Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Nii oisko ottanut B vähä rohkasua? Lasissa oli ainakin jotain vettä sakeampaa. Hienosti veti, piti kyllä kaikki tunteet kurissa. Ilmeisesti pojat poistuivat heti keikan jälkeen, ei tainnut tulla fanitapaamisia ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokereiden live jokeroutsubs Instagramissa 00:15! Jos joku ei vielä tiennyt.
Oli hyvät livet! Joskin äänenlaatu ei paras. Bojan taisi juoda keikalla? Tai oli juonut 🤷 En osaa varmaksi sanoa. Tästä varmaan kiistellään lauantai päivä 😄
Äänenlaatu oli tosiaan huono. Olisi kiva, jos yleisön laulu ei kuuluisi niin voimakkaana, kuulisin mieluummin B ääntä kuin yleisön.
Vierailija kirjoitti:
Ihana live! Ihana keikka! Ihana Bojan! 🔥🤍🔥🤍
En pääse yli niistä Bojanin lanteen keikutuksista ja seksikkyydestä! Siis pelkkää s e K s i ä koko ihana mies 🔥
Twitterissä taas puheenaiheena Bojanin jalat🔥siis kyseessä ne uudet kuvat sortseissa.
En pystynyt katsomaan keikkaa, koska töihin tänään, mutta jännä, että jengi on yllättynyt siitä, että Bojan osasi pitää kaikki tunteensa kurissa lavalla. Mä olisin yllättynyt, jos ei ois siihen kyennyt ja sanoin tätä koko ajan.
Onko hän ottanut settiin muutamia juttuja Kärtsältä, muuten? Makoilee rauhassa lavalla ja kyselee yleisöltä, mistä päin nämä ovat? 🙂
Excuse me, mitkä uudet sortsikuvat?
Vierailija kirjoitti:
Toisella palstalla oli jo päätetty että kännissä ja täysin henkisesti riekaleina se oli. Musta ne veti vaan normi Slovenia-keikan, eli aika eleettömän. Ja ajankohtakin niin myöhäinen.
Eli viikko jauhetta vauvapalstalla täyttä soopaa bändin ja laulajan vaikeuksista. Ei taida valitettavasti olla ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun mopo lähtee käsistä.
Vierailija kirjoitti:
En pystynyt katsomaan keikkaa, koska töihin tänään, mutta jännä, että jengi on yllättynyt siitä, että Bojan osasi pitää kaikki tunteensa kurissa lavalla. Mä olisin yllättynyt, jos ei ois siihen kyennyt ja sanoin tätä koko ajan.
Onko hän ottanut settiin muutamia juttuja Kärtsältä, muuten? Makoilee rauhassa lavalla ja kyselee yleisöltä, mistä päin nämä ovat? 🙂
Kerranhan se myös itki, mutta ei Novi Valin aikaan. Padamin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Joku oli kommentoinutkin johonkin kuvaan, jossa B makaa lattialla, et "K välikuolema" :D
Olihan se toisaalta (nyt ku eleettömyys mainittu) ehkä sellainen ammattilaisten perusveto, hoitivat homman kotiin täydellisesti. Ei mitään turhia kuitenkaan höpisty yleisönkään kanssa Henkisesti voi toki olla riekaleina. Mut on.se Bojan niin kokenut esiintyjä näköjään et ei näkynyt lavalla fiilikset, oli ne sitten mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän ottanut settiin muutamia juttuja Kärtsältä, muuten? Makoilee rauhassa lavalla ja kyselee yleisöltä, mistä päin nämä ovat? 🙂Kerranhan se myös itki, mutta ei Novi Valin aikaan. Padamin jälkeen.
Itkikö? En edes huomannut.
Ons kellään siitä B:n laatikkokompuroinnista videota? En siis epäile tätä ja näinkin tän itse, mutta sillon ei älynnyt tallentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän ottanut settiin muutamia juttuja Kärtsältä, muuten? Makoilee rauhassa lavalla ja kyselee yleisöltä, mistä päin nämä ovat? 🙂Kerranhan se myös itki, mutta ei Novi Valin aikaan. Padamin jälkeen.
Peitti kasvonsakin tän jälkeen. Hyvin nopea hetki lattialta noustessa.
Vierailija kirjoitti:
Olihan se toisaalta (nyt ku eleettömyys mainittu) ehkä sellainen ammattilaisten perusveto, hoitivat homman kotiin täydellisesti. Ei mitään turhia kuitenkaan höpisty yleisönkään kanssa Henkisesti voi toki olla riekaleina. Mut on.se Bojan niin kokenut esiintyjä näköjään et ei näkynyt lavalla fiilikset, oli ne sitten mitä tahansa.
Miten niin ei turhia höpisty? Näytti kyselevän yleisöltä, että mistä päin nämä olivat ja kävi laulattamassa yhtä tyttöä hetkeksi mikrofoniin.
Voisiko ollut Padamin jälkeen pyyhkinyt hikeä?
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/vikersund/724128371638976512?source=share
Vierailija kirjoitti:
Olette kyllä tosi lapsellisia te, jotka kuvittelitte, ettei Bojan kykene esiintymään ihan normaalisti, mikään mummo siinä ollut sentään kuollut, hei haloo. Ja muutenkin.
Mä rakastan miten B huomioi suomalais fanit. Suomen vävypoika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/vikersund/724128371638976512?source=share
Kiitos!
Oijoijoi mitkä sortsit .... Kauniit jalat ja kaunis mies😛 🥵
Kris näyttää Bojanin vieressä jättiläiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ,nyt yhteenveto eilisestä Kotkassa,Häärijällä on tosi kauniit silmät läheltä katsottuna,Arpan keikalla Olavi luki runon , välispiikit oli aika kilttejä,olin eturivissä ja takana olevat känniset naiset keskustelivat siitä ,että ryysisivätkö meidän eteen (ei ois päässyt tapahtumaan ugh),Käärijä sanoi alkajaisiksi ryyppäävänsä tänään,Häärijä oli tosi vedossa ja tosiaan teki extravisiitin huumoripaidasss ja kalsareissa ,Micmacin aikana Kärtsä tuli vähän poseeraamaan mun kameralle ,sääli ,että mun filmi on vähän huonolaatuinen ,onneksi monella on hyviä pätkiä sieltä.Jessen kanssa pientä kevyttä peliä ,mun lempikuvaaja oli siellä ja onpahan loistavia kuvia taas,kandee käydä tsekkaamassa.Ja se tauko ccc-ssa ,ei se mikään eriskummallinen ollut ,tarkistin omalta videolta ,luulen ,että hetken mietti ,nielisikö mikin vai ei,päätyi siihen että ei ,paikalla lapsia😂.Ja meitä kyykytettiin taas .-Toivotaan ,ettei ryypännyt liikoja,kun tänään kaksikin keikkaa...ootteko nähneet twitterissä sen uuden pätkän Loverpoolissa ,,jossa tunnusti vetäneensä kännit silloin Bojanin kanssa ravintolassa edellisiltana ? Ja ai niin ,Jesse kutsui häntä Jereksi ,ja Jere korjasi olevansa Käärijä.
Olispa nyt sitten lähetellyt epätoivoisia ja ikäväntäyteisiä känniviestejä Bojanille. Tai edes sellaisen, jossa toteaa, että I wish you are here with me. Ja sitten B kävisi pikaisesti keikkakalenterin läpi ja varaisi saman tien lennot Helsinkiin ekalle vähänkin pidemmälle keikkatauolle. Paluuviestissä lukisi I am coming....
Ois noloa, jos Bojan tulis uudestaan. Kärtsänkin pitää osoittaa vähän kiinnostustaan nähdä vaivaa.
taidat ite olla nolo kun tänne kommentoit trolli
Kyllä oikeasti ajattelen noin. Bojan ei toivottavasti tule Suomeen, kun K ei ole osoittanut tekevänsä mitään Bojanin eteen nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peitti kasvonsakin tän jälkeen. Hyvin nopea hetki lattialta noustessa.
Vaikea sanoa, mut selvästi tunteellinen hetki oli. Katselin just uudestaan ton kohdan.
Huomasin, pienestä sitä ihminen tulee onnelliseksi.!😄🌹