Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
51621/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nooo kuka sitä nyt julkisesti kertois nauttivansa yhden yön suhteista, ellet oo joku kurhinen tms.

Miksei Kurhinen muuten oo The Listassa? 😄

Sitä epäiltiin Bn yksinäisen Hesaillan viettoon kaverix silloin kun K hylkäs, mut hylättiin...🙄

Muistan. 🤣 Siksi sen musta olis paikkansa listalla ansainnutkin.

Vierailija
51622/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkoi tulla ilmoituksia liputon palvelusta että on vapautunut JO lippuja Tavastian keikoille.

Oli mennyt heti. Yritin ostaa :(

Joo, niitä on tullut välillä yksittäisiä myyntiin mutten koskaan ehdi. 😭

Mä sain! Ikävää, että osa kokee tarpeelliseksi luopua lipustaan tän Gregor-keissin takia, mutta hyvä meille, joita ei kesäkuussa onnistanut... Sit kun vielä Tampereelle saisi.

Aika erikoista, jos jotkut ostajista luopuvat näistä erityisen halutuista lipuista Gregorin takia.Onko sitten kyseessä ostajia, ketkä ovat ostaneet useampia lippuja keikalle ja nyt hieman protestoivat paskaa kohtelua? Minä en luovu lipustani Tavastialle, vaikka koen epäkohtia kohtelussa, mutta en kuitenkaan tiedä totuutta.Voihan olla myös niin, että Gregor itsekin halusi isomman porukan nyt bändin taakse, kun pohjatyö on tehtynä. Kuka meistä tietää?

Jo aiemmissa viesteissä oli siitä, että tuo kolmen hengen crew on ollut kasassa jo pidempään, vaikka se nostettiin nyt julkisuuteen. Myös Krisin veli Maks näyttää olevan mukana crewssa

On pyörinyt mukana juu ja sen yhden livepätkän kuvasi keikalta, mut kai hänkin jotain soittaa osaa? Ois kova duo Krisin kanssa...

Soittaakohan Maks myös kitaraa? Ja varmaan osaa laulaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51623/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gregorillekin nyt riittänyt somen p*skamyrsky, laittanut ig:nsä yksityiseksi.

No ei kyllä yhtään ihme!

Vierailija
51624/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kyllä kovasti JOn keikkamatskua ....

Vierailija
51625/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla näkyy vieläkin Rekon ig, mutta johtuu varmaan siitä, että seurasin häntä. Ehkä se kohta häviää.

Mut ei kai se häviä jos oot seuraaja? Vai sulkiko koko tilinsä sekin?

Vierailija
51626/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan kyllä kovasti JOn keikkamatskua ....

Joo jännä nähdä millä mielellä ovat viikonlopun keikoilla, kaikki kohu ei voi olla vaikuttamatta mielialaan.

Vierailija
51627/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla näkyy vieläkin Rekon ig, mutta johtuu varmaan siitä, että seurasin häntä. Ehkä se kohta häviää.

Ei se mihinkään häviä jos hän ei itse sua seuraajista poista tai blokkaa. Hyvä vaan jos saadaan täällä vielä pari myyrää säilytettyä 😏

Vierailija
51628/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miksi täällä itketään jonkun managerin perään? ei se bändi mihinkään ole kadonnut.. ja mun mielestä se manageri oli vähän creepy

Vierailija
51629/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seuraa jo jää kyllä seuraajaksi, mikäli seurattava ei itse poista sinua. Luulisin, että sitä p*skaa tuli eniten anonyymeiltä huutajilta ja sellaisethan voi helposti karsia vaihtamalla yksityiseksi. Ja voi sitten heittää ulos myös ne seuraajat, jotka osallistuvat ajojahtiin. Elikkä mikäli et ole G:tä siellä parjannut, niin luultavasti jääkin sulle näkyviin.

Vierailija
51630/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että Bojanista ei oo enää lavalle JOn kanssa. Vtutusmuuri on liian korkea ja Bojan vaikuttaa hieman tuulella käyvältä.

51631/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä kohuja ollut kautta aikojen. On joutunut ministerit Suomessakin eroamaan tekstiviestien takia. En ota kantaa tähän caseen, mutta some aikakautena joutuu olemaan kyllä tosi tarkkana jatkuvasti. Pelkään, että Käärijänkin kielenkäyttö ja sanomiset joutuvat vielä tarkempaan syyniin, sen takia kannattaisi miettiä sanomisiaan etukäteen.

Niin näitä on ollut kautta aikojen. Mutta vasta metoo-aikakaudella näihin on ruvettu oikeasti puuttumaan ja hyvä niin. Tämä puuttuminen on vasta tuoreempaa lähihistoriaa.

Case G:iin liittyen tekivät ainoan oikean ratkaisun ja vaikka hänet todettaisiin tutkimuksissa syyttömäksi, ei paluuta entiseen varmaankaan ole ja ei ehkä tuollaisen ryöpytyksen jälkeen itsekään haluaisi.

Minä en jaksa huolestua Kn kiroilusta. On se hänellä hallussa ja ihan tietoista silloin, kun kiroilee. Olin Ilosaaren keikalla. Se oli ikärajaton. K ei kiroillut sielä yhtään.

On hyvä jos puututaan jos jotakin on oikeasti tapahtunut. Sehän on tosin tässä keississä melko kyseenalaista. Meetoo-aikakauden paskempi puoli on se, että uran/elämän voi joltain helposti tuhota, vaikka ko henkilö olisi syytön. Helpommin nykypäivänä uskotaan "uhria", ilman suurempia pohdintoja siitä, onko oikeasti uhri. Koska "limaiset sedät taas kerran..."Ja ympärillä olevat läheisetkään eivät välttämättä uskalla puolustaa, kun pelkäävät leimaantuvansa itse.

Olet oikeassa. Noin siinä on riskinä käydä ja julkisuuden henkilöiden kohdalla asiat nostetaan julkisiksi esille. Ja selvittelyt kestävät. Kyllä se ryöpytys on aikamoista.

En edes muista, miten esim. tapaus A. Louhimiehessä kävi. Sen muistan, että kohu oli melkoinen ja ex-vaimonsa, näyttelijä taisi kirjoittaa kirjankin tuohon liittyen.

Joku mainitsi tapaus Metsäkedon. Siinäkin maineensa tahrittiin.

Meetoo on ollut esillä myös monilla taiteiden

aloilla ja asioita uskalletaan ottaa esille. Jotenkin sitä toivoo, että ylilyönneiltä pystyttäisiin vähitellen välttymään tulevaisuudessa.

Vierailija
51632/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hepponen bändi ja Bojan on liian hentoinen vielä henkisesti. Telakalle vaan. Kärtsäsetä hoitaa Bojtsua ja opettaa realiteetteja

😋🤤 (sorry)

Vierailija
51633/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B eroon vaan bändistä. Rehellisesti sanoen ei noilla mitään kummoista kemiaa ole.

Omalle uralle suoraan. Reko voi olla sen manageri, pr ja valokuvaaja.

Todennäköisesti G ei voi palata samoihin tai samantyyppisiin töihin. Ei, vaikka osoitettaisiin tutkimuksissa täysin syyttömäksi. Kyllä hänen maineensa on tyystin mustattu. Ja tänne laitettujen tietojen mukaan osalla syytteistä olisi todellisuuspohjaa.

Gregor työskenteli koko ajan myös muiden artistien ja bändien kanssa. Ei se työtön ole. Todennäköisesti JO oli vain yksi bändi hänen listallaan kenen kanssa työskentelee.

Onhan Suomessakin Carla Ahoniuksen tallissa useita artisteja

Vierailija
51634/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hepponen bändi ja Bojan on liian hentoinen vielä henkisesti. Telakalle vaan. Kärtsäsetä hoitaa Bojtsua ja opettaa realiteetteja

Ehkä vaikka se piirustus "toisinpäin"..mmmmmh.....👅

Vierailija
51635/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että Bojanista ei oo enää lavalle JOn kanssa. Vtutusmuuri on liian korkea ja Bojan vaikuttaa hieman tuulella käyvältä.

No voi hyvää päivää! Bojan on ihan rautainen ammattilainen näissä asioissa, eiköhän se jo selvinnyt kun veti esiintymisen reippaasti alle puolikuntoisena tiputuksen jälkeen. Miten ihmeessä edes ajattelet, että hän nyt yhtäkkiä ottaisi hatkat??

Vierailija
51636/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama kutina. Ja vaikka on tehny näitä musahommia kauan jne, hän vaikuttaa siltä et vaikea pitää tunteet täysin poissa näkyviltä oikein kiperässä tilanteessa. Ja varmaan paitsi vit tuuntunut, on myös katkera ja pettynyt. Ja Gregorin puolesta loukkaantunut. Bojan taitaa olla aika "oikeamielinen" eikä hyväksy valheita jne.

Varmaan nousee nyt toistaiseksi ainakin lavalle, kuitenkin sen verta pro ja uskollinen on, ettei bändiä jätä pulaan, mut ihan varmasti näkyy ja antaa näkyä esiintymisessä tunnelmat.

Vierailija
51637/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Kärtsän tyyli tehdä niinkuin tahtoo taitaakin olla aika fresh, vaikka täälläkin on paljon arvosteltu. Kaatuu sitten saappaat jalassa jos fanit hylkää, eikä minään twitteristien sätkynukkena.

Mun sympatiat on kyllä jokerien puolella, mutta en oo ihan vakuuttunut nyt tästä liikkeestä.

Vierailija
51638/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luitteko ollenkaan bändin tiedotetta? Bändi on SYVÄSTI PAHOILLAAN Gregorin käytöksestä faneja kohtaan eikä hyväksy sitä ja siksi G sai lähteä. Bändi on yksiselitteisesti fanien puolella tässä asiassa. Kukaan ei ole lähdössä bändistä eikä kukaan itke G:n perään.

Vierailija
51639/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu päivän pois ja tää onki muuttunu Bojanin haukkumaketjuksi. JO julkaisee koko ajan uusia keikkoja, joten tietenkin myös Bojan jatkaa ja on sovituilla keikoilla mukana.

Vierailija
51640/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottaa noi twitter fanit ja se että nyt Kikiä kuolataan. Tämän takia en yleensä innostu teinien fanittamista bändeistä

Joo alkaa olla vähän liian teinimeininkiä ja jatkuvaa draamailua omaan makuun Jokerien fandomissa. Toivottavasti tekevät Beatlesit ja seuraavien levyjen ja tulevien vuosien myötä karistavat harteiltaan nykyisen kiljuvien teinityttöjen poikabändi imagon.

Ketju on lukittu.