Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
56601/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävältähän tämä tuntuu että pojat ovat nähneet niin paljon vaivaa menestyäkseen ja saivat mukavaa nostetta uralleen ja nyt sitä jotenkin yritetään hankaloittaa. Tietysti kaikki on vain spekulointia eikä kukaan muu kuin pojat itse voi tietää, miltä tuntuu tai minkä verran on ollut vaikutusta näihin terveydellisiin juttuihin.

Vierailija
56602/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti alkaa käydä wanhuksen kunnon päälle tää Jokereitten fanitus. Jotenkin Kärtsän fandomissa on paljon rauhallisempaa ilman jatkuvaa draamaa, lähinnä vaan kuolataan jotain seinälle paiskomisvideoita 😅

Ja tämä wanhus ensimmäisen kerran elämässään suunnittelee fanilahjaa,  Logomon keikalla Bojanille. Ihan itse meinasin tehdä. Hetkittäin ajatus tuntuu kyllä täysin järjettömältä, enhän minä tällaisia asioita tee. Nyt on kyllä päällimmäisenä huolena, onko koko bändiä enää syyskuussa olemassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
56603/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimmillaan tämä ajojahti aiheuttaa sen, että bändi hajoaa / siirtyy pitkälle tauolle, koska työskentely tässä ilmapiirissä voi olla mahdotonta. Ystävän ja jäsenen kiusaaminen vaikuttaa KOKO bändiin. Suomeksi; kun käyttäytyy huonosti B:tä kohtaan, tekee sen samalla esim. Krisille.

On varmasti erittäin hankalaa löytää ammattitaitoista tiimiä korvaamaan G:n. Ymmärtääkseni Slovenian musiikkimaailmassa ei ole vahvaa kansainvälistä taustaa, joten G:n puuttuminen hankaloittaa bändin toimimista. Onko uuden crew:n jäsenet tarpeeksi kokeneita hypätäkseen puikkoihin tuosta noin vaan? En halua maalata piruja seinille, mutta jos tämä kiusaaminen ei lopu, niin tilanne ei ainakaan parane lyhyillä lomamatkoilla. Uskon, että slovenialaiset antavat täyden tukensa heille ja heidän media ei lähde tähän mukaan. Onneksi on paljon myös aitoja faneja, jotka haluavat bändin jäsenille pelkkää hyvää. Kovasti vahvuutta JO:n jäsenille ja G:lle <3

Sorry tuli sekava teksti, koska tämä todella menee tunteisiin :/ Huolestuttavaa on toki sekin, että nuoret voivat niin huonosti nykyään, että tällaiseen lähtevät mukaan.

Samoja mietteitä. Toivon että bändi pääsee jaloilleen ja tuska jalostaa ja saadaan aivan hiton kovia biisejä, koska koskettavin taide syntyy kivusta. Sen hinta tuntuu vaan kohtuuttomalta. Mieluummin olisin ottamatta uutta matskua ja näkisin B:n entisellään. Todella nopeasti tämä kaikki on eskaloitunut. Nuo twitter-nuoret eivät ymmärrä vastuutaan ja osuuttaan sopassa ollenkaan. Järkyttävää. Minäkin mietin että miten ihmeessä nuo lukuisat ulkomaan keikat hoidetaan nyt. Onko kaikki käytännön järjestelyt siinä jamassa että hommat hoituu? No se kolmikko esiteltiin onneksi eli sovitut keikat saataneen hoidettua mutta ihme on jos uusia keikkoja ilmoitetaan hetkeen. Toivottavasti skandikiertueeseen mennessä tilanne olisi jo rauhoittinut.

Jos JO pääsisi nyt levy-yhtiön suojiin, olisi se parasta. Indie-bändi joka yrittää tehdä kaiken itse breikkaamisen kynnyksellä on aivan burnout-settiä ilman kaikkia taustojakin. Saati sitten nyt. Äkkiä ammattilaisia ympärille lisää niin saavat edes keskittyä siihen omaan ydinhommaansa.

Onni onnettomuudessa että JO:lla on niin vakaa fanikunta Slovenia/Serbia -akselilla. Ne ei kyllä jätä. Harmittaa tosin jos tulee mutkia matkaan kun he haluaa breakata Euroopassa muuallakin kunnolla. Suoraan sanoen v*tuttaa noiden puolesta kun uk-reissu oli niin odotettu ja seuraukset oli tällaiset.

Vierailija
56604/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut nyt pidempään poissa, voisko joku lyhyesti kertoa et miten Bojania on kiusattu (twitterissä?) 😞 empä olis uskonu vielä pari kolme viikkoa sitten tälläseen käänteeseen.

En itse osaa käyttää twitteriä, joten en ole nähnyt näitä kiusausviestejä muusta kuin pituudesta. Yrittivät kai olla hauskoja mutta olivat oikeasti aika ilkeitä.

Jotain Kris vs Bojan -viestejä on muut ilmeisesti nähneet eli on yritetty siirtää Kris ikään kuin bändin keulahahmoksi tai näin ainakin niitä viestejä on tulkittu. Näitä en ole itse nähnyt.

Ilmeisesti joku/jotkut olivat kai syyttäneet B:tä myös G:n tukemisesta mutta näitä viestejäkään en ole itse nähnyt.

Juu ei se tilanne ole siellä enää niin paha kuin jotkut täällä yrittävät lietsoa.

Vierailija
56605/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tänne jaetussa K:n haastattelun lopussa sanoi muuten ihanasti: ne keikat vedetään riippumatta siitä, onko yleisössä 2000 ihmistä, vai 2 ihmistä. Hänellä on kyllä oikea asenne, eikä mitään odotuksia ja vaatimuksia itseltään suosion puolesta. Täyttä höyryä vain eteen päin!

Vierailija
56606/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestien poisteluja väsyneempää on niiden poistumisesta valittaminen.

Ei ole. Copypastella vaan kaikki oma olennainen asia talteen ja uudelleenjulkaisu, jos on poistelija riehunut. Saa loppua tää pelleily. Väsyy se poistelijakin ennen pitkää.

Vierailija
56607/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K lähettää terveisiä fanin mummulle! 😊

https://www.tumblr.com/wednesdayday/724380134830931968/the-messy-hair-t…

K on niin symppis, en kestä!! Olisinpa tuo mummo jolle viesti on ositettu! K kohtelee fanejaan kuin kukkaa kämmenellä <3

Ja tästä voi hyvin päätellä miten kohtelee läheisiään <3

Vierailija
56608/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimmillaan tämä ajojahti aiheuttaa sen, että bändi hajoaa / siirtyy pitkälle tauolle, koska työskentely tässä ilmapiirissä voi olla mahdotonta. Ystävän ja jäsenen kiusaaminen vaikuttaa KOKO bändiin. Suomeksi; kun käyttäytyy huonosti B:tä kohtaan, tekee sen samalla esim. Krisille.

On varmasti erittäin hankalaa löytää ammattitaitoista tiimiä korvaamaan G:n. Ymmärtääkseni Slovenian musiikkimaailmassa ei ole vahvaa kansainvälistä taustaa, joten G:n puuttuminen hankaloittaa bändin toimimista. Onko uuden crew:n jäsenet tarpeeksi kokeneita hypätäkseen puikkoihin tuosta noin vaan? En halua maalata piruja seinille, mutta jos tämä kiusaaminen ei lopu, niin tilanne ei ainakaan parane lyhyillä lomamatkoilla. Uskon, että slovenialaiset antavat täyden tukensa heille ja heidän media ei lähde tähän mukaan. Onneksi on paljon myös aitoja faneja, jotka haluavat bändin jäsenille pelkkää hyvää. Kovasti vahvuutta JO:n jäsenille ja G:lle <3

Sorry tuli sekava teksti, koska tämä todella menee tunteisiin :/ Huolestuttavaa on toki sekin, että nuoret voivat niin huonosti nykyään, että tällaiseen lähtevät mukaan.

Samoja mietteitä. Toivon että bändi pääsee jaloilleen ja tuska jalostaa ja saadaan aivan hiton kovia biisejä, koska koskettavin taide syntyy kivusta. Sen hinta tuntuu vaan kohtuuttomalta. Mieluummin olisin ottamatta uutta matskua ja näkisin B:n entisellään. Todella nopeasti tämä kaikki on eskaloitunut. Nuo twitter-nuoret eivät ymmärrä vastuutaan ja osuuttaan sopassa ollenkaan. Järkyttävää. Minäkin mietin että miten ihmeessä nuo lukuisat ulkomaan keikat hoidetaan nyt. Onko kaikki käytännön järjestelyt siinä jamassa että hommat hoituu? No se kolmikko esiteltiin onneksi eli sovitut keikat saataneen hoidettua mutta ihme on jos uusia keikkoja ilmoitetaan hetkeen. Toivottavasti skandikiertueeseen mennessä tilanne olisi jo rauhoittinut.

Jos JO pääsisi nyt levy-yhtiön suojiin, olisi se parasta. Indie-bändi joka yrittää tehdä kaiken itse breikkaamisen kynnyksellä on aivan burnout-settiä ilman kaikkia taustojakin. Saati sitten nyt. Äkkiä ammattilaisia ympärille lisää niin saavat edes keskittyä siihen omaan ydinhommaansa.

Onni onnettomuudessa että JO:lla on niin vakaa fanikunta Slovenia/Serbia -akselilla. Ne ei kyllä jätä. Harmittaa tosin jos tulee mutkia matkaan kun he haluaa breakata Euroopassa muuallakin kunnolla. Suoraan sanoen v*tuttaa noiden puolesta kun uk-reissu oli niin odotettu ja seuraukset oli tällaiset.

Toivon ja rukoilen et Nordic tour menee hyvin ja porukka osaa käyttäytyä.

Vierailija
56609/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos B:n käytös on muuttunut niin onhan K:kin somessa nykyään ihan erilainen. Vain työjuttuja, kaikki muu kiva höpötys on jäänyt pois sen jälkeen, kun sai paskaa niskaansa useamman kerran.

Mun mielestä tämä kertoo Kn terveestä tavasta suhtautua kritiikkiin. Ei ota itseensä vaan osaa kehittyä sen avulla. Hyvä K!

Joo ja vaikka K puhuu väsymyksestään niin mun mielestä sillä on iloinen draivi kuitenkin päällä eikä siitä "aisti" tuollaista mielentilaa mitä B:stä. Vaikka kuka mitä sanoo niin kyllä B:stä on aistinut sen ihan videoiden perusteella.

Kärtsän väsymys on ehkä enemmän fyysistä väsymystä. Ei saa unta riittävästi, keikkamatkat on pitkiä, suhataan maan laidasta laitaan peräkkäisinä päivinä. Luulen, että pää kestää kyllä, koska nauttii tekemisestään.

Bojanin väsymys on tietysti myös fyysistä, mutta päälle tulee kaikki viime aikojen ylimääräinen härdelli, jonka on ottanut raskaasti. UK-reissu taisi olla rankempi kuin tiedetäänkään, mistä tietysti on osoitus tippaan joutuminen heti kotiin palaamisen jälkeen.

Vierailija
56610/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä seinälle jos on sattunut jo poistumaan.

https://www.tiktok.com/@ppo9a9/video/7261975225338793248

Tässä parempi.

https://www.tumblr.com/korvessa/724367844857495552/alrightyy?source=sha…

Nyt vasta ehdin kiinnittää huomiota tuohon K takamukseen. Ja huh huh olipas se kyllä. 

Vierailija
56611/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko skandikiertue eka ulkomaankiertue ton UK:n jälkeen vai onko niitä Tsekkejä yms ennen sitä? Mietin oikeasti mikä on todennäköisyys saada ne tänne syyskuussa...

Vierailija
56612/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetetään paljon parantavia ajatuksia ja voimia JO pojille 💚 Vetäähän tuo vähän hiljaiseksi tämmöisenkin räpätätin tuo tilanne.

No ukko saakin kuunnella puhelimessa minun ulinaa tästä ja vaatimuksia siitä ,että hänen pitää nyt saada asiat paremmiksi ja kertoa mitä pitää tehdä.

Taidan lähteä koiran kanssa uimaan. Rauhallista iltaa kaikille 💚🌹🌹

Vierailija
56613/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos B:n käytös on muuttunut niin onhan K:kin somessa nykyään ihan erilainen. Vain työjuttuja, kaikki muu kiva höpötys on jäänyt pois sen jälkeen, kun sai paskaa niskaansa useamman kerran.

Mun mielestä tämä kertoo Kn terveestä tavasta suhtautua kritiikkiin. Ei ota itseensä vaan osaa kehittyä sen avulla. Hyvä K!

Kta kohtaan ei ole onneksi ollut yhtä pahaa lynkkaysta kuin btä kohtaan.

Onhan sitä tälläkin palstalla suoraan sanoen haukuttu. Mutta onneksi mitään ajojahtia ei ole ollut ja toivottavasti ei tulekaan.

Vähän eri asia kuitenki twitter ja vauva-palsta, josta vielä pahimmat viestit on poistettu.

Twitteristithän poistivat itse viestinsä kun alkoi pelottaa seuraamukset.

Kaikki bojanin solvausviestit siellä vielä on.

Pitäiskö ottaa varuiksi ruutukaappauksia!

Eihän siitä haittaa ole, jos ottaa talteen. Mä en tiedä edes osaisinko.

Jotenkin outoa, että noin valoisa tyyppi kuin Bojan joutuu tällaisen vainon kohteeksi. 

Vierailija
56614/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko skandikiertue eka ulkomaankiertue ton UK:n jälkeen vai onko niitä Tsekkejä yms ennen sitä? Mietin oikeasti mikä on todennäköisyys saada ne tänne syyskuussa...

Elokuussa näyttää olevan Bosnian ja Kroatian keikat, mut muut ulkomaan keikat vasta myöhemmin syksyllä.

Vierailija
56615/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ikäkin vaikuttaa, ja elämänkokemus. Jos on itsetunto kohdallaan, kestää enemmän.

Oli aika liikkis haastattelu Liverpoolista, jossa Nace totesi B:n olleen vapautuneempi ensimmäisen viisuviikon aikana kuin aikoihin. Mitäpä siellä oli silloin tapahtunut? Kärtsä.

Bojan vaatii itseltään hirvittävästi. Ei ole tekemiseensä tyytyväinen, ja kun se jatkuu pitkään, käy se mielen päälle. Kärtsä piti Bojanin kuosissa Liverpoolissa, ja sen muukin bändi huomasi ja arvosti sitä.

Kaikki vaikuttaa. Ja B piti Kn kasassa etenkin siinä finaalin jälkeen. En kestä miten ihania ne on yhdessä.

Ja kun kisa oli ratkennut, oli Bojanin vuoro kannatella Kärtsää.

Vierailija
56616/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K lähettää terveisiä fanin mummulle! 😊

https://www.tumblr.com/wednesdayday/724380134830931968/the-messy-hair-t…

Aww, miten hän voikaan olla niin ihana ja symppis! 😍😍🥰🥰

Vierailija
56617/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti alkaa käydä wanhuksen kunnon päälle tää Jokereitten fanitus. Jotenkin Kärtsän fandomissa on paljon rauhallisempaa ilman jatkuvaa draamaa, lähinnä vaan kuolataan jotain seinälle paiskomisvideoita 😅

Ja tämä wanhus ensimmäisen kerran elämässään suunnittelee fanilahjaa,  Logomon keikalla Bojanille. Ihan itse meinasin tehdä. Hetkittäin ajatus tuntuu kyllä täysin järjettömältä, enhän minä tällaisia asioita tee. Nyt on kyllä päällimmäisenä huolena, onko koko bändiä enää syyskuussa olemassa. 

Ei tässä nyt ole viitteitä bändin hajoamisesta. Tekevät uusia biisejä ja keikkoja suunniteltu pitkälle tulevaisuuteen.

Vierailija
56618/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja shippiä / pikemminkin K&B-settiä väliin. Mä ihan oikeasti toivon että K tajuaa että B on nyt heikossa hapessa ja jotenkin signaloi sinne suuntaan tukeaan. Jere on sen lähestulkoon velkaa siitä viisukannattelusta, joka näin jälkikäteen ajatellen oli aivan uskomaton teko B:ltä nyt kun on nähty miten stressissä oli omaan suoritukseen liittyen ja Nacen mukaan viikkoja ahdistunut ennen viisuja/ sen aikana. En tarkoita että ystävyys olisi laskemista kuka on kenelle velkaa mutta uskon että nyt jos koskaan olisi se momentum osoittaa tukea. Uskon ja toivon että näin on. 💚🧡

Minäkin ajattelin aikaisemmin, että B on ollut se joka on tukenut K:ta viisujen aikana, mutta mikäli tuo yllä oleva kommentti haastattelusta pitää paikkansa, jossa Nace on sanonut B:n olleen vapautuneempi kuin pitkään aikaan viisujen ekalla viikolla niin eiköhän se tukeminen ole ollut molemminpuoleista. B:kin kommentoi siinä yhdessä haastattelussa jotenkin niin, että viisut eivät ole parasta mielenterveydelle ja siten K:n kanssa sekoilu on ollut parasta ajanvietettä. Eiköhän hän puhunut siinä omasta mielenterveydestään (mental health tais olla enkunkielinen käännös) ja K:lla oli ollut siihen positiivinen vaikutus. 

Vierailija
56619/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kta kohtaan ei ole onneksi ollut yhtä pahaa lynkkaysta kuin btä kohtaan.

Onhan sitä tälläkin palstalla suoraan sanoen haukuttu. Mutta onneksi mitään ajojahtia ei ole ollut ja toivottavasti ei tulekaan.

Vähän eri asia kuitenki twitter ja vauva-palsta, josta vielä pahimmat viestit on poistettu.

Twitteristithän poistivat itse viestinsä kun alkoi pelottaa seuraamukset.

Kaikki bojanin solvausviestit siellä vielä on.

Pitäiskö ottaa varuiksi ruutukaappauksia!

Eihän siitä haittaa ole, jos ottaa talteen. Mä en tiedä edes osaisinko.

Jotenkin outoa, että noin valoisa tyyppi kuin Bojan joutuu tällaisen vainon kohteeksi. 

Tää nyt on keittiöpsykologiaa mutta voisi ajatella että nuo ap. vainoajat tietää kyllä oikeasti että niiden teot on olleet huonoja, ja kääntävät/purkavat sen jollain kummallisella ajattelutavalla Bojaniin (joka on varmaan herkin ja samalla helpoin maali), läppien ja huhujen muodossa.

Vierailija
56620/123801 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lahjavillasukkien tekeminen edistynyt? Ne ois niin ihana viesti pojille, sellaista lämmintä, pehmeää ja maanläheistä, jotain turvallista ja rakastavaa. Kun niitä rintsikoita heittelee varmaan lähinnä ne samat teinit jotka vuorotellen kuolaa poikien kuville ja sitten taas heittää jotain törkeitä väitteitä ja mustamaalaa, niin meidän villasukat antaisi jotain muuta viestiä. Välittämistä ja lämpimiä ajatuksia.

Itsellä ei taidot riitä, kun ainoa villasukka, siis yksi kappale, tuli tehtyä joskus peruskoulussa, enempään en pystynyt.

Ketju on lukittu.