Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Huh huh! Kumma on ollut Tikkurilan CCC! 🔥🔥🔥
Taas siellä Etel ja Katri on keränny kielellään Käärijästä dna-näytettä !
Vierailija kirjoitti:
Tanssii tähtien kanssa kutsuu sitten joskus. Sitten minunkin pitää taas sitä seurata.
Ja Katri toimis Kärtsän tanssinopettajana :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan K on valmistautumassa Tiksin keikkaan, enää vajaa 3 tuntia aikaa 😊
Ilta meneekin sitten tänään mukavasti kun Tikkurilan keikalta alkaa tulla videoo ja kuvia 👍
Onko täältä kukaan menossa? Veikkaan kyllä että lavan edessä on jo ekat valmiina odottamassa 😄
Ei taida tässä ketjussa koskaan olla keikoille menijöitä. Miksi ette mee?!?
Haluaisin ainakin itse kokea sen keikkatunnelman enkä katsoa kenenkään tallenteita, siis olisin kova K-fani.
Ei täällä Kn musiikista välitetä, vaan ulkonäöstä ja kaikista miehistä, joita se keikoilla pussailee.
Joo, musiikki ei ole missään vaiheessa ollut tässä ketjussa aiheena. Keikkakalenteri kiinnostaa niin maan perusteellisesti, vaikka kukaan ei edes käy keikoilla.
Kyllähän se kiiinnostaisi. Warneria ei tosin sen vertaa että viitsisi koota niitä syksyn keikkoja sivuilleen.
Eikö se oo artistin homma koota ne omille sivuilleen? Oon ainaki ite kattonu kaikki keikat artistien omilta sivuilta, en levy-yhtiön.
Eli tässä tapauksessa mikä olisi se sivu mistä ne parhaiten pitäisi löytyä. Mihin K kuuluisi niitä päivittää?
Ja juu, ikinä ennen ei ole kiinnostanut yksikään artisti sen vertaa että olisi ollut tarvetta mitään keikkakalentereita etsiä.
Jos ei oo omia sivuja, kyllähän ne sitte ainaki artistin instasta pitäs löytyä.
Eikö tuo nyt ainaki vois olla sen even homma, että päivittäis keikat! Kaikilla muilla artisteilla keikat löytyy helposti artistin omilta sivuilta. Ei se kyllä levy-yhtiön tehtävö oo.
Tässä taas näkee, kun kaveriporukka pyörittää koko juttua. Ei osata keskittyä olennaiseen.
No hyvinhän sinne ihmiset on itsensä keikoille löytäneet vaikka taas on vissiin arvostelijoiden mielestä väärin tehty?
Itsekin käynyt jo kahdesti ja kolmannelle menen ensi viikonloppuna. Elokuussa ehkä vielä yhdelle. 😇
Ihan asiallisestihan asiasta keskusteltiin. Joku etsi tietoa keikoista ja sitten ihmeteltiin, miksei niitä ole koottu artistin sivuille.
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan K on valmistautumassa Tiksin keikkaan, enää vajaa 3 tuntia aikaa 😊
Ilta meneekin sitten tänään mukavasti kun Tikkurilan keikalta alkaa tulla videoo ja kuvia 👍
Onko täältä kukaan menossa? Veikkaan kyllä että lavan edessä on jo ekat valmiina odottamassa 😄
Ei taida tässä ketjussa koskaan olla keikoille menijöitä. Miksi ette mee?!?
Haluaisin ainakin itse kokea sen keikkatunnelman enkä katsoa kenenkään tallenteita, siis olisin kova K-fani.
Ei täällä Kn musiikista välitetä, vaan ulkonäöstä ja kaikista miehistä, joita se keikoilla pussailee.
Joo, musiikki ei ole missään vaiheessa ollut tässä ketjussa aiheena. Keikkakalenteri kiinnostaa niin maan perusteellisesti, vaikka kukaan ei edes käy keikoilla.
Kyllähän se kiiinnostaisi. Warneria ei tosin sen vertaa että viitsisi koota niitä syksyn keikkoja sivuilleen.
Eikö se oo artistin homma koota ne omille sivuilleen? Oon ainaki ite kattonu kaikki keikat artistien omilta sivuilta, en levy-yhtiön.
Eli tässä tapauksessa mikä olisi se sivu mistä ne parhaiten pitäisi löytyä. Mihin K kuuluisi niitä päivittää?
Ja juu, ikinä ennen ei ole kiinnostanut yksikään artisti sen vertaa että olisi ollut tarvetta mitään keikkakalentereita etsiä.
Jos ei oo omia sivuja, kyllähän ne sitte ainaki artistin instasta pitäs löytyä.
Eikö tuo nyt ainaki vois olla sen even homma, että päivittäis keikat! Kaikilla muilla artisteilla keikat löytyy helposti artistin omilta sivuilta. Ei se kyllä levy-yhtiön tehtävö oo.
Tässä taas näkee, kun kaveriporukka pyörittää koko juttua. Ei osata keskittyä olennaiseen.
Ootteko huomanneet että sen Even Instassa ei ole enää "managertrainee" vaan manageri..
juu, ainakin 2 vkoa sitten
Vierailija kirjoitti:
Upeita kuvia Tikkurilasta! Tumblr rocks!
https://www.tumblr.com/wednesdayday/723461900959154176/hes-got-big-long…
Tää varsinkin on upea! 🔥
https://64.media.tumblr.com/f9b6575b915587e4eeccdf1ff2ff1849/86a6d580d5…
Toi tanssija-Matti on muuten sen Urheiluruudun pitkän (ja komean) toimittajan veli....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Matti taas tsekannu haarojen tilanteen :D
Vierailija kirjoitti:
No onpas Matinkin pää sitten hyvässä kohdassa 😂
On ollut toimintaa Jessen kanssa (vihdoinkin!) 😂😂
https://twitter.com/koppitules/status/1682396965592608770
Toivottavasti tästä tulee videota!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K faneille, joiden mielestä sillä on maailman kaunein nenä (ja sillähän on) 💚
On todella kaunis nenä. Bojanillakin on kaunis nenä mutta K:n nenä on ihan täydellisen suora. Olen nenäihminen, kun täällä kerran saa olla saumaihmisiäkin. :D
Mä oon itseasiassa hammasihminen! Hampaat on ensisijaisen tärkeet (ja sekä K:lla että B:lla on ihanat hampaat!). Oon se, joka inhoo neniä.
Kiva tietää...
Miten voi inhota neniä 😂 Aina oppii jotain uutta ihmisistä! Kääriijä on kyllä kaunis olento nenineen ja hampaineen ja pitkäripsisine silmineen
Vierailija kirjoitti:
K:lla on kyllä tanssi moovsit niiiin hallussa 😂 Eura video!
https://www.tiktok.com/@anninaps/video/7258228409791188250?is_from_weba…
Joo, ajattelin ihan samaa kun näin tuon eka kerran. Etenkin kun hän tanssii koko ajan pienellä korokkeella.
Tanssiminen paranee koko ajan.
Vertailun vuoksi äsken julkaistiin video LOTLin keikalta, missä esittävät cha cha chan suomeksi. Kuinka villinä yleiseisö olisi ollut, jos lavalla olisi ollut Käärijä itse😂
K:lta uusi tiktok vihdoin!!! :D Olen odottanut tätä!! Ja oli ihana <3
Se on Eve valmistunut Kärtsärin kiertävästä sirkuskoulusta manakeriks.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, tuolla kommentoijalla oli kamera harmillisesti pimentynyt. Gaythingsit Jessen kanssa 🔥
Vierailija kirjoitti:
Tumblurissa kootaan K:n poikkislistaa, niin pääseekö jesse sinne vihdoin virallisesti :D
I guess when youre young, you just believe therell be many people with whom youll connect with. Later in life, you realize it only happens a few times. Celine, Before Sunset elokuva 1995
Toivon että B ja K pitävät yhteyden
T. Viiskymppinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtättekö te näitä ja sitten tänne heti kertomaan? Voitte pitää omana tietonanne.
Ootteko huomanneet että sen Even Instassa ei ole enää "managertrainee" vaan manageri..