Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Nyt Twitterissä masinoidaan kampanjaa jotain fania vastaan, joka oli töykeä muille faneille UK keikoilla ja kerätään kokemuksia Google dociin... Kun yksi ajojahti päättyy, niin toinen alkaa.
Mmm mihinhän aikovat tänkin lähettää, tyypin työ/opiskelupaikkaan/poikaystävälle/vanhemmille/Joker Outille, että bannaavat henkilön keikoilta? Hoitaisivat tilanteet silloin kun ne tapahtuu, eikä jälkikäteen masinoitaisi somen joukkolynkkauspartioita tarkoituksena murskata jonkun elämä, koska sattuu olemaan heidän mielestään ikävä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen, aikookohan B myös pitää taukoa myös viestelyä k:n kanssa whatappissa.
Älä vaivaa asialla päätäsi, koska se ei kuulu sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on niin nuori vielä, että opettelee kroppansa sietokyvyn rajoja. Se asia kannattaa oppia, että tiiviiseen duunitahtiin sopii huonosti alkoholilla läträys, koska alkoholi sabotoi palautumista ja leikkaa syvää unta.
Toivottavasti Kärtsänkin keikkatahti ei ole liian tiivis, ja on tilaa palautumiselle. Itsehoito on erityisen merkityksellistä jos on kiireinen elämäntyyli. Lepo, palautuminen, kunnon ruokavalio, liikunta.
Moni herää vasta kun on tullut ensimmäiset ongelmat elämäntyylistä.
Kärtsä on oppinut seuraamaan kehonsa reaktioita ja jaksamistaan jo perussairautensa takia. Sanoi jossain haastattelussa olevansa sinut asian kanssa. Tietää, mitä syöfä, paljonko voi juoda, miten elimistö reagoi stressiin.
24-vuotiaalle perusterveelle (?) nuorelle miehelle voi sen sijaan tulla yllätyksenä se, että kroppa sanookin stop. Ehkä tässä nyt myös opetellaan omien rajojen vetämistä, ja katsotaan, mitä jaksaa ja mitä ei.
Voi olla ett UK-kiertueen kaltaista rymyviikkoa ei enää nähdä, mikä on varmasti hyvä kaikkien osapuolten kannalta. Enemmän unta, vähemmän viinaa ja keikatkin maistuvat paremmalta.
Joo kyllähän tuo rakas baby 🌹taisi aika lailla örveltää uk-kiertueella. Ja Helsingin reissulla oltiin niin huolissaan siitä, että suomalaiset juottaa boikaparkaa.🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on vaikea olla hiljaa ja seurata sivusta, jos huomaan mun mielestä epäoikeudenmukaista käytöstä. Ja toi massalynkkaus Gregoria ja ehkä myös Bojania kohtaan tuntuu just nyt tosi epäreilulta. Nimenomaan toi toimintatapa.
Tekisi mieli luoda anonyymitili (koska noi lynkkaajat on myös anonyymeinä) ja kommentoida tolle porukalle tosta toimintatavasta ja sen mahdollisista seurauksista, joista on täälläkin puhuttu. Yksin neljäsataa vastaan ei tunnu vaivan arvoiselta. Silti en haluaisi että tuo lauma jatkaa elämistä siinä luulossa, että yhdessä huutamalla voidaan pilata monen elämä . Oonko ihan yksin ajatusteni kanssa?
Et ole yksin, mutta tätä on sitten yrittänyt jo muutama ja saavat aivan hirveetä settiä päälleen heiltä.
Uskon. Mutta tuollainen vahvistaa heidän luuloaan kaikkivoipaisuudesta. Mitä sitten jos jotkut käyvät anonyymitilin päälle?
Jos vastavoimaa olisi paljon, niin ehkä saisimme edes osan noista miettimään vähän. Jos meitä olisi vähintään parikymmentä ja päättäisimme jonkun ajan jolloin vastataan tolle laumalle, niin ainakin olisi olo että on yrittänyt tehdä asialle jotakin. Jos suht samaan aikaan tulisi monelta tililtä samaa viestiä, niin alasampuminen on vaikeampaa ja tosiaan joku voisi asiallisia perusteluita ja omaa toimintaansa jäädä pohtimaan.
Voisihan jopa G ja JO nähdä etteivät kaikki hyväksy tuollaista toimintatapaa asioiden käsittelyyn.
Mä olen ihan messissä tässä, jos sovitaan joku yhteinen ajankohta, jolloin kaikki laittais, pitäis sopia myös mille tilille/tileille kommentoitais.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne keikka mielenosoitukset oikein on?
Tätä ei ole avattu, varmaan yksityiskohdat on sovittu näiden keskinäisessä Wappiryhmässä. En edes halua tietää, millaisia viestejä siellä sitten on.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Keikalle mennään katsomaan artistia, kuuntelemaan musiikkia ja nauttimaan fiiliksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ei ole avattu, varmaan yksityiskohdat on sovittu näiden keskinäisessä Wappiryhmässä. En edes halua tietää, millaisia viestejä siellä sitten on.
Sama kävi heti mielessä, kun tajusin, että näillä on oma suljettu ryhmänsä myös.
Miten olisi oikeasti fyysisen kirjeen lähettäminen tuen osoituksena, oletan että jostain löytyy joku sovelias osoite. Itse olen lähettänyt yllättävän paljon kirjeitä postitse tutuille ihmisille ihan viime vuosina kun on ollut erilaisia konflikteja ja muita tulenarkoja tilanteita ja se on tuntunut toimivan hyvin. Kirje on ystävällinen, kohtelias ja lempeä media, joka tuntuu kunnioittavalta siksikin, että sen voi avata silloin kun haluaa, se ei "tunkeile" kuten someviesti. Jotain söpöä kuoreen että varmasti tulee selvästi, että tämä ei ole mikään vihakirje Rekolle tms. Ja tekee vielä tekstissä selväksi, että ei ole ns. fanikirje, ts. ei tarvitse vastata mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole siis avattu ollenkaan mistä asiasta tai mitä vastaan/puolesta aikovat osoittaa mieltään?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko mitään todellista sovittu, vai jäänyt vaan heiton tasolle. Nythän he jo saivat pitkälti sen mitä halusivat.
Kris just ilmoitti, että Jokereilla vihdoinki keikka Hollannissa joulukuussa. Onneksi suunnittelevat ja katsovat tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kävi heti mielessä, kun tajusin, että näillä on oma suljettu ryhmänsä myös.
Mua hävettää pelkkä ajatus jostain mielenosoituksesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole siis avattu ollenkaan mistä asiasta tai mitä vastaan/puolesta aikovat osoittaa mieltään?
Nämähän on näitä ajojahtilaisia, jotka on nyt sitä mieltä, että heihin ei ole Jokereiden taholta tarpeeksi reagoitu. Bojankin on selkänsä kääntänyt.
Vaikka juuri yksikään tämän ketjun viesti ei osuisi kohteiden silmään, niin tämä on OSA ilmiötä, joka ruokkii ihmisten toimintaa. Siitä on kysymys. Ei voi ulkoistaa omaa osuuttaan noilla "ei ne tätä palstaa lue" tai että pitäisi erikseen ilmoittaa kärsineensä tai loukkaantuneensa. Koulukiusaajat oikeuttaa toimintansa sillä että "ei se koskaan sanonut että sitä haittasi". ??
K:lla ja shippauksella ei ole mitään tekemistä tauon kanssa.Mikä siinä on niin vaikea uskoa,että pahempiakin asioita on.Pari päivää sitten heitettiin bensaa liekkeihin,eiköhän se kerro jotain.Mutta ankeuttajathan ei usko,koska haluavat hiljentää palstan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko mitään todellista sovittu, vai jäänyt vaan heiton tasolle. Nythän he jo saivat pitkälti sen mitä halusivat.
Ootko käynyt tuolla lukemassa? Ei ne ole yhtään tyytyväisiä, pikemminkin mielestään Jokerit halpuuttaa fanejaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun on vaikea olla hiljaa ja seurata sivusta, jos huomaan mun mielestä epäoikeudenmukaista käytöstä. Ja toi massalynkkaus Gregoria ja ehkä myös Bojania kohtaan tuntuu just nyt tosi epäreilulta. Nimenomaan toi toimintatapa.
Tekisi mieli luoda anonyymitili (koska noi lynkkaajat on myös anonyymeinä) ja kommentoida tolle porukalle tosta toimintatavasta ja sen mahdollisista seurauksista, joista on täälläkin puhuttu. Yksin neljäsataa vastaan ei tunnu vaivan arvoiselta. Silti en haluaisi että tuo lauma jatkaa elämistä siinä luulossa, että yhdessä huutamalla voidaan pilata monen elämä . Oonko ihan yksin ajatusteni kanssa?
Et ollenkaan ole. Mietin aivan samaa että Twitterissä postaan vain työminä-asioita joten hyvin varovasti kurkin omalla tilillä siellä. Sen verran valtava raivo tuota noitavainoporukkaa kohtaan on noussut että mietin myös anonyymin twittertilin perustamista ja lain lukemista tuolle sekopääsakille. Pelkään vaan että twitterkin tietää sivutilit kuten IG ja ystävällisesti kertoo että kontaktisi x on nyt twitterissä nimellä I hate noitavaino...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt saisivat mammat koota rivinsä ja laittaa teinit arestiin ja koneet ja kännykät pois.
Meiltä lähtis välittömästi jos saisin tietää oman teinin hölmöilleen.
Suuri harmi ettei omaani B ja JO kiinnosta yhtään, saisi mamma keikkaseuraa ja siinä siivellä luvan kanssa ihastella..
Leila
Hei, minulla sama tilanne.Tyttäreni (18 ja 23-vuotiaaat) eivät kumpikaan innostuneet, kun kysyin haluaisivatko he lähteä JO keikalle Turkuun. Kysyivät kaiken lisäksi, että ketä ne on.😅
Minun piti soittaa heille joku bändin kappale ja soitin Plastikan.Kun innostusta ei ilmaantunut, niin soitin vielä Bojanin esittämän M.Cyrus coverin "Flowers" eikä sekään auttanut asiaan.Joten, ei oikein napannut kumpaankaan.
Minä en edes kysynyt, kiinnostaako. Oma tytär asuu jo omillaan, ja ilmoitin vain, että nyt mennään Tampereelle Joker Outin keikalle ja mulla on liput. On suuri Euroviisufani, joten tiesi kyllä bändin, mutta ei ollut ollut mikään suosikki itse kisoissa. Olen lähetellyt linkkejä WAn kautta, jotta pääsee fiilikseen.
Ehkä saa lapsi parka taas äitiään hävetä, mutta onpahan tuo kaikenlaiseen jo tottunut.
Mulla ei ole tytärtä, mutta sain puhuttua mukaani työkaverin, joka voisi ikänsä puolesta olla mun tytär. Hän on luvannut potkaista mut sisälle, jos ovella alkaa jänistää.
Näistä Suomen keikoista on tulossa mielenkiintoisia. Bändi ihmettelee, kun yleisön seassa on omassa lokerossa suuri joukko silmiään pyöritteleviä ja vaivaantuneita parikymppisiä. Mistä JO tietäisi, että ne on karjalauman vahteja? Luodaan varmaan uusi käsite sallittujen, K18-keikkojen rinnoille. Keski-ikäiset sallittu omien täysi-ikäisten lasten kanssa. :)
Tuli mieleen, aikookohan B myös pitää taukoa myös viestelyä k:n kanssa whatappissa.