Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
53721/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan on sanonut Käärijä-paitaiselle fanille että hänellä in itsellä samanlainen mutta ilman hihoja.

https://twitter.com/kurooscoffee/status/1685075239099621376?s=46&t=TU3N…

Vierailija
53722/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulla mennyt ohi nyt joku laatikkokompurointikin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53723/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pystynyt katsomaan keikkaa, koska töihin tänään, mutta jännä, että jengi on yllättynyt siitä, että Bojan osasi pitää kaikki tunteensa kurissa lavalla. Mä olisin yllättynyt, jos ei ois siihen kyennyt ja sanoin tätä koko ajan.

Onko hän ottanut settiin muutamia juttuja Kärtsältä, muuten? Makoilee rauhassa lavalla ja kyselee yleisöltä, mistä päin nämä ovat? 🙂

Kerranhan se myös itki, mutta ei Novi Valin aikaan. Padamin jälkeen.

Itkikö? En edes huomannut.

Peitti kasvonsakin tän jälkeen. Hyvin nopea hetki lattialta noustessa.

Vaikea sanoa, mut selvästi tunteellinen hetki oli. Katselin just uudestaan ton kohdan.

Mistä. Tän näkisi?

Vierailija
53724/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän useampi kommentoi heti, kun tapahtui.

Vierailija
53725/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Bojan näyttääkin niin tyttömäiseltä välillä. En sano v*ttuillakseni todellakaan mut noi sortsikuvatkin. Ja kun aurinkolasit on otsalla ikään kuin hiuspantana, se on ihan tytön näköinen. Ja musta ei siis lainkaan huono asia, en tosiaan sillä sano. On vaan niin kauniit piirteet jne. Tosi suloinen.

Vierailija
53726/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän useampi kommentoi heti, kun tapahtui.

Missä kohtaa suunnilleen?

Vierailija
53727/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sortsikuvien ja keikkaklippien jälkeen vähän sellainen olo, kun olisi edellisenä päivänä nähnyt hyvän ystävän pitkästä aikaa. Tiedättekö, sellainen lämmin hyvänolon fiilis, joka kantaa seuraavaan päivään.

Joka on aika hassua, kun kyseessä on tuntematon 24-vuotias mies jota en ole koskaan nähnyt livenä, ja joka oli "poissa" huikeat neljä päivää.

Toki itse keikkaa en tullut katsoneeksi, uni vei voiton karsean työviikon jälkeen.

Vierailija
53728/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pystynyt katsomaan keikkaa, koska töihin tänään, mutta jännä, että jengi on yllättynyt siitä, että Bojan osasi pitää kaikki tunteensa kurissa lavalla. Mä olisin yllättynyt, jos ei ois siihen kyennyt ja sanoin tätä koko ajan.

Onko hän ottanut settiin muutamia juttuja Kärtsältä, muuten? Makoilee rauhassa lavalla ja kyselee yleisöltä, mistä päin nämä ovat? 🙂

Vaikea sanoa, mut selvästi tunteellinen hetki oli. Katselin just uudestaan ton kohdan.

Mistä. Tän näkisi?

Joker Out Subs ig:ssa tallennettuna live, ekan osion kohdalla 30..jotain soi Badam.

Vierailija
53729/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sortsikuvien ja keikkaklippien jälkeen vähän sellainen olo, kun olisi edellisenä päivänä nähnyt hyvän ystävän pitkästä aikaa. Tiedättekö, sellainen lämmin hyvänolon fiilis, joka kantaa seuraavaan päivään.

Joka on aika hassua, kun kyseessä on tuntematon 24-vuotias mies jota en ole koskaan nähnyt livenä, ja joka oli "poissa" huikeat neljä päivää.

Toki itse keikkaa en tullut katsoneeksi, uni vei voiton karsean työviikon jälkeen.

Mä en vielä tuossa ajassa ehtinyt kokea, että hän ois ollut jotenkin poissa. Mulla on varmaan tässä välissäkin ollut 4 päivää ilman tuoretta kuvaa hänestä.

Vierailija
53730/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kris on ainoa, joka on huomioinut stoorissaan keikan mitenkään. Musta alkaa tuntua, että tää on nimenomaan näpäytys tosta hullusta touhusta. Ja hyvä niin.

Vierailija
53731/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/5121537/kaarija-ja-bojan-fiilistelyketj…

JO keikka-gallup. Kivasti tähän mennessä keikalle menijöitä.

Kyllä 47

Ei 15

Vierailija
53732/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi, Finland. Kiitos for coming. Love u! 😭😍

Mitä tää tarkoittaa? Sanoiko B keikalla noin?

Vierailija
53733/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi, Finland. Kiitos for coming. Love u! 😭😍

Mitä tää tarkoittaa? Sanoiko B keikalla noin?

Sanoi! Huomioi muuten ihan eri lailla kun muunmaalaiset.

Vierailija
53734/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan on sanonut Käärijä-paitaiselle fanille että hänellä in itsellä samanlainen mutta ilman hihoja.

https://twitter.com/kurooscoffee/status/1685075239099621376?s=46&t=TU3N…

Hän on pitänyt tavastia CCC paidan

Vierailija
53735/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä. Tän näkisi?

Joker Out Subs ig:ssa tallennettuna live, ekan osion kohdalla 30..jotain soi Badam.

Laittakaa tarkemmin, en nähnyt tuossa.

Mutta katsoin liveä muista kohdista ja ihan nauravainen Bojanhan siellä soitti kitaraa.

Emme tietenkään tiedä, millaiset ovat hänen tunnelmansa yksityisesti, mutta ei se meille edes kuulu. Se on juuri sellaista harhaista fanien tunkeutumista toisen päähän, vielä väittäen, että sanoja luulee tietävänsä, miltä Bojanista tuntuu. Kun ette häntä edes tunne.

Eri asia olisi reagoida, jos Bojan ITSE olisi kertonut jotain, mutta kun ei ole, niin turha spekuloida niin hirveästi.

Vierailija
53736/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kris on ainoa, joka on huomioinut stoorissaan keikan mitenkään. Musta alkaa tuntua, että tää on nimenomaan näpäytys tosta hullusta touhusta. Ja hyvä niin.

Varmasti oli. Kyllä ne nyt omiensa puolella on. Kuitenkin.

Vierailija
53737/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä empaattisena ihmisenä arvasin, että Bojan pystyy vetämään tuonkin keikan, kuten yleensä. Arvostan ihmisiä ja heidän kykyjään ja voimiaan. Jos ei kykenisi, olisi perunut keikan.

Epäempaattiset ihmiset etsivät muista heikkouksia ja rummuttavat niistä. Esim. kuvittelevat, ettei artisti osaisi perua keikkaa, vaan tulee sinne jotenkin hajonneena.

Mainostat empaattisuuttasi ja tulet heti samassa viestissä haukkumaan muita epäempaattisiksi?

Niin, koska he eivät kyenneet empaattisuuteen.

Viestisi perusteella, et sinäkään.

Kyllä kykenin. Luotin koko ajan siihen, että Bojanilla ei niin paljon hätää ole, että pystyy esiintymään normaalisti ja että jis ei ole, peruu keikan. Enkä, että se varmaan esiintyy jotenkin niin, että paha olonsa näkyy selvästi. Sellaisen olettaminen on todella loukkaavaa ja epäkypsää.

Vierailija
53738/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä empaattisena ihmisenä arvasin, että Bojan pystyy vetämään tuonkin keikan, kuten yleensä. Arvostan ihmisiä ja heidän kykyjään ja voimiaan. Jos ei kykenisi, olisi perunut keikan.

Epäempaattiset ihmiset etsivät muista heikkouksia ja rummuttavat niistä. Esim. kuvittelevat, ettei artisti osaisi perua keikkaa, vaan tulee sinne jotenkin hajonneena.

Mainostat empaattisuuttasi ja tulet heti samassa viestissä haukkumaan muita epäempaattisiksi?

Niin, koska he eivät kyenneet empaattisuuteen.

Viestisi perusteella, et sinäkään.

Kyllä kykenin. Luotin koko ajan siihen, että Bojanilla ei niin paljon hätää ole, että pystyy esiintymään normaalisti ja että jis ei ole, peruu keikan. Enkä, että se varmaan esiintyy jotenkin niin, että paha olonsa näkyy selvästi. Sellaisen olettaminen on todella loukkaavaa ja epäkypsää.

Enkä siis ajatellut tilanteen olevan niin paha, että keikka täytyy perua. Niinpä ainoaksi vaihtoehdoksi jäi, että esiintyy ihan normaalisti. Näin suhtautuu ihminen, joka ei ajattele loukkaavasti muista.

Vierailija
53739/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin keikan viime yönä ja nyt työmatkalla siltä kyllä tuntuukin, mutta oli se sen arvoista siitä huolimatta, että herätyskello soi kuudelta.

Hyvä keikka, en malttaisi odottaa Tavastiaa! Oma henkilökohtainen mielipide on se, että erittäin hyvin vedetty vielä kun ottaa olosuhteet huomioon. Toki huomasin ne pari kohtaa, joista täälläkin on puhuttu. Laatikkotilanteessa en ajatellut että voi hirveä onpa se humalassa, vaan toivoin lähinnä, että ei kaadu ja satuta itseään. Juomasta en ala analysoimaan, olisi ihan yhtä hyvin voinut olla kokista kun sit jotakin muutakin. Eikä B ollut ainoa, jolla sitä oli.

Padamin jälkeinen tilanne meni ohi tosi nopeasti. Ehkä siinä nopeasti peitettiin tosiaan kasvot, mutta syistä en mene vannomaan. En ihmettelisi, vaikka tunteet olisi siinä kohtaa hetkellisesti ollutkin pinnassa. Äärimmäisen hyvä keikka siis. En sanoisi, että B on 100% kunnossa ja veti aivan parhaassa vireessä, mutta nautin.

- Kukkapaita

Vierailija
53740/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kris kyllä yritti vähän tavallista enemmän ottaa spottia itseensä. Tästäkään ei toki tiedä, onko sovittua vai ei, mutta selkeää se ainakin oli.

Ketju on lukittu.