Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jurella taitaa tulla vaikeat Suomikeikat, ei pääse vetämään röökiä lavalla Novi Valin aikana. Nikotiinilaastaria kehiin! Kuka hommaa Tavastialle? :)
Kun sähköt meni hetkeks, Jurehan pisti samantien tupakaks jo sillon.
Kärtsä ei varmaan siksi voi mennä sloveniaan keikalle kun tuntuu sähköt katkeavan siellä jatkuvasti. Mites se sitten vetäisi keikan jos taustat ei toimi? No, räppi menisi mut ccc ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jurella taitaa tulla vaikeat Suomikeikat, ei pääse vetämään röökiä lavalla Novi Valin aikana. Nikotiinilaastaria kehiin! Kuka hommaa Tavastialle? :)
Ei muuta kun nuuska huuleen Kärtsän malliin :D
Se on denssi! Eli Kärtsä ei käytä nuuskaa, vaan vahvempaa.
Denssi tulee vaan Odens-merkin nimestä :D nuuskaa sekin on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sähköt meni hetkeks, Jurehan pisti samantien tupakaks jo sillon.
Kärtsä ei varmaan siksi voi mennä sloveniaan keikalle kun tuntuu sähköt katkeavan siellä jatkuvasti. Mites se sitten vetäisi keikan jos taustat ei toimi? No, räppi menisi mut ccc ei.
Sitten voi mennä flirttailemaan söpöjen miesten kanssa yleisössä ja pussailla tuplaajia. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa, denssi on virallisesti nikotiinipussi ja aivan oma merkkinsä, googleta ihmeessä. Jotkut on vaan nyt keksineet lyhentää Odensin myös denssiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa, denssi on virallisesti nikotiinipussi ja aivan oma merkkinsä, googleta ihmeessä. Jotkut on vaan nyt keksineet lyhentää Odensin myös denssiksi.
Oho, niin näköjään on. Oli mulle uutta tietoa.
Tää on muuten jännä ilmiö. Se, et itse katoin yöllä ton keikan (tosi väsyneenä kyllä), ja tajusin joo et B juo jotain, mut oikeesti en kiinnittänyt koko asiaan mitään huomiota. Et olis kännissä ollut tms. En edes ajatellut tätä vaihto. Mut nyt kun täällä puhuttu asiasta, et joi ja oli ehkä päissään, kompuroi ... NYT mä näin sen ihan eri tavalla. Kun katsoin uudestaan. NYT B vaikuttaa selvästi vähän päihtyneeltä ja vähän kapinahenkiseltä, ja pientä kompurointia juu, mut tossa olis munkin mielestä voinut kuka tahansa kompuroida.
Se kompuroinnista kysellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ,nyt yhteenveto eilisestä Kotkassa,Häärijällä on tosi kauniit silmät läheltä katsottuna,Arpan keikalla Olavi luki runon , välispiikit oli aika kilttejä,olin eturivissä ja takana olevat känniset naiset keskustelivat siitä ,että ryysisivätkö meidän eteen (ei ois päässyt tapahtumaan ugh),Käärijä sanoi alkajaisiksi ryyppäävänsä tänään,Häärijä oli tosi vedossa ja tosiaan teki extravisiitin huumoripaidasss ja kalsareissa ,Micmacin aikana Kärtsä tuli vähän poseeraamaan mun kameralle ,sääli ,että mun filmi on vähän huonolaatuinen ,onneksi monella on hyviä pätkiä sieltä.Jessen kanssa pientä kevyttä peliä ,mun lempikuvaaja oli siellä ja onpahan loistavia kuvia taas,kandee käydä tsekkaamassa.Ja se tauko ccc-ssa ,ei se mikään eriskummallinen ollut ,tarkistin omalta videolta ,luulen ,että hetken mietti ,nielisikö mikin vai ei,päätyi siihen että ei ,paikalla lapsia😂.Ja meitä kyykytettiin taas .-Toivotaan ,ettei ryypännyt liikoja,kun tänään kaksikin keikkaa...ootteko nähneet twitterissä sen uuden pätkän Loverpoolissa ,,jossa tunnusti vetäneensä kännit silloin Bojanin kanssa ravintolassa edellisiltana ? Ja ai niin ,Jesse kutsui häntä Jereksi ,ja Jere korjasi olevansa Käärijä.
Olispa nyt sitten lähetellyt epätoivoisia ja ikäväntäyteisiä känniviestejä Bojanille. Tai edes sellaisen, jossa toteaa, että I wish you are here with me. Ja sitten B kävisi pikaisesti keikkakalenterin läpi ja varaisi saman tien lennot Helsinkiin ekalle vähänkin pidemmälle keikkatauolle. Paluuviestissä lukisi I am coming....
Ois noloa, jos Bojan tulis uudestaan. Kärtsänkin pitää osoittaa vähän kiinnostustaan nähdä vaivaa.
taidat ite olla nolo kun tänne kommentoit trolli
Kyllä oikeasti ajattelen noin. Bojan ei toivottavasti tule Suomeen, kun K ei ole osoittanut tekevänsä mitään Bojanin eteen nyt.
No v...tustako sinä tiedät, mitä se oikeesti tekee? Sinä tiedät vaan sen mitä se julkisesti sanoo ja postaa. Siellä taustalla, oikeassa elämässä, se saattaa vaikka joka päivä soitella facetimella tai viestitellä monta kertaa päivässä. Tai mistä sinä esim. tiedät mitä K tekee vapaapäivinään, entä jos se oliskin piipahtanut jonkun pikavisiitin Btä katsomassa, niin mistä sinä sen tietäisit jos ei siitä ole postattu someen eikä ole kukaan yli-innokas fani bongannut?
Älkää tehkö oletuksia, että tiedätte kaiken mitä heidän elämässä on meneillään. Vaikka turha kai siitä on sanoa, kun täällä tunnutaan tietävän Kn ja Bn ajatukset ja tunteet paremmin kuin ne itse.
Vierailija kirjoitti:
Tää on muuten jännä ilmiö. Se, et itse katoin yöllä ton keikan (tosi väsyneenä kyllä), ja tajusin joo et B juo jotain, mut oikeesti en kiinnittänyt koko asiaan mitään huomiota. Et olis kännissä ollut tms. En edes ajatellut tätä vaihto. Mut nyt kun täällä puhuttu asiasta, et joi ja oli ehkä päissään, kompuroi ... NYT mä näin sen ihan eri tavalla. Kun katsoin uudestaan. NYT B vaikuttaa selvästi vähän päihtyneeltä ja vähän kapinahenkiseltä, ja pientä kompurointia juu, mut tossa olis munkin mielestä voinut kuka tahansa kompuroida.
Se kompuroinnista kysellyt.
Minä tunnustan aamulla täällä naureskelleeni tälle asialle. En oikeasti huomannut alunperin ja nyt olen huomannut, kun asiasta sanottiin. Pahoittelut siis!
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Oden%E2%80%99s
On nuuska tai nikotiinipussi niin piristävä lopputulos mitä näillä haetaan on ihan sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä empaattisena ihmisenä arvasin, että Bojan pystyy vetämään tuonkin keikan, kuten yleensä. Arvostan ihmisiä ja heidän kykyjään ja voimiaan. Jos ei kykenisi, olisi perunut keikan.
Epäempaattiset ihmiset etsivät muista heikkouksia ja rummuttavat niistä. Esim. kuvittelevat, ettei artisti osaisi perua keikkaa, vaan tulee sinne jotenkin hajonneena.Mainostat empaattisuuttasi ja tulet heti samassa viestissä haukkumaan muita epäempaattisiksi?
Niin, koska he eivät kyenneet empaattisuuteen.
Viestisi perusteella, et sinäkään.
Kyllä kykenin. Luotin koko ajan siihen, että Bojanilla ei niin paljon hätää ole, että pystyy esiintymään normaalisti ja että jis ei ole, peruu keikan. Enkä, että se varmaan esiintyy jotenkin niin, että paha olonsa näkyy selvästi. Sellaisen olettaminen on todella loukkaavaa ja epäkypsää.
Kyse ei ole empatiasta. Jos / kun arvasit, "että B pystyy vetämään tuonkin keikan, kuten yleensä". Sinä luotit, että B pystyy ja hyvä niin. Kirjoitat arvostavasi "ihmisiä, heidän kykyjään ja voimiaan. ..." Toivottavasti arvostat myös silloin, kun ihmisen voimat ovat koetuksella eikä hän jaksa eikä pysty.
Tuossa joku jo kommentoi sitä, miten samassa kommentissa haukut joitakin ihmisiä epäempaattisiksi, että "tällaiset ihmiset kuvittelisivat, ettei artisti osaisi perua keikkaa ... " Eihän tuossa ole kyse epäempaattisuudesta. Ihmiset täällä olivat huolissaan ja toivoivat, että B on mulana. Eittämättä varmasti lähes kaikki ryhmäläiset jkv jännittivät, onko B mukana esiintymässä. En kyllä nähnyt konserttia edeltävissä kommenteissa mitään loukkaavaa Bojania kohtaan.
P.s. ilmeisesti ymmärrämme käsitteet empatia ja epäempatia erilailla. Itse asiassa enpä ole juurikaan tainnut kuulla käsitettä epäempatia käytetyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti se on just toisinpäin, Odens on ensin saanut lempinimekseen denssi, ja sen jälkeen joku on keksinyt tehdä nikotiinipussimerkin Denssi. Kärtsällä näkynyt nimenomaan tuota Odenssia. (Täysin OT mutta kerta aloitte puhumaan)
Eli kyllä, Bojan-raasu on kuin onkin vetänyt nupin sekasin ennen yleisön eteen astumista, jatkanut lavalla kaljottelua, hoiperrellut ja honkkeloinut siellä ristiin rastiin, kompastellut laatikoihin. Yrittänyt epätoivoisesti tunkea välillä paitaa housuihin takaisin (?). Väsyttänyt ja itkettänyt jo Padamin aikana sen verran et pistänyt pötkölleen lattialle ja laulanut koko biisin sieltä käsin selällään, ketarat levällään. Fani heittänyt puhelimensa Bojanille ja kuin ihmeen kaupalla saanut kopin (jännittävä hetki), napannut kuvaa ja videota ja heittänyt puhelimen takasin yleisöön. Kertaalleen Bojan mennyt itsekin melkein yleisön sekaan ja turvamiestä selvästi kuumottanut, mitä käy (no ei mitään onneks). Bojan ollut henkisesti aivan riekaleina ja kännissä kuin apina, kuten muualla jo tiedetty.
Vierailija kirjoitti:
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Oden%E2%80%99s
On nuuska tai nikotiinipussi niin piristävä lopputulos mitä näillä haetaan on ihan sama
Oletteko muuten nähneet Kn käyttävän viime aikoina nuuskaa vai denssikö se on?
Minä en ole nähnyt useampaan viikkoon. Aiemmin oli vähän väliä storeissakin. Ehkä hän on saanut palautetta siitä. Hyvä jos on kuunnellut palautetta. Toivottavasti lopettaisi kokonaan. Hammaslääkärin odotustilan seinällä oli aikamoisia kuvia nuuskaa käyttäneiden ienmuutoksista.
Vierailija kirjoitti:
Eli kyllä, Bojan-raasu on kuin onkin vetänyt nupin sekasin ennen yleisön eteen astumista, jatkanut lavalla kaljottelua, hoiperrellut ja honkkeloinut siellä ristiin rastiin, kompastellut laatikoihin. Yrittänyt epätoivoisesti tunkea välillä paitaa housuihin takaisin (?). Väsyttänyt ja itkettänyt jo Padamin aikana sen verran et pistänyt pötkölleen lattialle ja laulanut koko biisin sieltä käsin selällään, ketarat levällään. Fani heittänyt puhelimensa Bojanille ja kuin ihmeen kaupalla saanut kopin (jännittävä hetki), napannut kuvaa ja videota ja heittänyt puhelimen takasin yleisöön. Kertaalleen Bojan mennyt itsekin melkein yleisön sekaan ja turvamiestä selvästi kuumottanut, mitä käy (no ei mitään onneks). Bojan ollut henkisesti aivan riekaleina ja kännissä kuin apina, kuten muualla jo tiedetty.
Oho oonkohan mä katsonut jonkun ihan eri keikan 😀
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä empaattisena ihmisenä arvasin, että Bojan pystyy vetämään tuonkin keikan, kuten yleensä. Arvostan ihmisiä ja heidän kykyjään ja voimiaan. Jos ei kykenisi, olisi perunut keikan.
Epäempaattiset ihmiset etsivät muista heikkouksia ja rummuttavat niistä. Esim. kuvittelevat, ettei artisti osaisi perua keikkaa, vaan tulee sinne jotenkin hajonneena.Mainostat empaattisuuttasi ja tulet heti samassa viestissä haukkumaan muita epäempaattisiksi?
Niin, koska he eivät kyenneet empaattisuuteen.
Viestisi perusteella, et sinäkään.
Kyllä kykenin. Luotin koko ajan siihen, että Bojanilla ei niin paljon hätää ole, että pystyy esiintymään normaalisti ja että jis ei ole, peruu keikan. Enkä, että se varmaan esiintyy jotenkin niin, että paha olonsa näkyy selvästi. Sellaisen olettaminen on todella loukkaavaa ja epäkypsää.
Kyse ei ole empatiasta. Jos / kun arvasit, "että B pystyy vetämään tuonkin keikan, kuten yleensä". Sinä luotit, että B pystyy ja hyvä niin. Kirjoitat arvostavasi "ihmisiä, heidän kykyjään ja voimiaan. ..." Toivottavasti arvostat myös silloin, kun ihmisen voimat ovat koetuksella eikä hän jaksa eikä pysty.
Tuossa joku jo kommentoi sitä, miten samassa kommentissa haukut joitakin ihmisiä epäempaattisiksi, että "tällaiset ihmiset kuvittelisivat, ettei artisti osaisi perua keikkaa ... " Eihän tuossa ole kyse epäempaattisuudesta. Ihmiset täällä olivat huolissaan ja toivoivat, että B on mulana. Eittämättä varmasti lähes kaikki ryhmäläiset jkv jännittivät, onko B mukana esiintymässä. En kyllä nähnyt konserttia edeltävissä kommenteissa mitään loukkaavaa Bojania kohtaan.
P.s. ilmeisesti ymmärrämme käsitteet empatia ja epäempatia erilailla. Itse asiassa enpä ole juurikaan tainnut kuulla käsitettä epäempatia käytetyn.
Keikan peruminen olis ollut myös kova paikka ja paisuttanut kaikkea JO:n ympärillä tapahtuvaa vielä lisää. En usko et Bojan tai muutkaan kovin helposti olis perunut keikkaa. Spekulaatiot olis lähtenyt ihan käsistä siinä vaiheessa. Tässä sitä henkistä jaksamista kysyttiinkin. Esiintyjät esiintyy. Aina se ei ole helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Toisella palstalla oli jo päätetty että kännissä ja täysin henkisesti riekaleina se oli. Musta ne veti vaan normi Slovenia-keikan, eli aika eleettömän. Ja ajankohtakin niin myöhäinen.
👋 🤡
Katsoin samalla toiselta ruudulta biisien sanoja niin en selvästikään huomannut kaikkea, mutta mun mielestä ne ei olleet edes eleettömiä. Eikä kännissä! Harmitti kyllä kun ei ymmärtänyt välispiikkejä
Jos katon ton eilisen keikan kolmannen kerran niin Bojanin promillet varmaan nousee taas. Kohta se on niin päissään et sammuu lavalle pitsihepenissään ja kusee housuunsa satatuhatpäisen yleisön edessä.
Vierailija kirjoitti:
Toisella palstalla oli jo päätetty että kännissä ja täysin henkisesti riekaleina se oli. Musta ne veti vaan normi Slovenia-keikan, eli aika eleettömän. Ja ajankohtakin niin myöhäinen.
👋 🤡
Not sure if it's google translator, but did we watch a different show? Wow, you are harsh.
Eilen oli täällä linkattuna lyhyt videoklippi, taisi olla joltain keikkapaikalta. Siinä haastateltiin Käärijää aloituskysymyksenä, mikä on keikkakunto. Jutusta kävi ilmi, että K on päivittäin puhelimella 2- 3 tuntia ja tavoitteena vähentää siitäkin.