Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö toi video tulkita, että B tulee Lontooseen?
Ja taas mennään😅 monta viikkoa 💖 tulee...ei tule 🖤!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin kuumaa! B ja K tanssii! 🔥🔥🔥
https://twitter.com/EurovisionNewZ/status/1644663374175776768
Mitäköhän B tuossa teki jotta sai K lopettamaan? Pistikö vahän lisää vaihdetta, väläytti hymynsä vai iskikö silmää ja se oli siinä?
Varmaan alkoi lanteet nytkähdellä siihen tahtiin, että alkoi käydä liian kuumaksi Kärtsällekin.
Ja jos näkyi vielä casual nöpötys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Bojtsu enää ees viehättys tommosesta röllymahasta. Nuori poika vasta.
Oon ajatellut vähän samaa. Alapeukkuja odotellessa.
Niinpä- B muuten vaan heittää K:sta useissa videoissa ja hymyilee kuin Hangon keksi. Sitä suorastaan ällöttää K! :D:D
Tässä hyvä esmierkki 😍
Ja tämä:
https://vm.tiktok.com/ZGJqWGHRp/Ääähhh muru! Siis mä en kestä tota sen höpöpöpösöpö-nassulia tässä videossa!!!! 😛 Se on niin lutunen luppana ja lisäksi kun tietää ton hupun taustatarinan niin vielä liikuttavampaa. 😭💕
On kyllä aivan mielettömän ihana! 💕 Eikä varmasti heittäisi Käärijää tuolla tavalla joka väliin, jos oikeasti kärsisi heidän ympärillään vellovista jutuista.
Kyllä just näin. Mä oon (edelleen) sitä mieltä et Bojan ihastui melko tulisesti ja ikävöi nytkin kovasti K:a. Ei varmaan ole itsekään täysin perillä mitä tapahtui ja mitä pitäisi tuntea ja miten olla. Kokoajan mielessä pyörii toinen.
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣
https://www.instagram.com/reel/CsYYRfFNFKq/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
The GOAT🐐
Oliko nyt joku merkki jostain tulemisesta, Bojanin, ja missä oli? (joo eikä oo kaksimielinen kysymys)
Sori meni ohi vissiin?
Se lovers voisi voisi viitata B:hen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Bojtsu enää ees viehättys tommosesta röllymahasta. Nuori poika vasta.
Oon ajatellut vähän samaa. Alapeukkuja odotellessa.
Niinpä- B muuten vaan heittää K:sta useissa videoissa ja hymyilee kuin Hangon keksi. Sitä suorastaan ällöttää K! :D:D
Tässä hyvä esmierkki 😍
Ja tämä:
https://vm.tiktok.com/ZGJqWGHRp/Ääähhh muru! Siis mä en kestä tota sen höpöpöpösöpö-nassulia tässä videossa!!!! 😛 Se on niin lutunen luppana ja lisäksi kun tietää ton hupun taustatarinan niin vielä liikuttavampaa. 😭💕
On kyllä aivan mielettömän ihana! 💕 Eikä varmasti heittäisi Käärijää tuolla tavalla joka väliin, jos oikeasti kärsisi heidän ympärillään vellovista jutuista.
Kyllä just näin. Mä oon (edelleen) sitä mieltä et Bojan ihastui melko tulisesti ja ikävöi nytkin kovasti K:a. Ei varmaan ole itsekään täysin perillä mitä tapahtui ja mitä pitäisi tuntea ja miten olla. Kokoajan mielessä pyörii toinen.
Eiköhän B ole K:nkin mielessä, kun fanitaidetta peukuttaa ja ovathan he toisiinsa yhteydessä 😍
Vierailija kirjoitti:
Oliko nyt joku merkki jostain tulemisesta, Bojanin, ja missä oli? (joo eikä oo kaksimielinen kysymys)
Sori meni ohi vissiin?
Ei, kun he päättivät, että K:n stoorien lopussa oleva random höpinä "fire and flavors(/flowers?) Tarkoittaa jostain syystä että B on vieras Lontoon keikalla 🤦
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on moukka. JO-kundit eivät ole. Siinä on iso ero.
Sinä oot moukka.
Vierailija kirjoitti:
Juu sivistyneitä poikia ovat 😂
Vierailija kirjoitti:
T. Hyvin sivistynyt täti joka kuvittelee olevansa muita parempi ja omaavansa tsäänssit Bojaniin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs se kommentoija on, joka Kärtsän ja Häärijän kuvasta loukkaantui? Olisi kiva kuulla hänen mielipiteensä tästä JO videosta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, tämähän on ihmiskunnan sivistyksen kulmakivi ja multihuipentuma! K ei voisi ikinä edes kuvitella saavuttavansa tällaista sivistyksen tasoa 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs se kommentoija on, joka Kärtsän ja Häärijän kuvasta loukkaantui? Olisi kiva kuulla hänen mielipiteensä tästä JO videosta :D
Se varmaan halventaa sekä h moja että munia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt herra isä summonoi sitä tänne 🤣
Vierailija kirjoitti:
Se lovers voisi voisi viitata B:hen
Lue tuo lause uudelleen ja mieti uudestaan, voisiko todella, varatulta mieheltä? Vai: sanooko hän lovers koska käänsi suoraan päästään Suomesta rakkaat=lovers? Minulla on oma teoriani todennäköisemmästä vaihtoehdosta..
Huomasin juuri, että JO:n keikka Wienissä on Halloweenina. :D Mielestäni heidän pitäisi pukeutua K:ksi ja hänen tiimikseen.
Ja pyydä K esiintymään vieraana B:ksi pukeutuneena.
Mitä mieltä sinä olet? :D
Ei ole K:ta aiemminkaan estänyt?
Siellä nähdään!