Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
56721/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkiköhän Kukkis sen aikaisemmin tänne laitetun Ruusu viestin? Se oli mun mielestä ihana se toisen Kaivohuoneen keikalle menijän idea tästä ruususta.

Mä jäin miettimään tätä ja sitä, että onko se edes sanonut, missä päin asuu? Jos edellisiä keikkoja on olleet Turku ja Eura, voi olla, että ei ole ihan pääkaupunkiseudulta itsekään. Jos noita auki olevia kukkakauppoja Helsingissä miettii. Keikka alkaa kuitenkin vasta kahdeltatoista yöllä.

Varmaan haluaa pysyä anonyymina (Kukkis) kuten me kaikki.

No mietin myös, että sitten vasta syntyy hulabaloo, jos tänne jaetaan jotain kuvaa siitä antamassa ruusua.

Minä mietin jo aiemmin ihan samaa, että sen hetken saa kyllä joku taltioitua ja jaettua nettiin. Tai pahin skenaario: Tämä ehdotus oli jonkun puutarhurin juoni saada Kukkiksen henkilöllisyys selville (huom. tämä oli ainakin puoleksi ironiaa, ja oon katsonut ihan liikaa kaikkia trillereitä ja etsiväsarjoja tms 🤣).

No samaa mietin, et joku haluaa vain tavata Kukkiksen. Ajatushan on kaikkinensa omituinen, koko kuvio. Onneks ei liene vedätettävissä, Kukkis.

Pakko sanoa tähän väliin että minä en ole se ehdottelija. T. Täällä rakkautensa Kukkikseen tunnustanut

Eiks Kukkis ole homo? Parhaat miehet on.

Kyllä se K:ta ainakin kuolaa. Ja oliko jotain Jokeria kanssa. Myönsi olevansa myös flower flirt.

Vierailija
56722/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
56723/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikuukin päässä Reterik ja Titanic loppuyön.

Vierailija
56724/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on romahtanut henkisesti, sanokaa mun sanoneen. Ja syy on se, ettei Käärijä rakasta häntä tarpeekisi, eivätkä saa suhdetta, ja Bojan ei kestä tätä, koska twitterissä kiusataan koko ajan kaikesta.

Käärijä on ilmoittanut, ettei ehdi nyt elokuussa Sloveniaan, ja se oli Bojanille viimeinen korsi liikaa. Muun paskan lisäksi.

Toivottavasti olen täysin väärässä.

Aiemmin ajattelin, että Bojan kestää tämän kyllä, mutta tämä ei siltä näytä.

En nimittäin usko, että keikkoja perutaan ihan kevyin perustein. Bojan ei tule tätä viestiä koskaan lukemaan.

Romahtanut ehkä ja/tai terveys pragaa. Mut ei i se nyt Käärijän takia romahtanut ole. Hyvä luoja sentään, kokoa itsesi. Vai oliko tää olevinaan vitsi? Mitä sekoilet?

Se on se aidot tunteet-jankkaaja, huomaa kirjoitustyylistä. Ei kannata reagoida sen juttuihin.

Sama tyyppi taisi olla myös legendaarinen titanicin ovi-jankkaaja.

Se yks oviviesti oli kyllä eeppinen. Löytäispä sen joku. Se saattas olla ainoa, joka tässä tilanteessa vois ees vähän piristää.

Oli kyllä tämän melkein 3000-sivuisen keskustelun legendaarisimpia viestejä 😆 myös legendaarisin jankkaaja, sanoisin.

Sivun 1853 viimeinen viesti?

Just tuo! Kiitos niin paljon! Se oli just niin huikea ku muistin! Sai hetkeksi nauramaan!

Saisko lainauksen tänne, please!

Ei kerrottu tilannetta, missä ei mahtunut, ei kerrottu, miten päin ovi oli, kun ei mahtunut, miten ei muka kaksi ihmistä mahdu oven päälle, jos ei tarvitse sinne karmin päälle mahtua? Ai niin, kun ei kerrottu, että ovi olikin vedessä, jne jne jne.

Tän voi kyllä jatkossa laittaa aina tänne pahan hetken tullen, vaikka monta kertaa päivässä!

Vierailija
56725/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkiköhän Kukkis sen aikaisemmin tänne laitetun Ruusu viestin? Se oli mun mielestä ihana se toisen Kaivohuoneen keikalle menijän idea tästä ruususta.

Mä jäin miettimään tätä ja sitä, että onko se edes sanonut, missä päin asuu? Jos edellisiä keikkoja on olleet Turku ja Eura, voi olla, että ei ole ihan pääkaupunkiseudulta itsekään. Jos noita auki olevia kukkakauppoja Helsingissä miettii. Keikka alkaa kuitenkin vasta kahdeltatoista yöllä.

No mietin myös, että sitten vasta syntyy hulabaloo, jos tänne jaetaan jotain kuvaa siitä antamassa ruusua.

Minä mietin jo aiemmin ihan samaa, että sen hetken saa kyllä joku taltioitua ja jaettua nettiin. Tai pahin skenaario: Tämä ehdotus oli jonkun puutarhurin juoni saada Kukkiksen henkilöllisyys selville (huom. tämä oli ainakin puoleksi ironiaa, ja oon katsonut ihan liikaa kaikkia trillereitä ja etsiväsarjoja tms 🤣).

No samaa mietin, et joku haluaa vain tavata Kukkiksen. Ajatushan on kaikkinensa omituinen, koko kuvio. Onneks ei liene vedätettävissä, Kukkis.

Pakko sanoa tähän väliin että minä en ole se ehdottelija. T. Täällä rakkautensa Kukkikseen tunnustanut

Eiks Kukkis ole homo? Parhaat miehet on.

Kyllä se K:ta ainakin kuolaa. Ja oliko jotain Jokeria kanssa. Myönsi olevansa myös flower flirt.

Myönsi olevansa kuulostaa siltä kun siitä ois tehty joku haastattelu.

Vierailija
56726/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nacen stoorissa ihan kivaa juttua sieltä hevosten luota. Ja Kris näytti olevan studiossa. Kyl tää tästä.

Vierailija
56727/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on romahtanut henkisesti, sanokaa mun sanoneen. Ja syy on se, ettei Käärijä rakasta häntä tarpeekisi, eivätkä saa suhdetta, ja Bojan ei kestä tätä, koska twitterissä kiusataan koko ajan kaikesta.

Käärijä on ilmoittanut, ettei ehdi nyt elokuussa Sloveniaan, ja se oli Bojanille viimeinen korsi liikaa. Muun paskan lisäksi.

En nimittäin usko, että keikkoja perutaan ihan kevyin perustein. Bojan ei tule tätä viestiä koskaan lukemaan.

Romahtanut ehkä ja/tai terveys pragaa. Mut ei i se nyt Käärijän takia romahtanut ole. Hyvä luoja sentään, kokoa itsesi. Vai oliko tää olevinaan vitsi? Mitä sekoilet?

Se on se aidot tunteet-jankkaaja, huomaa kirjoitustyylistä. Ei kannata reagoida sen juttuihin.

Se yks oviviesti oli kyllä eeppinen. Löytäispä sen joku. Se saattas olla ainoa, joka tässä tilanteessa vois ees vähän piristää.

Oli kyllä tämän melkein 3000-sivuisen keskustelun legendaarisimpia viestejä 😆 myös legendaarisin jankkaaja, sanoisin.

Just tuo! Kiitos niin paljon! Se oli just niin huikea ku muistin! Sai hetkeksi nauramaan!

Ovijankkaaja tiivisti kritiikkinsä:

"Ei kerrottu tilannetta, missä ei mahtunut, ei kerrottu, miten päin ovi oli, kun ei mahtunut, miten ei muka kaksi ihmistä mahdu oven päälle, jos ei tarvitse sinne karmin päälle mahtua? Ai niin, kun ei kerrottu, että ovi olikin vedessä, jne jne jne."

Vierailija
56728/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä B laulanut keikkabussissa CCC ja possujuna ja kuten seal dad ranneke ja joka on hänen lempiranneke ja k nimi tule mieleen. Ja perjantain keikalla oli huomannut k:n paidan ja sanonut itellä on samanlainen. Sanonut suomalaiselle faneille love you ja opiskellut suomen kieltä

Vierailija
56729/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
56730/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan päätön ajatus. Ei kai nyt kukaan kuvaansa tänne halua. Kukkis tainnut sitä paitsi jo säikähtää tätä touhua muutenkin. Ei voi kertoa enää mitään kun täällä ollaan jo ehdottamassa ties mitä.

Miksei tää hlö siis vie itse ruusuaan, jos kerran kuitenkin on valmis kuvaamaan Kukkiksen antamassa sitä?

Jep tää oli kyllä kaukana ihanasta ideasta ja tosi creepy. Kivaa, anonyymia keikkaa Kukkis! Ei me kaikki olla rajattomia.

Vierailija
56731/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osoitekenttään voi vaihtaa haluamansa sivun

https://www.vauva.fi/keskustelu/5121537/kaarija-ja-bojan-fiilistelyketj…

Kiitos! Mukava tietää tässä vaiheessa 🤭😂

Vierailija
56732/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiihana postaus Jokereiden IG:ssä 😍 hymyä Bojanilta tallipäivästä näkyvillä, voi miten aurinko pilkahtaa.

Vierailija
56733/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nacen stoorissa ihan kivaa juttua sieltä hevosten luota. Ja Kris näytti olevan studiossa. Kyl tää tästä.

Niin. Kris on.

Vierailija
56734/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovijankkaaja tiivisti kritiikkinsä:

"Ei kerrottu tilannetta, missä ei mahtunut, ei kerrottu, miten päin ovi oli, kun ei mahtunut, miten ei muka kaksi ihmistä mahdu oven päälle, jos ei tarvitse sinne karmin päälle mahtua? Ai niin, kun ei kerrottu, että ovi olikin vedessä, jne jne jne."

Johtiko tähän se kun turhautunut ovijankkaaja oli ainut joka ei pitkän keskustelun aikana ollut käsittänyt mistä on kyse kun puhuttiin titanicin loppukohtauksesta 🥲🥲🥲 Ai hitto kun naurattaa vieläkin

Vierailija
56735/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tuo Krisin juttu on?

Vierailija
56736/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokerien sivulla uusi postaus

https://www.instagram.com/reel/CvX26EqM1cS/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

PRRRRT 💚

Vierailija
56737/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sori jos nyt droppaan teidän tunnelmaa, ei oo kiva jos yksittäisten kirjoittajien kirjoituksille aletaan täällä naureskelemaan useiden sivujen takaa. Jos kyseessä sattuskin olemaan sama viestien poistelija ja muutenkin selvästi vähän herkillä ollut henkilö, mitäpä lottoatte että kuin menee käpy jumiin? Täällä on muutenkin nykyään välillä vähän inhottava tunnelma niin ois kiva että sitä ei ehdoin tahdoin lietsottais lisää.

Ja ei, en ole kukaan tuohon aiempaan keskusteluun osallistunut, mutta luin kyllä nuo viestit. Muistaakseni Twilighthistä jotain viestiä kirjoitin tuon Titanic-episodin jälkeen kun joku siitä kyseli, ettei siitäkin olisi tullut joku vastaava sanaharkka.

T: Make love not war

Vierailija
56738/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan päryyttää Kärden massua ja pakaroita, kuten B päräyttää tuossa uudessa JO postissa. Jonossa heti B jälkeen.

Vierailija
56739/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deanilta hot kuva Bojanista. Minun silmiini vähän aggressiivinen (mitä rakastan), osan mielestä vähän huonosti voivan näköinen (sama asia joskus??)

ig @deangrainer.jpg

Vierailija
56740/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan Kärden massua ja pakaroita, kuten B päräyttää tuossa uudessa JO postissa. Jonossa heti B jälkeen.

Päräyttääkö? Missä?

Mut mä haluan päräyttää nyt ihan ensin kans B:n suloista nassua ja kaulaa ja siitä sitten alaspäin....

Ketju on lukittu.