Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mä en löytänyt nyt sitä pätkää missä B soittaa/laulaa Euphoriaa valkoinen neule päällä viisujen aikaan, mut piti siitä sanoa et siinä jännästi B:n ilme muuttuu yhtäkkiä nauravasta täysin vakavaksi, ja sillä välillä tullut näitä vastaavia yllättäviä ilmeen muutoksia. Ne on jotenkin sellaisia et se 'unohtaa' ympäristön tms tai ehkä ajatus katkeaa tai kulkeutuu ihan muualle, vaikka yleensä on skarppi tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en löytänyt nyt sitä pätkää missä B soittaa/laulaa Euphoriaa valkoinen neule päällä viisujen aikaan, mut piti siitä sanoa et siinä jännästi B:n ilme muuttuu yhtäkkiä nauravasta täysin vakavaksi, ja sillä välillä tullut näitä vastaavia yllättäviä ilmeen muutoksia. Ne on jotenkin sellaisia et se 'unohtaa' ympäristön tms tai ehkä ajatus katkeaa tai kulkeutuu ihan muualle, vaikka yleensä on skarppi tyyppi.
Vaihtoehtouniversumissa Boitsu lauloi tuon Euroviisuissa ja voitti koko p*skan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valokuvauksesta tuli mieleen, superfani eilen oli ighen jakanut puhelimella ottamiaan kuvia ja kirjoittanut että toivottavasti pääsee ottamaan kuvia ammattikamerallaan.
Ohgod.
Superfani saa minun puolestani näpsiä kuvia vaikka millä kameralla ja minut hän saa myös vapaasti etuilla kaikilla keikoilla. Olen ikuisesti kiitollinen hänen Tavastian insta-livestään ja sen varjolla voisi vaikka talloa minut maahan ja seistä päällä ottamassa kuvia, jos haluaa.
Mun mielestä ois kiva jos nautitaan musiikista eikä tapella Kn huomiosta ja olla tylyjä muille, kuten hän tekee
Vaikka itsekkäästi ajatellen noi livet keikoilta on kiva juttu, niin artistin kannalta se on vähän kapinen homma. Joku on kuvaamassa sun kaikki keikat eturivistä, niin kiinnostaako ihmisiä sit enää tulla itse paikan päälle sinne keikalle, kenties vähän surkealla näkymällä kuunteleen sama setti minkä joku on striimannut moneen otteeseen. Siksi mä ainakin ite ilmaisisin kärkkäämmin tyytymättömyyteni, jos olisin artisti. Tai ainakin hommaisin ite jonkun kuvaajan taltioimaan sen johonkin maksulliseen of:n tai twichiin tms. 😄
Minua nuo JO livet on vaan saaneet kiinnostumaan enemmän mennä keikalle (vaikka en tule pääsemään). Enkä millään voi sanoa että olisi sama katsoa kännykkällä kuvattua liveä kuin olla paikan päällä, edes oikeat livetaltioinnit eivät ole sama asia vaikka niissä kuva ja ääni on parempi laatuinen.
Sama juttu K kanssa vaikka siltä en ole juuri muita livejä katsonut kuin ne viralliset Ylen ja sen Tavastian. Mikä sitten olikin sen verran spesiaalitapaus että olen vaan iloinen että mahdollisimman moni pääsi kokemaan edes hieman sitä mitä paikan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko keskiviikkona Kaivohuoneelle menossa muita täältä kuin Kukkis?
Minulla on lippu, mutta vielä epävarmaa pääsenkö.
Olikos se muuten niin, etteivät ole ilmonneet K:n alotusaikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valokuvauksesta tuli mieleen, superfani eilen oli ighen jakanut puhelimella ottamiaan kuvia ja kirjoittanut että toivottavasti pääsee ottamaan kuvia ammattikamerallaan.
Ohgod.
Superfani saa minun puolestani näpsiä kuvia vaikka millä kameralla ja minut hän saa myös vapaasti etuilla kaikilla keikoilla. Olen ikuisesti kiitollinen hänen Tavastian insta-livestään ja sen varjolla voisi vaikka talloa minut maahan ja seistä päällä ottamassa kuvia, jos haluaa.
Mun mielestä ois kiva jos nautitaan musiikista eikä tapella Kn huomiosta ja olla tylyjä muille, kuten hän tekee
Vaikka itsekkäästi ajatellen noi livet keikoilta on kiva juttu, niin artistin kannalta se on vähän kapinen homma. Joku on kuvaamassa sun kaikki keikat eturivistä, niin kiinnostaako ihmisiä sit enää tulla itse paikan päälle sinne keikalle, kenties vähän surkealla näkymällä kuunteleen sama setti minkä joku on striimannut moneen otteeseen. Siksi mä ainakin ite ilmaisisin kärkkäämmin tyytymättömyyteni, jos olisin artisti. Tai ainakin hommaisin ite jonkun kuvaajan taltioimaan sen johonkin maksulliseen of:n tai twichiin tms. 😄
Minua nuo JO livet on vaan saaneet kiinnostumaan enemmän mennä keikalle (vaikka en tule pääsemään). Enkä millään voi sanoa että olisi sama katsoa kännykkällä kuvattua liveä kuin olla paikan päällä, edes oikeat livetaltioinnit eivät ole sama asia vaikka niissä kuva ja ääni on parempi laatuinen.
Sama juttu K kanssa vaikka siltä en ole juuri muita livejä katsonut kuin ne viralliset Ylen ja sen Tavastian. Mikä sitten olikin sen verran spesiaalitapaus että olen vaan iloinen että mahdollisimman moni pääsi kokemaan edes hieman sitä mitä paikan päällä.
Jep. Yleensä en välitä keikkaliveistä ollenkaan, koska liian huono äänenlaatu yms. Jokereilla eri juttu, koska useat biisit kuulostavat minulle paremmilta live- kuin albumiversioina, ja toki kaikki hassut tempaukset lavalla yms, Kärtsällä taas se huikea karisma. Mutta menisin sata kertaa mieluummin keikalle itse.
Tuli gregorista mieleen, kun se on ilmeisesti se joka noita keikkoja on myynyt, että kukakohan sitä hoitaa jatkossa. Gregorilla oli tosi aktiivinen ote ja hyvät verkostot ja tietämys alasta. Toivottavasti hänen lähdön myötä keikkamyynti ei kärsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin kello 00 lukee heidän sivuilla.
Prinssi on suloinen silloinkin, kun se kiroilee 😁😍 (Varmaankin kun tekee sitä niin harvoin)
Vierailija kirjoitti:
Tuli gregorista mieleen, kun se on ilmeisesti se joka noita keikkoja on myynyt, että kukakohan sitä hoitaa jatkossa. Gregorilla oli tosi aktiivinen ote ja hyvät verkostot ja tietämys alasta. Toivottavasti hänen lähdön myötä keikkamyynti ei kärsi
Faneilta jos kysyy, niin kyllä Krisiltä tääkin sujuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohgod.
Toi tavastia oli kyllä menetetty mahdollisuus rahastaa ihan huolella. 😄 Nyt saatiin ilmaiseksi, kiitos superfanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alustava showtime 00.00
Vierailija kirjoitti:
Ite en ainakaan arvosta Tavastian keikkaliveä sen edelle että tönitään, etuillaan ja ollaan tylsää muille faneille. Lisäksi, että keinolla millä hyvänsä haetaan huomiota ja sen keikkaliven tarkoituskin taisi superfanilla olla se että saa omaa somekanavaa kasvatettua.
Jos hän alkaa valokuvaajana valokuvaamaan keikkoja, pitää paljon työtä tehdä ja siinä pitää tehdä muutakin kuin fanittaa.
Kohta kaikki voivat väittää olevansa ammatti kuvaajia ja päästä ilmaiseksi keikoille. Keikkojen kuvaaminen kameroilla pitäisi kieltää muilta kuin ammattilaisilta. Nyt en tarkoita kännyköitä. Vaikka nekin voisi kieltää.
Superfanin seuraamisen lopetin kun kuulin että oli härskisti etuilut Tavastian keikalla. Hän myös antoi sen seksinuken K keukalla. Mikä oli minusta mautonta.
Mua ei niinkään haittaa superfanin keikkalivet, koska itse en jaksa käydä keikoilla ja kammoan ihmismassaa.
Mutta se kyllä harmittaa, että sitä huomiota pitää saada keinolla millä hyvänsä ja ihan joka paikkaan kirjoitetaan kuinka hän on parempi kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K ilmoitti just instastoorissa, et nyt aikoo pötköttää. Luojalle kiitos.
Huh hyvä. Pötköttää ja käyttää 2h48min luuriajastaan B:n kanssa :D
Molemmilla on nyt hyvää aikaa "vaihtaa kuulumisia" 😉
B: Have you seen the video where i sing Padam?
J: No
B: Jere.. How many times have you watched it?
J: Yes
Itse en kykenyt kuvittelemaan mitä JO olisi tuonut lisää live-esiintymisellä mitä en voi saada kotona kuuntelemalla ennen kuin katsoin ensimmäisen liven. En ole käynyt keikoilla ennen tätä kesää ja olen katsonut nyt kiinnostuneena ihan muidenkin kiinnostavien artistien keikkapätkiä mutta mikään niistä ei ole vielä iskenyt yhtälailla. Paitsi siis K ja JO mutta jospa tämä tästä lähtisi isomminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtouniversumissa Boitsu lauloi tuon Euroviisuissa ja voitti koko p*skan. :D
Tykkään paljon enemmän Bojanin versiosta, niin kaunis ääni ja sellainen pehmeä tässä 😍
On noita livejä ollut mielestäni katsomassa myös jotain etelä-amerikkalaisia joilla itse keikoille pääsy on vielä hankalampaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kykenyt kuvittelemaan mitä JO olisi tuonut lisää live-esiintymisellä mitä en voi saada kotona kuuntelemalla ennen kuin katsoin ensimmäisen liven. En ole käynyt keikoilla ennen tätä kesää ja olen katsonut nyt kiinnostuneena ihan muidenkin kiinnostavien artistien keikkapätkiä mutta mikään niistä ei ole vielä iskenyt yhtälailla. Paitsi siis K ja JO mutta jospa tämä tästä lähtisi isomminkin.
Youtube on mahtava, kun siellä on livekeikkoja ihan kaikilta maailman artisteilta. Niitä katsoessa iskee niin usein haikeus siitä, että miksi en ole koskaan saanut tilaisuutta nähdä vaikka Whitney Houstonia tai Queenia livenä (joko en ollut syntynytkään vielä tai olin vaippaikäinen näiden vetäessä uransa parhaita livekeikkoja). Artistien ja bändien näkeminen livenä on aivan parhautta.