Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Käärijä ja joku toinen mies.
https://www.tiktok.com/@kaarija._.bojanlove/video/7260913097659944234
Kiekkokavereita tunnistan tyypin.
https://www.tumblr.com/king-krisu/722590914743304192?source=share
Musta on vähän erikoista et tumblr-fani on tehny tällasen yksityiskohtaisen keikkainfon ensieli ottanu asioista selvää, mut sit olettaa et alkuspiikissä puhuu Jukka (?) eli ei selvästi tiedä Kärtsän Urheilucast-jutuista yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivittäkää vaan, mutta ei tää tämmönen hiljaisuus keikkapäivänä tähän mennessä iltaa kyllä ole ihan normitouhua JO:lta.
En kivitä, kyllä täällä moni on huomannut ihan saman. Ja Boitsu välttelee kaikissa kuvissa olemista. Joku on muuttunut, saas nähdä onko lopullisesti vai tarvitsevatko he vain hetken aikaa kaiken sulattelemiseen.
Voi olla, että heidän somekäyttäytymisensä tulee nyt muuttumaan radikaalisti. Vähän myös tulee sellaiset näpäytysvibat heidän puoleltansa, että "Sitä saa mitä tilaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosken kohauksessa eka esiintyjä lavalla eli myöhäseks venyy K:n keikka. Toivottavasti ehtii Qstockiin ajoissa.
No onneks saa bussissa nukuttua.
Se ksinuken kainalossa.
Ei kai se nyt itseään pane. Boitsun näköistä nukkea oiskin saattanut kerran nusaista ja vähän kouluttaa yön pimeydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, superfani antanut seksinuken?
Se kyllä hakee ahkerasti huomiota itselleen...
Ja sitä myös sai, Käärijältäkin. Kiss kiss.
Tuo superfani taitaa hakea myös uutta miestä itselleen.
Käärijältä hyvä veto tuo Kis Kis. Ei tartte edes poskipusuja antaa.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla että jossain mielessä JO "osoittaa mieltään" hetken tällaisella kevyehköllä keinolla näille tietyille kv. faneille tuolla että pihtaavat sisältöä. Keskittyvät tänään ainakin lähinnä vain uskolliseen kotimaan yleisöön.
Tän illan keikka on niiden ign keikkakalenterin mukaan serbiassa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosken kohauksessa eka esiintyjä lavalla eli myöhäseks venyy K:n keikka. Toivottavasti ehtii Qstockiin ajoissa.
No onneks saa bussissa nukuttua.
Se ksinuken kainalossa.
Ei kai se nyt itseään pane. Boitsun näköistä nukkea oiskin saattanut kerran nusaista ja vähän kouluttaa yön pimeydessä.
Itseään pane? Onko lukemisen ymmärtämisessä sulla jotain vaikeuksia? Enhän mä mistään panemisesta puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla että jossain mielessä JO "osoittaa mieltään" hetken tällaisella kevyehköllä keinolla näille tietyille kv. faneille tuolla että pihtaavat sisältöä. Keskittyvät tänään ainakin lähinnä vain uskolliseen kotimaan yleisöön.
Mitäköhän kalenteria luet...
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijältä hyvä veto tuo Kis Kis. Ei tartte edes poskipusuja antaa.
No mä sanoin samaa. Et etsii uutta miestä isoon taloonsa. Jota mainostaa. Mut ei taida Jere lähtee sen kelkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noo, toinen kotimaahan se Bojanille on. :) Serbialaisia taisikin olla Gregorin puolustajana ainakin instassa.
Siis luin vahingossa 28.6. olevan keikan kohdalta 😁🙈
Cha Cha Cha:n suosio on aivan mahtavaa, nyt se on kuulemma jo karaokessakin kaikista suosituin biisi jota kuullaan päivittäin. Näin siis ainakin risteilyaluksilla, olettaa siis sopii että muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänpäiväinen ja huominen keikka Sloveniassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noo, toinen kotimaahan se Bojanille on. :) Serbialaisia taisikin olla Gregorin puolustajana ainakin instassa.
Siis luin vahingossa 28.6. olevan keikan kohdalta 😁🙈
Ei se mitään, uskoin heittämällä ku en jaksanut mennä tarkastamaan 😀
Ilmiantakaa suoraan ja jättäkää vastaamatta jakaen, jos joku tulee tänne kertomaan, mitä Reko on sanonut jossain viestissä.
Mä oon uusi tässä ketjussa ja mä nyt ajattelin jakaa tämän kauniin videon Käärijästä, jonka joku on tehnyt. Mä oon tätä videota ihaillut jokusen monta kertaa:
Käärijässä on vain sitä jotain...
Vierailija kirjoitti:
Taskukokoinen K 💚
https://twitter.com/punainenmarli/status/1685007405090828289?s=20
Söpö 💚 ja noi meikatut silmät, ihanat! 🔥
Harmi, että palsta menee kiinni ennen illan keikkaa. Ois ollut kiva pitää valvojaiset yhdessä, jos saadaan vielä liveä paikalta. Toki varapalsta on aina olemassa, mut siellä on vähän turhan harras tunnelma nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijältä hyvä veto tuo Kis Kis. Ei tartte edes poskipusuja antaa.No mä sanoin samaa. Et etsii uutta miestä isoon taloonsa. Jota mainostaa. Mut ei taida Jere lähtee sen kelkkaan.
Ei taatusti etsi. Miettikääpä mitä täälläkin Jerestä jatkuvasti kommentoidaan, mutta tuskin kukaan silti tosissaan olisi puolisoaan vaihtamassa.
Ennemminkin voisi hyvin ryhtyä vaikka vakituiseksi keikkakuvaajaksi.
Ei sillä mitään miestä ole edes minkä vaihtas. Eronnut.
Se ksinuken kainalossa.