Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

51201/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa huomenta!💚💚

Fanikuva Ahvenanmaalta!💚💚

https://twitter.com/DalysUniverse/status/1683852333187227648

Se näyttää tavisten kanssa nykyään aina ton bulkkikieli-ilmeen. Spessumpien kanssa hymyillään 😐

Kohteleeko yleisöä lompsan paksuuden mukaan, koska massi on K arvoista se number one? Jospa ajattelee, että taviksille kyllä riittää kun vaan lipoo kieltään. Ei arvosta tavisyleisöä ja nuoleskelee äveriäänpää yleisöä käyttäytymällä ihan normaalisti. Mikä ehkä olisi suotavaa taviskeikoillakin?

Mun silmissä arvostus hankitaan kohtelemalla kaikkia ihmisiä samalla tavalla, asemasta ja massista riippumatta. Olen itse asiakaspalvelussa työssä, ja olen täysin vakuuttunut siitä että herra ja narri saa tasan samanlaisen palvelun.

Käyttäytymällä normaalisti? Sehän oli h e l v e t i n hermostunut lavan ulkopuolelta otetuissa klipeissä. Niinku 15v joka pelkää tehneensä jotakin pahaa.

Niin me näimme eri tavalla. Minusta K ei ollut yhtään hermostunut. Hyvin luonteva ja rauhallinen oli. Kieli on Kn yksi tavaramerkki. Se oli Maarianhaminassakin esillä niin fanikuvassa kuin Anders Vikströmin kanssa otetussa kuvassa. Kyllä K arvostaa yleisöä kuin yleisöä. Vetää keikat hyvin ihan riippumatta palkkiosta. Vikström totesi, ettei K ollut halvin, mutta ei myöskään kallein, kun häneltä yrittivät Kn palkkiosta udella. K tietää itse, mikä on hänen arvoistaan number one. Mm. hänen persoonansa kertoo siitä muille. Tietysti nyt on taottava, kun keikkoja riittää.

Kyllä arvosti yleisöä ja veti keikan kuninkaan lailla, siinä ei todella ole moittimista! Olisi ollut ilo olla paikalla. Mutta sitä en kyllä menisi sanomaan, että olisi ollut luonteva tai rauhallinen noissa kohtaamisissa. Toki näkemyseroja nimenomaan, mutta sillä videolla, jonka itse olen nähnyt, oli kyllä nimenomaan hermostuneen oloinen.

Kyllähän K ihan vastikään - en muista missä tilanteessa puhui jännittämisestä ja että aina jännittää vähän keikalla. Se kuulosti sellaiselta tavalliselta, asiaan kuuluvalta jännitykseltä, joka pysyy hyvin hallinnassa (esim. ilman beetasalpaajaa). Eikä hänestä jännitys näy (tavallisilla keikoilla). Minä en nähnyt eilisissä videoissa hermostuneisuutta. Jos sellaista olisi ollut, luulisi sen kaikonneen viimeistään shampanjan suihkuamisen myötä.

Siis olihan toi eilinen aivan eri tilanne, kun mihin on tottunut. Ympärillä rikasta porukkaa, hieno paikka, puhuvat kieltä jota et ymmärrä.

Oli sillä sentään yks euroviisukokemus tossa taannoin, ei ihan kokematon ole tollasiasa olosuhteissa.

Huomaa, että Klla on suosio noussu liian nopeesti nuppiin. Todelliset maailmantähdet ja artistit - kestosuosikit, vaikuttaa hyvin ihmisläheisiltä tyypeiltä jotka arvostaa tekemäänsä työtä ja faneja. Ovat sopivasti nöyriä, taviksia.

Jere alkaa kulkeutua siitä yhä kauemmas. Rakastumassa itseensä, maineeseensa ja rahaan. Sen vuoksi on helppo vittuilla faneille.

Ihan kuin olisi jonkun asteista kateutta aistittavissa. Toivottavasti ei. Se olisi ihan turhaakin. Klla ei ole suosio noussut liian nopeasti nuppiin. Ei se ole noussut ollenkaan. Klla on tuollaiselta paljon itseään suojelevia tekijöitä elämässään. Hyvä myös, että tiedostaa väsymisen ja hoitaa sitäkin.

Miten montaa 'todellista maailmantähteä ja artistia, kestosuosikkia' mahdat seurata yhtä intensiivisesti kuin esim Kta täällä. Siis, kun pystyt jostain päättekemään heidän olevan 'ihmisläheisiä ja arvostavan työtään ja fanejaan.' Etkö huomaa, että kuvauksesi sopii Käärijään. Hän on ihmisläheinen (vaikka joutuukin nykyisin suojautumaan liialta mielenkiinnolta. K arvostaa työtään ja työyhteisöään. K arvostaa fanejaan, mutta on osannut laittaa rajoja faneillekin.

Valitettavasti aina silloin tällöin joudumme lukemaan surullisia uutisia maailmantähtien kohtalosta, sellaista jota ei kenenkään kohdalle toivo.

Mistä Jere alkaa kulkeutua kauemmas? On todella tärkeä, että osaa laittaa rajat. Sillä tavalla pystyy suojelemaan itseään ja terveyttään. Itsensä rakastaminen on tärkeää - ihan meille kaikille. Kun sen taidon osaa, pystyy rakastamaan muitakin.

Minä en ole kuullut Jeren vittuilleen faneilleen enkä ole mistään sellaisesta lukenut.

Vierailija
51202/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Kotkan nuoriso yhtä tympeitä kuin Raahelaiset... 😅

Kuinka niin tympeitä? Raahen konsertissahan paikalla oli käytännössä koko Raahe.

No Käärijä oli järkätty sinne nuorison omasta toiveesta, mut sit ne kuitenkin vaan heitteli sitä pulloilla.

Oliko heittely Raahessa? Jossakin heiteltiin lavalle rahoja. Lohjalla?

Heittely oli Raahessa ja K joutui ojentamaan nuorisoa siellä ja kerran jopa lähtemään lavalta. Olin Lohjalla ja siellä painotettiin turvallisuutta paljon ja K itsekin viittasi Raaheen ja sanoi että tää yleisö osaa olla sit hienosti eikö. En nähnyt mitään heittelyjä ja olin melkein edessä. Joku nallukka toki tms ja yleisöstä tuli prinsessakruunua yms mutta that's it.

Tosiaan, Käärijä joutui itse ensin puuttumaan heittelyyn ja vasta sitten järjestysmies ymmärsi lähteä liikkeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51203/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin tympeitä? Raahen konsertissahan paikalla oli käytännössä koko Raahe.

Tympeää oli pullojen ja tölkkien lavalle heittely.

Järkkärit seisoo lavan edessä juuri tällaisen ilkivallan takia. Pentuja niskasta kiinni ja ulos.

Ongelma Raahessa oli siinä, että heittelijät eivät olleet ihan edessä, minkä vuoksi edessä olevat järkkärit olivat aika voimattomia. En tiedä, oliko keskellä porukkaa järkkäreitä ollenkaan/tarpeeksi, vai miten eivät saaneet nuoria kuriin.

Vierailija
51204/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen ,että joidenkin muiden kuvat Käärijästä keikalla tuntuvat usein paremmilta ,kun he kuvaavat osittain faneina ,ihailevat kohdettaan ja haluavat näyttäviä kuvia ,Miken on vaikeampi asennoitua silleen ,onhan hän veli ja hän ei näe Jereä niinkuin muut ihailijat ,veli on hänelle veli ja aina hyvä.Toki hänelläkin on paljon täysosumia kuvien joukossa ,mutta kuvattavan ihailu tuo taatusti sen oman lisänsä.

Ja heillä on monesti enemmän aikaa keskittyä valokuvaamiseen keikalla. Miken pitää ehtiä joka paikkaan, on fanituotemyyntiä sun muuta :D

Mun tuttava on kuvannut keikkoja, kerran myös Käärijää jollain festareilla, on itseoppinut ja kuvat todella hienoja, useammin kivempia mitä juuri Miken.

Vierailija
51205/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen ,että joidenkin muiden kuvat Käärijästä keikalla tuntuvat usein paremmilta ,kun he kuvaavat osittain faneina ,ihailevat kohdettaan ja haluavat näyttäviä kuvia ,Miken on vaikeampi asennoitua silleen ,onhan hän veli ja hän ei näe Jereä niinkuin muut ihailijat ,veli on hänelle veli ja aina hyvä.Toki hänelläkin on paljon täysosumia kuvien joukossa ,mutta kuvattavan ihailu tuo taatusti sen oman lisänsä.

Höh, Miken kuvathan on loistavia! Fanikuvat on usein tarkoitushakuisia. Toisekseen kamerakuva voittaa laadussa kännykkäkuvan.

Vierailija
51206/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa huomenta!💚💚

Se näyttää tavisten kanssa nykyään aina ton bulkkikieli-ilmeen. Spessumpien kanssa hymyillään 😐

Kohteleeko yleisöä lompsan paksuuden mukaan, koska massi on K arvoista se number one? Jospa ajattelee, että taviksille kyllä riittää kun vaan lipoo kieltään. Ei arvosta tavisyleisöä ja nuoleskelee äveriäänpää yleisöä käyttäytymällä ihan normaalisti. Mikä ehkä olisi suotavaa taviskeikoillakin?

Mun silmissä arvostus hankitaan kohtelemalla kaikkia ihmisiä samalla tavalla, asemasta ja massista riippumatta. Olen itse asiakaspalvelussa työssä, ja olen täysin vakuuttunut siitä että herra ja narri saa tasan samanlaisen palvelun.

Käyttäytymällä normaalisti? Sehän oli h e l v e t i n hermostunut lavan ulkopuolelta otetuissa klipeissä. Niinku 15v joka pelkää tehneensä jotakin pahaa.

Niin me näimme eri tavalla. Minusta K ei ollut yhtään hermostunut. Hyvin luonteva ja rauhallinen oli. Kieli on Kn yksi tavaramerkki. Se oli Maarianhaminassakin esillä niin fanikuvassa kuin Anders Vikströmin kanssa otetussa kuvassa. Kyllä K arvostaa yleisöä kuin yleisöä. Vetää keikat hyvin ihan riippumatta palkkiosta. Vikström totesi, ettei K ollut halvin, mutta ei myöskään kallein, kun häneltä yrittivät Kn palkkiosta udella. K tietää itse, mikä on hänen arvoistaan number one. Mm. hänen persoonansa kertoo siitä muille. Tietysti nyt on taottava, kun keikkoja riittää.

Kyllä arvosti yleisöä ja veti keikan kuninkaan lailla, siinä ei todella ole moittimista! Olisi ollut ilo olla paikalla. Mutta sitä en kyllä menisi sanomaan, että olisi ollut luonteva tai rauhallinen noissa kohtaamisissa. Toki näkemyseroja nimenomaan, mutta sillä videolla, jonka itse olen nähnyt, oli kyllä nimenomaan hermostuneen oloinen.

Kyllähän K ihan vastikään - en muista missä tilanteessa puhui jännittämisestä ja että aina jännittää vähän keikalla. Se kuulosti sellaiselta tavalliselta, asiaan kuuluvalta jännitykseltä, joka pysyy hyvin hallinnassa (esim. ilman beetasalpaajaa). Eikä hänestä jännitys näy (tavallisilla keikoilla). Minä en nähnyt eilisissä videoissa hermostuneisuutta. Jos sellaista olisi ollut, luulisi sen kaikonneen viimeistään shampanjan suihkuamisen myötä.

Siis olihan toi eilinen aivan eri tilanne, kun mihin on tottunut. Ympärillä rikasta porukkaa, hieno paikka, puhuvat kieltä jota et ymmärrä.

Oli sillä sentään yks euroviisukokemus tossa taannoin, ei ihan kokematon ole tollasiasa olosuhteissa.

Huomaa, että Klla on suosio noussu liian nopeesti nuppiin. Todelliset maailmantähdet ja artistit - kestosuosikit, vaikuttaa hyvin ihmisläheisiltä tyypeiltä jotka arvostaa tekemäänsä työtä ja faneja. Ovat sopivasti nöyriä, taviksia.

Jere alkaa kulkeutua siitä yhä kauemmas. Rakastumassa itseensä, maineeseensa ja rahaan. Sen vuoksi on helppo vittuilla faneille.

Ihan kuin olisi jonkun asteista kateutta aistittavissa. Toivottavasti ei. Se olisi ihan turhaakin. Klla ei ole suosio noussut liian nopeasti nuppiin. Ei se ole noussut ollenkaan. Klla on tuollaiselta paljon itseään suojelevia tekijöitä elämässään. Hyvä myös, että tiedostaa väsymisen ja hoitaa sitäkin.

Miten montaa 'todellista maailmantähteä ja artistia, kestosuosikkia' mahdat seurata yhtä intensiivisesti kuin esim Kta täällä. Siis, kun pystyt jostain päättekemään heidän olevan 'ihmisläheisiä ja arvostavan työtään ja fanejaan.' Etkö huomaa, että kuvauksesi sopii Käärijään. Hän on ihmisläheinen (vaikka joutuukin nykyisin suojautumaan liialta mielenkiinnolta. K arvostaa työtään ja työyhteisöään. K arvostaa fanejaan, mutta on osannut laittaa rajoja faneillekin.

Valitettavasti aina silloin tällöin joudumme lukemaan surullisia uutisia maailmantähtien kohtalosta, sellaista jota ei kenenkään kohdalle toivo.

Mistä Jere alkaa kulkeutua kauemmas? On todella tärkeä, että osaa laittaa rajat. Sillä tavalla pystyy suojelemaan itseään ja terveyttään. Itsensä rakastaminen on tärkeää - ihan meille kaikille. Kun sen taidon osaa, pystyy rakastamaan muitakin.

Minä en ole kuullut Jeren vittuilleen faneilleen enkä ole mistään sellaisesta lukenut.

Erittäin hienosti otti pienimpiä fanejaan huomioon taas eilen 💚

https://www.tiktok.com/@bojanfan_/video/7259831528677592347?is_from_web…

Vierailija
51207/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tympeää oli pullojen ja tölkkien lavalle heittely.

Ehkä Kn hieman aluillaan oleva öykkärimäinen asenne lavalla ottaa pattiin muitakin kuin meikäläistä.

Sitten voi pysyä poissa keikoilta.

Vierailija
51208/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en haluaisi että faneja kuvailee keikalla ammattilaisten sijaan. Siitä eskaloituu se että sitten yhtäkkiä jokainen fani onkin yhtäkkiä "valokuvaaja" jotta pääsee lavan eteen katsomaan keikkaa ja saa erityis huomiota.

Jätetään tää valokuvaus fanien ulkopuolelle pliis

Vierailija
51209/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis linkit ilman välilyöntejä. Jää usein avaamatta, koska puhelimella välillä tosi säätöä.

Vierailija
51210/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä voi maadoittua Käärijän kanssa:

Tosin varatkaa tähän lounastunti tms. 😛

Vierailija
51211/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en haluaisi että faneja kuvailee keikalla ammattilaisten sijaan. Siitä eskaloituu se että sitten yhtäkkiä jokainen fani onkin yhtäkkiä "valokuvaaja" jotta pääsee lavan eteen katsomaan keikkaa ja saa erityis huomiota.

Jätetään tää valokuvaus fanien ulkopuolelle pliis

Ja tässä siis tarkoitan niitä jotka kuvaa yleisön ja lavan välissä kuvausluvalla, ei yleisön seasta.

Vierailija
51212/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvat on varmasti teknisesti ja daideellisesti tosi laadukkaita, mutta faninäkökulmasta nää on tosi kliinisiä ja tylsiä. Viisuissa tuli joitakin huippukuvia, varmaan juuri miken ansiosta, koska hän onnistui tietysti saamaan veljestä irti jotain muuta kuin ihan vieraat kuvaajat. Nyt kun se viisuhuuma ja sen jännitys on ohi, keikoista tulee melkein pelkästään boleroa ja tanssijoita. Se on mielestäni edelleen tosi hienoa että ccc esitetään tanssijoiden kanssa keikoilla, mutta kuvissa näyttää jo aika nähdyltä. Monet fanit tuottaa paljon kiinnostavampaa kuvamateriaalia, kun ei ole aina samaa.

Vierailija
51213/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä ettei mene raha edellä kertoo mielestäni mm. se, että on perunut todella vähemmän pikkukeikkoja isompien rientojen tieltä, vaikka varmaan niiden sopimussakko + rutkasti muhkeampi keikkapalkkio olisi varsin hyvä diili.

Tuokin tie olisi äkkiä loppuun kujljettu jos ei pitäisi sovituista kiinni ja lähtisi tekemään rahakkaita keikkoja perumalla jo sovittuja. Saatikka että lähtisi ulkomaille rahan perässä jos fokus on kuitenkin Suomessa. Voi olla että ei olisi sen jälkeen kovin korkealla keikkajärjestäjien listoilla. Tosin itse ainakin olen sitä mieltä että sovitusta pidetään kiinni vaikka parempaakin olisi tarjolla ja näin uskon että asia on K mielestä.

Vierailija
51214/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pliis linkit ilman välilyöntejä. Jää usein avaamatta, koska puhelimella välillä tosi säätöä.

Jos tarkoitat tuota yllä olevaa tiktok-linkkiä jossa pienemmät fanit niin se on kyllä välilyönnitön. Itsekkin laitan tiktok-linkkejä ilman välilyöntejä tms enkä ymmärrä miksi ne tulevat välillä noin ja välillä normaalisti.

Vierailija
51215/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa huomenta!💚💚

Erittäin hienosti otti pienimpiä fanejaan huomioon taas eilen 💚

https://www.tiktok.com/@bojanfan_/video/7259831528677592347?is_from_web…

Huh, siinä oli kyllä kuvaajalla tunnetta mukana 😢

Vierailija
51216/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoitat tuota yllä olevaa tiktok-linkkiä jossa pienemmät fanit niin se on kyllä välilyönnitön. Itsekkin laitan tiktok-linkkejä ilman välilyöntejä tms enkä ymmärrä miksi ne tulevat välillä noin ja välillä normaalisti.

Samaa olen ihmetellyt. Vaikka ottaa kohdasta: kopio linkki, niin silti tulee noin.

Vierailija
51217/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi mutta tämä oli niin... B/J

https://www.tumblr.com/korvessa/723889904456712192?source=share

Vierailija
51218/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvat on varmasti teknisesti ja daideellisesti tosi laadukkaita, mutta faninäkökulmasta nää on tosi kliinisiä ja tylsiä. Viisuissa tuli joitakin huippukuvia, varmaan juuri miken ansiosta, koska hän onnistui tietysti saamaan veljestä irti jotain muuta kuin ihan vieraat kuvaajat. Nyt kun se viisuhuuma ja sen jännitys on ohi, keikoista tulee melkein pelkästään boleroa ja tanssijoita. Se on mielestäni edelleen tosi hienoa että ccc esitetään tanssijoiden kanssa keikoilla, mutta kuvissa näyttää jo aika nähdyltä. Monet fanit tuottaa paljon kiinnostavampaa kuvamateriaalia, kun ei ole aina samaa.

Totuus on se, että ei yhdestä tyypistä saa revittyä enempää irti. Totta kai kai katsomon puolelta kuvatut kuvat on erilaisia kuin lavalla kuvatut, mutta vaikea on variaatioita keksiä samasta esiintyjästä, joka pukeutuu aina samoihin vaatteisiin ja vetää saman ohjelman samojen kavereitten kanssa. Ainoat oikeasti vaihtuvat tekijät ovat yleisö ja esiintymispaikka.

Vierailija
51219/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana, välillä sanoo Jere ja välillä Käärijä 💙

Vierailija
51220/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan-ressulla ois selkeesti ollut enemmänkin sanottavaa, mutta ukot vaan lätisee päälle 😅

Ketju on lukittu.