Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Mikä tuo hanskajuttu on? Tavastialla K on vielä käyttänyt jotain hanskoja, mutta qen jälkeen vain toista? Onko tästä helposti kuvamateriaalia saatavilla?
Sivuhuomautuksena - kaikkein kuumin K ja B klippi on se muistaakseni siinä Something like this -koosteessa oleva kohta juuri ennen tai jälkeen syliin hyppäyksen, kun molemmat jumalaisen komeat miehet on kuvassa melko isoina ja silmäilevät toisiaan. Sitä jännitteen määrän. Tässä pelkästään sitä muistellessani pelkään, että allani oleva sohva syttyy palamaan.
Ei ole minullekaan twitterissä hypännyt esiin mitään täällä esille tuotua "kiusaamista". Pari kommenttia olen nähnyt, jotka ovat sillä rajalla, mutta muuten ei mitään. Muutama äänekäs yrittää niitä silti tänne tuoda pommittamalla koko ajan viestiä.
Mun mielestä on ihan hyvä että täällä kerrotaan mitä twitterissä tekeillä. Mä jaksan itse aika vähän olla siellä kun suomitwitter on pelkkää poliittista tappelua. Sitten kun joku on täällä kertonut jotain niin käyn hakusanalla katsomassa mitä sieltä löytyy. Aika pieni porukka niitä negailijoita musta on ja varmaan nyt varsinkin ovat noloina. Nekin jotka G:tä jahtasi ei edes pukahda tästä tauosta mitään tai sitten en ole vaan huomannut. Ei jokerit oo mihinkään hajoamassa, nyt vaan lepoa heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tänne ei jaettaisi mitään Twitteristä, ei täällä edes tiedettäisi G n lähdöstä tai ajojahdista. G asiasta tiedotettu virallisesti vain ja ainoastaan siellä. Sitten täällä oiskin ollut ihmettelemistä, että mikä B tä nyt vaivaa ja miksi Jokereiden somenhallinta on niin sekavaa.
On eri asia jakaa tietoa esim. Jokereiden omalta twitter-tililtä kuin jonkun yksittäisen hörhön mielipiteitä.
Sitten ihmeteltäisiin, että miksi lähti. Ajojahti oli hörhöjen hälinää, ei virallisella tilillä.
Voihan niistä asioista täällä puhuq, mutta linkkejä ei minusta kannata laittaa.
Mutta sitten jotkut suuttuu, kun linkkejä ei jaeta. Mikä tässä nyt parasta ois? Olen siis itse aktiivinen Twitterissä ja seuraan menoa paljon (en ole niitä taulapäitä).
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on ihan hyvä että täällä kerrotaan mitä twitterissä tekeillä. Mä jaksan itse aika vähän olla siellä kun suomitwitter on pelkkää poliittista tappelua. Sitten kun joku on täällä kertonut jotain niin käyn hakusanalla katsomassa mitä sieltä löytyy. Aika pieni porukka niitä negailijoita musta on ja varmaan nyt varsinkin ovat noloina. Nekin jotka G:tä jahtasi ei edes pukahda tästä tauosta mitään tai sitten en ole vaan huomannut. Ei jokerit oo mihinkään hajoamassa, nyt vaan lepoa heille.
Käytät varmaan aivan vääriä hakusanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Twitteristit toivoo, että bändi hajoais, koska ne haluaa Bojanin ulos. Ne ei vaan tajua, ettei ainakaan Joker Outia ole ilman Bojania.
Ei ne toivo bändin hajoamista. Ne haluaa vaan bojan out, Kris in.
Mutta ne ei tajua, että bändi hajoais, jos Bojan lähtis ja niille jäis vain kaks biisiä.
Ja muista kundeista ei edes löydy riittävän laulutaitoista.Kuulihan sen jo tuossa Carpe Diem kappaleen yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tapahtuisi, jos twitter-pissis ja e-nauta kohtaisivat näissä tunnelmissa?
Yritetäänpäs nyt lapsirakas muistaa että fanittamisen tarkoitus on ihailla, arvostaa ja tuoda hyvää mieltä fanituksen kohteelle..
no niin avaappas se nyt se twittertili..kirjoitetaanpas sinne nyt kaikkiin osallistumiisi toksisiin ketjuihin viesti, jossa pahoittelet asiatonta käytöstäsi ja pyydät anteeksi bändin sisäisiin asioihin puuttumista ja tekojenne seurauksia ja toivotat hyvää kesää kaikille.. Erityisesti myös G:lle...
Sitten laitetaan se puhelin tänne kaappiin koulun alkuun asti ja pädi ja läppäri myös..
Varmasti harmittaa, mutta nyt voit lähteä trampalle hyppimään ja pakastimen alalaatikossa on niitä lakritsituutteja ja kohta on lounaaksi kanatortillaa.. katsos teoilla on seurauksia ja maapallo on niin paha paikka että meidän täytyy olla hyvien puolella aina levittämässä kaikille hyvää mieltä💕
Twitterpentujen mutsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tänne ei jaettaisi mitään Twitteristä, ei täällä edes tiedettäisi G n lähdöstä tai ajojahdista. G asiasta tiedotettu virallisesti vain ja ainoastaan siellä. Sitten täällä oiskin ollut ihmettelemistä, että mikä B tä nyt vaivaa ja miksi Jokereiden somenhallinta on niin sekavaa.
On eri asia jakaa tietoa esim. Jokereiden omalta twitter-tililtä kuin jonkun yksittäisen hörhön mielipiteitä.
Tietysti on, ja silloin puheenaiheena onkin ihan eri asiat. Jälkimmäisessä keskustelu pyörii sen ympärillä miten fanikunta toimii ja millaista näkyvyyttä ja valtaa se käyttää. Siitä on hankala jutella jos ainoa materiaali on hienovaraista vihjailua että joku on jossain sanonut näin. Jos syystä tai toisesta ei halua jakaa linkkiä, voisi edes kopioida tänne sen tekstin johon viittaa.
Kyllä täälläkin oltaisiin huomattu gn instan sulkeutuminen ilman Twitteriä ja nopeasti huomattu että se on kadonnut myös jokereitten sivuilta. Google olisi heti vienyt twityeriin eli ei se mikään umpio ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Twitteristit toivoo, että bändi hajoais, koska ne haluaa Bojanin ulos. Ne ei vaan tajua, ettei ainakaan Joker Outia ole ilman Bojania.
Ei ne toivo bändin hajoamista. Ne haluaa vaan bojan out, Kris in.
Mutta ne ei tajua, että bändi hajoais, jos Bojan lähtis ja niille jäis vain kaks biisiä.
Ja muista kundeista ei edes löydy riittävän laulutaitoista.Kuulihan sen jo tuossa Carpe Diem kappaleen yhteydessä.
Siis kyllähän esim Kris laulaa osaa. En siis ole osa tätä propagandaa, mutta aika ikävää, ettei kukaan tunnu tähän myöntyvän. Onhan sekin lahjakas. Ei Bojanin tasoa, mutta taitava.
Mistä päätellen muuten tuo studion uusin story olisi Kris? Näkyy vain jalat + sääret ja ne näyttää mun mielestä olevan ihan erimuotoiset ja pituiset kuin Krisin. Eikä ne (vyöstä??) roikkuvat vesipullo ja hanskatkaan kovin Kris coded...Vai viitataanko siihen pieneen vasemman reunan vilahdukseen (mistä ei näy yhtään kuka siinä on) että siinä se Kris taas?
Vierailija kirjoitti:
Mistä päätellen muuten tuo studion uusin story olisi Kris? Näkyy vain jalat + sääret ja ne näyttää mun mielestä olevan ihan erimuotoiset ja pituiset kuin Krisin. Eikä ne (vyöstä??) roikkuvat vesipullo ja hanskatkaan kovin Kris coded...Vai viitataanko siihen pieneen vasemman reunan vilahdukseen (mistä ei näy yhtään kuka siinä on) että siinä se Kris taas?
Vaatteet on samat. Toki Nämähän toistensa vaatteita lainailee, mutta silti.
Tarkoitin sitä, että esim. Jokereiden twitter-tililtä voi hyvin linkittää tänne. Mutta esim. yksittäiset Bojanin lynkkaajat eivät tarvitse lisää näkyvyyttä, joten niitä ei kannattaisi linkittää. Täällä voi toki kertoa, että tällaista siellä on ja vaikka kopioida se teksti tänne.
Vierailija kirjoitti:
Ne on sit taas varmaan Häärijän jalat kun ne ja harrastaa sitä photobombausta aina välillä. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla, mutta en ole niin innokas tuolla kaivamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin sitä, että esim. Jokereiden twitter-tililtä voi hyvin linkittää tänne. Mutta esim. yksittäiset Bojanin lynkkaajat eivät tarvitse lisää näkyvyyttä, joten niitä ei kannattaisi linkittää. Täällä voi toki kertoa, että tällaista siellä on ja vaikka kopioida se teksti tänne.
Tästähän täällä porukka hermostuu, kun ei tule linkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ihmeteltäisiin, että miksi lähti. Ajojahti oli hörhöjen hälinää, ei virallisella tilillä.
Mutta sitten jotkut suuttuu, kun linkkejä ei jaeta. Mikä tässä nyt parasta ois? Olen siis itse aktiivinen Twitterissä ja seuraan menoa paljon (en ole niitä taulapäitä).
Täällä suuttuu joku koko ajan, ihan sama mitä teet. 😂 Että omalla harkinnalla vaan laitat sitä mitä tykkäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästähän täällä porukka hermostuu, kun ei tule linkkejä.
Ei hermostu, niitäkin vinkuu vain muutama. Ja heillekin voi tehdä selväksi, ettei sirltä linkkiä jaeta, vaan nyt on riitettävä kopioitu teksti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihmeessä oikeita!
Fanit eivät juuri tägejä käytä eikä tviiteissä ole aina edes bändin jäsenten nimiä, eikä varsinkaan bändin. Ihan sama oli gn kohdalla ja siitä nimenomaan siellä puhuttiinkin että keskustelu haluttiin pitää hakutoiminnon ulkopuolella. Keskusteluja ei useinkaan jatketa vastaustoiminnolla ketjuksi, vaan siellä tehdään uudelleentviittauksia joihin lisätään oma kommentti. Nuoret fanit eivät siis käytä Twitteriä ollenkaan samoilla säännöillä kuin tätisukupolvi, eikä se siksi palvele näihin perinteisiin tapoihin, kuten hakuun, turvautuvia käyttäjiä. Mutta jos sinulla on tiedossa sopiva hakusana jolla tätä keskustelua pääsee seuraamaan, ole kiltti ja kerro se. Muuten on varmaan vaan todettava ettei tällaista keskustelua siellä kukaan käy, vaan joku haluaa ainoastaan nostaa täällä kohua ihan tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tänne referoi jotain jostain muualta lukemaansa niin linkin laittaminen on hyvä käytäntö. Muutenhan täällä voi trollailumielessä väittää mitä tahansa.