Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
55381/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut pari päivää poissa täältä, voisiko joku kiltti päivittää mitä on viime päivinä tapahtunut?

Mikä tää Kris homma oikein on?

Vierailija
55382/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luke on kans tosi mielenkiintoinen. Harmi, ettei sillä ja Kärtsällä sit natsannut, kun ...ei kun ai niin, Kärtsästähän se Bojanin juttukin oli kiinni.

Jos Jokereissa on Slovenian prinssi niin Luke vie prinssinä olemisen vielä aavistuksen ylemmälle levelille. Ja samalla on sellainen ihana mieliala kipuilija, joka itsekin nuorena olin. (Ja uskaltaa puhua siitä avoimesti.)

Kuuntelin sen jonkun tuoreen podin missä Luke oli mukana, niin sanoi itse olleensa vähän epäsosiaalinen ja syrjäänvetäytyvä tuolla viisukuplassa, eikä oikein osannut ryhmäytyä, et siihen nähden ihmeen hyvin siitäkin on hauskoja pätkiä liverpoolista. 🙂

Missäs podcastissa se olikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55383/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukesta tulee aina mieleen se, kun Loreenin voitto julistettiin, niin hyppäsi kuin vieteripupu ylös ja säntäsi lohduttamaan K:ta ja oli vähällä kaataa Loreenin siinä sivussa, kun tämä oli matkalla lavalle.

Joo, ei sytyttänyt viisuissa tämä mies mutta tuon videon jälkeen olen ollut suuri fani!

Vierailija
55384/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroviisu-cosplay

https://twitter.com/subcubwanda/status/1685314038014627840?s=46&t=TU3ND…

Bojan-cosplayer myös siellä!

Jos cossaa Kärtsää ja Boitsua samassa paikassa, niin eihän niiden pitäisi pystyä poseeraamaan samassa kuvassa saamatta hillittömiä nauruhepuleita ja klähmimättä toisiaan jatkuvasti. :)

Vierailija
55385/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas menoa taas. Edellispäivän JO keikalla B oli räkäkännissä, itkeskeli ja kaatuili laatikoiden päälle. Eilisiltana oli niin rättiväsynyt ja alakuloinen, että oli pakko ottaa nokoset lattialla jonkun biisin aikana. Edelleen oli kostovaatteet päällä, mutta nyt niin tummat, että koko miestä ei erottanut lavasteista. Milloin seuraava keikka oli?

Tuli muuten tästä mieleen (ymmärrän siis yllä olevan olevan sarkasmia, eikä ole suora kommentti nyt siihen) että kun siitä (mahdollisesta??) itkemisestä oli puhe ja aiemmin tänään pohdittiin, mikseivät B ja Kris juuri nyt väläyttele julkisesti niitä lämpimiä välejään...Niin voi tietty olla taas ylianalysointia, mutta olen havaitsevinani muutenkin vähemmän (varsinkin fyysistä) kontaktia Bn ja muitten välillä nämä muutamat viimeistä pari keikkaa. Voisiko olla niin, että kun B kuitenkin on sellaista melko helposti liikuttuvaa sorttia (hän on itse tämän todennut ainakin JOn ig-livessä, jossa kaikki muut allekirjoittivat) niin hän haluaa välttää tilannetta jossa esim. halatessa alkaisi oikeasti itkettämään jos tunteet yleensäkin vähän pinnassa? Ajattelin vaan, kun muuten muitten poikien kanssa kaulailu useaan otteeseen on ollut ihan arkipäivää keikoilla.

Vierailija
55386/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luke on kans tosi mielenkiintoinen. Harmi, ettei sillä ja Kärtsällä sit natsannut, kun ...ei kun ai niin, Kärtsästähän se Bojanin juttukin oli kiinni.

Jos Jokereissa on Slovenian prinssi niin Luke vie prinssinä olemisen vielä aavistuksen ylemmälle levelille. Ja samalla on sellainen ihana mieliala kipuilija, joka itsekin nuorena olin. (Ja uskaltaa puhua siitä avoimesti.)

Kuuntelin sen jonkun tuoreen podin missä Luke oli mukana, niin sanoi itse olleensa vähän epäsosiaalinen ja syrjäänvetäytyvä tuolla viisukuplassa, eikä oikein osannut ryhmäytyä, et siihen nähden ihmeen hyvin siitäkin on hauskoja pätkiä liverpoolista. 🙂

Sille ois kyllä ihana itsetuntobuusti viettää vähän aikaa Jeren kamuporukassa (tai vastaavassa) ja saada hyväksyntää. Mulle tulee sellaiset vibat, että joku on sen elämässä dissannut häntä ja se edelleen painaa ja on turhan epävarma itsestään. Vaikka uskalsi kyllä tosi kybällä mennä viisuihin ja rakensi tosi omaperäisen esityksen. Siitä pisteet hänelle!

Varmaan joutunut sietämään paskaa kotimaassaan jo pelkästään seksuaalisesta suuntautumisestaan, tuskin on helppoa vielä nykypäivänäkään olla avoimesti homo Serbiassa.

Vierailija
55387/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko enää pateettiemmaksi mennä.

Vatkotaan sivukaupalla hissimusabändin keksittyä henkilödraamaa 🤣🤣

Vierailija
55388/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää on tulla sen "hissimusabändin" ketjuun ja itkeä, miten pateettista meno täällä on.

Vierailija
55389/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä on lihonut viisujen jälkeen ainakin 10 kiloa ja näyttää lonkero maistuvan. Kompastelee silmäpusseihinsa ja täyttää vapaa-ajat ottamalla uusia keikkoja. Menee tuhatta ja sataa päin puuta. Tämä on sarkasmia. Vai onko. Onko hauskaa sarkasmin varjolla alentaa muita. Sitä tässä mietin.

Vierailija
55390/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The record library

Vierailija
55391/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paljoa voisi.

Pateettinen: paatoksellinen, mahtipontinen, korkealentoinen

Vierailija
55392/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The record library

Kiitos!

Vierailija
55393/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on lihonut viisujen jälkeen ainakin 10 kiloa ja näyttää lonkero maistuvan. Kompastelee silmäpusseihinsa ja täyttää vapaa-ajat ottamalla uusia keikkoja. Menee tuhatta ja sataa päin puuta. Tämä on sarkasmia. Vai onko. Onko hauskaa sarkasmin varjolla alentaa muita. Sitä tässä mietin.

Moni artisti treenaa aktiivisesti jotta kroppa kestää. Toivottavasti K jotenkin pitää itsestään huolta.

Vierailija
55394/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä Kärtsä näyttää väsyneeltä, ei ollut tuollaisia silmäpusseja edes Liverpoolissa. Vielä on kesäturneeta jäljellä...

https://twitter.com/koppitules/status/1685312033003089921?t=AeW_i0BMFlf…

Vierailija
55395/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas menoa taas. Edellispäivän JO keikalla B oli räkäkännissä, itkeskeli ja kaatuili laatikoiden päälle. Eilisiltana oli niin rättiväsynyt ja alakuloinen, että oli pakko ottaa nokoset lattialla jonkun biisin aikana. Edelleen oli kostovaatteet päällä, mutta nyt niin tummat, että koko miestä ei erottanut lavasteista. Milloin seuraava keikka oli?

Tuli muuten tästä mieleen (ymmärrän siis yllä olevan olevan sarkasmia, eikä ole suora kommentti nyt siihen) että kun siitä (mahdollisesta??) itkemisestä oli puhe ja aiemmin tänään pohdittiin, mikseivät B ja Kris juuri nyt väläyttele julkisesti niitä lämpimiä välejään...Niin voi tietty olla taas ylianalysointia, mutta olen havaitsevinani muutenkin vähemmän (varsinkin fyysistä) kontaktia Bn ja muitten välillä nämä muutamat viimeistä pari keikkaa. Voisiko olla niin, että kun B kuitenkin on sellaista melko helposti liikuttuvaa sorttia (hän on itse tämän todennut ainakin JOn ig-livessä, jossa kaikki muut allekirjoittivat) niin hän haluaa välttää tilannetta jossa esim. halatessa alkaisi oikeasti itkettämään jos tunteet yleensäkin vähän pinnassa? Ajattelin vaan, kun muuten muitten poikien kanssa kaulailu useaan otteeseen on ollut ihan arkipäivää keikoilla.

Saattaisi kyllä olla. Hän oli muistaakseni ihan sinut sen kanssa ja heitti vähän naureskellen että "Yeah, yeah, I'm a crier". Mutta sitten taas toisessa livessä kun kysyttiin miksi hän itkee Novi Val-videolla, niin vältteli kysymystä ensin pitkään ja vastasi vähän välttelevästi sit lopulta, kun kaverit painostivat. Ja varsinkin nyt saattaa olla sellainen fiilis, ettei halua näyttää kaikkia tunteita siellä lavalla.

Vierailija
55396/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää on tulla sen "hissimusabändin" ketjuun ja itkeä, miten pateettista meno täällä on.

Ihan sen muistoksi, että täällä oli joskus muinoin lystiä. Kippis menneille 🥂

Vierailija
55397/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ulkonäön tai painon ikävä kommentointi ei ole hauskaa, oli sarkasmia tai ei.

Vierailija
55398/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaisi kyllä olla. Hän oli muistaakseni ihan sinut sen kanssa ja heitti vähän naureskellen että "Yeah, yeah, I'm a crier". Mutta sitten taas toisessa livessä kun kysyttiin miksi hän itkee Novi Val-videolla, niin vältteli kysymystä ensin pitkään ja vastasi vähän välttelevästi sit lopulta, kun kaverit painostivat. Ja varsinkin nyt saattaa olla sellainen fiilis, ettei halua näyttää kaikkia tunteita siellä lavalla.

No jos näin on, niin toivottavasti muut pojat sitten halivat häntä oikein urakalla siellä lavan ulkopuolella yksityisesti 💕💕💕

Vierailija
55400/123801 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ulkonäön tai painon ikävä kommentointi ei ole hauskaa, oli sarkasmia tai ei.

Ei minustakaan, mutta tämä olikin kysymys. Osa jatkuvasti arvostelee mm. Bojania muka sarkastisesti. Kysyin sitä, onko se oikein.

Ketju on lukittu.