Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt saisivat mammat koota rivinsä ja laittaa teinit arestiin ja koneet ja kännykät pois.
Meiltä lähtis välittömästi jos saisin tietää oman teinin hölmöilleen.
Suuri harmi ettei omaani B ja JO kiinnosta yhtään, saisi mamma keikkaseuraa ja siinä siivellä luvan kanssa ihastella..
Leila
Hei, minulla sama tilanne.Tyttäreni (18 ja 23-vuotiaaat) eivät kumpikaan innostuneet, kun kysyin haluaisivatko he lähteä JO keikalle Turkuun. Kysyivät kaiken lisäksi, että ketä ne on.😅
Minun piti soittaa heille joku bändin kappale ja soitin Plastikan.Kun innostusta ei ilmaantunut, niin soitin vielä Bojanin esittämän M.Cyrus coverin "Flowers" eikä sekään auttanut asiaan.Joten, ei oikein napannut kumpaankaan.
Minä en edes kysynyt, kiinnostaako. Oma tytär asuu jo omillaan, ja ilmoitin vain, että nyt mennään Tampereelle Joker Outin keikalle ja mulla on liput. On suuri Euroviisufani, joten tiesi kyllä bändin, mutta ei ollut ollut mikään suosikki itse kisoissa. Olen lähetellyt linkkejä WAn kautta, jotta pääsee fiilikseen.
Ehkä saa lapsi parka taas äitiään hävetä, mutta onpahan tuo kaikenlaiseen jo tottunut.
Mulla ei ole tytärtä, mutta sain puhuttua mukaani työkaverin, joka voisi ikänsä puolesta olla mun tytär. Hän on luvannut potkaista mut sisälle, jos ovella alkaa jänistää.
Näistä Suomen keikoista on tulossa mielenkiintoisia. Bändi ihmettelee, kun yleisön seassa on omassa lokerossa suuri joukko silmiään pyöritteleviä ja vaivaantuneita parikymppisiä. Mistä JO tietäisi, että ne on karjalauman vahteja? Luodaan varmaan uusi käsite sallittujen, K18-keikkojen rinnoille. Keski-ikäiset sallittu omien täysi-ikäisten lasten kanssa. :)
Ajattelevat, että kylläpä uusi sukupolvi on konservatiivista täällä :)
Vierailija kirjoitti:
K:n molemmat Kotkan Meripäivien konsertit on ikärajattomia.
Keskiviikkona n.klo21.00
Torstaina n.klo19.30
Oliko joku täältä menossa?
Toivottavasti on :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on niin nuori vielä, että opettelee kroppansa sietokyvyn rajoja. Se asia kannattaa oppia, että tiiviiseen duunitahtiin sopii huonosti alkoholilla läträys, koska alkoholi sabotoi palautumista ja leikkaa syvää unta.
Toivottavasti Kärtsänkin keikkatahti ei ole liian tiivis, ja on tilaa palautumiselle. Itsehoito on erityisen merkityksellistä jos on kiireinen elämäntyyli. Lepo, palautuminen, kunnon ruokavalio, liikunta.
Moni herää vasta kun on tullut ensimmäiset ongelmat elämäntyylistä.
Olavi U on hyvä (tai huono) esimerkki mitä tapahtuu, kun voimaannuttavat vie miestä. En ollut entiseksi tuntea, näytti Tammerfestin keikalla olleen sekaisin vaikka hyvin keikan vetikin. Vai oliko se Olavi laisinkaan?
Mitä tarkoitat? En seuraa Olavia joten en tiedä mitä hänelle kuuluu. Kuulostaa kuitenkin huolestuttavalta. Sori ot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tulipa tuokin nyt selville, että hyvinhän siellä keikkabussissa on uni maistunut, vastoin kaikkia odotuksia. Nuorenahan toikin on mahdollista. Kiinnostais tietää oliko pappa G samaa mieltä, näin ikätoverina. 😆
Keikkabussissa? Kotonaan se varmaan on ollut.
Huoh. Pahoittelen etten ymmärtänyt laittaa viittausta tuohon haastatteluun edelliseltä sivulta, että olisit ymmärtänyt mun tarkoittavan uk kiertuetta. 🙄
Miksi et lainannut? Miksi oletat muiden heti muuten tietävän, mistä puhut?
Jos tarkoitit tuota vaaleanpunaisen sävyistä thumbnail -haastattelua, niin itse säästän sen parempaan kohtaan katsoa.
Kannattaa tosiaan ihan lainata se viesti, johon viittaa.No voi myös ottaa selvää mihin itse on kommentoimassa, tai jättää kommentoimatta jos ei ihan ymmärrä. Simple as that. En aio jatkossakaan vaivautua tekeen mitään lainauksia vain että sä ymmärtäisit. 🤎
No mähän kysyin. Että meinaatko, että Bojan on nyt ollut keikkabussissa. Ainoa, joka et nyt ihan tajua, olet sinä. Eikä taida reaktioistasi päätelken olla ihan eka kerta. . . niin suututtaa 🤭
Mitäs mulla tosta nyt jäi tajuamatta? 😀 Saithan sä siinä vastauksen äkykkääseen kysymyksees.
Et tajua, ettei kommenteistasi tuollalailla välttämättä ymmärretä, mihin haluat niillä viitata. Jos luulet, että se jotenkin haittaa meidän elämäämme, niin sääli. Mä koin vain oikaisevani sinua, en, että olisin jäänyt jostain ihmeellisen ylimaallisesta viisaudesta paitsi.
Mee nyt katsoon se video vaan, kun sulla siinä tätä aikaa tuntuu olevan, niin tiedät mistä puhutaan. Pitääkö linkata?
Kyllä mä ehdin sen katsoa, muistuta uudelleen vaikka illalla, silloin mulla on aikaa.
Voiko olla ihastuttavampaa kuin se, että Bojanin lempikäsikoru on seal daddy :) Oikeasti, sulan tälle ajatukselle. Bojanista tulee kyllä hyvä isä <3
Ihan huippua, jos joku/jotkut uskaltaisivat laittaa noille twitter-riehujille kampoihin. Valitettavasti itse en osallistu. Tein aikanani päätöksen, että fanitan JO:ta ja K:ta vain taustalta, en siis laita tykkäyksiä, viestejä tai mitään muutakaan some-sisältöä heistä ja tännekin olen kirjoittanut vain pari viestiä, kaikki juuri tähän tilanteeseen liittyen, kun alkoi tuo ajojahti ahdistaa. Vaikka mieli tekisi tehdä toisin, en tee, kun alun alkaenkin lupasin itselleni, että fanitan vain taustalta ilman aktiivista osallistumista. Koen kyllä tässä nyt pientä ristiriitaa omasta raukkamaisuudestani, koska vihaan someajojahteja yli kaiken. Toivon siis, että täältä löytyy riittävästi rohkeita ihmisiä, jotka pystyvät aikuismaisesti kohtaamaan noiden riehujien vihan ja ehkä saamaan osalle jotain järkeä päähän tuohon käytökseen. Jos koetaan epäreilua käytöstä, se käsitellään asianomaisten kanssa, ei riehumalla anonyyminä netissä.
Kävin muuten katsomassa tuon suomalaisen tapauksen lopputuloksen ja vaikka neljän fanin tuomiot olivat tosi pieniä, olen silti suunnattoman iloinen, että suomalainen yhteiskunta viestii vielä, ettei artisteista saa sanoa mitä tahansa. Luulen, että nuo twitter-riehujat eivät tiedä tällaisesta mahdollisuudesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B hän käytti tuossa tarinassa yhteistä Pokemonkoodia!! K han tota on käyttäny stoorissaan.
K on varmasti lähettänyt rakastavia ja lämpimiä ajatuksia Bojtsulle ja niitä on Bn hyvä nyt käpertyä sulattelemaan Pokepesäänsä.
Nytkö selvisi miksi silloin Helsingin visiitillä molemmat laittoi pokepallostoorin: ehkä se oli vihje että me ei nyt laiteta teille mitään kontenttia vaan ollaan keskenämme vaan, laatuaikaa viettämässä ilman somea.
Miten pokepallostoori itsessään viittaa siihen, ettei asioita jaeta someen?
Oon siis 50v. niin ei ole tuttu toi peli. Vai päästäsikö sen keksit?
Vierailija kirjoitti:
Voi heitä https://www.tumblr.com/kaarijalovebot/723759485465870336?source=share
Tuosta kuvasta eteenpäin olevalla videolla näkyi kyllä selvästi, että Bojan tarjosi Käärijälle sen parhaan mahdollisen tuen tappion hetkellä.
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta kuvasta eteenpäin olevalla videolla näkyi kyllä selvästi, että Bojan tarjosi Käärijälle sen parhaan mahdollisen tuen tappion hetkellä.
Tässä on vielä Bojan high school prom king roolissaan <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B hän käytti tuossa tarinassa yhteistä Pokemonkoodia!! K han tota on käyttäny stoorissaan.
K on varmasti lähettänyt rakastavia ja lämpimiä ajatuksia Bojtsulle ja niitä on Bn hyvä nyt käpertyä sulattelemaan Pokepesäänsä.
Nytkö selvisi miksi silloin Helsingin visiitillä molemmat laittoi pokepallostoorin: ehkä se oli vihje että me ei nyt laiteta teille mitään kontenttia vaan ollaan keskenämme vaan, laatuaikaa viettämässä ilman somea.
Miten pokepallostoori itsessään viittaa siihen, ettei asioita jaeta someen?
Oon siis 50v. niin ei ole tuttu toi peli. Vai päästäsikö sen keksit?
Ei mitenkään. Täällä vaan yhdistellään asioita omassa päässä ja kuvitellaan kaiken liittyvän toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on niin nuori vielä, että opettelee kroppansa sietokyvyn rajoja. Se asia kannattaa oppia, että tiiviiseen duunitahtiin sopii huonosti alkoholilla läträys, koska alkoholi sabotoi palautumista ja leikkaa syvää unta.
Toivottavasti Kärtsänkin keikkatahti ei ole liian tiivis, ja on tilaa palautumiselle. Itsehoito on erityisen merkityksellistä jos on kiireinen elämäntyyli. Lepo, palautuminen, kunnon ruokavalio, liikunta.
Moni herää vasta kun on tullut ensimmäiset ongelmat elämäntyylistä.
Kärtsä on oppinut seuraamaan kehonsa reaktioita ja jaksamistaan jo perussairautensa takia. Sanoi jossain haastattelussa olevansa sinut asian kanssa. Tietää, mitä syöfä, paljonko voi juoda, miten elimistö reagoi stressiin.
24-vuotiaalle perusterveelle (?) nuorelle miehelle voi sen sijaan tulla yllätyksenä se, että kroppa sanookin stop. Ehkä tässä nyt myös opetellaan omien rajojen vetämistä, ja katsotaan, mitä jaksaa ja mitä ei.
Voi olla ett UK-kiertueen kaltaista rymyviikkoa ei enää nähdä, mikä on varmasti hyvä kaikkien osapuolten kannalta. Enemmän unta, vähemmän viinaa ja keikatkin maistuvat paremmalta.
Harmittavan monet artistit on lätränneet viinalla uransa pilalle. Raja bilettävän hauskaa pitävän nuoren ja alkoholiongelmaisen ongelmajuhlijan joka sabotoi töitään välillä on häilyvä. Jossain iässä ongelmat alkaa räjähdellä silmille, ennen kolmeakymppiä.
En siis missään nimessä tarkoita että B:n kohdalla olisi näin. Pikemminkin vaikuttaa siltä että oppii kantapään kautta. Niinkuin moni nuori ihminen tekee.
Rokkarielämäntyyli voi olla paikoitellen haastava.
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se K kehunut B:tä että on sydän paikallaan tai jotenkin muuten ilmaisi asian kauniisti. Siltähän se näyttää.
#no shipping glasses on vaan ihan muutenkin
Saapa nähdä mikä tunnelma on illalla. Nyt on mieli murheinen ja tuntuu kuin olisi jotenkin pettänyt B:n luottamuksen vaikkei tunteelle ole mitään katteita. En ole kiusannut, pommittanut, haukkunut. Silti olen osa fandomia josta osa on suistanut bändin jonkinlaiseen kriisiin ja murentanut B:n jaksamista. Surettaa.
Itsellenikin kerran yksi työkaverimies antoi työvaatteen, arveli vielä kookseni L. Kyllä minä nyt niin loukkaannun! Kerran yksi työkaveri lähentelilin humalassa, cancel cancel! Tai no, siitä selvittiin puhumalla. Niinkuin monesti selvitään.
En koe ihmisyyttäni myöskään loukatun jos minulle sanottaisiin että älä oo greedy jos pyydän lisäkeikkaa suomeen kun niirä on jo aika monta verrattuna muihin maihin ja eri-ikäisille.
Onko joku jo repostannut sen pokepallostoorin? Linkkiä? En ehtinyt nähdä eilen
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se K kehunut B:tä että on sydän paikallaan tai jotenkin muuten ilmaisi asian kauniisti. Siltähän se näyttää.
#no shipping glasses on vaan ihan muutenkin
Onhan näiden kahden yhteys ihan spesiaalia
Vierailija kirjoitti:
Vaikka juuri yksikään tämän ketjun viesti ei osuisi kohteiden silmään, niin tämä on OSA ilmiötä, joka ruokkii ihmisten toimintaa. Siitä on kysymys. Ei voi ulkoistaa omaa osuuttaan noilla "ei ne tätä palstaa lue" tai että pitäisi erikseen ilmoittaa kärsineensä tai loukkaantuneensa. Koulukiusaajat oikeuttaa toimintansa sillä että "ei se koskaan sanonut että sitä haittasi". ??
Siinä on ero koulukiusaamiseen. Nämä on julkkiksia jotka itse ruokkivat tätä tarkoituksellisesti. Me ei olla myöskään mitenkään samalla viivalla heidän kanssaan tai edes sen kummemmin tekemisissä eikä ole sellaista pakko ollakaan toisin kuin koulussa. Yritä nyt ymmärtää ero. He ovat meitä ylempänä tässä asiassa ja voisivat halutessaan lopettaa sen ruokkimisen tai antaa ymmärtää että nyt riittää. Ja johan siinä taukoa olikin kunnes päättivät toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne keikka mielenosoitukset oikein on?
Tätä ei ole avattu, varmaan yksityiskohdat on sovittu näiden keskinäisessä Wappiryhmässä. En edes halua tietää, millaisia viestejä siellä sitten on.
Eikö ole siis avattu ollenkaan mistä asiasta tai mitä vastaan/puolesta aikovat osoittaa mieltään?
Nämähän on näitä ajojahtilaisia, jotka on nyt sitä mieltä, että heihin ei ole Jokereiden taholta tarpeeksi reagoitu. Bojankin on selkänsä kääntänyt.
Mitähän kylttejä tai käytöstä siellä edes teoriassa sitten nähtäisiin? Bojan olet prseestä ja Jure kyllä sinä tästä tiesit ja sitten vaan keikkaa katsomaan muina miehinä. Melkoista porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku jo repostannut sen pokepallostoorin? Linkkiä? En ehtinyt nähdä eilen
Oma kommentti mutta löysinkin sen. bojantokris insta.
Olen käynyt, mutta ainakin siellä puolella fandomia missä itse käyn on homma jo laantunut.