Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
56581/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos B:n käytös on muuttunut niin onhan K:kin somessa nykyään ihan erilainen. Vain työjuttuja, kaikki muu kiva höpötys on jäänyt pois sen jälkeen, kun sai paskaa niskaansa useamman kerran.

Mun mielestä tämä kertoo Kn terveestä tavasta suhtautua kritiikkiin. Ei ota itseensä vaan osaa kehittyä sen avulla. Hyvä K!

Ehkä ikäkin vaikuttaa, ja elämänkokemus. Jos on itsetunto kohdallaan, kestää enemmän.

Oli aika liikkis haastattelu Liverpoolista, jossa Nace totesi B:n olleen vapautuneempi ensimmäisen viisuviikon aikana kuin aikoihin. Mitäpä siellä oli silloin tapahtunut? Kärtsä.

Bojan vaatii itseltään hirvittävästi. Ei ole tekemiseensä tyytyväinen, ja kun se jatkuu pitkään, käy se mielen päälle. Kärtsä piti Bojanin kuosissa Liverpoolissa, ja sen muukin bändi huomasi ja arvosti sitä.

Vierailija
56582/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K lähettää terveisiä fanin mummulle! 😊

https://www.tumblr.com/wednesdayday/724380134830931968/the-messy-hair-t…

Ihana K!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
56583/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO discordissa syytetään Gregoria kun hän meni buukkaamaan bändille näin paljon keikkaa...

Hah, g ei edes hoitanut niitten kotimaan keikkoja

Miksi helvetissä olisi hoitanut, kun sen tonttina oli hoitaa kansainväliset yhteydet?

Vierailija
56584/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut nyt pidempään poissa, voisko joku lyhyesti kertoa et miten Bojania on kiusattu (twitterissä?) 😞 empä olis uskonu vielä pari kolme viikkoa sitten tälläseen käänteeseen.

Vierailija
56585/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos B:n käytös on muuttunut niin onhan K:kin somessa nykyään ihan erilainen. Vain työjuttuja, kaikki muu kiva höpötys on jäänyt pois sen jälkeen, kun sai paskaa niskaansa useamman kerran.

Mun mielestä tämä kertoo Kn terveestä tavasta suhtautua kritiikkiin. Ei ota itseensä vaan osaa kehittyä sen avulla. Hyvä K!

Kta kohtaan ei ole onneksi ollut yhtä pahaa lynkkaysta kuin btä kohtaan.

Onhan sitä tälläkin palstalla suoraan sanoen haukuttu. Mutta onneksi mitään ajojahtia ei ole ollut ja toivottavasti ei tulekaan.

Vähän eri asia kuitenki twitter ja vauva-palsta, josta vielä pahimmat viestit on poistettu.

Twitteristithän poistivat itse viestinsä kun alkoi pelottaa seuraamukset.

Kaikki bojanin solvausviestit siellä vielä on.

Vierailija
56586/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO discordissa syytetään Gregoria kun hän meni buukkaamaan bändille näin paljon keikkaa...

Hah, g ei edes hoitanut niitten kotimaan keikkoja

Oopa twitteristi hiljaa.

Mikäs nyt ottaa koville? Tuo oli ihan jokereitten omilta sivuilta löytyvää tietoa. G hoiti ulkomaan keikat ja lehdistön, joku muu hoiti Slovenian keikat.

Vierailija
56587/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ikäkin vaikuttaa, ja elämänkokemus. Jos on itsetunto kohdallaan, kestää enemmän.

Oli aika liikkis haastattelu Liverpoolista, jossa Nace totesi B:n olleen vapautuneempi ensimmäisen viisuviikon aikana kuin aikoihin. Mitäpä siellä oli silloin tapahtunut? Kärtsä.

Bojan vaatii itseltään hirvittävästi. Ei ole tekemiseensä tyytyväinen, ja kun se jatkuu pitkään, käy se mielen päälle. Kärtsä piti Bojanin kuosissa Liverpoolissa, ja sen muukin bändi huomasi ja arvosti sitä.

Voikun voisivat pojat huolehtia nytkin toisistaan 💚

Vierailija
56588/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestien poisteluja väsyneempää on niiden poistumisesta valittaminen.

Vierailija
56589/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja vaikka K puhuu väsymyksestään niin mun mielestä sillä on iloinen draivi kuitenkin päällä eikä siitä "aisti" tuollaista mielentilaa mitä B:stä. Vaikka kuka mitä sanoo niin kyllä B:stä on aistinut sen ihan videoiden perusteella.

Vierailija
56590/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestien poisteluja väsyneempää on niiden poistumisesta valittaminen.

Terveisin poistelija?

Vierailija
56591/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K lähettää terveisiä fanin mummulle! 😊

https://www.tumblr.com/wednesdayday/724380134830931968/the-messy-hair-t…

K on niin symppis, en kestä!! Olisinpa tuo mummo jolle viesti on ositettu! K kohtelee fanejaan kuin kukkaa kämmenellä <3

Vierailija
56592/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja shippiä / pikemminkin K&B-settiä väliin. Mä ihan oikeasti toivon että K tajuaa että B on nyt heikossa hapessa ja jotenkin signaloi sinne suuntaan tukeaan. Jere on sen lähestulkoon velkaa siitä viisukannattelusta, joka näin jälkikäteen ajatellen oli aivan uskomaton teko B:ltä nyt kun on nähty miten stressissä oli omaan suoritukseen liittyen ja Nacen mukaan viikkoja ahdistunut ennen viisuja/ sen aikana. En tarkoita että ystävyys olisi laskemista kuka on kenelle velkaa mutta uskon että nyt jos koskaan olisi se momentum osoittaa tukea. Uskon ja toivon että näin on. 💚🧡

Vierailija
56593/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voikun voisivat pojat huolehtia nytkin toisistaan 💚

Mikä liikkis haastattelu...?

Vierailija
56594/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vaikuttaa. Ja B piti Kn kasassa etenkin siinä finaalin jälkeen. En kestä miten ihania ne on yhdessä.

Vierailija
56595/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sitä tälläkin palstalla suoraan sanoen haukuttu. Mutta onneksi mitään ajojahtia ei ole ollut ja toivottavasti ei tulekaan.

Vähän eri asia kuitenki twitter ja vauva-palsta, josta vielä pahimmat viestit on poistettu.

Odotellaan milloin alkavat poistella niitäkin. Ja eihän ne nyt taida ihan samaa kaliiberia olla kuin g ahdistelu ynnä muut syytökset.

Vierailija
56596/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja vaikka K puhuu väsymyksestään niin mun mielestä sillä on iloinen draivi kuitenkin päällä eikä siitä "aisti" tuollaista mielentilaa mitä B:stä. Vaikka kuka mitä sanoo niin kyllä B:stä on aistinut sen ihan videoiden perusteella.

Jep, parilla keikalla K on näyttänyt väsyneeltä, ja on välispiikeissäkin siitä puhunut. Mutta hän elää nyt unelmaansa, ja hän on selvästi syntynyt lavalle. K vaikuttaa jopa saavan energiaa esiintymisestä (tietenkin kaikki muu ympärillä, kuten matkustelu, haastikset, fanien tunkeilu jne. kuluttavat). Tietenkin keikkatauko kesän jälkeen tekisi K:lle hyvää :)

Vierailija
56597/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä aamuselta vielä pari videota.

J:n I Love You

https://www.tiktok.com/@kaarijafann_haarija/video/7261661888604278042?_…

Ja Euroviisu video, jota en ainakaan minä ollut ennen nähnyt.

https://www.tumblr.com/korvessa/724302081661566976/me-and-joker-here?so…

Vierailija
56598/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin lähti tältä päivältä se fanin bändärivihjailu. Mutta twitter toimii niin että ne vastaukset ja uudelleentviittaukset jää kuitenkin näkyviin, varsiniin kun tuo nuorisojaosto käyttää sitä enimmäkseen juuri uudelleentviittauksien eikä ketjujen kautta. Ja tietenkin vihjailut jäävät elämään ihan muutenkin, kun ne kerran luetaan. Ei kaikki palaa katsomaan onko asia kehittynyt johonkin suuntaan vaan mieleen jää ainoastaan se että bojan laulatti nuorta tyttöä ja kuulemma pyysi sen bäkkärille.

Vierailija
56599/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut nyt pidempään poissa, voisko joku lyhyesti kertoa et miten Bojania on kiusattu (twitterissä?) 😞 empä olis uskonu vielä pari kolme viikkoa sitten tälläseen käänteeseen.

En itse osaa käyttää twitteriä, joten en ole nähnyt näitä kiusausviestejä muusta kuin pituudesta. Yrittivät kai olla hauskoja mutta olivat oikeasti aika ilkeitä.

Jotain Kris vs Bojan -viestejä on muut ilmeisesti nähneet eli on yritetty siirtää Kris ikään kuin bändin keulahahmoksi tai näin ainakin niitä viestejä on tulkittu. Näitä en ole itse nähnyt.

Ilmeisesti joku/jotkut olivat kai syyttäneet B:tä myös G:n tukemisesta mutta näitä viestejäkään en ole itse nähnyt.

Vierailija
56600/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö ottaa varuiksi ruutukaappauksia!

Ketju on lukittu.