Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Meidän B
https://www.instagram.com/p/CvBLT-VtXi3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Kylläpäs etumus pullottaa jotenkin silmiinpistävästi, vai onko tämä vain likaista mielikuvitustani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän B
https://www.instagram.com/p/CvBLT-VtXi3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Meidän se on. 😍Mikähän tuo vaaleanpunainen koru on, joka nyt on kai vähän aikaa sitten kaulaan ilmestynyt.
Näyttäisi olevan plektra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan Janin surffailevan mun päälle. B raukka ei pääsisi eturiviä pidemmälle kun se revittäis kappaleiksi.Siellä voi surffailla B Kärtsyn kanssa ihan kahdestaan 😛
💚🌹🌹
Ps.paidaton Olavi ei kyllä nyt sytytä 🤣Mää näin just Olavin Tammerfesteillä. Kovin jännitysmomentti on aina se, että valahtaako sillä ne sen lannefarkut jossain kohtaa niin, että näkyy jo vähän liikaakin. 😇
Kamala jos se olis vielä p ers paljaana surffaillut 🤣
Tämä ehdottomasti kiellettyjen listaan Olavi p ers paljaana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän B
https://www.instagram.com/p/CvBLT-VtXi3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Kylläpäs etumus pullottaa jotenkin silmiinpistävästi, vai onko tämä vain likaista mielikuvitustani?
Mä katsoin ihan samaa, mut en kehdannut mainita 🤭
Onko B:n etumuksen pullotus tapahtunut ennen vai jälkeen kun Jan kouri sitä pers eestä lavalla? Vai oliko eri reissu? 🤔
Joker out subs you tube kanavalla juuri taannoisen Belgradin Beerfestin konsertti livenä TEKSTITYKSILLÄ. Sen jälkeen twitchissä, jos oikein ymmärsin, se tämän iltainen.
https://www.instagram.com/reel/Cut1ctmuzq6/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tää näyttää joltain ihan muulta 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan Janin surffailevan mun päälle. B raukka ei pääsisi eturiviä pidemmälle kun se revittäis kappaleiksi.Siellä voi surffailla B Kärtsyn kanssa ihan kahdestaan 😛
💚🌹🌹
Ps.paidaton Olavi ei kyllä nyt sytytä 🤣Mää näin just Olavin Tammerfesteillä. Kovin jännitysmomentti on aina se, että valahtaako sillä ne sen lannefarkut jossain kohtaa niin, että näkyy jo vähän liikaakin. 😇
Surffailiko se sillon? Toivottavasti pysy byysat ainakin sillon päällä. Ois ollut ylläripylläri ku ois kikuli luiskahtanu ulos siellä yläilmoissa.
Kuvista päätellen surffasi eilenkin (on Olavin tavaramerkki!). Me missattiin alkukeikka, syynä viinin juonti alueen ulkopuolella 😅. En huomannut, että mitään ois Olavilla vilahdellut, mutta jos ois vilahtanut, niin tuskin oisin huomannut ees 😇🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän B
https://www.instagram.com/p/CvBLT-VtXi3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Kylläpäs etumus pullottaa jotenkin silmiinpistävästi, vai onko tämä vain likaista mielikuvitustani?
Se on saanut tekstiviestin K:lta 😂 Vai oisko ollut peräti puhelu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän B
Alkaa kai se kellä vaan pullottaa tuommoisen monen kuukauden esileikin jälkeen.Huh huh kun pääsevät Kärden kans asiaan niin tuo poika lentää paineen purkautuessa seinille.
Vierailija kirjoitti:
Onko B:n etumuksen pullotus tapahtunut ennen vai jälkeen kun Jan kouri sitä pers eestä lavalla? Vai oliko eri reissu? 🤔
Mitä, mikä, pic or didnt happen !!
Nyt näkyy B:llä 202k seuraajaa IG:ssä.. olivathan en jo laskussa vähän aikaa, mutta onkohan tuo skandaali osaltaan vaikuttanut? Kaikilla viisuartisteilla korkein tunnettavuus varmaan jo meni, ja nyt se lopullinen fanikunta vakiintuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💚🌹🌹
Surffailiko se sillon? Toivottavasti pysy byysat ainakin sillon päällä. Ois ollut ylläripylläri ku ois kikuli luiskahtanu ulos siellä yläilmoissa.
Kuvista päätellen surffasi eilenkin (on Olavin tavaramerkki!). Me missattiin alkukeikka, syynä viinin juonti alueen ulkopuolella 😅. En huomannut, että mitään ois Olavilla vilahdellut, mutta jos ois vilahtanut, niin tuskin oisin huomannut ees 😇🤣
Mä luulin et Olavin tavaramerkki on kielen tunkeminen kesken biisin Kuumaa-Johanneksen kurkkuun.
Perislovenialainen skandaali.
Vierailija kirjoitti:
Frouvat hyvät, tuo on kyllä casual nöpötystä. Ei pullotusta.
JO-fanit eivät ole mikään homogeeninen nuorisoporukka. Kuten keski-ikäiset JO-fanit täällä tietää. Tosi monenkirjavaa porukkaa kuten käärijänkin faneissa. Tuo twitterissä esiintyvä porukka on pieni osa fanikunnasta ja sekin jakaantuu eri porukoihin. On tässä ollut merkkejä että osa fanikunnasta joka on tullut viisujen myötä kääntyy varmaan seuraavaksi bändiä vastaan (on puhetta yliseksualisoimisesta ja sopimattomasta käytöksestä alaikäisten keikoilla eli se alusvaatteiden pyörittely, jota täälläkin on joskus ihmetelty)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän B
Tolla joka on ottanu noi kuvat oli Kärtsä-paita päällä, siis se missä K on ilman paitaa, ni ilmankos rupes vähän pullottaa :D
Joker Out ja Estronaudat. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💚🌹🌹
Mä luulin et Olavin tavaramerkki on kielen tunkeminen kesken biisin Kuumaa-Johanneksen kurkkuun.
Ei tapahdu joka keikalla sentäs,kuten surffailu
Joo ei Olavin rimmaaminen oikein houkuta. Kun taas......no niin, jääköön tällä kertaa. 🤭😋