Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Käykääpä kaikki loukkaantujat lukemassa Yaoi ja BL kulttuurista.Tätä on ollut 1970 luvulta lähtien.Tämä on maailmalla iso juttu,ei vaan K ja B fandomissa.
https://en.wikipedia.org/wiki/Yaoi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteitä siitä, että Mikke mainostaa tarinassaan vaimon iciw -yhtwistyötä..? Mun mielestä outoa.
Ottavat hyödyn somenäkyvyydestä.
Jep, vaimolla alle 2000 seuraajaa, Mikellä yli 8000, joista suurin osa tullut Käärijän myötä. Ärsyttää kyllä vähän tällainen lähipiirin omien bisnesten edistäminen Kärtsän tuoman näkyvyyden avulla.
Toisaalta ymmärrettävää. Sillon on taottava, ku rauta on kuumaa. Enkä usko Kn pahastuvan, päinvastoin!
K:n pitää takoa kun rauta on kuumaa. Vaimo voisi keskittyä omiin juttuihinsa eikä tuoda omia yhteistöitä esiin K avulla
Minä kyllä uskon, että K on antanut siunauksensa tämmöselle. Heidän panos on ollu merkittävä nyt tänäki kesänä Kn keikoilla ja tukena muutenki. On heilläki oikeus jotenki hyötyä tästä.
Kyllä. mukavaa nähdä perhe,jossa pidetään yhtä eikä kilpailla keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteitä siitä, että Mikke mainostaa tarinassaan vaimon iciw -yhtwistyötä..? Mun mielestä outoa.
Jep, vaimolla alle 2000 seuraajaa, Mikellä yli 8000, joista suurin osa tullut Käärijän myötä. Ärsyttää kyllä vähän tällainen lähipiirin omien bisnesten edistäminen Kärtsän tuoman näkyvyyden avulla.
Toisaalta ymmärrettävää. Sillon on taottava, ku rauta on kuumaa. Enkä usko Kn pahastuvan, päinvastoin!
K:n pitää takoa kun rauta on kuumaa. Vaimo voisi keskittyä omiin juttuihinsa eikä tuoda omia yhteistöitä esiin K avulla
Jotenki ahdistaa tää tämmönen kulttuuri. Niinku se ois joltaki meiltä pois, jos joku hyötyy. Onko se kateutta vai mitä. Ikävää kuitenki. Ja se on kuitenki veljen vaimo, ja kuinka perhe on klle tärkeä!
Vierailija kirjoitti:
Käykääpä kaikki loukkaantujat lukemassa Yaoi ja BL kulttuurista.Tätä on ollut 1970 luvulta lähtien.Tämä on maailmalla iso juttu,ei vaan K ja B fandomissa.
https://en.wikipedia.org/wiki/Yaoi
Minulle ainakin tuli ihan yllätyksenä, miten moni tällä palstalla on pimennossa näistä BL-alakuttuureista jokaisessa fandomissa. Tai kai nämä mielensäpahoittajat ovat röllejä suurimmaksi osaksi. Ja varmasti B ja K itsekin saavat jotain kiksejä, että heitä naitetaan, tuskin muutoin näin innokkaasti ruokkisivat sitä. "I go put some oil on Bojan's body".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä uskon, että K on antanut siunauksensa tämmöselle. Heidän panos on ollu merkittävä nyt tänäki kesänä Kn keikoilla ja tukena muutenki. On heilläki oikeus jotenki hyötyä tästä.
Onko suvituuli täällä itse kirjoittelemassa, kun niin kovasti puolustellaan? Mä en kyllä näe tossa mitään ymmärrettävää, että edistetään omaa etua kuuluisan perheenjäsenen siivellä.
Oon kuule 100 % Bojanisti enkä ymmärrä koko fitnesshommaa, mutta silti toi on musta ok.
Vierailija kirjoitti:
Itsellenikin kerran yksi työkaverimies antoi työvaatteen, arveli vielä kookseni L. Kyllä minä nyt niin loukkaannun! Kerran yksi työkaveri lähentelilin humalassa, cancel cancel! Tai no, siitä selvittiin puhumalla. Niinkuin monesti selvitään.
En koe ihmisyyttäni myöskään loukatun jos minulle sanottaisiin että älä oo greedy jos pyydän lisäkeikkaa suomeen kun niirä on jo aika monta verrattuna muihin maihin ja eri-ikäisille.
Ei liity sinuun mitenkään tämä, jonka kommenttisi toi mieleeni.
Sovituskoppiin meni edelläni kaksi xxl -kokoista. Menin sovittamaan seuraavaan koppiin. Kuulin kun nämä kaksi alkoivat miettiä kahden koon välillä "taidan ottaa tämän s:n, menee sitten kaikki samaan pakettiin". Mieleni teki vihjata, että ota vaikka se XL, istuisi varmaan parhaiten. Mutta ei. XXL kokoinen tunkee itsensä S -koon toppiin. Sitä se kehopositiivisuus on.
Vierailija kirjoitti:
Ai joku kuukausien takainen yksittäinen impulsiivinen hulluttelu (sekunnin lantion liikutus toista vasten) oikeuttaa tällaiseen kuukausien sekoiluun? Hehän jo lopettivat julkisen viestimisen pitkäksi aikaa, mutta täällä vaan kysellään linkkejä aivan harhaisiin s uihinottopiirustuksiin. Olisiko sulle oikeasti ok että ympäri nettiä kiertäisi piirustuksia, jossa otat s uihin kaveriltasi, pomoltasi, vaikka veljeltäsi jos joku keksisi että uuh kun ois kuumaa?
No voit poistua tältä palstalta jos noin ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellenikin kerran yksi työkaverimies antoi työvaatteen, arveli vielä kookseni L. Kyllä minä nyt niin loukkaannun! Kerran yksi työkaveri lähentelilin humalassa, cancel cancel! Tai no, siitä selvittiin puhumalla. Niinkuin monesti selvitään.
En koe ihmisyyttäni myöskään loukatun jos minulle sanottaisiin että älä oo greedy jos pyydän lisäkeikkaa suomeen kun niirä on jo aika monta verrattuna muihin maihin ja eri-ikäisille.
Ei liity sinuun mitenkään tämä, jonka kommenttisi toi mieleeni.
Sovituskoppiin meni edelläni kaksi xxl -kokoista. Menin sovittamaan seuraavaan koppiin. Kuulin kun nämä kaksi alkoivat miettiä kahden koon välillä "taidan ottaa tämän s:n, menee sitten kaikki samaan pakettiin". Mieleni teki vihjata, että ota vaikka se XL, istuisi varmaan parhaiten. Mutta ei. XXL kokoinen tunkee itsensä S -koon toppiin. Sitä se kehopositiivisuus on.
Ootko varma, ettei ollu isojen tyttöjen kokoja. Niissä s on tavallista suurempi.
Vierailija kirjoitti:
Ai joku kuukausien takainen yksittäinen impulsiivinen hulluttelu (sekunnin lantion liikutus toista vasten) oikeuttaa tällaiseen kuukausien sekoiluun? Hehän jo lopettivat julkisen viestimisen pitkäksi aikaa, mutta täällä vaan kysellään linkkejä aivan harhaisiin s uihinottopiirustuksiin. Olisiko sulle oikeasti ok että ympäri nettiä kiertäisi piirustuksia, jossa otat s uihin kaveriltasi, pomoltasi, vaikka veljeltäsi jos joku keksisi että uuh kun ois kuumaa?
Pari päivää sitten viimeksi postasivat kielivideon.Nuttura löysemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi heitä https://www.tumblr.com/kaarijalovebot/723759485465870336?source=share
Tuosta kuvasta eteenpäin olevalla videolla näkyi kyllä selvästi, että Bojan tarjosi Käärijälle sen parhaan mahdollisen tuen tappion hetkellä.
Eikö se K kehunut B:tä että on sydän paikallaan tai jotenkin muuten ilmaisi asian kauniisti. Siltähän se näyttää.
#no shipping glasses on vaan ihan muutenkin
Onhan näiden kahden yhteys ihan spesiaalia
Nää on kyllä ihania kuvia 💚
No niin laitetaanpa galluppia pystyyn.
Jos shippaat vielä nuoli ylös
Jos et shippaa nuoli alas
Noi shippauksen kauhistelijat on niitä joiden mielestä B on joku jumalolento.
Vierailija kirjoitti:
No niin laitetaanpa galluppia pystyyn.
Jos shippaat vielä nuoli ylös
Jos et shippaa nuoli alas
Nyt täytyy myöntää että en muista olenko koskaan edes varsinaisesti shipannut. Olen vaan fiilistellyt näiden juttuja eikä tuolla heidän suhteensa laadulla ole ollut mulle kovin paljoa väliä muuta kuin omassa mielessäni joskus. Ja sekin vain omaksi huvikseni. Tämä on ollut hyvä linkkien jako paikka ja samalla on tietoinen molempien tekemisistä.
Ihana kuva.Saisi ihanan paidan tästä.
https://www.instagram.com/p/CvEvrF9t-np/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Onhan täällä vielä pälliltään terveitäkin ihmisiä mukana ketjussa.
Pitkäaikaisena M/M-shippaajana minusta on ihanaa, että kerrankin on idoleita, jotka avoimesti kannustavat fanejaan tähän BL-kulttuuriin. Sellaisia ei paljon ole. Koska he tekevät sen helpoksi, en kyllä lopeta shippaamistani. Ehkä te, jotka loukkaannutte tällaisesta sisällöstä voitte ryhtyä fanittamaan niitä artisteja, jotka eivät kannusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos osallistuisin maailman kuuluisimpaan gay-tapahtumaan ja somettaisin laittavani pomoni vartaloon öljyä, nilkuttaisin lanteitani pomoni peppua vasten, kertoisin julkisesti ikävöiväni pomoa, pomoni läpsisi minua pyllylle ja kertoisin haluavani hänet nukkumaan asuntooni, niin en kyllä jaksaisi pahastua jostakin harhaisesta o raalise ksipiirustuksesta minusta ja pomostani.
Etkö, vaikka se alkaisi elää omaa elämäänsä somessa ja ihmiset alkaisivat oikeasti uskoa että tiedän välillä on jotain. Piirrustuksen näkeminen voisi johtaa siihen että sinua seurattaisiin, ilmeesi ja eleesi näyttäisivät heidän mielestään viestivän pomon suuntaan yhtä ja toista. Ja pomokin näyttäisi käyttäytyvän siten, että teidän välillä täytyy olla jotain. Teitä seuraavat ovat varmoja että teidän välillä on jotain.
Suoraan sanottuna en tekisi näitä juttuja pomolleni, ellen tuntisi vetoa häneen tai haluaisi välillämme tapahtuvan jotain. Eikä moni sosiaalisesti K:n ja Bojanin tavoin älykäs tekisi. Siinä ehkä on tämä jutun ydin ja ihanuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Onhan täällä vielä pälliltään terveitäkin ihmisiä mukana ketjussa.
Nuoli ylös, jos koet olevasi pälliltäsi terve. Osaat ottaa fanituksen asiallisesti/aikuismaisesti liikoja kuvittelematta, elämättä artistin elämää 24/7.
Osaan vaikka shippaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos osallistuisin maailman kuuluisimpaan gay-tapahtumaan ja somettaisin laittavani pomoni vartaloon öljyä, nilkuttaisin lanteitani pomoni peppua vasten, kertoisin julkisesti ikävöiväni pomoa, pomoni läpsisi minua pyllylle ja kertoisin haluavani hänet nukkumaan asuntooni, niin en kyllä jaksaisi pahastua jostakin harhaisesta o raalise ksipiirustuksesta minusta ja pomostani.
Etkö, vaikka se alkaisi elää omaa elämäänsä somessa ja ihmiset alkaisivat oikeasti uskoa että tiedän välillä on jotain. Piirrustuksen näkeminen voisi johtaa siihen että sinua seurattaisiin, ilmeesi ja eleesi näyttäisivät heidän mielestään viestivän pomon suuntaan yhtä ja toista. Ja pomokin näyttäisi käyttäytyvän siten, että teidän välillä täytyy olla jotain. Teitä seuraavat ovat varmoja että teidän välillä on jotain.
Suoraan sanottuna en tekisi näitä juttuja pomolleni, ellen tuntisi vetoa häneen tai haluaisi välillämme tapahtuvan jotain. Eikä moni sosiaalisesti K:n ja Bojanin tavoin älykäs tekisi. Siinä ehkä on tämä jutun ydin ja ihanuus.
Ja nyt minulle väkisinkin tunki päähän mielikuvia itsestäni tekemässä pomolleni mielikuvia. Kiitos tästä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takuulla tekisit, jos se edistäisi uratavoitteitasi, eli saisit lisää seuraajia, faneja, äänestäjiä Euroviisuissa, rahaa, mainetta.
En varmasti tekisi. Ymmärtäisit kyllä jos tietäisit pomoni.