuvassa? Mulle toi on kaksoistelua, eli K haluaa nukkua Bojan sylissä, hän halaa kuvassa Bojania ja kysyy, nukkuuko K rauhallisesti nyt, kun on *Bojan sylissä*?

Kuva vain viittaa K:n kuvaan. En usko, että halusi nostaa itseään niinkään esille tai *kisaajaksi*.

Suloinen huomio siis.

https://www.tumblr.com/dutifullyautomaticfest/724514997617754112?source…

Tässä oli alempana Sloveniaa puhuvan tulkinta. Vaikuttaisi olevan koomikolta sellainen hauska julkaisu

Tuossa alemmassa kuvassa Käärijä, Häärijä ja joku heidän ystävä ilmeisesti eilen H:n synttäreillä. K:lla oli eilisessä kuvassa ilmeisesti tuon ystävän silmälasit.

Vierailija
57748/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Ladon ja B:n duettohan on aivan ihana, olen sitä fiilistellyt monta kertaa. En tajunnutkaan siinä että Lado on myös koomikko, koska siinä veti tunteella ja halailivat ja B pörrötti senkin tukkaa eli on kyllä läheisissä väleissä ilmeisesti jollain tasolla B kanssa. Mutta eipä koomikon ura eläytymistä ja tulkintaa ja tunteellisuutta estä. Mietitään nyt vaikka Veskua, rip. Tai ihan sitä meidän "omaa" standuppaajaa, K:ta. Uskon että Lado on hyvin tietoinen K&B väleistä ja shipistä, ehkä jopa tunteista, sekä B:n ja myös G:n tilanteesta (Slovenia on pieni maa ja viihdeskenessä kaikki taatusti tuntee kaikki). Pikku koomikkoroasti K:lle, ehkä myös oma hellyydenosoitus julkisesti B:lle.

Vierailija
57749/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tätä kuvaa K&B viesteistä voi litteroida auki, naurattaa myös tuo yksi capseilla kirjoitettu kommentti twiittiin. :) https://twitter.com/kafkae5que/status/1686476696684462080

Vierailija
57750/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös tätä kuvaa K&B viesteistä voi litteroida auki, naurattaa myös tuo yksi capseilla kirjoitettu kommentti twiittiin. :) https://twitter.com/kafkae5que/status/1686476696684462080

Linkkasin tietysti väärään twiittiin, mutta selatkaa ylöspäin ja siellä on se Carpe Diem -dokkarista otettu kuva heidän viesteistään.

Vierailija
57751/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen just katsoin klipin viisujen ajalta jossa B katsoo Krisiä noin että katse vaeltaa huuliin ja takas silmiin. Siinä alla olikin kommentti että miksi B katsoo kaikkia niin kuin se olisi rakastunut. 😍 Oli se joku lehdistötilaisuusklippi.

Se oli lehdistötilaisuus. On yks toinenkin klippi Krisin kanssa, jossa Krisiä haastatellaan ja B katsoo ihan rakastuneen näköisenä. Siihen on vielä laitettu romanttinen musiikki taustaksi. Laitan jos löydän.

57752/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä on niin ihanat katseet toisiinsa aina!

Eikä tuossa ole kaukana se, että he suutelisivat 💚💙

Vierailija
57753/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Kärde pitää boitsua(pulloa) poskeaan vasten ja tässä sitten korvaava kuva jossa Boitsu pitää poskeaan vasten jotain jonka voisi Jere kuvitella itsekseen?

Tulkitsin ensin, että oli vähän sellainen pirullinen (vitsillä), että sulla on vaan pullo mutta mulla oikeaa Bojania, mutta jos ei ole itse kuvassa, niin sitten on varmaan juuri tuo tulkinta.

Eikö se ole itse tuossa kuvassa? Mulle toi on kaksoistelua, eli K haluaa nukkua Bojan sylissä, hän halaa kuvassa Bojania ja kysyy, nukkuuko K rauhallisesti nyt, kun on *Bojan sylissä*?

Kuva vain viittaa K:n kuvaan. En usko, että halusi nostaa itseään niinkään esille tai *kisaajaksi*.

Suloinen huomio siis.

Tässä oli alempana Sloveniaa puhuvan tulkinta. Vaikuttaisi olevan koomikolta sellainen hauska julkaisu

Tuossa alemmassa kuvassa Käärijä, Häärijä ja joku heidän ystävä ilmeisesti eilen H:n synttäreillä. K:lla oli eilisessä kuvassa ilmeisesti tuon ystävän silmälasit.

Samat lasit näyttää olevan myös Häärijän päässä synttärikuvissa🤓

Vierailija
57754/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut tota Jeren Bojanpullokuvaa nyt luvattoman monta kertaa ja luvattoman pitkään..

Vierailija
57755/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häärijän rahapajapaita 😘

Vierailija
57756/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suloinen huomio siis.

Oliks sillä ollut joskus aiemminkin jotkut lasit jossain kuvassa?

Mietinkin, että oliko ne lasit lisäämässä daddy-vaikutelmaa :( Vähentämässä hot hot himoamisvaikutelmaa :D

Tietty jos oli myös lohdutusele Bojania kohtaan, niin sit daddy look tietysti.

Vierailija
57757/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suloinen huomio siis.

Oliks sillä ollut joskus aiemminkin jotkut lasit jossain kuvassa?

Mietinkin, että oliko ne lasit lisäämässä daddy-vaikutelmaa :( Vähentämässä hot hot himoamisvaikutelmaa :D

Tietty jos oli myös lohdutusele Bojania kohtaan, niin sit daddy look tietysti.

Täällä pyöri aikaisemmin yksi kuva, missä K:lla oli silmälasit.

Vierailija
57758/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli lehdistötilaisuus. On yks toinenkin klippi Krisin kanssa, jossa Krisiä haastatellaan ja B katsoo ihan rakastuneen näköisenä. Siihen on vielä laitettu romanttinen musiikki taustaksi. Laitan jos löydän.

Tässä se toinen klippi, saan näköjään alapeukkuja jostain syystä tämän klipin mainitsemisesta?

https://vm.tiktok.com/ZGJbVoVWk/

Vierailija
57759/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Awww, mä en ollutkaan ennen lukenut kaikkia noita niiden viestejä tosta. . . Jere: If we dont go to final (huom :) together, then I drink 😱

Milloin nää semit siis oli? Ennen vai jälkeen turkoosin maton?? Ennen?

Vierailija
57760/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Awww, mä en ollutkaan ennen lukenut kaikkia noita niiden viestejä tosta. . . Jere: If we dont go to final (huom :) together, then I drink 😱

Milloin nää semit siis oli? Ennen vai jälkeen turkoosin maton?? Ennen?

Turkoosi matto su, eka semi (Kärtsä) ti, toka semi (Jokerit) to, finaali la.

Ketju on lukittu.