Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Kivittäkää vaan, mutta kyllä tän bändin juttu leviää vielä käsiin. En tarkoita sitä, että itse bändin jäsenet siihen aktiivisesti pyrkisi.
No jos näin käy, niin sitten käy. Sellaista elämä on, joskus epäonnistutaan ja sit mennään eteenpäin. Miten negatiivisissa katastrofiskenaarioissa vellominen auttaa ketään, meitä tai bändiä?
Euroviisu-cosplay
https://twitter.com/subcubwanda/status/1685314038014627840?s=46&t=TU3ND…
Bojan-cosplayer myös siellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumis B
https://vm.tiktok.com/ZGJbN7tFV/Oletteko samaa mieltä siinä, mitä ja ketä tuossa hetkessä ajateltiin?
Kyllä, minuahan siinä ajateltiin ja yhteisiä lemmenhetkiä.
Jere, mee maaten..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väliin pieni kevennys
Tossa ekassa videossa Jan on aivan kuin Bojan Dinner date videon vapekohtauksessa.
Tokassa videossa väitän, että harvassa ovat ne ihmiset, jotka eivät olisi käyttäytyneet Janin tavoin, kun B heiluttelee jumalaisia lanteitaan noin kutsuvasti ihan kosketusetäisyydellä. Jan siis mielestäni tuossa täysin syyntakeeton, ja näin toteaisi myös korkeiden oikeuden tuomari!
Kyllä tuota jumalaista takamusta olisi aivan mahdotonta vastustaa 😁🍑💕. Ja Bn ihana hymy siihen päälle
Hyvin ymmärrettävää, että Jan kävi kiinni, kun kerran tarjottiin 😍
Vierailija kirjoitti:
He's so, so, so beautiful 😭💕. It really breaks my heart if he's actually feeling as low as people here seem to think. Very much hoping it's just people exaggerating/jumping to conclusions...He deserves only the very best.
Voi mikä hymy 😭🤍
Vierailija kirjoitti:
Luke tossa "You like to swim" -kyssärin vastauksessaan. Söpis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väliin pieni kevennys
Tossa ekassa videossa Jan on aivan kuin Bojan Dinner date videon vapekohtauksessa.
Tokassa videossa väitän, että harvassa ovat ne ihmiset, jotka eivät olisi käyttäytyneet Janin tavoin, kun B heiluttelee jumalaisia lanteitaan noin kutsuvasti ihan kosketusetäisyydellä. Jan siis mielestäni tuossa täysin syyntakeeton, ja näin toteaisi myös korkeiden oikeuden tuomari!
Kyllä tuota jumalaista takamusta olisi aivan mahdotonta vastustaa 😁🍑💕. Ja Bn ihana hymy siihen päälle
Hyvin ymmärrettävää, että Jan kävi kiinni, kun kerran tarjottiin 😍
"How many times did you watch that second clip?"
Me; Yes.
Luke on kans tosi mielenkiintoinen. Harmi, ettei sillä ja Kärtsällä sit natsannut, kun ...ei kun ai niin, Kärtsästähän se Bojanin juttukin oli kiinni.
Jos Jokereissa on Slovenian prinssi niin Luke vie prinssinä olemisen vielä aavistuksen ylemmälle levelille. Ja samalla on sellainen ihana mieliala kipuilija, joka itsekin nuorena olin. (Ja uskaltaa puhua siitä avoimesti.)
Vierailija kirjoitti:
Luke on kuin nukke, ihana
Mä en tiedä mikä Lukessa itseäni tökkii. Pidän kauniista miehistä, mut Luke ei vaan sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/DEMONImp3/status/1685415184708288512?t=K6GxPRPNBOLQ…
Ja ovat vielä ylpeitä. Vai oliko tää yhtä läppä haha kun Bojan Out?
Oon sitä mieltä, että Krisin touhu stop ja sen jälkeen heistä joku söpö yhteiskuva kivalla kuvatekstillä.
Miksi tuo yks katsoo edes Jokereiden keikkoja ja kyselee niiden perään, ku ei näytä tykkäävän yhtään. Ottakoot ite selvää, jos muka kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Luke on kans tosi mielenkiintoinen. Harmi, ettei sillä ja Kärtsällä sit natsannut, kun ...ei kun ai niin, Kärtsästähän se Bojanin juttukin oli kiinni.
Jos Jokereissa on Slovenian prinssi niin Luke vie prinssinä olemisen vielä aavistuksen ylemmälle levelille. Ja samalla on sellainen ihana mieliala kipuilija, joka itsekin nuorena olin. (Ja uskaltaa puhua siitä avoimesti.)
Mikä on mielialakipuilija? Masentunut? Moody?
Pidän Luken aurasta ja sen tavasta vitsailla itseironisesti.. Toivon, että hän pääsee K:n keikalle Lontooseen ja voivat tutustua lisää bäkkärillä.. tuntui että viisuissa K:ta revittiin joka suuntaan, eikä ehtinyt sitten paremmin bondaamaan muiden kuin B:n kanssa :) ja tietenkin toivon muitakin viisukavereita sinne! Luke on tosi symppis <3
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin sen jonkun tuoreen podin missä Luke oli mukana, niin sanoi itse olleensa vähän epäsosiaalinen ja syrjäänvetäytyvä tuolla viisukuplassa, eikä oikein osannut ryhmäytyä, et siihen nähden ihmeen hyvin siitäkin on hauskoja pätkiä liverpoolista. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/DEMONImp3/status/1685415184708288512?t=K6GxPRPNBOLQ…
Ja ovat vielä ylpeitä. Vai oliko tää yhtä läppä haha kun Bojan Out?
Oon sitä mieltä, että Krisin touhu stop ja sen jälkeen heistä joku söpö yhteiskuva kivalla kuvatekstillä.
Jep! Jollain oikeasti kivalla tekstillä, mistä fanit ei vahingossakaan revi mitään. Ei niitä "stormy duo" juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin sen jonkun tuoreen podin missä Luke oli mukana, niin sanoi itse olleensa vähän epäsosiaalinen ja syrjäänvetäytyvä tuolla viisukuplassa, eikä oikein osannut ryhmäytyä, et siihen nähden ihmeen hyvin siitäkin on hauskoja pätkiä liverpoolista. 🙂
En tiennytkään! Hän on todella hauska niissä klipeissä, mutta introverttina ymmärrän tuon ryhmäytymisongelman... Mutta moni viisukaveri tuli häntä silti tukemaan keikalle <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sille ois kyllä ihana itsetuntobuusti viettää vähän aikaa Jeren kamuporukassa (tai vastaavassa) ja saada hyväksyntää. Mulle tulee sellaiset vibat, että joku on sen elämässä dissannut häntä ja se edelleen painaa ja on turhan epävarma itsestään. Vaikka uskalsi kyllä tosi kybällä mennä viisuihin ja rakensi tosi omaperäisen esityksen. Siitä pisteet hänelle!
Argh, mulla alkoi soimaan päässä
Kris Kris Kris Kris Kris Kris Kris Kris
Who the hell is Kris?
(Poe Poe Poe Poe Who the hell is Edgar?)