Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
48401/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat katsomassa yhdessä Barbie leffaa. Söpikset.

Mitä ihmeellistä tuossa barbie leffassa on kun yhtäkkiä kaikki nuoret influensserit ja tiktokkerit ulkomailta (pojat) on käyny kattomassa sen? Se ei vissiin oo pikkutytöille tarkoitettu..?

Tuo Barbie on siis aívan aikuisille tarkoitettu elokuva, jota on markkinoitu sairaan hyvin. Siksi se olikin odotetuin elokuva. Tiktokissa, ja muutenkin on alannut trendaamaan "barbie-core" -niminen tyyli elokuvan ansiosta, joten sen vaikutus populaarikulttuuriin on valtava.

Vierailija
48402/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä et ne on oikeesti menny yhdessä kattoon sen Barbien 😅🥰 Pappa Gregor vienyt ensin pesueensa uimaan ja sitten leffaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48403/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korussa luki Bojci tai kukkapai(ta)

Eipäs levitetä väärää tietoa, kun palstailijaa tuntuu korun teksti kiinnostavan. Kyse siis Käärijän rannekorusta, jossa lukee RAKAS. Tämä on hyvin helposti nähtävissä Tiia Öhman Instassa 14.7. Porvoon viinijuhlilla hänen ottamastaan kuvasta, jossa K kaataa vettä päälleen. Oikeassa ranteessa tuo koru, josta näkee tekstin selvästi, kun suurentaa kuvaa. Luulen, ettei ole g f:n tekemä. Lienee fanin tekemä? Ihan harmiton juttu.

Päin helvettiä meni taas sun "päätelmät"

Niin, mikä meni päin helvettiä? Edelle vastasin toiseen kommenttiin, jolla oli tietoa, että g f oli kaverinsa kanssa askarrellut tällaisia koruja - joten uuden tiedon valossa on ilmeistä, että on g f: n tekemä. Tämä lienee sinullekin uusi tieto?

Miksi sinä jatkoit väärään tiedon levittämistä siitä, mitä korussa luki.

Korun teksti oli jo ratkaistu eilen. Mikä sinua harmittaa niin, että pitää käyttäytyä epäasiallisesti, myös kommentteja poistellen. Kannattaisikohan sinun käydä jo nukkumaan. Huomenna on taas uusi päivä.

Mulle tulee tän kirjoituksista fiilis, että terveisiä kivikaudelta.

Siinä korussahan lukee VAGINOOSI. Useasta kuvasta ja videosta tarkistin ja näin lukee. On Kääryleellä semmoinenkin rannerengas, jossa lukee MENOPAUSSI.

Eikä lue ku 'inkotenssi'.

Awww joku palstamammakin näköjään innostunut omin pikku kätösin askartelemaan paskartelemaan rannekoruja Kärtsälle. 💕 Mitäs tekstejä Jokereita varten, estrogeeninauta ja Tena team?

Janin ranteeseen pitää saada yksityishenkilö-koru

Vierailija
48404/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipäs levitetä väärää tietoa, kun palstailijaa tuntuu korun teksti kiinnostavan. Kyse siis Käärijän rannekorusta, jossa lukee RAKAS. Tämä on hyvin helposti nähtävissä Tiia Öhman Instassa 14.7. Porvoon viinijuhlilla hänen ottamastaan kuvasta, jossa K kaataa vettä päälleen. Oikeassa ranteessa tuo koru, josta näkee tekstin selvästi, kun suurentaa kuvaa. Luulen, ettei ole g f:n tekemä. Lienee fanin tekemä? Ihan harmiton juttu.

Niin, mikä meni päin helvettiä? Edelle vastasin toiseen kommenttiin, jolla oli tietoa, että g f oli kaverinsa kanssa askarrellut tällaisia koruja - joten uuden tiedon valossa on ilmeistä, että on g f: n tekemä. Tämä lienee sinullekin uusi tieto?

Korun teksti oli jo ratkaistu eilen. Mikä sinua harmittaa niin, että pitää käyttäytyä epäasiallisesti, myös kommentteja poistellen. Kannattaisikohan sinun käydä jo nukkumaan. Huomenna on taas uusi päivä.

No tää on joku 70v ...tää nimimerkkityyppi

Pelastusta hänen rumpunsa soi!!!!

Vierailija
48405/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Kris oli laittanut stooriinsa: kumpaa leffaa menemme katsomaan, Barbie vai Oppenheimer 😂

Olisin kyllä veikannut tota jälkimmäistä. . .

Onkohan ne äänestänyt.

Vierailija
48406/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei estronauta sua tarvitaan hoiteleen tuo WY mies pois B läheltä.Käytä riippareiden voimaa.

Vierailija
48407/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä korussahan lukee VAGINOOSI. Useasta kuvasta ja videosta tarkistin ja näin lukee. On Kääryleellä semmoinenkin rannerengas, jossa lukee MENOPAUSSI.

Eikä lue ku 'inkotenssi'.

Awww joku palstamammakin näköjään innostunut omin pikku kätösin askartelemaan paskartelemaan rannekoruja Kärtsälle. 💕 Mitäs tekstejä Jokereita varten, estrogeeninauta ja Tena team?

Toi olisi kyllä niin hauskaa, kun ne ei tietäisi mitä se tarkoittaa :D mutta olisiko mega-häve sitten jos nuoriso selvittäisi, että ko. vitsit tulevat täältä, ja että naudat ovat päässeet niinkin lähelle poikia

Vierailija
48408/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaja lienee kypsään ikään ehtinyt lähetyssaarnaaja evp. Tyyli paljastaa.

Eiköhän hänkin palstalle silti mahdu.

Tämä. Ei ole yläikärajaa tänne.

Vierailija
48409/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, että minun nuoruudessani Internetissä ei oltu vielä keksitty hidastuksia. :D

Vierailija
48410/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko häistä tullut lisää kuvia?

On niitä muutama, mutta ulkoa kaikki.

Vierailija
48411/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, että minun nuoruudessani Internetissä ei oltu vielä keksitty hidastuksia. :D

Ja minun nuoruudessa ollu koko internetiä!

Vierailija
48412/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan nähdään ku K menee kattoon Barbien?

Vierailija
48413/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö mistään sitä tupakka kuvaa häistä?

Vierailija
48414/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Kris oli laittanut stooriinsa: kumpaa leffaa menemme katsomaan, Barbie vai Oppenheimer 😂

Onkohan ne äänestänyt.

Janilla kaksi ääntä. Tietystä syystä.

Vierailija
48415/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kävin kattomassa Indiana Jonesin äsken. Kyllä se Harrison on kova äijä vielä 8-kymppisenä💪

Vierailija
48416/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ne äänestänyt.

Janilla kaksi ääntä. Tietystä syystä.

Yksityishlö ratkaisi siis barbien voiton!

Vierailija
48417/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö mistään sitä tupakka kuvaa häistä?

Discordista, mutta ei sitä tänne saa jakaa. Siinä on meidän J ja Jaakko taikka Jukka, en oikeasti erota.

Vierailija
48418/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 90 luvun aikainen poikaystävä katsoi videolta hidastuksia Baywatchista. Nauroin hänelle silloin. No nyt on vuosi 2023 ja mä katson hidastuksia yhdestä poikabändin possujunasta ja vihreä boleroisesta miehestä.

Vierailija
48419/123801 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Poistajalla on ollut kiireinen ilta

Vierailija
48420/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojankin jakoi lipitysvideon omassa instassaan <3.

Ketju on lukittu.