Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
56741/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sori jos nyt droppaan teidän tunnelmaa, ei oo kiva jos yksittäisten kirjoittajien kirjoituksille aletaan täällä naureskelemaan useiden sivujen takaa. Jos kyseessä sattuskin olemaan sama viestien poistelija ja muutenkin selvästi vähän herkillä ollut henkilö, mitäpä lottoatte että kuin menee käpy jumiin? Täällä on muutenkin nykyään välillä vähän inhottava tunnelma niin ois kiva että sitä ei ehdoin tahdoin lietsottais lisää.

Ja ei, en ole kukaan tuohon aiempaan keskusteluun osallistunut, mutta luin kyllä nuo viestit. Muistaakseni Twilighthistä jotain viestiä kirjoitin tuon Titanic-episodin jälkeen kun joku siitä kyseli, ettei siitäkin olisi tullut joku vastaava sanaharkka.

T: Make love not war

Ei, mä nauran täällä mukana :) Mulle oli mikava yllätys, ettei ihmiset niinkään pahastuneet kun kiukuttelin ja sain 14 alapeukkua, vaan se sit olikin jo niin hölmöä, että oli huvittavaa.

Emmäkään AIVAN tosissani vängännyt, vaan pikkaisen ärtynyt kieleni poskessa (mut pihalla kyllä silloin olin, että millainen kys kohtaus sit oli ollutkaan!)

Vierailija
56742/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deanilta hot kuva Bojanista. Minun silmiini vähän aggressiivinen (mitä rakastan), osan mielestä vähän huonosti voivan näköinen (sama asia joskus??)

ig @deangrainer.jpg

On ihan mielettömän upea kuva! Niin kuin koko mies! Kaikkea hyvää hänelle! Me rakastetaan sua!💕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
56743/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto tätä palstaa! Koko päivän oon lauleskellut että hellurei hellurei ei kun miestä seinälle, ja nyt teini vastuutti meikäläisen tästä. Ja siltä puuttuikin Antero Mertarannan merkkiteos sivistyksestään, joten se piti kuunnella. Eli nyt mun bojanistinen euroviisufanitukseni on jo johtanut siihen että keskustellaan keittiössä suomen jääkiekkovoitoista.

Vierailija
56744/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deanilta hot kuva Bojanista. Minun silmiini vähän aggressiivinen (mitä rakastan), osan mielestä vähän huonosti voivan näköinen (sama asia joskus??)

ig @deangrainer.jpg

Tuo kuvahan on ennen kaikkea draamaa. Siinä Bojanilla on vielä toi huppari, jonka lopulta antoi yhdelle huonostivoivalle fanille.

Vierailija
56745/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ig @deangrainer.jpg

Se on ihana kuva. Siinä kommentteja just et väsynyt jne. Mut upea kuva, vaikka vähän väsynyt ehkä onkin 🤍

Vierailija
56746/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkiköhän Kukkis sen aikaisemmin tänne laitetun Ruusu viestin? Se oli mun mielestä ihana se toisen Kaivohuoneen keikalle menijän idea tästä ruususta.

Mä jäin miettimään tätä ja sitä, että onko se edes sanonut, missä päin asuu? Jos edellisiä keikkoja on olleet Turku ja Eura, voi olla, että ei ole ihan pääkaupunkiseudulta itsekään. Jos noita auki olevia kukkakauppoja Helsingissä miettii. Keikka alkaa kuitenkin vasta kahdeltatoista yöllä.

Varmaan haluaa pysyä anonyymina (Kukkis) kuten me kaikki.

No mietin myös, että sitten vasta syntyy hulabaloo, jos tänne jaetaan jotain kuvaa siitä antamassa ruusua.

Minä mietin jo aiemmin ihan samaa, että sen hetken saa kyllä joku taltioitua ja jaettua nettiin. Tai pahin skenaario: Tämä ehdotus oli jonkun puutarhurin juoni saada Kukkiksen henkilöllisyys selville (huom. tämä oli ainakin puoleksi ironiaa, ja oon katsonut ihan liikaa kaikkia trillereitä ja etsiväsarjoja tms 🤣).

No samaa mietin, et joku haluaa vain tavata Kukkiksen. Ajatushan on kaikkinensa omituinen, koko kuvio. Onneks ei liene vedätettävissä, Kukkis.

Pakko sanoa tähän väliin että minä en ole se ehdottelija. T. Täällä rakkautensa Kukkikseen tunnustanut

Eiks Kukkis ole homo? Parhaat miehet on.

Kyllä se K:ta ainakin kuolaa. Ja oliko jotain Jokeria kanssa. Myönsi olevansa myös flower flirt.

Myönsi olevansa kuulostaa siltä kun siitä ois tehty joku haastattelu.

Kukkapaita tunnustaa: Kyllä. Olen flower flirt.

Vierailija
56747/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan Kärden massua ja pakaroita, kuten B päräyttää tuossa uudessa JO postissa. Jonossa heti B jälkeen.

Päräyttääkö? Missä?

Mut mä haluan päräyttää nyt ihan ensin kans B:n suloista nassua ja kaulaa ja siitä sitten alaspäin....

Ei onnistu

t. Kärde

Vierailija
56748/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meidän pieni piukkapakarakin tykännyt Joksujen kuvasta.

Vierailija
56749/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nacen stoorissa ihan kivaa juttua sieltä hevosten luota. Ja Kris näytti olevan studiossa. Kyl tää tästä.

Missä tuo Krisin juttu on?

Se olikin sen studion instassa. Joku studio7_ljubljana tms, en muita tarkasti

Vierailija
56750/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkiköhän Kukkis sen aikaisemmin tänne laitetun Ruusu viestin? Se oli mun mielestä ihana se toisen Kaivohuoneen keikalle menijän idea tästä ruususta.

Mä jäin miettimään tätä ja sitä, että onko se edes sanonut, missä päin asuu? Jos edellisiä keikkoja on olleet Turku ja Eura, voi olla, että ei ole ihan pääkaupunkiseudulta itsekään. Jos noita auki olevia kukkakauppoja Helsingissä miettii. Keikka alkaa kuitenkin vasta kahdeltatoista yöllä.

No mietin myös, että sitten vasta syntyy hulabaloo, jos tänne jaetaan jotain kuvaa siitä antamassa ruusua.

Minä mietin jo aiemmin ihan samaa, että sen hetken saa kyllä joku taltioitua ja jaettua nettiin. Tai pahin skenaario: Tämä ehdotus oli jonkun puutarhurin juoni saada Kukkiksen henkilöllisyys selville (huom. tämä oli ainakin puoleksi ironiaa, ja oon katsonut ihan liikaa kaikkia trillereitä ja etsiväsarjoja tms 🤣).

No samaa mietin, et joku haluaa vain tavata Kukkiksen. Ajatushan on kaikkinensa omituinen, koko kuvio. Onneks ei liene vedätettävissä, Kukkis.

Pakko sanoa tähän väliin että minä en ole se ehdottelija. T. Täällä rakkautensa Kukkikseen tunnustanut

Kyllä se K:ta ainakin kuolaa. Ja oliko jotain Jokeria kanssa. Myönsi olevansa myös flower flirt.

Mutta vastaisko viestiin aamuviideltä?

Vierailija
56751/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan Kärden massua ja pakaroita, kuten B päräyttää tuossa uudessa JO postissa. Jonossa heti B jälkeen.

Päräyttääkö? Missä?

Mut mä haluan päräyttää nyt ihan ensin kans B:n suloista nassua ja kaulaa ja siitä sitten alaspäin....

Ei onnistu

t. Kärde

Se on sitten miestä seinälle.

Vierailija
56752/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Qstock galleria:

The biggest festival in Northern Finland turned 20 and celebrated it masterfully! Don't miss the gallery and short review of #Qstock 2023! #Käärijä #Epica #VilleValo #The69Eyes

https://twitter.com/ThinkOfFinland/status/1686099137735917568

https://henkipress.com/2023/07/31/el-festival-qstock-en-oulu-celebro-su…

Vierailija
56753/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sori jos nyt droppaan teidän tunnelmaa, ei oo kiva jos yksittäisten kirjoittajien kirjoituksille aletaan täällä naureskelemaan useiden sivujen takaa. Jos kyseessä sattuskin olemaan sama viestien poistelija ja muutenkin selvästi vähän herkillä ollut henkilö, mitäpä lottoatte että kuin menee käpy jumiin? Täällä on muutenkin nykyään välillä vähän inhottava tunnelma niin ois kiva että sitä ei ehdoin tahdoin lietsottais lisää.

Ja ei, en ole kukaan tuohon aiempaan keskusteluun osallistunut, mutta luin kyllä nuo viestit. Muistaakseni Twilighthistä jotain viestiä kirjoitin tuon Titanic-episodin jälkeen kun joku siitä kyseli, ettei siitäkin olisi tullut joku vastaava sanaharkka.

Mitenpä keskustelet sellaisen käpy jumissa olevan kanssa joka poistattaa omasta mielestään epämieluisat viestit? Et mitenkään etkä kyllä kenenkään muunkaan. Muuten olen positiivisuuden kannalla ja ettei jäädä jankkaamaan.

Vierailija
56754/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ig @deangrainer.jpg

On ihan mielettömän upea kuva! Niin kuin koko mies! Kaikkea hyvää hänelle! Me rakastetaan sua!💕

No niin on!!! Mä olin jo ihan valmis hotisti kuolaamaan, kun luin kommentteja, joissa B muka kuvassa vähän huonona. Jos kuva on otettu Manchesterissa, niin eikai mitään sellaista pitäis olla. . ?

Minusta ihanan maskuliinisen seksikäs kuva, ihana sellainen kuin itsepuolustava ilme ja olemus! 💪

Et mulle ei ryppyillä. Tule tänne sanomaan sanottavasi, twitter-kirjoittelija!

Vierailija
56755/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päräyttääkö? Missä?

Ei onnistu

t. Kärde

Se on sitten miestä seinälle.

Passaa yrittää, pannaan naiset ja miehet seinille.

Vierailija
56756/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta vastaisko viestiin aamuviideltä?

Varmasti. On myös ryhmächateissa saatavilla.

Vierailija
56757/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mä nauran täällä mukana :) Mulle oli mikava yllätys, ettei ihmiset niinkään pahastuneet kun kiukuttelin ja sain 14 alapeukkua, vaan se sit olikin jo niin hölmöä, että oli huvittavaa.

Emmäkään AIVAN tosissani vängännyt, vaan pikkaisen ärtynyt kieleni poskessa (mut pihalla kyllä silloin olin, että millainen kys kohtaus sit oli ollutkaan!)

Minä taas luulin että sen viestin kirjoittanut oli joku aivan muu joka vain sai tarpeekseen tuosta ovi-jankkaajan vääntämisestä ja veti siihen kaiken mitä ei ollut titanicin ovesta kerrottu.

Vierailija
56759/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yksi yö erittäin valaisevan unen ja etsiskelin paikkaa jossa jakaa tätä en ole kovin kova uneksia ja siksi tämä tulikin minulle täysin puuntakaa: uni liittyi b:n ja k:n suhteeseen siten että, olettehan te nähneet sen piirrutuksen fanilta jossa he kaksi pussuuvat (Josta k:kin myöhemmin tykkäsi) Unessani pääsin todistamaan tapahtumaa livenä, olin kai jonkin sortin hienomman luokankansalainen että, pääsin näin lähelle molempia poitsuja. Unessani K oli vähän vanhentunut ehkäpä euroviisuista oli kulunut 5-10 vuotta aikaa ja olimme jonkinsortin tapahtumassa juhlistamassa saavutuksia K:n vuosien varrelta. Yllättäen uneni sai erittäin oudon käänteen kun, joku mies henkilö lähestyi minua ja pyysi että, olisin hänen seuranaan kuten voitte arvata mies oli tietysti BOJAN. Unessani b:sta oli kuoriutunut varsinainen bachelor ruskettuksineen, vitivalkoisin hampain ja tietysti ykköset päällä 😙 en tarkalleen tiedä mistä juttelimme tai mitä teimme unessa tapahtumassa, mutta ilta sai yllättäen oudon käänteen kun osat vieraista alkoivat pitämään jonkinsortin juhlapuheita Mr.s Käärijälle taisi olla jopa mediaakin paikalla eli olettavasti se oli jonkin suuremmalle yleisölle kuvattava juttu. Antti tuisku esimerkiksi piti puheen. yllättäen kaikkien medioiden lähtettyä ja vieraiden juovuttua tarpeeksi joku kilisti lasia puheenmerkiksi, täysihiljaisuus valloitti salin ja katseet suuntasit kohti ainoata pimeämpää nurkkaa koko huoneesta. Yleisön kuiskiessa ja arvuutellessa mitä mystistä tulisi tapahtumaan esiin asteli B joka näytti paremmalta kuin koskaan kännykköiden salamoiden räpsiessä hänestä kuvia ja taputtaessa tyytyväisesti. K oli tainnut olla vieraantunut vuosien varrella B:sta (josta syystä tälläinen reaktio.) B asteli lähemmäs yhdessä pöydän päädyssä istuvaa hyvin hämmentynyttä K:ta ja aloitti puhumaan koko juhlaväki pystyi aistimaan sen jännitteen näiden kahden jälleennäkemisestä. K:lta taisi tippua pari kyyneltäkin mitä hän yritti peitellä, B:n pitäessä koskettavaa ja sydäntäsärkevää puhettansa. Puheen lopuksi B ojensi K:lle ruusun, jonka jälkeen kävellessä pois päin, K ryntäsi tätä päin.

voitte arvata, se tapahtui.

Vierailija
56760/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meidän pieni piukkapakarakin tykännyt Joksujen kuvasta.

Mistä kuvasta?

Ketju on lukittu.