Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
56881/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni Tumblr salaliitto-teoria pohdittavaksi:

Mihin on kadonnut K:n oikean käden nahkahanska, viimeksi vissiin nähty Tavastialla...hmm...?😉

Olisko se mennyt jonkun matkatavaroissa Slovenian suuntaan 😂

Olis kyllä aika ihana juttu jos K ois sen B:lle antanut 💚

B on vaan salaa ottanut sen. K ettii sitä ympäri Helsinkiä ja Vantaata, tavastiallanon käyty tonkimassa kaikki nurkat ja jokainen roudattava laatikko on purettu moneen kertaan sen takia.

Mitä B sitten tekee sillä hanskalla...Ehkä yksin ollessaan vie sen kaulalleen taas ja muistelee, posket punastuen. Joskus painaa kasvot kiinni siihen ja hengittää sen tuoksua.

Apua, luin että vie sen ka lulleen 🙈 ja vasta aamupäivä🤪

Vierailija
56882/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos oikeesti näiden shippaaminen ahdistaa Bojania. Jos kaikki linkkien levittäminen, fanipiirrokset, viestit ym. loppuis joka alustalla ja keskityttäis vain näiden musiikkiin. Ei monellakaan bändillä oo tämmöstä kuplaa ympärillä, jos btä ahdistaa sekin, että fanien mielestä musiikki on toisarvosta ja tärkeämpää faneille on tämä shippaus.[/quote

Uskon, että Bojankin toivois, että shippaus loppuis joka paikassa. Hän varmasti haluais olla ennemmin vakavasti otettava muusikko kuin teinien ja mammojen shippauksen kohde.

Jos pojat oikeasti pyytäis, että tää loppuis, uskoisitteko sittenkään? Näyttää noita alapeukkuja tulevan niin hanakasti.

Jos tulisi selkeä pyyntö, että lopettakaa, tai muuten vain kommenttia siitä, että se jotenkin ahdistaisi jompaakumpaa, niin tottakai ainakin itse sitä kunnioittaisin ja jättäisin aiheen seuraamisen. Ja uskon, että fiksut fanit näin toimivat (myös monissa fanficeissä on alussa huomiona, että teksti poistetaan mikäli mitään tällaista tulisi esiin). Toistaiseksi vaikuttaa kuitenkin siltä, et heitä ei tämä haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
56883/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni Tumblr salaliitto-teoria pohdittavaksi:

Mihin on kadonnut K:n oikean käden nahkahanska, viimeksi vissiin nähty Tavastialla...hmm...?😉

Olisko se mennyt jonkun matkatavaroissa Slovenian suuntaan 😂

Olis kyllä aika ihana juttu jos K ois sen B:lle antanut 💚

B on vaan salaa ottanut sen. K ettii sitä ympäri Helsinkiä ja Vantaata, tavastiallanon käyty tonkimassa kaikki nurkat ja jokainen roudattava laatikko on purettu moneen kertaan sen takia.

Mitä B sitten tekee sillä hanskalla...Ehkä yksin ollessaan vie sen kaulalleen taas ja muistelee, posket punastuen. Joskus painaa kasvot kiinni siihen ja hengittää sen tuoksua.

Apua, luin että vie sen ka lulleen 🙈 ja vasta aamupäivä🤪

No semmosten kosketusten muistoja hänellä ei ehkä sentään ole hanskasta lol

...unless...

Vierailija
56884/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks pahantuulinen ja pahantahtoinen riidankylväjä linjoilla. Menis purkaan mielipahaansa ja kurjaa elämäänsä jonnekin muualle.

En tiedä ketä ja mitä kommenttia tarkoitit, mutta ei sunkaan kommentti mieltä ylentävä ole. Mahtaa käydä raskaaksi tuollaisten tuollaisten huomioiden ja ilmoitusten tekeminen. Ettei olisi ihan elämäntehtävä jopa.

Nyt nutturaa löysemmälle. Anna kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
56885/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei eli Kärtsä on Johannekselle vilkutellut love you -terveiset. No ei yllätä. Makkariinsa sen halus niin kovasti jo aiemmin.

Kaverit ilmaisee kaveruutensa nykyään mm. makuuhuonekutsuna. Oikeesti se ei ole kutsu, vain osoitus kaveruudesta ja yhteisestä huumorintajusta. En tiedä, ottaako sen jotkut kirjaimellisesti tosissaan kun eivät ymmärrä että se on nykyajan läppä noissa piireissä.

No enpä oo nähny aiemmin 🤣 Tavataan, Kärtsä mun makkarissa, t uncle Danny

Kun ottaa vähän enemmän etäisyyttä tähän palstaan ja aiheeseen, niin näkee asiat ja yhteydet selkeämmin. Suosittelen.

Vierailija
56886/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deanilta hot kuva Bojanista. Minun silmiini vähän aggressiivinen (mitä rakastan), osan mielestä vähän huonosti voivan näköinen (sama asia joskus??)

ig @deangrainer.jpg

On ihan mielettömän upea kuva! Niin kuin koko mies! Kaikkea hyvää hänelle! Me rakastetaan sua!💕

Onko tämä Dean rakastunut Bojaniin, kun saa tällaisia kuvia aikaiseksi. En minä oikeasti luule niin, tulipa nyt vaan mieleen.

Vierailija
56887/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos oikeesti näiden shippaaminen ahdistaa Bojania. Jos kaikki linkkien levittäminen, fanipiirrokset, viestit ym. loppuis joka alustalla ja keskityttäis vain näiden musiikkiin. Ei monellakaan bändillä oo tämmöstä kuplaa ympärillä, jos btä ahdistaa sekin, että fanien mielestä musiikki on toisarvosta ja tärkeämpää faneille on tämä shippaus.[/quote

Uskon, että Bojankin toivois, että shippaus loppuis joka paikassa. Hän varmasti haluais olla ennemmin vakavasti otettava muusikko kuin teinien ja mammojen shippauksen kohde.

Jos pojat oikeasti pyytäis, että tää loppuis, uskoisitteko sittenkään? Näyttää noita alapeukkuja tulevan niin hanakasti.

Täällä vaan on vähän isompia, oikeita ongelmia nyt meneillään. B aikoinaan jakoi fanitaidetta ja K niistä edelleen tykkää päivittäin. Molemmat myös hiljattain jakoivat ig stoorissaan sen kielijutun.

Niin jakoi aikoinaan, 2 kk sitte. Ja jos se kielijuttuki oli kaverusten läppä, eikä mikään merkki shippaajille.

Vierailija
56888/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne studiokuvat olikaan?

Vierailija
56889/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen Kris/Maks studiolla, samat vaatteet. Siis kumpi se nyt oikein on? Mä yritin katsella tota kuvaa, mutta en kyllä varmaksi uskalla sanoa.

Onko siis joku uusi kuva? Missä? Kyllä todella vaikea sanoa siitä eilisestä mustavalkoisesta kuvasta, että kumpi. Vähän kallistuisin Krisin suuntaan hiusten perusteella, mielestäni näyttää, että niissä olisi vähän vaaleeta, eikö Maksin hiukset olisi tuollaisessa kuvassa ihan mustat? 🤔

Vierailija
56890/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen Kris/Maks studiolla, samat vaatteet. Siis kumpi se nyt oikein on? Mä yritin katsella tota kuvaa, mutta en kyllä varmaksi uskalla sanoa.

Onko siis joku uusi kuva? Missä? Kyllä todella vaikea sanoa siitä eilisestä mustavalkoisesta kuvasta, että kumpi. Vähän kallistuisin Krisin suuntaan hiusten perusteella, mielestäni näyttää, että niissä olisi vähän vaaleeta, eikö Maksin hiukset olisi tuollaisessa kuvassa ihan mustat? 🤔

Musta nuo kukmatki on liian tummat krisiksi.

Vierailija
56891/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deanilta hot kuva Bojanista. Minun silmiini vähän aggressiivinen (mitä rakastan), osan mielestä vähän huonosti voivan näköinen (sama asia joskus??)

ig @deangrainer.jpg

On ihan mielettömän upea kuva! Niin kuin koko mies! Kaikkea hyvää hänelle! Me rakastetaan sua!💕

Onko tämä Dean rakastunut Bojaniin, kun saa tällaisia kuvia aikaiseksi. En minä oikeasti luule niin, tulipa nyt vaan mieleen.

Eiköhän lähes kaikki ole jollain tasolla rakastuneita Bojaniin 😍😍😍. Täysin loogista olisi 😁💕

Vierailija
56892/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Studion instassa. Ei näy kasvoja, mutta samat vaatteet, kun eilen. Joku fani oli myös napannut yhteiskuvan tänään sieltä (ei sentään studion sisällä). Ei ole Maks.

Vierailija
56894/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Studion instassa. Ei näy kasvoja, mutta samat vaatteet, kun eilen. Joku fani oli myös napannut yhteiskuvan tänään sieltä (ei sentään studion sisällä). Ei ole Maks.

Selvä Krishän se.

Vierailija
56895/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tulisi selkeä pyyntö, että lopettakaa, tai muuten vain kommenttia siitä, että se jotenkin ahdistaisi jompaakumpaa, niin tottakai ainakin itse sitä kunnioittaisin ja jättäisin aiheen seuraamisen. Ja uskon, että fiksut fanit näin toimivat (myös monissa fanficeissä on alussa huomiona, että teksti poistetaan mikäli mitään tällaista tulisi esiin). Toistaiseksi vaikuttaa kuitenkin siltä, et heitä ei tämä haittaa.

En ole mikään kovin shippaaja, kun ainoa, mitä teen, niin roikun tällä palstalla mutta ymmärrät varmaan, että myös itse olet osa tätä shippausta, kun kirjoittelet arvioitasi näistä ihmisistä ja heidän toivomuksistaan. Itse koen varsinaisen shippaamisen (siis ihan fanartien tekemisen noin ainakin) liian intiiminä itselleni ja alkuun taisin vähän tuomita sen, mutta B itse ja JO pojat saivat minut tajuamaan, että se on osa nykyistä fanikulttuuria ja sellaisenaan harmitonta, koska itse suhtautuvat siihen hyvin mutkattomasti, samoin kuin myös faneihinsa. ihminen, joka kokee shippauksen ikävänä tai epämiellyttävänä, pitäisi myös kiihkeimmät fanit käsivarren mitan päässä kaikin tavoin.

Koen siis, että olet tavallaan tekopyhä. Niin kauan kun ei ole mitään todisteita siitä, että shippaus häiritsee kohdetta ja se on yhteiskunnan normien mukaisesti hallussa (ei mitään stalkkausta tai yksityisen elämän häiritsemistä), niin se on ihan ok niille, jotka kokevat siihen tarvetta. Osa meistä tyytyy tällaiseen etäiseen shippaukseen, osa vähän näkyvämpään, ja kaikki on ok, jos kohteet itse sen sallivat. Heillä on monenlaisia tapoja viestiä, jos eivät tästä pitäisi.

Sen verran mielestäni B on nyt shippausta rajoittanut, että hän ei selvästi halua saada viestejä somen kautta itselleen, ja tämän takia koen myös kaikki yhteydenotot häneen aika negatiivisesti. Tällä hetkellä hän haluaa suojella omaa yksityisyyttään, joten ei ole mielestäni hyväksyttävää ottaa häneen yhteyttä, ei vaikka joku sattuisi kadulla hänet näkemäänkin. Fanartista en nyt lähtisi ensimmäisenä shippausta kuitenkaan vaimentamaan, kun se ei todellakaan hypi B:n silmille arkielämässä ja hänellä on varmasti keinoja sen kieltämiseen, jos tilanne olisi niin pitkällä. B on itse kasvanut nykyisen fanikulttuurin keskellä, joten se ei varmasti ole hänelle niin vierasta kuin esimerkiksi omalle sukupolvelleni.

Vierailija
56896/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi siellä studiolla on vain Kris jo toista päivää?

Vierailija
56897/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska it's going down.

Vierailija
56898/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ei näköjään tykännyt, kun toivottelin mukavaa, kiusaamisvapaata päivää kaikille. On sitten jo ehtinyt kirjoituksen poistaa, Nämä kaksi kuvaakin laitoin meidän kaikkien iloksi.

https://twitter.com/chlornic/status/1686089243691495424

https://twitter.com/tbhdamii/status/1683144495703941123/photo/2

Vierailija
56899/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kris tekee varmaan rakkauslauluja twitteristeille jopa aamuviideltä.

Vierailija
56900/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska it's going down.

Miksi Kris siellä yksin olisi? HERÄÄ!

Jos somessa näkyy kuva jossa on vain Kris studiolla, niin eihän se tarkoita että ne muut eivät olisi siellä lainkaan. :)

Ketju on lukittu.