Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on lihonut viisujen jälkeen ainakin 10 kiloa ja näyttää lonkero maistuvan. Kompastelee silmäpusseihinsa ja täyttää vapaa-ajat ottamalla uusia keikkoja. Menee tuhatta ja sataa päin puuta. Tämä on sarkasmia. Vai onko. Onko hauskaa sarkasmin varjolla alentaa muita. Sitä tässä mietin.
Moni artisti treenaa aktiivisesti jotta kroppa kestää. Toivottavasti K jotenkin pitää itsestään huolta.
Tuo silmämeikki vielä korostaa noita silmäpusseja, mutta näyttää kyllä väsyneeltä...Toki oli tossa vetänyt 3 keikkaa kahdessa päivässä että siinä kohtaa kuka vain olisi väsynyt.
Nyt hänen pitää pötkötellä oikein urakalla! Viiden kaikan putki alkaa vissiin taas keskiviikkona :o
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on lihonut viisujen jälkeen ainakin 10 kiloa ja näyttää lonkero maistuvan. Kompastelee silmäpusseihinsa ja täyttää vapaa-ajat ottamalla uusia keikkoja. Menee tuhatta ja sataa päin puuta. Tämä on sarkasmia. Vai onko. Onko hauskaa sarkasmin varjolla alentaa muita. Sitä tässä mietin.
Ymmärsikö alapeukuttajat viestin pointtia vai hyväksyvätkö he toisten haukkumisen sarkasmin varjolla?
Oli kyllä harmi, ettei Luken kappalekaan menestynyt viisuissa paremmin, varmasti jossain vähän toisen henkisissä (rockimmissa, tai "synkempää" yleisöä omaavissa) kisoissa olisikin menestynyt näiden (monilta osin kertakäyttötyyppisten) kappaleiden joukossa.
Ja siis en tarkoita dissata ketään, minusta vain Luken kappale oli paljon sijoitustaan parempi, halusin sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kyllä muutama kilo tehneen pesän Bojaniinkin. Hän on ruumiinrakenteeltaan sellainen, että kilot näkyvät herkästi.
Sinä et ainakaan ymmärtänyt viestin pointtia, vaan lähdit heti arvostelemaan muita.
Vierailija kirjoitti:
Väliin pieni kevennys
Olinkin jo semisti etsinyt tuota ensimmäistä missä Jan lupaa käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Lukesta tulee aina mieleen se, kun Loreenin voitto julistettiin, niin hyppäsi kuin vieteripupu ylös ja säntäsi lohduttamaan K:ta ja oli vähällä kaataa Loreenin siinä sivussa, kun tämä oli matkalla lavalle.
Joo, ei sytyttänyt viisuissa tämä mies mutta tuon videon jälkeen olen ollut suuri fani!
onko tosta videota ?
Tämä "sarkasmi", jota täällä viljellään liittyy kyllä vain ja ainoastaan tämän ketjun luonteeseen. Ei kohdistu ko. henkilöihin, vaan tämän ketjun mentaliteettiin ja täällä käytyihin keskusteluihin. Koskee koko tätä alustaa. Täällä tunnetusti jutut lähtevät lentoon, esim. jos joku nauttinut yhden oluen = täällä se tarkoittaa räkäkännissä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas menoa taas. Edellispäivän JO keikalla B oli räkäkännissä, itkeskeli ja kaatuili laatikoiden päälle. Eilisiltana oli niin rättiväsynyt ja alakuloinen, että oli pakko ottaa nokoset lattialla jonkun biisin aikana. Edelleen oli kostovaatteet päällä, mutta nyt niin tummat, että koko miestä ei erottanut lavasteista. Milloin seuraava keikka oli?
Tuli muuten tästä mieleen (ymmärrän siis yllä olevan olevan sarkasmia, eikä ole suora kommentti nyt siihen) että kun siitä (mahdollisesta??) itkemisestä oli puhe ja aiemmin tänään pohdittiin, mikseivät B ja Kris juuri nyt väläyttele julkisesti niitä lämpimiä välejään...Niin voi tietty olla taas ylianalysointia, mutta olen havaitsevinani muutenkin vähemmän (varsinkin fyysistä) kontaktia Bn ja muitten välillä nämä muutamat viimeistä pari keikkaa. Voisiko olla niin, että kun B kuitenkin on sellaista melko helposti liikuttuvaa sorttia (hän on itse tämän todennut ainakin JOn ig-livessä, jossa kaikki muut allekirjoittivat) niin hän haluaa välttää tilannetta jossa esim. halatessa alkaisi oikeasti itkettämään jos tunteet yleensäkin vähän pinnassa? Ajattelin vaan, kun muuten muitten poikien kanssa kaulailu useaan otteeseen on ollut ihan arkipäivää keikoilla.
Saattaisi kyllä olla. Hän oli muistaakseni ihan sinut sen kanssa ja heitti vähän naureskellen että "Yeah, yeah, I'm a crier". Mutta sitten taas toisessa livessä kun kysyttiin miksi hän itkee Novi Val-videolla, niin vältteli kysymystä ensin pitkään ja vastasi vähän välttelevästi sit lopulta, kun kaverit painostivat. Ja varsinkin nyt saattaa olla sellainen fiilis, ettei halua näyttää kaikkia tunteita siellä lavalla.
Bllä oli myös omassa IGssään kuva (jostain bileistä) missä itkee Juren ja Martinin halatessa häntä (ei liittynyt siihen Martinin viimeiseen keikkajuttuun, vaan ihan joku muu kerta) joten on varmaan ollut sinut tunteellisuutensa kanssa, kun sellaista postaa. Täysin ymmärrettävää tosin, ettei halua nyt näyttää sellaisia tunteita, lisäisi vain vettä siihen "on se ihan sekaisin, itkeekin vain keikoilla"-myllyyn
Vierailija kirjoitti:
Mä olen oikeasti aika yllättynyt kuinka vähän täällä on ollut juttuja liittyen K ulkoiseen habitukseen vaikka kaikki varmaan omin silmin näkee reaaliajassa mitä tämä varmasti ahdistava äkkijulkisuus, armoton keikkailu ja muu höykytys tekee kunnolle ja keholle. Tai sitten ne kaikki viestit vaan poistetaan ennen kuin ehdin niitä näkemään ja hyvä niin.
Uskon että kukaan ei ole täällä arvostelemassa Kn "ulkomusiikillisia asioita" mutta moni on varmasti aika huolissaan miten pää ja kroppa kestää
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut pari päivää poissa täältä, voisiko joku kiltti päivittää mitä on viime päivinä tapahtunut?
Mikä tää Kris homma oikein on?
Mä oon ollut täällä koko aika, mutta ei hajuakaan tosta jutusta. Ilmeisesti trollit ruokkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kyllä muutama kilo tehneen pesän Bojaniinkin. Hän on ruumiinrakenteeltaan sellainen, että kilot näkyvät herkästi.
Sinä et ainakaan ymmärtänyt viestin pointtia, vaan lähdit heti arvostelemaan muita.
Bojan on sitäpaitsi täydellinen lisäkilojen kanssa tai ilman. Ei vaikuta hänen kauneuteensa millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, Ritva-tädin rehevä ja hedelmällinen lantio
Yääk 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas menoa taas. Edellispäivän JO keikalla B oli räkäkännissä, itkeskeli ja kaatuili laatikoiden päälle. Eilisiltana oli niin rättiväsynyt ja alakuloinen, että oli pakko ottaa nokoset lattialla jonkun biisin aikana. Edelleen oli kostovaatteet päällä, mutta nyt niin tummat, että koko miestä ei erottanut lavasteista. Milloin seuraava keikka oli?
Tuli muuten tästä mieleen (ymmärrän siis yllä olevan olevan sarkasmia, eikä ole suora kommentti nyt siihen) että kun siitä (mahdollisesta??) itkemisestä oli puhe ja aiemmin tänään pohdittiin, mikseivät B ja Kris juuri nyt väläyttele julkisesti niitä lämpimiä välejään...Niin voi tietty olla taas ylianalysointia, mutta olen havaitsevinani muutenkin vähemmän (varsinkin fyysistä) kontaktia Bn ja muitten välillä nämä muutamat viimeistä pari keikkaa. Voisiko olla niin, että kun B kuitenkin on sellaista melko helposti liikuttuvaa sorttia (hän on itse tämän todennut ainakin JOn ig-livessä, jossa kaikki muut allekirjoittivat) niin hän haluaa välttää tilannetta jossa esim. halatessa alkaisi oikeasti itkettämään jos tunteet yleensäkin vähän pinnassa? Ajattelin vaan, kun muuten muitten poikien kanssa kaulailu useaan otteeseen on ollut ihan arkipäivää keikoilla.
Saattaisi kyllä olla. Hän oli muistaakseni ihan sinut sen kanssa ja heitti vähän naureskellen että "Yeah, yeah, I'm a crier". Mutta sitten taas toisessa livessä kun kysyttiin miksi hän itkee Novi Val-videolla, niin vältteli kysymystä ensin pitkään ja vastasi vähän välttelevästi sit lopulta, kun kaverit painostivat. Ja varsinkin nyt saattaa olla sellainen fiilis, ettei halua näyttää kaikkia tunteita siellä lavalla.
Olisiko linkkiä näihin? 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut pari päivää poissa täältä, voisiko joku kiltti päivittää mitä on viime päivinä tapahtunut?
Mikä tää Kris homma oikein on?
Mä oon ollut täällä koko aika, mutta ei hajuakaan tosta jutusta. Ilmeisesti trollit ruokkii.
Fanit on vähän innostuneet liikaa, kun Kris juttelee heidän kanssa yksityisesti ryhmächateissa ja yksityisviesteillä. Anteeksi, en tiedä miltä sivulta toi edellinen on, joten vastaan tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on sitäpaitsi täydellinen lisäkilojen kanssa tai ilman. Ei vaikuta hänen kauneuteensa millään tavalla.
Ja minusta verrattuna viime viikkoon, bojanilta on lähtenyt useita kiloja, on kalpea ja väsynyt. Olen tosi huolissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukesta tulee aina mieleen se, kun Loreenin voitto julistettiin, niin hyppäsi kuin vieteripupu ylös ja säntäsi lohduttamaan K:ta ja oli vähällä kaataa Loreenin siinä sivussa, kun tämä oli matkalla lavalle.
Joo, ei sytyttänyt viisuissa tämä mies mutta tuon videon jälkeen olen ollut suuri fani!
onko tosta videota ?
Tässä Ekassa klipissä on siitä 💚
https://vm.tiktok.com/ZGJbFrmTH/
Ei se B kovin vantteralta ole näyttänyt tässä viime päivinä ainakaan. Ei keikoilla eikä hevostalleilla sortseissaan. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väliin pieni kevennys
Tossa ekassa videossa Jan on aivan kuin Bojan Dinner date videon vapekohtauksessa.
Tokassa videossa väitän, että harvassa ovat ne ihmiset, jotka eivät olisi käyttäytyneet Janin tavoin, kun B heiluttelee jumalaisia lanteitaan noin kutsuvasti ihan kosketusetäisyydellä. Jan siis mielestäni tuossa täysin syyntakeeton, ja näin toteaisi myös korkeiden oikeuden tuomari!
Kyllä tuota jumalaista takamusta olisi aivan mahdotonta vastustaa 😁🍑💕. Ja Bn ihana hymy siihen päälle
On ne K:n tiukat pienet pakarat ihan mukiinmenevät myös.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luke on kans tosi mielenkiintoinen. Harmi, ettei sillä ja Kärtsällä sit natsannut, kun ...ei kun ai niin, Kärtsästähän se Bojanin juttukin oli kiinni.
Jos Jokereissa on Slovenian prinssi niin Luke vie prinssinä olemisen vielä aavistuksen ylemmälle levelille. Ja samalla on sellainen ihana mieliala kipuilija, joka itsekin nuorena olin. (Ja uskaltaa puhua siitä avoimesti.)
Kuuntelin sen jonkun tuoreen podin missä Luke oli mukana, niin sanoi itse olleensa vähän epäsosiaalinen ja syrjäänvetäytyvä tuolla viisukuplassa, eikä oikein osannut ryhmäytyä, et siihen nähden ihmeen hyvin siitäkin on hauskoja pätkiä liverpoolista. 🙂
Se vaikuttaa vähän sellaiselta että on kaksin tai pienessä ryhmässä hyvinkin sosiaalinen ja hauska mutta isossa porukassa vähän ahdistaa. Käsittämätöntä että Lukekin on "jo" 30 kun se on noin nukkemainen. Ja tosiaan sopisi Serbian prinssiksi.
Tuo silmämeikki vielä korostaa noita silmäpusseja, mutta näyttää kyllä väsyneeltä...Toki oli tossa vetänyt 3 keikkaa kahdessa päivässä että siinä kohtaa kuka vain olisi väsynyt.