Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukesta tulee aina mieleen se, kun Loreenin voitto julistettiin, niin hyppäsi kuin vieteripupu ylös ja säntäsi lohduttamaan K:ta ja oli vähällä kaataa Loreenin siinä sivussa, kun tämä oli matkalla lavalle.
Joo, ei sytyttänyt viisuissa tämä mies mutta tuon videon jälkeen olen ollut suuri fani!
onko tosta videota ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on lihonut viisujen jälkeen ainakin 10 kiloa ja näyttää lonkero maistuvan. Kompastelee silmäpusseihinsa ja täyttää vapaa-ajat ottamalla uusia keikkoja. Menee tuhatta ja sataa päin puuta. Tämä on sarkasmia. Vai onko. Onko hauskaa sarkasmin varjolla alentaa muita. Sitä tässä mietin.
Mä olen oikeasti aika yllättynyt kuinka vähän täällä on ollut juttuja liittyen K ulkoiseen habitukseen vaikka kaikki varmaan omin silmin näkee reaaliajassa mitä tämä varmasti ahdistava äkkijulkisuus, armoton keikkailu ja muu höykytys tekee kunnolle ja keholle. Tai sitten ne kaikki viestit vaan poistetaan ennen kuin ehdin niitä näkemään ja hyvä niin.
Uskon että kukaan ei ole täällä arvostelemassa Kn "ulkomusiikillisia asioita" mutta moni on varmasti aika huolissaan miten pää ja kroppa kestää
Olihan K:lla vähän masua jo UMK aikoina, mutta se vaikutti viisuihin mennessä hieman kutistuneen. Viisuissa K:lla oli myös stylisti tiimin puolesta mukana, joten hän näytti mielestäni koko ajan hyvältä vaikka olisi valvonutkin. Nyt vetää keikkoja hirveällä tahdilla eikä stylistiä ole messissä niin ulkoinen habitus ei ehkä senkään takia ole niin huoliteltu. Mutta kyllä näkyy myös väsymys sekä painon nousu, mutta jatkuvasti keikkaillessa ja matkustaessa on varmasti vaikeaa pitää kiinni unirytmistä, terveellisestä ruokavaliosta ja säännöllisestä liikunnasta. Toivon, että hän löytää aikaa myös omalle hyvinvoinnilleen erityisesti, kun kesän keikkaputki on selätetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukesta tulee aina mieleen se, kun Loreenin voitto julistettiin, niin hyppäsi kuin vieteripupu ylös ja säntäsi lohduttamaan K:ta ja oli vähällä kaataa Loreenin siinä sivussa, kun tämä oli matkalla lavalle.
Joo, ei sytyttänyt viisuissa tämä mies mutta tuon videon jälkeen olen ollut suuri fani!
onko tosta videota ?
Tässä Ekassa klipissä on siitä 💚
https://vm.tiktok.com/ZGJbFrmTH/
kiitos <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on lihonut viisujen jälkeen ainakin 10 kiloa ja näyttää lonkero maistuvan. Kompastelee silmäpusseihinsa ja täyttää vapaa-ajat ottamalla uusia keikkoja. Menee tuhatta ja sataa päin puuta. Tämä on sarkasmia. Vai onko. Onko hauskaa sarkasmin varjolla alentaa muita. Sitä tässä mietin.
Mä olen oikeasti aika yllättynyt kuinka vähän täällä on ollut juttuja liittyen K ulkoiseen habitukseen vaikka kaikki varmaan omin silmin näkee reaaliajassa mitä tämä varmasti ahdistava äkkijulkisuus, armoton keikkailu ja muu höykytys tekee kunnolle ja keholle. Tai sitten ne kaikki viestit vaan poistetaan ennen kuin ehdin niitä näkemään ja hyvä niin.
Uskon että kukaan ei ole täällä arvostelemassa Kn "ulkomusiikillisia asioita" mutta moni on varmasti aika huolissaan miten pää ja kroppa kestää
Itse en näe mitään merkittävää, paitsi ehkä väsynyt olemus toisinaan. K on nyt siinä vaiheessa, että edes kaupassa käymiseen pyytää apua kavereilta :( Ei se varmaan voisi minnekään salille yms. tavalliseen paikkaan mennä. Paljon pitää totutella!
Tässä kans pientä silmäkarkkia Luke-faneille:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko tosta videota ?
Tässä Ekassa klipissä on siitä 💚
https://vm.tiktok.com/ZGJbFrmTH/
Ei näy mitään Loreenin kaatamista. Mut Jere on kyllä paljon söpömpi kuin Luke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni artisti treenaa aktiivisesti jotta kroppa kestää. Toivottavasti K jotenkin pitää itsestään huolta.
Tuo silmämeikki vielä korostaa noita silmäpusseja, mutta näyttää kyllä väsyneeltä...Toki oli tossa vetänyt 3 keikkaa kahdessa päivässä että siinä kohtaa kuka vain olisi väsynyt.
Niin siis yhden vuorokauden sisään se ne 3 keikkaa veti. Onneksi tässä on tulossa pari vähän pidempää keikkataukoa nyt. Oiskohan syksy sitten rauhallisempi ja tehtäs sitä uutta levyä.
Tietoisesti olen pyrkinyt siihen etten arvostele kenenkään ulkonäköä enkä ota niistä ns. huonoja seikkoja edes puheeksi. Saattaa lähteä laukalle joko täällä tai muualla jos huomauttaa jostain. Positiivisuuden kauttakin voi sanoa vaikka että tuo hiusmalli on kuuma tai nuo vaatteet on eduksi ja tälläistä koitan sitten viljellä. Jaksamisestakin yritän olla huolissani vain yksityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä parasta B&K viihdettä!😂
Alun ihanista nauruista lopun lauluun ja "keinuntaan", niin hauskaa katsottavaa!😂
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1685282873882906624
Jee tää on yksi lempipätkiäni! 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä asioita pitäisi kommentoida? Sellainen on sivistymätöntä ja moukkamaista. Lisäksi kun Käärijä on itse sanonut, että tarkoitus on olla vaikka röllykkä esillä, niin miten asiaa pitäisi ihmisten vielä ihmetellä???? Kun ei todellakaan ole kysymys sellaisesta, että "eikö se tajua" tai että "mitä se nyt noin meinaa", kuten lehmät miettisivät ihmetellessään hakansa uutta veräjää.
K vetää niin kuin hän vetää ja mä en ainakaan luule, että puhumalla asiasta täällä voitaisiin hänen jaksamistaan auttaa millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ja ei kun lisää tuulta purjeisiin! 🍾🍾🍾🍾
https://twitter.com/sansseriffic/status/1680640110474215425
B:n muistutus K:lle! 😎😎😎😎
https://www.zurnal24.si/media/img/d1/4c/828f73b52a74be3ca7a2.jpeg
Siitä onkin jo aikaa, kun oon tuon samppanjapätkän nähnyt, kiitos 👍
Linkki Tiian kuviin! 😄
Ei ole kyllä Bojanille tullut mitään lisäkiloja nyt. Joskus ollut 'isomman' näkönen, mut nyt ihan päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas menoa taas. Edellispäivän JO keikalla B oli räkäkännissä, itkeskeli ja kaatuili laatikoiden päälle. Eilisiltana oli niin rättiväsynyt ja alakuloinen, että oli pakko ottaa nokoset lattialla jonkun biisin aikana. Edelleen oli kostovaatteet päällä, mutta nyt niin tummat, että koko miestä ei erottanut lavasteista. Milloin seuraava keikka oli?
Tuli muuten tästä mieleen (ymmärrän siis yllä olevan olevan sarkasmia, eikä ole suora kommentti nyt siihen) että kun siitä (mahdollisesta??) itkemisestä oli puhe ja aiemmin tänään pohdittiin, mikseivät B ja Kris juuri nyt väläyttele julkisesti niitä lämpimiä välejään...Niin voi tietty olla taas ylianalysointia, mutta olen havaitsevinani muutenkin vähemmän (varsinkin fyysistä) kontaktia Bn ja muitten välillä nämä muutamat viimeistä pari keikkaa. Voisiko olla niin, että kun B kuitenkin on sellaista melko helposti liikuttuvaa sorttia (hän on itse tämän todennut ainakin JOn ig-livessä, jossa kaikki muut allekirjoittivat) niin hän haluaa välttää tilannetta jossa esim. halatessa alkaisi oikeasti itkettämään jos tunteet yleensäkin vähän pinnassa? Ajattelin vaan, kun muuten muitten poikien kanssa kaulailu useaan otteeseen on ollut ihan arkipäivää keikoilla.
Saattaisi kyllä olla. Hän oli muistaakseni ihan sinut sen kanssa ja heitti vähän naureskellen että "Yeah, yeah, I'm a crier". Mutta sitten taas toisessa livessä kun kysyttiin miksi hän itkee Novi Val-videolla, niin vältteli kysymystä ensin pitkään ja vastasi vähän välttelevästi sit lopulta, kun kaverit painostivat. Ja varsinkin nyt saattaa olla sellainen fiilis, ettei halua näyttää kaikkia tunteita siellä lavalla.
Olisiko linkkiä näihin? 🥺
Tässä oli muistaakseni loppupuolella (tyyliin 50- tai 51-minuutin kohdalla, kun alkavat puhua siitä Novi Val-videosta. Tämä on kyllä aivan ihana ja todella hauska, hyväntuulinen live, joten suosittelen katsomaan ihan kokonaisuudessaan, ellet ole sitä vielä nähnyt:
Tässä n. 9 minuutin kohdalla (tämäkin toki kiva katsoa vaikka kokonaan:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ulkonäön tai painon ikävä kommentointi ei ole hauskaa, oli sarkasmia tai ei.
Ei minustakaan, mutta tämä olikin kysymys. Osa jatkuvasti arvostelee mm. Bojania muka sarkastisesti. Kysyin sitä, onko se oikein.
Tämä on mennyt kyllä multa ohi. Olisko esimerkkiä miten B on arvosteltu sarkastisesti? Oikeata sarkasmitonta arvostelua on kyllä ollut.
Tää on ihana! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon että kukaan ei ole täällä arvostelemassa Kn "ulkomusiikillisia asioita" mutta moni on varmasti aika huolissaan miten pää ja kroppa kestääMiksi niitä asioita pitäisi kommentoida? Sellainen on sivistymätöntä ja moukkamaista. Lisäksi kun Käärijä on itse sanonut, että tarkoitus on olla vaikka röllykkä esillä, niin miten asiaa pitäisi ihmisten vielä ihmetellä???? Kun ei todellakaan ole kysymys sellaisesta, että "eikö se tajua" tai että "mitä se nyt noin meinaa", kuten lehmät miettisivät ihmetellessään hakansa uutta veräjää.
K vetää niin kuin hän vetää ja mä en ainakaan luule, että puhumalla asiasta täällä voitaisiin hänen jaksamistaan auttaa millään tavalla.
Just näin se on, olin vaan positiivisesti yllättynyt vauvapalstan hienotunteisuudesta ja hyvästä käytöksestä. Pidetään tämä 👍🏻
Mut Jure kyllä laihtuu silmissä. Taitaa olla nikotiinidietti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas menoa taas. Edellispäivän JO keikalla B oli räkäkännissä, itkeskeli ja kaatuili laatikoiden päälle. Eilisiltana oli niin rättiväsynyt ja alakuloinen, että oli pakko ottaa nokoset lattialla jonkun biisin aikana. Edelleen oli kostovaatteet päällä, mutta nyt niin tummat, että koko miestä ei erottanut lavasteista. Milloin seuraava keikka oli?
Tuli muuten tästä mieleen (ymmärrän siis yllä olevan olevan sarkasmia, eikä ole suora kommentti nyt siihen) että kun siitä (mahdollisesta??) itkemisestä oli puhe ja aiemmin tänään pohdittiin, mikseivät B ja Kris juuri nyt väläyttele julkisesti niitä lämpimiä välejään...Niin voi tietty olla taas ylianalysointia, mutta olen havaitsevinani muutenkin vähemmän (varsinkin fyysistä) kontaktia Bn ja muitten välillä nämä muutamat viimeistä pari keikkaa. Voisiko olla niin, että kun B kuitenkin on sellaista melko helposti liikuttuvaa sorttia (hän on itse tämän todennut ainakin JOn ig-livessä, jossa kaikki muut allekirjoittivat) niin hän haluaa välttää tilannetta jossa esim. halatessa alkaisi oikeasti itkettämään jos tunteet yleensäkin vähän pinnassa? Ajattelin vaan, kun muuten muitten poikien kanssa kaulailu useaan otteeseen on ollut ihan arkipäivää keikoilla.
Saattaisi kyllä olla. Hän oli muistaakseni ihan sinut sen kanssa ja heitti vähän naureskellen että "Yeah, yeah, I'm a crier". Mutta sitten taas toisessa livessä kun kysyttiin miksi hän itkee Novi Val-videolla, niin vältteli kysymystä ensin pitkään ja vastasi vähän välttelevästi sit lopulta, kun kaverit painostivat. Ja varsinkin nyt saattaa olla sellainen fiilis, ettei halua näyttää kaikkia tunteita siellä lavalla.
Olisiko linkkiä näihin? 🥺
Tässä oli muistaakseni loppupuolella (tyyliin 50- tai 51-minuutin kohdalla, kun alkavat puhua siitä Novi Val-videosta. Tämä on kyllä aivan ihana ja todella hauska, hyväntuulinen live, joten suosittelen katsomaan ihan kokonaisuudessaan, ellet ole sitä vielä nähnyt:
Missä kohtaa? Videohan loppuu 51 minuutin kohdilla.
Just katoin perjantaina, et onpa B solakassa kunnossa, varmaan treenannut tai jotain. Näkyi hyvin kun oli läpikuultava paita ja tiukat housut. Ja jos olisikin muutama lisäkilo suuntaan tai toiseen, who cares.