Mitä luulet pystyykö miehesi päättelemään painosi jos et ole kertonut sitä
Kommentit (15)
Todennäköisesti ei tarpeeksi tarkkaan vaikkapa lääkeannoksia varten. Enkä varmaan minäkään hänen.
Toki ollaan molemmat tietoisia toistemme painista.
Ei varmaan. Arvioi paljon alakanttiin. Olen 172 cm pitkä, hän tietää tämän, ja luuli että painoin suhteen alussa 45 kg?? Ei näin. Aina ollut vähän alle 60, mutta 45 on hengenvaara ellei jo kuollut :))
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä että mikä voisi olla tämä hätätilanne?
Näin voi käydä jos soittaa häkeen. Saattavat kysyä ikääkin ja se kannattaa kertoa myös oikein :(
Tietää että painan noin 60kg ja tiedän että mies noin 120kg. Joidenkin lääkkeiden annostuksessa se paino pitää tietää esim. Anestesia-aineet mutta ei kai se kilon päälle ole.
Kyllä pystyn arvioimaan melko tarkkaan vaimoni painon. Sanotaan että noin 5kg tarkkuudella. Olen nähnyt hänet alle 50kg ja 70kg joten tiedän miltä hän näyttää. Koska on keskimittainen 167-168cm niin 70kg painossaa on jo mahaakin. Sopiva paino olisi noin 55-60kg. Tosin 50kg oli myös tosi kuuma silloin 10v nuorempana.
Mun mies väittää mua aina vähän painavammaksi kuin olen. Kommentoi, että joo, olet ainakin 70kg, vaikka olisin max 65kg.
Naisellakin kuuluu olla sopivasti lihaksia. Kuten miehelläkin. Mikään ruipelo ei kannata olla.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan. Arvioi paljon alakanttiin. Olen 172 cm pitkä, hän tietää tämän, ja luuli että painoin suhteen alussa 45 kg?? Ei näin. Aina ollut vähän alle 60, mutta 45 on hengenvaara ellei jo kuollut :))
Omalla alallaan kuuluisuutta saavuttanut Miss Melissa 175 cm 45 kg. On sen näköinen, että paino voi pitää paikkansa. Etua keveydestä on tietysti siinä mielessä, että mies jaksaa helpommmin nostella eri asentoihin.
No ei koskaan eikä missään tilanteessa. Tämä on fakta, jos muuta väittää niin valehtelee
Niin ja toki myös toisinpäin