Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Onko kellään pätkää finaalista, kunJOt tulevat esityksensä jälkeen lavalta takas sohvia kohti. Muut vilkuttelee vielä, mut B etenee kuin luotijuna kohti Kn kainaloa ja kaikki Suomen porukat ja JOt halailevat ihanasti💞💞💞💞💞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan Kärden massua ja pakaroita, kuten B päräyttää tuossa uudessa JO postissa. Jonossa heti B jälkeen.
Päräyttääkö? Missä?
Mut mä haluan päräyttää nyt ihan ensin kans B:n suloista nassua ja kaulaa ja siitä sitten alaspäin....Ei onnistu
t. KärdeSe on sitten miestä seinälle.
Passaa yrittää, pannaan naiset ja miehet seinille.
Tarvittaessa seksoskeletonin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sori jos nyt droppaan teidän tunnelmaa, ei oo kiva jos yksittäisten kirjoittajien kirjoituksille aletaan täällä naureskelemaan useiden sivujen takaa. Jos kyseessä sattuskin olemaan sama viestien poistelija ja muutenkin selvästi vähän herkillä ollut henkilö, mitäpä lottoatte että kuin menee käpy jumiin? Täällä on muutenkin nykyään välillä vähän inhottava tunnelma niin ois kiva että sitä ei ehdoin tahdoin lietsottais lisää.
Ja ei, en ole kukaan tuohon aiempaan keskusteluun osallistunut, mutta luin kyllä nuo viestit. Muistaakseni Twilighthistä jotain viestiä kirjoitin tuon Titanic-episodin jälkeen kun joku siitä kyseli, ettei siitäkin olisi tullut joku vastaava sanaharkka.
T: Make love not war
Mitenpä keskustelet sellaisen käpy jumissa olevan kanssa joka poistattaa omasta mielestään epämieluisat viestit? Et mitenkään etkä kyllä kenenkään muunkaan. Muuten olen positiivisuuden kannalla ja ettei jäädä jankkaamaan.
Tästä oon ihan samaa mieltä että turha viestien poistelu ois kans syytä lopettaa. Keskustelua on ihan mahdoton käydä jos kuulee vaan yhden osapuolen kannan.
Eri asia jos on oikeesti asiatonta sisältöä viesteissä mutta en ainakaan oo nyt moneen päivään nähny mitään sellasia viestejä. Toki en hirveesti oo täällä ehtiny roikkuun että en tiiä onko niitä ollut vai ei.
Oli muuten taas parin tunnin aikana hävinnyt kolmisenkymmentä viestiä tuossa alkuillasta. Ja kun joku taas kysyy että mistä tiedän, viesti, joka mulla näkyi kännykässä viimeisenä oli numero 56733 ja kun päivitin sivun se olikin yhtäkkiä viesti numero 56730.
Joo. Ja kirjoitin toki tuon jälkimmäisen numeron väärin. Piti olla 56703. T: se ketjun matemaatikko (suutarin lasten kengät jne)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan Kärden massua ja pakaroita, kuten B päräyttää tuossa uudessa JO postissa. Jonossa heti B jälkeen.
Päräyttääkö? Missä?
Mut mä haluan päräyttää nyt ihan ensin kans B:n suloista nassua ja kaulaa ja siitä sitten alaspäin....Ei onnistu
t. KärdeSe on sitten miestä seinälle.
Passaa yrittää, pannaan naiset ja miehet seinille.
Asetupa K ei sun Boitsua kukaan vie ja tämän myötä hyvää yötä
HELLUREI HELLUREI EI KUN MIESTÄ SEINÄLLE
Kuka tota jokerien somea oikein hoitaa! No, ne on nyt itse tykänneet omasta julkaisussaan. Mielestäni aiemmin eivät ole 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nacen stoorissa ihan kivaa juttua sieltä hevosten luota. Ja Kris näytti olevan studiossa. Kyl tää tästä.
Missä tuo Krisin juttu on?
Se olikin sen studion instassa. Joku studio7_ljubljana tms, en muita tarkasti
Vai onko se Maks? Noi hiukset nyt?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tota jokerien somea oikein hoitaa! No, ne on nyt itse tykänneet omasta julkaisussaan. Mielestäni aiemmin eivät ole 😂
En viitsi vastata nimellä, mutta uusi somevastaava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nacen stoorissa ihan kivaa juttua sieltä hevosten luota. Ja Kris näytti olevan studiossa. Kyl tää tästä.
Missä tuo Krisin juttu on?
Se olikin sen studion instassa. Joku studio7_ljubljana tms, en muita tarkasti
Vai onko se Maks? Noi hiukset nyt?
Mustaki näytti Maksilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkiköhän Kukkis sen aikaisemmin tänne laitetun Ruusu viestin? Se oli mun mielestä ihana se toisen Kaivohuoneen keikalle menijän idea tästä ruususta.
Mä jäin miettimään tätä ja sitä, että onko se edes sanonut, missä päin asuu? Jos edellisiä keikkoja on olleet Turku ja Eura, voi olla, että ei ole ihan pääkaupunkiseudulta itsekään. Jos noita auki olevia kukkakauppoja Helsingissä miettii. Keikka alkaa kuitenkin vasta kahdeltatoista yöllä.
Varmaan haluaa pysyä anonyymina (Kukkis) kuten me kaikki.
No mietin myös, että sitten vasta syntyy hulabaloo, jos tänne jaetaan jotain kuvaa siitä antamassa ruusua.
Minä mietin jo aiemmin ihan samaa, että sen hetken saa kyllä joku taltioitua ja jaettua nettiin. Tai pahin skenaario: Tämä ehdotus oli jonkun puutarhurin juoni saada Kukkiksen henkilöllisyys selville (huom. tämä oli ainakin puoleksi ironiaa, ja oon katsonut ihan liikaa kaikkia trillereitä ja etsiväsarjoja tms 🤣).
No samaa mietin, et joku haluaa vain tavata Kukkiksen. Ajatushan on kaikkinensa omituinen, koko kuvio. Onneks ei liene vedätettävissä, Kukkis.
Pakko sanoa tähän väliin että minä en ole se ehdottelija. T. Täällä rakkautensa Kukkikseen tunnustanut
Eiks Kukkis ole homo? Parhaat miehet on.
Kyllä se K:ta ainakin kuolaa. Ja oliko jotain Jokeria kanssa. Myönsi olevansa myös flower flirt.
Myönsi olevansa kuulostaa siltä kun siitä ois tehty joku haastattelu.
Kukkapaita tunnustaa: Kyllä. Olen flower flirt.
Tyhmä kysyy, mikä on flower flirt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkiköhän Kukkis sen aikaisemmin tänne laitetun Ruusu viestin? Se oli mun mielestä ihana se toisen Kaivohuoneen keikalle menijän idea tästä ruususta.
Mä jäin miettimään tätä ja sitä, että onko se edes sanonut, missä päin asuu? Jos edellisiä keikkoja on olleet Turku ja Eura, voi olla, että ei ole ihan pääkaupunkiseudulta itsekään. Jos noita auki olevia kukkakauppoja Helsingissä miettii. Keikka alkaa kuitenkin vasta kahdeltatoista yöllä.
Varmaan haluaa pysyä anonyymina (Kukkis) kuten me kaikki.
No mietin myös, että sitten vasta syntyy hulabaloo, jos tänne jaetaan jotain kuvaa siitä antamassa ruusua.
Minä mietin jo aiemmin ihan samaa, että sen hetken saa kyllä joku taltioitua ja jaettua nettiin. Tai pahin skenaario: Tämä ehdotus oli jonkun puutarhurin juoni saada Kukkiksen henkilöllisyys selville (huom. tämä oli ainakin puoleksi ironiaa, ja oon katsonut ihan liikaa kaikkia trillereitä ja etsiväsarjoja tms 🤣).
No samaa mietin, et joku haluaa vain tavata Kukkiksen. Ajatushan on kaikkinensa omituinen, koko kuvio. Onneks ei liene vedätettävissä, Kukkis.
Pakko sanoa tähän väliin että minä en ole se ehdottelija. T. Täällä rakkautensa Kukkikseen tunnustanut
Eiks Kukkis ole homo? Parhaat miehet on.
Kyllä se K:ta ainakin kuolaa. Ja oliko jotain Jokeria kanssa. Myönsi olevansa myös flower flirt.
Myönsi olevansa kuulostaa siltä kun siitä ois tehty joku haastattelu.
Kukkapaita tunnustaa: Kyllä. Olen flower flirt.
Tyhmä kysyy, mikä on flower flirt?
Kukkis myönsi olevansa. Eli flirtti.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään pätkää finaalista, kunJOt tulevat esityksensä jälkeen lavalta takas sohvia kohti. Muut vilkuttelee vielä, mut B etenee kuin luotijuna kohti Kn kainaloa ja kaikki Suomen porukat ja JOt halailevat ihanasti💞💞💞💞💞
Kysyn nyt uudelleen, koska illalla ei kukaan ehtinyt enää. Jospa tänään. Toinen mukava olisi se Bn:Peliä! Tavastian kons jälkeen. Joku tiktok linkki oli, mut ei näy kun en oo tiktokissa.💜💞💚
Tiktokissa tuli parikin videota vastaan, missä B soitteli ja lauloi Krisin isän, Miha Gustinin kanssa. Nyt en niitä sitten enää löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJb5Rouv
Wait what
Läppä, tyhmä sellainen..
Joo. Tässä tilanteessa kaikki tämmöset läpät voi olla vähän huono juttu.
Mä ihmettelen sitä, että ensin kaikki oli ihan huolissaan Bojanista ja miten se pärjää ja jaksaa. Ja ihmeissään, kun se pystyikin vetämän keikan.
Sit kun bändi peruu keikkoja, kaikki yhtäkkiä veikkaavatkin jotain flunssaa, eikä kukaan enää ajattele, että Bojan ois jotenkin romahtanut.
Itse taas snoin, että Bojan joko vetää keikan ok TAI keikka perutaan.
Mulla on siis paha tunne siitä, että keikkoja on peruttu, koska Bojan ei ole henkisesti ok. Ja se tuntuu ihan kamalalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJb5Rouv
Wait what
Läppä, tyhmä sellainen..
Joo. Tässä tilanteessa kaikki tämmöset läpät voi olla vähän huono juttu.
Joo, ei ole edes läppä, vaan pahantahtoisuutta. Voi yrittää naamioida läpäksi, mutta ei ole sitä, vaan tekijän pahuutta.
Tästä oon ihan samaa mieltä että turha viestien poistelu ois kans syytä lopettaa. Keskustelua on ihan mahdoton käydä jos kuulee vaan yhden osapuolen kannan.
Eri asia jos on oikeesti asiatonta sisältöä viesteissä mutta en ainakaan oo nyt moneen päivään nähny mitään sellasia viestejä. Toki en hirveesti oo täällä ehtiny roikkuun että en tiiä onko niitä ollut vai ei.
Oli muuten taas parin tunnin aikana hävinnyt kolmisenkymmentä viestiä tuossa alkuillasta. Ja kun joku taas kysyy että mistä tiedän, viesti, joka mulla näkyi kännykässä viimeisenä oli numero 56733 ja kun päivitin sivun se olikin yhtäkkiä viesti numero 56730.