Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos B:n käytös on muuttunut niin onhan K:kin somessa nykyään ihan erilainen. Vain työjuttuja, kaikki muu kiva höpötys on jäänyt pois sen jälkeen, kun sai paskaa niskaansa useamman kerran.
Mun mielestä tämä kertoo Kn terveestä tavasta suhtautua kritiikkiin. Ei ota itseensä vaan osaa kehittyä sen avulla. Hyvä K!
Kta kohtaan ei ole onneksi ollut yhtä pahaa lynkkaysta kuin btä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimmillaan tämä ajojahti aiheuttaa sen, että bändi hajoaa / siirtyy pitkälle tauolle, koska työskentely tässä ilmapiirissä voi olla mahdotonta. Ystävän ja jäsenen kiusaaminen vaikuttaa KOKO bändiin. Suomeksi; kun käyttäytyy huonosti B:tä kohtaan, tekee sen samalla esim. Krisille.
On varmasti erittäin hankalaa löytää ammattitaitoista tiimiä korvaamaan G:n. Ymmärtääkseni Slovenian musiikkimaailmassa ei ole vahvaa kansainvälistä taustaa, joten G:n puuttuminen hankaloittaa bändin toimimista. Onko uuden crew:n jäsenet tarpeeksi kokeneita hypätäkseen puikkoihin tuosta noin vaan? En halua maalata piruja seinille, mutta jos tämä kiusaaminen ei lopu, niin tilanne ei ainakaan parane lyhyillä lomamatkoilla. Uskon, että slovenialaiset antavat täyden tukensa heille ja heidän media ei lähde tähän mukaan. Onneksi on paljon myös aitoja faneja, jotka haluavat bändin jäsenille pelkkää hyvää. Kovasti vahvuutta JO:n jäsenille ja G:lle <3
Sorry tuli sekava teksti, koska tämä todella menee tunteisiin :/ Huolestuttavaa on toki sekin, että nuoret voivat niin huonosti nykyään, että tällaiseen lähtevät mukaan.
Samoja mietteitä. Toivon että bändi pääsee jaloilleen ja tuska jalostaa ja saadaan aivan hiton kovia biisejä, koska koskettavin taide syntyy kivusta. Sen hinta tuntuu vaan kohtuuttomalta. Mieluummin olisin ottamatta uutta matskua ja näkisin B:n entisellään. Todella nopeasti tämä kaikki on eskaloitunut. Nuo twitter-nuoret eivät ymmärrä vastuutaan ja osuuttaan sopassa ollenkaan. Järkyttävää. Minäkin mietin että miten ihmeessä nuo lukuisat ulkomaan keikat hoidetaan nyt. Onko kaikki käytännön järjestelyt siinä jamassa että hommat hoituu? No se kolmikko esiteltiin onneksi eli sovitut keikat saataneen hoidettua mutta ihme on jos uusia keikkoja ilmoitetaan hetkeen. Toivottavasti skandikiertueeseen mennessä tilanne olisi jo rauhoittinut.
Jos JO pääsisi nyt levy-yhtiön suojiin, olisi se parasta. Indie-bändi joka yrittää tehdä kaiken itse breikkaamisen kynnyksellä on aivan burnout-settiä ilman kaikkia taustojakin. Saati sitten nyt. Äkkiä ammattilaisia ympärille lisää niin saavat edes keskittyä siihen omaan ydinhommaansa.
Joo en tiedä onko heillä joku periaatteellinen syy, miksi eivät halua levy-yhtiötä taakseen, mutta helpottaishan se asioiden hoitamista huomattavasti kun ulkoistaisi kaiken ylimääräisen ammattilaisille. Kuten somepuolen hoitamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kahta asiaa, valaiskaa ihmeessä te viisaammat mua.
1. Miksi helvetissä Bojanin pituutta pitää kommentoida tai sen vuoksi haukkua? Onhan Käärijäkin lyhyt.
2. Tarkalleen ottaen mitä se Kris oikein viestittelee faneille? Ei kai fanien yksityisviesteihin tarvi vastata vaan hoitaa tiedotus some kanavien kautta postaamalla. Vai mitä se oikein siellä juttelee
Tuohon toiseen en ota kantaa, mutta ensimmäisestä minulla on mututuntuma:
B on ilmaissut esim. siinä q&a:ssa, että on epävarma pituudestaan, ja hän on osa viiden hengen bändiä, ja sattuu olemaan lyhyin heistä (ei lyhyt, mutta verrattuna muihin). K sen sijaan on täysin itsevarma, ei häpeä mitään ulkoista osaa itsestään, ja puhuu haastatteluissa avoimesti pituudestaan. Viisujenkin aikana englanniksi "I'm such a small guy, i liked to feel big.." -tuohon tyyliin. Kun hän itse tiedostaa pituutensa, ja näyttää, ettei asia ole hänelle arka, menee loukkauksista ja pilkasta voima. K on lisäksi niin lyhyt, että siitä on tullut yksi fandomin rakastama piirre hänessä. "he is pocket-sized, so small, so precious..". Ehkä tämän vuoksi K:ta ei tylytetä pituutensa vuoksi. B on suht. normaalipituinen, joten häntä ei olisi oikein kutsua taskukokoiseksi jne. Menikö ajatukseni metsään? :D
Vaikka K vaikuttaa ulkoisesti todella itsevarmalta ja siltä, että häntä ei juuri mikään hetkauta, niin kuitenkin vaikuttaa olevan melko herkkä ja tunteellinen tyyppi. Olen välillä miettinyt, että meneekö hänellä kuitenkin jotkut asiat tunteisiin, mutta osaa peittää vaan sen hyvin. Ainakin ne miljonäärijutut selvästi häntä ärsytti.
K on myös herkkä ja tunteellinen, mutta veikkaan, ettei hän ole samalla tapaa miellyttämishaluinen, kuin mitä B ehkä on.
Ei välttämättä samalla tavalla/laajuudessa mutta kyllä K/J myös haluaa miellyttää. Eikä siinä mitään pahaa ole. Ihan varmasti on muitakin juttuja kuin tuo miljönäärijuttu mitkä ovat vaivanneet ainakin aikansa.
Vierailija kirjoitti:
JO discordissa syytetään Gregoria kun hän meni buukkaamaan bändille näin paljon keikkaa...
Hah, g ei edes hoitanut niitten kotimaan keikkoja
Saas nähdä onko bändi voimissaan vielä syyskuussakaan. Näinköhän jää suomi väliin
Vierailija kirjoitti:
JO discordissa syytetään Gregoria kun hän meni buukkaamaan bändille näin paljon keikkaa...
Ei niillä nyt niin paljon keikkoja ole.. Silloin muutama päivä sitten kaikki sanoivat, että K:n keikkakalenterissa ei ole mitään ihmeellistä, ja tietenkin hänen pitäisi jaksaa. Outoa kaksinaismoralismia. Taitaa JO:n tauko nyt liittyä muuhun kuin keikkatahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos B:n käytös on muuttunut niin onhan K:kin somessa nykyään ihan erilainen. Vain työjuttuja, kaikki muu kiva höpötys on jäänyt pois sen jälkeen, kun sai paskaa niskaansa useamman kerran.
Mun mielestä tämä kertoo Kn terveestä tavasta suhtautua kritiikkiin. Ei ota itseensä vaan osaa kehittyä sen avulla. Hyvä K!
Onhan sitä tälläkin palstalla suoraan sanoen haukuttu. Mutta onneksi mitään ajojahtia ei ole ollut ja toivottavasti ei tulekaan.
Vielä ilmestyy K:n kuvia Oulun Qsrockista 🔥
https://www.tumblr.com/kaarijalist/724381263811739648/a-few-more-pictur…
Tiesikö joku kuka on tää toinen osapuoli seinään paiskomis-pätkässä? K on kyllä niin sopivan kokoinen tohon hommaan 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, g ei edes hoitanut niitten kotimaan keikkoja
Oopa twitteristi hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestä seinälle jos on sattunut jo poistumaan.
Tässä parempi.
https://www.tumblr.com/korvessa/724367844857495552/alrightyy?source=sha…
Tää alempi on alkuperäinen
Vierailija kirjoitti:
Minä en nyt näe tässä poistelussa mitään tolkkua. Omia viestejäni on ilmeisesti poistettu liian positiivisuuden takia. Nyt näyttää myös poistetun ihan laidasta laitaan. Voisiko sen poistelun lopettaa? Tämä on keskustelupalsta. Keskusteluissa tulee mielipiteitä joista ei ehkä tykkää ,mutta silloin ne voi jättää huomiotta. Törkeää haukkumista, vihapuhetta tai rasismia en hyväksy, mutta en sellaista kyllä ole poistetuissa viesteissä nähnyt. Kaikilla on oikeus mielipiteisiinsä ja kunnioitetaan sitä. Voisitko poistelija nyt lopettaa kiitos 💚
💚🌹🌹
Juuri näin, keskustelupalstalla keskustellaan asioista eri puolilta eikä yhden tai parin mielihalujen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sitä tälläkin palstalla suoraan sanoen haukuttu. Mutta onneksi mitään ajojahtia ei ole ollut ja toivottavasti ei tulekaan.
Vähän eri asia kuitenki twitter ja vauva-palsta, josta vielä pahimmat viestit on poistettu.
Vierailija kirjoitti:
Tiesikö joku kuka on tää toinen osapuoli seinään paiskomis-pätkässä? K on kyllä niin sopivan kokoinen tohon hommaan 😏
Og Ulla-Maija, jota itse kyllä välttelen ku ruttoa, eksä katteli aina sen twitch livejä.
K lähettää terveisiä fanin mummulle! 😊
https://www.tumblr.com/wednesdayday/724380134830931968/the-messy-hair-t…
Vierailija kirjoitti:
Trallalallalaaaa... Sori te kaikki muut, tää viesti on nyt lähinnä poistelijan iloksi täällä neljättä kertaa.
Sais kyllä twitterin pikku p*skiaiset katsoa peiliin. Tottakai B:n tämän hetkinen heikko meininki liittyy G-asiaan. B&G ovat olleet ystäviä vuosikausia, G varmasti hyvinkin läheinen ihminen ja hänen kanssaan bändi jakanut viisukokemuksenkin ja ylipäätään suosion nousun. Kuka tahansa normaali ihminen masentuisi, jos läheinen ihminen joutuu sellaisen ajojahdin uhriksi mitä twitterin teinilumihiutaleet järjestivät. Ja siihen päälle vielä jotain muuta sekopäistä B:hen liittyvää kommentointia. Vtu että vtuttaa ne itsekkäät twitterpenskat.
Kyllä näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kahta asiaa, valaiskaa ihmeessä te viisaammat mua.
1. Miksi helvetissä Bojanin pituutta pitää kommentoida tai sen vuoksi haukkua? Onhan Käärijäkin lyhyt.
2. Tarkalleen ottaen mitä se Kris oikein viestittelee faneille? Ei kai fanien yksityisviesteihin tarvi vastata vaan hoitaa tiedotus some kanavien kautta postaamalla. Vai mitä se oikein siellä juttelee
Tuohon toiseen en ota kantaa, mutta ensimmäisestä minulla on mututuntuma:
B on ilmaissut esim. siinä q&a:ssa, että on epävarma pituudestaan, ja hän on osa viiden hengen bändiä, ja sattuu olemaan lyhyin heistä (ei lyhyt, mutta verrattuna muihin). K sen sijaan on täysin itsevarma, ei häpeä mitään ulkoista osaa itsestään, ja puhuu haastatteluissa avoimesti pituudestaan. Viisujenkin aikana englanniksi "I'm such a small guy, i liked to feel big.." -tuohon tyyliin. Kun hän itse tiedostaa pituutensa, ja näyttää, ettei asia ole hänelle arka, menee loukkauksista ja pilkasta voima. K on lisäksi niin lyhyt, että siitä on tullut yksi fandomin rakastama piirre hänessä. "he is pocket-sized, so small, so precious..". Ehkä tämän vuoksi K:ta ei tylytetä pituutensa vuoksi. B on suht. normaalipituinen, joten häntä ei olisi oikein kutsua taskukokoiseksi jne. Menikö ajatukseni metsään? :D
Vaikka K vaikuttaa ulkoisesti todella itsevarmalta ja siltä, että häntä ei juuri mikään hetkauta, niin kuitenkin vaikuttaa olevan melko herkkä ja tunteellinen tyyppi. Olen välillä miettinyt, että meneekö hänellä kuitenkin jotkut asiat tunteisiin, mutta osaa peittää vaan sen hyvin. Ainakin ne miljonäärijutut selvästi häntä ärsytti.
K on myös herkkä ja tunteellinen, mutta veikkaan, ettei hän ole samalla tapaa miellyttämishaluinen, kuin mitä B ehkä on.
Ei välttämättä samalla tavalla/laajuudessa mutta kyllä K/J myös haluaa miellyttää. Eikä siinä mitään pahaa ole. Ihan varmasti on muitakin juttuja kuin tuo miljönäärijuttu mitkä ovat vaivanneet ainakin aikansa.
Kaikki haluaa jollain tasolla miellyttää, ja koko artistiura perustuu ihmisten miellyttämiseen. Mutta Klla on selkeä visio omasta touhustaan eikä todennäköisesti edes ajattele olevansa kaikkien mieleen. En ikinä pystyis kuvittelemaan Kta antamassa crewlleen potkuja jonkun sekopäisen "fanilauman takia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän eri asia kuitenki twitter ja vauva-palsta, josta vielä pahimmat viestit on poistettu.
Twitteristithän poistivat itse viestinsä kun alkoi pelottaa seuraamukset.