Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan B on alkanut opiskelemaan suomea
Viime helmikuussa. Ei arvannut mihin se johtaa...ja mitä vielä tulossa.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…
Jos tämä on markkinointia niin prkl hyvin toimii. Taas ketuttaa ettei näillä näkymin pääse JO keikalle.
Bojci tai kukkapai(ta) luki korussa
Lewis capaldi oli mulle nimenä taas ihan outo, mutta olihan sen hitit kaikki tuttuja. Upea ääni miehellä, mutta voi miten näkee hänestä ettei kaikki ole kunnossa:(
Wikman laulaa syntisten pöydästä. Hänen pitäisi tehdä siitä uusi versio, jossa lauletaan syntisten possujuna.
Pojat katsomassa yhdessä Barbie leffaa. Söpikset.
Vierailija kirjoitti:
Lewis capaldi oli mulle nimenä taas ihan outo, mutta olihan sen hitit kaikki tuttuja. Upea ääni miehellä, mutta voi miten näkee hänestä ettei kaikki ole kunnossa:(
Mikä ei ole kunnossa?
Kerran tippui kyllä pahan näköisesti lavalta.
And one more thing before I say good night..I don't remember seeing this here, so enjoy and wish you sweet dreams!
P.s. Looking at these photos I'm not sure if I'll ever get over this guy. 😩🥲 (That Slovenian boy is everything I ever wanted, mommy, but he has that one special green Finnish man in his heart and I'm 100% aware of that. 😭😂)
Okay, let's stop with wailing and just enjoy this hottnes he serves to us.
🥵🥵🥵
https://www.instagram.com/p/Cu990Zltr_n/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korussa luki Bojci tai kukkapai(ta)
Eipäs levitetä väärää tietoa, kun palstailijaa tuntuu korun teksti kiinnostavan. Kyse siis Käärijän rannekorusta, jossa lukee RAKAS. Tämä on hyvin helposti nähtävissä Tiia Öhman Instassa 14.7. Porvoon viinijuhlilla hänen ottamastaan kuvasta, jossa K kaataa vettä päälleen. Oikeassa ranteessa tuo koru, josta näkee tekstin selvästi, kun suurentaa kuvaa. Luulen, ettei ole g f:n tekemä. Lienee fanin tekemä? Ihan harmiton juttu.
Päin helvettiä meni taas sun "päätelmät"
Niin, mikä meni päin helvettiä? Edelle vastasin toiseen kommenttiin, jolla oli tietoa, että g f oli kaverinsa kanssa askarrellut tällaisia koruja - joten uuden tiedon valossa on ilmeistä, että on g f: n tekemä. Tämä lienee sinullekin uusi tieto?
Miksi sinä jatkoit väärään tiedon levittämistä siitä, mitä korussa luki.
Korun teksti oli jo ratkaistu eilen. Mikä sinua harmittaa niin, että pitää käyttäytyä epäasiallisesti, myös kommentteja poistellen. Kannattaisikohan sinun käydä jo nukkumaan. Huomenna on taas uusi päivä.
Mulle tulee tän kirjoituksista fiilis, että terveisiä kivikaudelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ei ole kunnossa?
Kerran tippui kyllä pahan näköisesti lavalta.
Ainakin hänellä on diagnosoitu Tourette ja paniikkihäiriö, ilmeisesti keikkailu ja poptähteys ottaa koville.
https://www.theguardian.com/music/2023/jun/24/lewis-capaldi-announces-m…
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korussa luki Bojci tai kukkapai(ta)
Eipäs levitetä väärää tietoa, kun palstailijaa tuntuu korun teksti kiinnostavan. Kyse siis Käärijän rannekorusta, jossa lukee RAKAS. Tämä on hyvin helposti nähtävissä Tiia Öhman Instassa 14.7. Porvoon viinijuhlilla hänen ottamastaan kuvasta, jossa K kaataa vettä päälleen. Oikeassa ranteessa tuo koru, josta näkee tekstin selvästi, kun suurentaa kuvaa. Luulen, ettei ole g f:n tekemä. Lienee fanin tekemä? Ihan harmiton juttu.
Päin helvettiä meni taas sun "päätelmät"
Niin, mikä meni päin helvettiä? Edelle vastasin toiseen kommenttiin, jolla oli tietoa, että g f oli kaverinsa kanssa askarrellut tällaisia koruja - joten uuden tiedon valossa on ilmeistä, että on g f: n tekemä. Tämä lienee sinullekin uusi tieto?
Miksi sinä jatkoit väärään tiedon levittämistä siitä, mitä korussa luki.
Korun teksti oli jo ratkaistu eilen. Mikä sinua harmittaa niin, että pitää käyttäytyä epäasiallisesti, myös kommentteja poistellen. Kannattaisikohan sinun käydä jo nukkumaan. Huomenna on taas uusi päivä.Mulle tulee tän kirjoituksista fiilis, että terveisiä kivikaudelta.
Siinä korussahan lukee VAGINOOSI. Useasta kuvasta ja videosta tarkistin ja näin lukee. On Kääryleellä semmoinenkin rannerengas, jossa lukee MENOPAUSSI.
Yleensä täältä on saanut vastauksia pyynnöstä, mut ei vissiin tänään. Olisin vaan kysynut koostetta viikonlopusta, ehkä on hävinnyt viestitulvaan.
Vierailija kirjoitti:
Pojat katsomassa yhdessä Barbie leffaa. Söpikset.
Kun me mennään Janin kanssa katsomaan Oppenheimer, pidän häntä koko ajan yksityishenkilöstä kiinni. Hellästi mutta napakasti.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä täältä on saanut vastauksia pyynnöstä, mut ei vissiin tänään. Olisin vaan kysynut koostetta viikonlopusta, ehkä on hävinnyt viestitulvaan.
K jakoi ystävänsä häissä ollessaan fanin tekemän storyn, jossa Bojan ja hän lipovat kieltä toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtunut tähän mennessä:
-Gregorin ajojahti
-Bojanin porukan possujuna bussissa
-Jeren postaama kielenlipomisklippi hänestä ja Bojanista
-kiistanalainen rannekoru
Niin tosiaan Jukan häät!
Vierailija kirjoitti:
Nämä on ihan typerän pieniä asioita, joista kansa nyt innostuu tähän käytettävään aikaan (ja mitä siitä vastineeksi saa) nähden!!!!!
Ei oikeasti ole tapahtunut enää mitään aitoa eikä syvällistä!
Mitä väliä? Tämä on viihdettä mitä tarjoilevat meille. Ja ainakin mua on taas naurattanut, olipa taustalla nyt mitä tahansa.
Mitä väliä?