Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
57701/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se (p*rsreikäläppä) meni RG:llä lopullisesti tunteisiin ja jätti laivan oli muistaakseni vielä prideviikko..

Vierailija
57702/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://korvessa.tumblr.com/post/724511875668361216

Okei, hän on koomikko, ja tuo lisäselitys köypi järkeen näiden tietojen varjolla 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57703/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Törmäsin tiktokissa yhteen kuvaan. Katsokaa instassa ladobizovicar 👀 hänellä on kuva B:stä, ja kuvatekstissä tägätty K. En tiedä kuka tämä mies on, mutta ilmeisesti slovenialainen julkkis..?

Mielenkiintoinen kuvateksti. . . Spavaš il mirno? Mun kääntäjäni sanoi: *nukutko sikeästi?*

Onko se osoitettu Käärijälle. . ?

Google kääntäjä kääntää tekstin: Nukutko rauhassa? (Piti käyttää toista kääntäjää, koska tiesin, että venäjäksi mir on rauha, ja sikeästi vähän hämäsi. Kumpaa toi nyt sitten mahtaa tarkoittaakaan.)

Bojan vähän kaulailee toisen miehen kanssa lavalla, mv-kuva. Mistä toi kuva on, oliko se se hyväntekeväisyyskonsertti sille sairaalle lapselle?

Mulle tulee olo, että tarkoitetaan, että voisiko K vähän pitää huolta ystävästään

Mutta kuvan nauravaiset kommentit eivät jotenkin tue tätä tulkintaa.

Minusta siinä leikkisästi asetetaan K tuon B:tä vasten makoilevan (nacen?) tilalle 😅 hmm.. mielenkiintoista 👀

Mikä lie julkaisun klo aika, jos viitataan Kn eiliseen Bpullo kuvaan, jossa nukkunee hänen mielestään...

Julkaistu 8h sitten, eli. . . öööm klo 23 maissa?

Vierailija
57704/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Kärde pitää boitsua(pulloa) poskeaan vasten ja tässä sitten korvaava kuva jossa Boitsu pitää poskeaan vasten jotain jonka voisi Jere kuvitella itsekseen?

Onko lopullinen tulkinta?

Vierailija
57705/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiki video, myös Maks ja muut crew, iloinen Bojan 😍

https://twitter.com/prozivam_mesec/status/1686395940066693120/mediaView…

Vierailija
57706/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://korvessa.tumblr.com/post/724511875668361216

Okei, hän on koomikko, ja tuo lisäselitys köypi järkeen näiden tietojen varjolla 😅

Kyllä mä kallistun enemmän siihen, että halusi vain kommentoida, että Bojan vierellä nukut hyvin :)

Vierailija
57707/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä askel oli kevyt aamulenkillä. Hymy kasvoilla kävelin menemään :) Vastaantulijat varmaan mietti, että mitähän tuon tyypin juomavedessä on..? :D

Vierailija
57708/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa oli se vetskari auki ja häärijäkuva, sitten se yksi välispiikki ylilyönti jolloin ainakin RG jätti laivamme.

Tuo B-mv kuva slovenialaisella artistilla on hyväntahtoisra vinoilua "nukutko yösi, ootko mustasukkainen kun Boitsu pörröttää myös mun päätä" ja joo ehkä hakee myös lisäseuraajia tolla itselleen..

Näin ite tulkitsen

Samoin tulkitsen mäkin.

Hyvä että katosi, ne hahmotyypit olivat rasittavia teennäisyydessään.

Ai se spiikkikö oli Rg:lle liikaa? 🤣 Oonkin ihmetellyt mihin se katosi. En oo kyl kaivannut, silti. 🙊

Hyvä että katosi, ne hahmotyypit olivat rasittavia teennäisyydessään.

Vierailija
57709/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiki video, myös Maks ja muut crew, iloinen Bojan 😍

https://twitter.com/prozivam_mesec/status/1686395940066693120/mediaView…

Siis oliks tää video eilen 2 x Joker outin ig-tilillä ja katosi?

Tämä ei eilen illalla myöskään ollut enää Bojansstoriesin ig:ssä, vaikka joku sanoi, että ois talletettu sinne.

Onpa toi Kiki aika hot.

Ja Maks on tosi suloinen. Siis roudaako Maks Jokereiden kamoja vakituiseen vai. . ?

Vierailija
57710/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Kärde pitää boitsua(pulloa) poskeaan vasten ja tässä sitten korvaava kuva jossa Boitsu pitää poskeaan vasten jotain jonka voisi Jere kuvitella itsekseen?

Mä lukitsisin tämän, joo.

Vierailija
57711/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
57712/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! On tää vaan niin ihana kuva! Ihanat terkut B:lle! 💙💚

https://twitter.com/kiertavasirkus/status/1686439235291664411

Vierailija
57713/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää se kiki seuraa k:ta myös

Vierailija
57714/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon edelleen huolissani Bojtsusta. . . Vaikka samalla iloinen kun Kärde postas niin tunteikkaan söpön kuvan eilen, mutta all on all siinä oli kuitenkin vain lasinen olutpullo. . . emmekä tiedä B:n voinnista mitään 🥺

No, asia ei ole minun käsissäni, joten täytyypä vain antaa ajan kulua ja koittaa jaksaa ajatella jotain muutakin välillä 😢

Vierailija
57715/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkitsin ensin, että oli vähän sellainen pirullinen (vitsillä), että sulla on vaan pullo mutta mulla oikeaa Bojania, mutta jos ei ole itse kuvassa, niin sitten on varmaan juuri tuo tulkinta.

Vierailija
57716/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Kiki ja K ikinä tavanneet? 👀 Onko tämä seuraus tuore? Kyllä K:sta varmaan puhe kulisseissa... Kun koomikot ja kikit huomioivat K:ta 😅

Vierailija
57717/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan K oikeasti menossa pian? Merkkejä Slovenian suunnasta on havaittavissa..

Vierailija
57718/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkitsin ensin, että oli vähän sellainen pirullinen (vitsillä), että sulla on vaan pullo mutta mulla oikeaa Bojania, mutta jos ei ole itse kuvassa, niin sitten on varmaan juuri tuo tulkinta.

Perun sittenkin. On viitannut tuohon 27.7. konserttiin, joten ei varmaan ole ihan vaan vertaillut kuvia vaan vihjaa jotain muuta.

Vierailija
57719/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt hei tyypit vähän villimmät spekulaatiot tulille. Mä tulkitsen että Kärtsä muuttaa Sloveniaan ja ryhtyy stand up -koomikoksi.

Vierailija
57720/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Kiki ja K ikinä tavanneet? 👀 Onko tämä seuraus tuore? Kyllä K:sta varmaan puhe kulisseissa... Kun koomikot ja kikit huomioivat K:ta 😅

No onhan K ihan tunnettu, että voi ihan siitäkin syystä seurata. Siis puhut kuin K ois joku nobody ja että on vähän erikoista, että joku hänet ei-tunteva Bojanin tuttu seuraa häntä.

Jos mä tutustuisin johonkuhun, joka on ystävä jonkun isohkon staran kanssa, saattaisin *havahtua huomaamaan* sen staran ja ottaa seurantaan, vaikken olisi aiemmin niin fanittanutkaan, tai asiasta kaverini kanssa jutellut.

Ketju on lukittu.