Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Tiesittekö, että Bojan oli 2021 slovenian juryssä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku luuli, et K ei lue sen instaa eikä fanien viestejä, hihi. . .
Tuossa on laitettu tuo haastis.. siinä ihan K itse sanoo niin
Ei sanonut.
Sanoi ettei ole henkistä voimaa/aikaa seurata mitä fanit puhuu netissä
*Netti* on eri asia, kuin oma some, koitapa nyt käsittää.
Esim mä oon netissä, mutta en somessa. (en julkaise ikinä itse)
Milleniaalina voin sanoa että ig on netissä.. on tämäkin outo aihe jankata... miksi s eon niin tärkeää joillekin, että K seuraisi shippaajia haukkana.. Ei vaikuta tuollainen homma yhtään aiheelta mikä häntä kiinnostaisi
Twitterin mukaan Bojan on kertonut fanille ikävöivänsä Jereä? Onko kellään mitään lisätietoa...
Musta tuntuu et K, vaikkakin sanonut, ettei välitä mitä hänestä sanotaan netissä jne, alkaa oikeasti väsymään myös henkisesti julkisuuden tuomiin paineisiin jne. Ei ehkä ollut varautunut tällaiseen hullunmyllyyn. Tai ei ehkä kukaan ollut.
Netti on vähän eri asia, kuin julkaista itse asioita somessa. Toki some on netissä, mutta jos joku ei lue nettiä, mutta julkaisee itse somea, se tarkoittaa, ettei välttis mene lukemaan nettijuttuja, mutta itselle somessa tulevat viestit voi lukea ja varmasti lukeekin totta kai. Mitkä vain ehtii lukea.
Tietenkin jokaista artistia kiinnostaa palaute, mitä saa, ainakin nyt johonkin kohtaan saakka.
Vierailija kirjoitti:
Twitterin mukaan Bojan on kertonut fanille ikävöivänsä Jereä? Onko kellään mitään lisätietoa...
Oho, joku minut jo lynttäsi asiasta, kun kerroin nähneeni tästä asiasta kommentin eräässä tiktokissa :D
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu et K, vaikkakin sanonut, ettei välitä mitä hänestä sanotaan netissä jne, alkaa oikeasti väsymään myös henkisesti julkisuuden tuomiin paineisiin jne. Ei ehkä ollut varautunut tällaiseen hullunmyllyyn. Tai ei ehkä kukaan ollut.
Tottakai se välittää. Sanoi mitä sanoi, musta sen kyllä huomaa. J on tosi herkkä.
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi, että joku sanoi tiktokissa sanoneensa bojanille (tai krisille), että näkee K:n keikan lokakuussa. Niin (Kris tai) B ois sanoneet, että *tell him i miss him*
Epäilen vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mul oli fiilis, et kiinnostaa kuin kilo paskaa lähtee tänne keikalle...mut kiitos, te teitte tän"
(K Fiiliksiä päiväunilta ennen keikkaa)
Eli samat fiilikset, kuin ihmisillä yleensä töihin lähtiessä
Ja K uskaltaa sanoa sen yleisolleen. Ei kyllä kuka tahansa muu ehkä ole sanonut. Nopeastihan K oli hommaan taas ryhtynyt ja hyvän keikan olivat vetäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sanonut.
Esim mä oon netissä, mutta en somessa. (en julkaise ikinä itse)Milleniaalina voin sanoa että ig on netissä.. on tämäkin outo aihe jankata... miksi s eon niin tärkeää joillekin, että K seuraisi shippaajia haukkana.. Ei vaikuta tuollainen homma yhtään aiheelta mikä häntä kiinnostaisi
Tämä palstakin on somea. Eli sosiaalista mediaa. Jossa voi keskustella ja jakaa toisten ihmisten kanssa asioita. Tavallinen media (TV, radio, lehdet, nettilehdet) niissäkin raja on nykyään hyvin häilyvä, mikä on sosiaalista mediaa ja mikä "tavallista" koska esim yhä useampi radiokanava on aiempaa aktiivisemmin yhteydessä kuulijakuntaansa. Jossain vaiheessa ei ole edes kovin järkevää enää edes erotella näitä toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kerkeis jossain vaiheessa sinne terapiaan käsittelemään hullunmyllyä. Se on ollu ihan hirveessä pyörityksessä ni ei tossa voi mitenkään pysyy pää mukana.
Minä vaadin,että Harry lisätään tänne meidän hahmoihin.Ainakin siihen listaan missä on Olavit ja muut 🤣
Nyt viemään kaija lääkäriin tarkastukseen.
Palaillaan myöhemmin 💚🌹🌹
Harry 🥵
https://www.instagram.com/reel/Cu1UuX7MLv9/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sanonut.
Sanoi että on saanut yli 100 000 viestiä (yksityisviestit) liittyen tähän hommaan.. varmasti siis lukenut jokaisen
Ei tarvitse lukea kuin joka 100., koska niissä toistellaan koko ajan samaa.
Ehkä yliarvioit shippaajien määrän K:n puolesta miljoonasta seuraajasta. Fandomeissa on myös etiketti, jonka mukaan oikeita ihmisiä shipattaessa ei lähetetä heille suoraan aiheesta viestejä (tälläkin palstalla yleensä tyhmyys tiivistyy, mutta suoria viestejä pahekustaan) tai tägätä heidän omia tilejä materiaaliin. Kyllä varmaan jokunen hullu hänelle lähettää shippimateriaalia, mutta valtaosa on varmasti reagointeja ig stooreihin, muita rentoja kysymyksiä ja yhteydenottoja (ja tietenkin netin hullut tyypit, jotka spämmää ja stalkkaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sanonut.
Esim mä oon netissä, mutta en somessa. (en julkaise ikinä itse)Milleniaalina voin sanoa että ig on netissä.. on tämäkin outo aihe jankata... miksi s eon niin tärkeää joillekin, että K seuraisi shippaajia haukkana.. Ei vaikuta tuollainen homma yhtään aiheelta mikä häntä kiinnostaisi
Nimenomaan mun pointti on, että ei seuraa shippaajia netissä. Vaan saa tietonsa niin, että se lähetetään hänelle viestinä.
Bojanista laitetaan hänelle viestiä niin, että hän tietää ihan tasan tarkkaan, mitä jengi miettii heistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sanonut.
Shippaajat haluavat hallita Käärijää;sen tekemisiä ja sanomisia. Shippaajat tuntevat siten olevansa Klle tärkeitä ja tavallaan johtavansa hommaa. Shippaajafoliohatutnäkevät jokaisessa Kn ilmeessä ja stooreissa viittauksia ja merkkeijä heihin itseensä, josta sitten päättelevät että kyllä, meillä on yhteys.
Jep!! Tuntuu että shipin merkitystä yliarvioidaan K:n elämässä :D hän varmaan ajattelee sen vain olevan netin joku hullu buumi, joka menee ohi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kerkeis jossain vaiheessa sinne terapiaan käsittelemään hullunmyllyä. Se on ollu ihan hirveessä pyörityksessä ni ei tossa voi mitenkään pysyy pää mukana.
Minä määrään Jeren lyhytterapiaan Antti Tuiskun luo.
Vierailija kirjoitti:
Minä vaadin,että Harry lisätään tänne meidän hahmoihin.Ainakin siihen listaan missä on Olavit ja muut 🤣
Nyt viemään kaija lääkäriin tarkastukseen.
Palaillaan myöhemmin 💚🌹🌹
Harry 🥵
https://www.instagram.com/reel/Cu1UuX7MLv9/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Pitää muistuttaa listan kerääjää, olet kyllä niin ansiokkaasti jankannut Harrystä, että hän ansaitsee jo paikan listalla :D
Luin tässä Helsingin Sanomien arviota Barbie-elokuvasta. Onkohan sen tehnyt joku palstailija, koska:
"Suomalaisille Barbie voi olla ikään kuin loppuvuoden Käärijä, jonka ansiosta kaikki pysyvät sentään hyvällä tuulella. Käärijä tulee muutenkin hetkeksi mieleen elokuvan loppupuolella, kun Kenit löytävät keskinäisen kaveruuden voiman."
👀😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi, että joku sanoi tiktokissa sanoneensa bojanille (tai krisille), että näkee K:n keikan lokakuussa. Niin (Kris tai) B ois sanoneet, että *tell him i miss him*
Epäilen vahvasti.
Ja jos oiskin sanonut niin varmasti fanien ns painostuksesta. Ja jos ois noin sanonut, se lienee tarkoittavan, että heillä ei ole aikomuksia ennen lokakuuta tavata.
Tämä on varmasti just se mitä B yön pimeinä tunteina tekee! 😀