Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää se kiki seuraa k:ta myös
Onko Kiki ja K ikinä tavanneet? 👀 Onko tämä seuraus tuore? Kyllä K:sta varmaan puhe kulisseissa... Kun koomikot ja kikit huomioivat K:ta 😅
No onhan K ihan tunnettu, että voi ihan siitäkin syystä seurata. Siis puhut kuin K ois joku nobody ja että on vähän erikoista, että joku hänet ei-tunteva Bojanin tuttu seuraa häntä.
Jos mä tutustuisin johonkuhun, joka on ystävä jonkun isohkon staran kanssa, saattaisin *havahtua huomaamaan* sen staran ja ottaa seurantaan, vaikken olisi aiemmin niin fanittanutkaan, tai asiasta kaverini kanssa jutellut.
Olet oikeassa! 👀 On helppo yrittää ylitulkita kaikkea, mutta tämä on kyllä todennäköisin teoria..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Kärde pitää boitsua(pulloa) poskeaan vasten ja tässä sitten korvaava kuva jossa Boitsu pitää poskeaan vasten jotain jonka voisi Jere kuvitella itsekseen?
Onko lopullinen tulkinta?Mä lukitsisin tämän, joo.
Tulkitsin ensin, että oli vähän sellainen pirullinen (vitsillä), että sulla on vaan pullo mutta mulla oikeaa Bojania, mutta jos ei ole itse kuvassa, niin sitten on varmaan juuri tuo tulkinta.
Eikö se ole itse tuossa kuvassa? Mulle toi on kaksoistelua, eli K haluaa nukkua Bojan sylissä, hän halaa kuvassa Bojania ja kysyy, nukkuuko K rauhallisesti nyt, kun on *Bojan sylissä*?
Kuva vain viittaa K:n kuvaan. En usko, että halusi nostaa itseään niinkään esille tai *kisaajaksi*.
Suloinen huomio siis.
https://www.tumblr.com/dutifullyautomaticfest/724514997617754112?source…
Tässä oli alempana Sloveniaa puhuvan tulkinta. Vaikuttaisi olevan koomikolta sellainen hauska julkaisu
Vierailija kirjoitti:
Onkohan K oikeasti menossa pian? Merkkejä Slovenian suunnasta on havaittavissa..
Ettei vaan maanantaina menis ja torstaina kotiin. Pääsis B:tä kunnolla halimaan, ei tarvis pulloon tyytyä 😉
Voisko joku joutessaan linkata jotain suoraan tuosta bojansstories igstä?Olen yrittänyt etsiä sitä, enkä ymmärtä, miksi en löydä...onko mulla joku esto igssä päällä vai mikä..😤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Kärde pitää boitsua(pulloa) poskeaan vasten ja tässä sitten korvaava kuva jossa Boitsu pitää poskeaan vasten jotain jonka voisi Jere kuvitella itsekseen?
Tulkitsin ensin, että oli vähän sellainen pirullinen (vitsillä), että sulla on vaan pullo mutta mulla oikeaa Bojania, mutta jos ei ole itse kuvassa, niin sitten on varmaan juuri tuo tulkinta.
Eikö se ole itse tuossa kuvassa? Mulle toi on kaksoistelua, eli K haluaa nukkua Bojan sylissä, hän halaa kuvassa Bojania ja kysyy, nukkuuko K rauhallisesti nyt, kun on *Bojan sylissä*?
Kuva vain viittaa K:n kuvaan. En usko, että halusi nostaa itseään niinkään esille tai *kisaajaksi*.
Suloinen huomio siis.https://www.tumblr.com/dutifullyautomaticfest/724514997617754112?source…
Tässä oli alempana Sloveniaa puhuvan tulkinta. Vaikuttaisi olevan koomikolta sellainen hauska julkaisu
Sloveniaa puhuvan? Sanoo: *I feel like I should clarify this because I just directly translated and I'm not sure if it's something that gets used the same way in English/if the meaning got across. . .*
Eihän Bojan nyt tuon herbon kanssa ainakaan kuvan mukaan ole (vanha kuva), joten ei se minulle viesti, että mulla on Bojan täällä, sulla ei?
En kallistu edelleenkään mustasukkaiseksi tekemisen yritys -tulkintaan.
Sellainen mies tekee toista miestä mustasukkaiseksi -lässytys on muutenkin niin lapsellista, viittaan kaikkiin näihin K ja muut miehet -naureskeluihin ketjussa myös
Kyllä tuo koomikon kuva on ihan selkeästi ajateltu niin että tehdään leikillään K mustasukkaiseksi - sulla pullo, mulla Bojan. Slovenia on pieni maa niin voivat olla vaikka kuinka hyviä ystäviä. :)
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku joutessaan linkata jotain suoraan tuosta bojansstories igstä?Olen yrittänyt etsiä sitä, enkä ymmärtä, miksi en löydä...onko mulla joku esto igssä päällä vai mikä..😤
Ootko kokeilllut sammuttaa puhelimen kokonaan?
/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suloinen huomio siis.https://www.tumblr.com/dutifullyautomaticfest/724514997617754112?source…
Tässä oli alempana Sloveniaa puhuvan tulkinta. Vaikuttaisi olevan koomikolta sellainen hauska julkaisuSloveniaa puhuvan? Sanoo: *I feel like I should clarify this because I just directly translated and I'm not sure if it's something that gets used the same way in English/if the meaning got across. . .*
Eihän Bojan nyt tuon herbon kanssa ainakaan kuvan mukaan ole (vanha kuva), joten ei se minulle viesti, että mulla on Bojan täällä, sulla ei?
Sellainen mies tekee toista miestä mustasukkaiseksi -lässytys on muutenkin niin lapsellista, viittaan kaikkiin näihin K ja muut miehet -naureskeluihin ketjussa myös
Se kuva on kesäkuun konsertista, jossa esiintyi Bojanin kanssa. Ja kyllä se leikillään vihjaa, että mulla on tässä aitoa tavaraa ja sulla vaan pullo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo koomikon kuva on ihan selkeästi ajateltu niin että tehdään leikillään K mustasukkaiseksi - sulla pullo, mulla Bojan. Slovenia on pieni maa niin voivat olla vaikka kuinka hyviä ystäviä. :)
Jos tämä olisi totta, niin ei hän kai hirveän hyvinvoivan suhteen keskellä haluaisi alkaa noin kiusoittelemaan?
Eli joko olet väärässä tai, jos tosiaan ovat sellaisia ystäviä, että Bojan voi uskoutua hänelle, niin B on jo ilmaissut jotain pettymystään Jereen?
Mitä iloa tuosta olusi, jos B ois tosi ok Jeren kanssa?
Vierailija kirjoitti:
/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli alempana Sloveniaa puhuvan tulkinta. Vaikuttaisi olevan koomikolta sellainen hauska julkaisuSloveniaa puhuvan? Sanoo: *I feel like I should clarify this because I just directly translated and I'm not sure if it's something that gets used the same way in English/if the meaning got across. . .*
Sellainen mies tekee toista miestä mustasukkaiseksi -lässytys on muutenkin niin lapsellista, viittaan kaikkiin näihin K ja muut miehet -naureskeluihin ketjussa myösSe kuva on kesäkuun konsertista, jossa esiintyi Bojanin kanssa. Ja kyllä se leikillään vihjaa, että mulla on tässä aitoa tavaraa ja sulla vaan pullo.
Onko se jotenkin tunnettu homo tai bi?
Tekisikö noin, jos Bojan ois tyytyväinen suhteeseensa Jereen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä olisi totta, niin ei hän kai hirveän hyvinvoivan suhteen keskellä haluaisi alkaa noin kiusoittelemaan?
Eli joko olet väärässä tai, jos tosiaan ovat sellaisia ystäviä, että Bojan voi uskoutua hänelle, niin B on jo ilmaissut jotain pettymystään Jereen?
Mitä iloa tuosta olusi, jos B ois tosi ok Jeren kanssa?
Ei tuota musta tarvitse edes tulkita syvällisesti, koomikko kun on niin helpostikin voi laittaa tuollaisen pikku roastauksen K:lle. Saa samalla julkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
B:n katse...silmät....huulet...silmät😍
https://www.tumblr.com/jeevm/724493086844141568/another-bojan-looking-a…
Niillä on niin ihanat katseet toisiinsa aina!
Kukkikselle ja toiselle illan agentille toivottelen jo huippu iltaa ja laittakaa "raporttia" huomenna, kun ehditte 😊👍
Vierailija kirjoitti:
B:n katse...silmät....huulet...silmät😍
https://www.tumblr.com/jeevm/724493086844141568/another-bojan-looking-a…
Hengästyn, en voi lopettaa katsomista.😳. Mikroilmeet paljastavat todelliset tunteet-todellakin!🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen mies tekee toista miestä mustasukkaiseksi -lässytys on muutenkin niin lapsellista, viittaan kaikkiin näihin K ja muut miehet -naureskeluihin ketjussa myösSe kuva on kesäkuun konsertista, jossa esiintyi Bojanin kanssa. Ja kyllä se leikillään vihjaa, että mulla on tässä aitoa tavaraa ja sulla vaan pullo.
Onko se jotenkin tunnettu homo tai bi?
Tekisikö noin, jos Bojan ois tyytyväinen suhteeseensa Jereen?
Nyt taidat vähän ylitulkita.
Koomikko laittaa hauskan postauksen nähtyään K:n aiemman postauksen Bojan-pullosta. Ei sen kummempaa. Ihan vain vitsillä tehty reagointi. Ei varmaankaan tunne B:tä niin hyvin, että tietäisi täsmälleen, mitä tämän pään sisällä on meneillään eikä varmasti tiedä mitään K:sta. Hauskaa läppää instassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvassa on tuo Lado itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko kokeilllut sammuttaa puhelimen kokonaan?
Olen...
Tämän videon lopussa Ladon ja Bojanin yhteislaulu
Vierailija kirjoitti:
Tämän videon lopussa Ladon ja Bojanin yhteislaulu
Hänkö sekä juonsi tilaisuuden, että esiintyi yhdessä biisissä Jokereiden kanssa? Lauloiko muiden esiintyjien kanssa?
Suloinen huomio siis.