Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomista lukemani jutun jälkeen olin vähän että blääh.
"En lähde mihinkään sirkushuveihin pyörimään ilmatteks...jos hintalappu on kohdillaan niin sitten."
Voi olla, että kohta K saa ihmisten mielissä aivan eri merkityksen. K -kirjain tarkoittaa silloin ihan muuta.
Tekee tuon kaiken niin raha edellä, että oksettaa. Pitäis siitä asiasta edes suunsa kiinni.
Ei todellakaan tee raha edellä.
Tietänet, että Kn jo viisuja edeltäen lukkoon lyödyt keikat olivat koko artistikunnan halvimmat. Näistä oli silloin lehdessä. Nyt on tullut uusia keikkoja, joista ehkä Ruotsin ja Maarianhaminan keikat lyhyellä aikajänteelläkin sovittuina Klle ja crewlle tuottoisimmat. Jatkossa keikoista tuotot ovat paremmin kohdallaan.Käärijänkin pitää pitää huolta itsestään, jaksamisestaan. On hyvä, jos hän saa pidettyä rajat (ei liikaa töitä ja asiaan kuuluva korvaus). Keikkapalkkio jakautuu monelle työntekijälle. K sanoi tuossa, ettei lähde ilmaiseksi. Ei kait kukaan odota, että lähtisi. "Hintalapun pitää olla kohdillaan." Tottakai pitää. Se on artistin ja crewn oikeus. Asianmukainen palkka työstä.
Tottakai hintalappu pitää olla kohdillaan, sen ymmärtää kaikki ja sen vuoksi sitä ei tarvitse Käärijänkään ääneen sanoa. Silloin se antaa artistista tietynlaisen kuvan eikä se ole kaikille mieleen.
Onhan se vähän epäreilua, että tänä kesänä nimenomaan Käärijä on ollut yleisömagneetti, mutta muille saman festarin esiintyjille on saatettu maksaa parempi palkkio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa huomenta!💚💚
Fanikuva Ahvenanmaalta!💚💚https://twitter.com/DalysUniverse/status/1683852333187227648
Se näyttää tavisten kanssa nykyään aina ton bulkkikieli-ilmeen. Spessumpien kanssa hymyillään 😐
Kohteleeko yleisöä lompsan paksuuden mukaan, koska massi on K arvoista se number one? Jospa ajattelee, että taviksille kyllä riittää kun vaan lipoo kieltään. Ei arvosta tavisyleisöä ja nuoleskelee äveriäänpää yleisöä käyttäytymällä ihan normaalisti. Mikä ehkä olisi suotavaa taviskeikoillakin?
Mun silmissä arvostus hankitaan kohtelemalla kaikkia ihmisiä samalla tavalla, asemasta ja massista riippumatta. Olen itse asiakaspalvelussa työssä, ja olen täysin vakuuttunut siitä että herra ja narri saa tasan samanlaisen palvelun.
Käyttäytymällä normaalisti? Sehän oli h e l v e t i n hermostunut lavan ulkopuolelta otetuissa klipeissä. Niinku 15v joka pelkää tehneensä jotakin pahaa.
Niin me näimme eri tavalla. Minusta K ei ollut yhtään hermostunut. Hyvin luonteva ja rauhallinen oli. Kieli on Kn yksi tavaramerkki. Se oli Maarianhaminassakin esillä niin fanikuvassa kuin Anders Vikströmin kanssa otetussa kuvassa. Kyllä K arvostaa yleisöä kuin yleisöä. Vetää keikat hyvin ihan riippumatta palkkiosta. Vikström totesi, ettei K ollut halvin, mutta ei myöskään kallein, kun häneltä yrittivät Kn palkkiosta udella. K tietää itse, mikä on hänen arvoistaan number one. Mm. hänen persoonansa kertoo siitä muille. Tietysti nyt on taottava, kun keikkoja riittää.
Kyllä arvosti yleisöä ja veti keikan kuninkaan lailla, siinä ei todella ole moittimista! Olisi ollut ilo olla paikalla. Mutta sitä en kyllä menisi sanomaan, että olisi ollut luonteva tai rauhallinen noissa kohtaamisissa. Toki näkemyseroja nimenomaan, mutta sillä videolla, jonka itse olen nähnyt, oli kyllä nimenomaan hermostuneen oloinen.
Kyllähän K ihan vastikään - en muista missä tilanteessa puhui jännittämisestä ja että aina jännittää vähän keikalla. Se kuulosti sellaiselta tavalliselta, asiaan kuuluvalta jännitykseltä, joka pysyy hyvin hallinnassa (esim. ilman beetasalpaajaa). Eikä hänestä jännitys näy (tavallisilla keikoilla). Minä en nähnyt eilisissä videoissa hermostuneisuutta. Jos sellaista olisi ollut, luulisi sen kaikonneen viimeistään shampanjan suihkuamisen myötä.
Siis olihan toi eilinen aivan eri tilanne, kun mihin on tottunut. Ympärillä rikasta porukkaa, hieno paikka, puhuvat kieltä jota et ymmärrä.
Oli sillä sentään yks euroviisukokemus tossa taannoin, ei ihan kokematon ole tollasiasa olosuhteissa.
Et voi tosissaan eilistä verrata siihen.
No en. Ilmaiskonsertti Maarianhaminassa on tosiaan eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En lähde mihinkään sirkushuveihin pyörimään ilmatteks...jos hintalappu on kohdillaan niin sitten."
Voi olla, että kohta K saa ihmisten mielissä aivan eri merkityksen. K -kirjain tarkoittaa silloin ihan muuta.
Tekee tuon kaiken niin raha edellä, että oksettaa. Pitäis siitä asiasta edes suunsa kiinni.
Tietänet, että Kn jo viisuja edeltäen lukkoon lyödyt keikat olivat koko artistikunnan halvimmat. Näistä oli silloin lehdessä. Nyt on tullut uusia keikkoja, joista ehkä Ruotsin ja Maarianhaminan keikat lyhyellä aikajänteelläkin sovittuina Klle ja crewlle tuottoisimmat. Jatkossa keikoista tuotot ovat paremmin kohdallaan.Käärijänkin pitää pitää huolta itsestään, jaksamisestaan. On hyvä, jos hän saa pidettyä rajat (ei liikaa töitä ja asiaan kuuluva korvaus). Keikkapalkkio jakautuu monelle työntekijälle. K sanoi tuossa, ettei lähde ilmaiseksi. Ei kait kukaan odota, että lähtisi. "Hintalapun pitää olla kohdillaan." Tottakai pitää. Se on artistin ja crewn oikeus. Asianmukainen palkka työstä.
Ei lähde "sirkushuveihin pyörimään, mutta jos maksetaan tarpeeksi niin sitten". Mitä muuta lause tarkoittaa kuin sitä että raha edellä.
Kuinka pihalla olet K:n huumorista?
Siitä ettei mene raha edellä kertoo mielestäni mm. se, että on perunut todella vähemmän pikkukeikkoja isompien rientojen tieltä, vaikka varmaan niiden sopimussakko + rutkasti muhkeampi keikkapalkkio olisi varsin hyvä diili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa huomenta!💚💚
Fanikuva Ahvenanmaalta!💚💚https://twitter.com/DalysUniverse/status/1683852333187227648
Se näyttää tavisten kanssa nykyään aina ton bulkkikieli-ilmeen. Spessumpien kanssa hymyillään 😐
Kohteleeko yleisöä lompsan paksuuden mukaan, koska massi on K arvoista se number one? Jospa ajattelee, että taviksille kyllä riittää kun vaan lipoo kieltään. Ei arvosta tavisyleisöä ja nuoleskelee äveriäänpää yleisöä käyttäytymällä ihan normaalisti. Mikä ehkä olisi suotavaa taviskeikoillakin?
Mun silmissä arvostus hankitaan kohtelemalla kaikkia ihmisiä samalla tavalla, asemasta ja massista riippumatta. Olen itse asiakaspalvelussa työssä, ja olen täysin vakuuttunut siitä että herra ja narri saa tasan samanlaisen palvelun.
Käyttäytymällä normaalisti? Sehän oli h e l v e t i n hermostunut lavan ulkopuolelta otetuissa klipeissä. Niinku 15v joka pelkää tehneensä jotakin pahaa.
Niin me näimme eri tavalla. Minusta K ei ollut yhtään hermostunut. Hyvin luonteva ja rauhallinen oli. Kieli on Kn yksi tavaramerkki. Se oli Maarianhaminassakin esillä niin fanikuvassa kuin Anders Vikströmin kanssa otetussa kuvassa. Kyllä K arvostaa yleisöä kuin yleisöä. Vetää keikat hyvin ihan riippumatta palkkiosta. Vikström totesi, ettei K ollut halvin, mutta ei myöskään kallein, kun häneltä yrittivät Kn palkkiosta udella. K tietää itse, mikä on hänen arvoistaan number one. Mm. hänen persoonansa kertoo siitä muille. Tietysti nyt on taottava, kun keikkoja riittää.
Kyllä arvosti yleisöä ja veti keikan kuninkaan lailla, siinä ei todella ole moittimista! Olisi ollut ilo olla paikalla. Mutta sitä en kyllä menisi sanomaan, että olisi ollut luonteva tai rauhallinen noissa kohtaamisissa. Toki näkemyseroja nimenomaan, mutta sillä videolla, jonka itse olen nähnyt, oli kyllä nimenomaan hermostuneen oloinen.
Kyllähän K ihan vastikään - en muista missä tilanteessa puhui jännittämisestä ja että aina jännittää vähän keikalla. Se kuulosti sellaiselta tavalliselta, asiaan kuuluvalta jännitykseltä, joka pysyy hyvin hallinnassa (esim. ilman beetasalpaajaa). Eikä hänestä jännitys näy (tavallisilla keikoilla). Minä en nähnyt eilisissä videoissa hermostuneisuutta. Jos sellaista olisi ollut, luulisi sen kaikonneen viimeistään shampanjan suihkuamisen myötä.
Siis olihan toi eilinen aivan eri tilanne, kun mihin on tottunut. Ympärillä rikasta porukkaa, hieno paikka, puhuvat kieltä jota et ymmärrä.
Oli sillä sentään yks euroviisukokemus tossa taannoin, ei ihan kokematon ole tollasiasa olosuhteissa.
Täällä puhutaan ennen konserttia tapahtuneista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.alandstidningen.ax/nyheter/kaarija-cha-cha-charmade-publiken
Maksumuurin takana mutta otsikko kertoo jo kaiken olennaisen: Kääryle hurmasi myös ahvenanmaalaiset 😊
Tos ekas kuvas Anders lähestyy varmuuden vuoksi sateenvarjon kans ettei saa toista suihkua niskaansa. 😆
Voin kuvitella että tuo Anders on hauska tyyppi. Ai kauhee kun tuo kuva vääristää Kärtsän jalkoja. :D
Juu, hauskalta tyypiltä vaikuttaa Anders. Ja kuvaahan sekin jotain, että ennakkoluulottomasti pyysi Käärijän sen Lassen tilalle. Hän ei ole syntynyt kultalusikka suussa, on lähtöisin vaatimattomista oloista. On huolissaan ilmastonmuutoksesta. Kehui Greta Thunbergiä. Nuo tiedot siitä HSn kuukausiliitteestä 9/19, pitkä juttu hänestä.
Onkohan koko Maarianhamina ollut paikalla konsertissa? 😃 Sehän oli ilmaiskonsertti.
Tänään Käärijä esiintyy Kotkassa 12-17-vuotiaille tarkoitetussa Nuorten meripäiväkonsertissa. Tilaisuus on päihteetön.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan koko Maarianhamina ollut paikalla konsertissa? 😃 Sehän oli ilmaiskonsertti.
Maarianhaminan asukasluku on noin 11 000 ja tuolla on voinut olla sen verran porukkaa. Toki siellä on paljon turisteja yms, että ei jokainen paikallinen ole ollut paikalla. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa ollaanko täällä palattu takas Kärtsän tylytykseen? Case-Gregor on loppuunkaluttu?
Kuulostaa samalta tylyttäjältä kuin aikaisemmin, onkohan sillä loma alkanut? 😃
Ei täällä ole ketään tylytetty, älkää ottako itseenne jokaisesta satunnaisesta ketjussa kävijästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa huomenta!💚💚
Täällä puhutaan ennen konserttia tapahtuneista asioista.
Eli siis rikasta porukkaa, hieno paikka ja kieli jota käärijä ei ymmärrä toteutui tuolla mutta ei Liverpoolissa tai yhdessäkään prepartyssa?
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän Kärtsän Kotkan meripäivien konsertti on 12-17 vuotialle. K esiintyy n.21.30.
Ja niihin on hyvin perusteelliset ohjeet:
https://meripaivat.com/ohjelmassa/nuortenkonsertti/
Torstai on myös ikärajaton, mutta k18 anniskelualue on. K lavalla n.19.30.
Onko täältä kukaan menossa Torstain konserttiin?
Onkohan Kotkan nuoriso yhtä tympeitä kuin Raahelaiset... 😅
Toivon todella, että joku maadoittaa K:ta ja auttaa pitämän jalat maassa, onhan se nyt ihan fakta, että tuollainen suosio muuttaa ihmistä. Varmaan vuoden päästä tilanne rauhallisempi, siihen saakka toivon, että pitäisi suun supussa raha-asioista ja jaksaisi hymyillä ja kohdata faneja. Kaikki toivoo kuitenkin hyvää hänelle, vaikka välillä tuleekin p****a niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin tympeitä? Raahen konsertissahan paikalla oli käytännössä koko Raahe.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta!😊😊
Vielä voi vissiin äänestää shippi gallupissa:https://www.vauva.fi/keskustelu/5121537/kaarija-ja-bojan-fiilistelyketj…
Käykäähän äänestämässä jos ette vielä ole sitä tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee tuon kaiken niin raha edellä, että oksettaa. Pitäis siitä asiasta edes suunsa kiinni
Tottakai hintalappu pitää olla kohdillaan, sen ymmärtää kaikki ja sen vuoksi sitä ei tarvitse Käärijänkään ääneen sanoa. Silloin se antaa artistista tietynlaisen kuvan eikä se ole kaikille mieleen.
Käärijä puhuu tietysti mistä haluaa puhua ja miten haluaa puhua. Koskaan ei voi miellyttää kaikkia. Eikä tarvitsekaan miellyttää.
Käärijä uskaltaa puhua myös keikkapalkkioista ja onhan niistä häneltä kysyttykin. Keikkapalkkiot eivät ole tänä keväänä ja kesänä Kn+crewn osalta kohdillaan. Kaukana siitä. Mutta ei hän ole niistä nurissut, on painanut töitä. Sovittu mikä sovittu, kun keikoista sovittiin. En muista mikä taho oli, kun kehuskeli sillä, miten halvalla K:n saivat.
Ehkä siinä vaiheessa, kun keikkapalkkiot muuttuvat asianmukaisiksi, ei K niistä enää puhu. Se jää nähtäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin tympeitä? Raahen konsertissahan paikalla oli käytännössä koko Raahe.
Oli kyllä väkeä!😂
https://www.raahenseutu.fi/kaarija-villitsi-raahen-yleisossa-ja-alueell…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Käärijä oli järkätty sinne nuorison omasta toiveesta, mut sit ne kuitenkin vaan heitteli sitä pulloilla.
Ei lähde "sirkushuveihin pyörimään, mutta jos maksetaan tarpeeksi niin sitten". Mitä muuta lause tarkoittaa kuin sitä että raha edellä.