Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Cu4_xqqNVu4/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Jan 🔥
Ai hän käärii itse tupakat, ihana 🥰
Dad-korussa lukee siis seal dad! :)
Ja ehkä Liverpool herätti muistoja henkiin...
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois se Kärde nyt ihan ohimennen jakaa ton Gregorin storyn, vaikka samaan aikaan Australian voyager Dannyn chachacha-tattoo-mashupin kanssa, niin ei olis niin ilmiselvää kaipausta. 😄
Ei jaa. Se ei tee mitään intoilevaa B:n suuntaan.
Mihin kategoriaan se Bieber postaus menee?
Ruma heteroläppä omien suomifrendien kesken. Musiikki, koska haluaa nauraa, kuinka fanit sekoaa, että K kaipailee Bojania.
Mä siis ihan oikeasti uskon tähän :(
K ei seuraa fandomiaan noin tarkasti. Meille tämä palsta on vissiin kaikki kaikessa, mutta K näkee lähinnä fanien taidetta ja keikkaklippejä ig:ssä
Ai ettei tiennyt, että boyfriend on joku juttu?
Totta kai se tiesi. Jos sillä on puoli miljoonaa seuraajaa, niin kuinkahan moni fani on laittanut sille dm:nä jotain, mistä toi kyllä käy ilmi? Ei tarvii mitään palstoja lukea.tuo on täysin sinun oletus. Minulla taas on faktaa pohjana: K sanoi, että saa niin paljon yksityisviestejä, ettei pysty edes käymään niitä kaikkia läpi. Sinulle tämä B+K on maailman napa ja keskipiste, johon kaikki johtaa, mutta hänelle se on luultavimmin katoava ajatus toukokuulta. Hän on kiireinen artisti, jolla on lähes 50 keikkaa tänä kesänä. Miksi ihmeessä hän jotain fanien shippausjuttuja seilailisi vapaa-aikana? Sinullakaan ei ole tietoa siitä, mitä Boyfriend -biisi merkitsi :lle ennen euroviisuja. Sinulla ei ole koko kontekstia tehdä tuollaisia syytöksiä, eli olisi parempi olla hiljaa
Tähh?????? Luuletko sinä, ettei se silti LUE niitä faneiltaan saamiaan viestejä, sehän vain sanoi, ettei ehdi VASTATA kaikille!
Tietenkin se lukee ja ehtii vastata OSALLE! Ei kaikille, mutta osalle.
Fanit sille laittaa viestiä, ei hänen tarvitse seurata mitään shippauskeskusteluja, kun kaikki, mitä me 60 fania tässä ketjussa ollaan ajateltu on lähetetty hänelle itselleen dm:nä jo moneen kertaan, koska tyypillä on puolimiljoonaa seuraajaa.
Tervetuloa puusta alas maahan vaan.Siis todellakin luulen.. Hän saa tuhansia viestejä päivittäin. Paljonko sinulla menee päivässä aikaa täällä lukiessa tuhansia kommentteja? Ei taida K istua kännykkä nenässä tunti tolkulla miettimässä miten voisi höynäyttää shippaajia seuraavan kerran. K ei vaikuta läheskään niin tietoiselta internetin fanikulttuurista yms. kuin B. B:ltä voisin odottaa jotain trollausta shippaajia kohtaan (vaikka hänelläkään ei varmasti ole aikaa sitä sen enempää ajatella).Voi huhuuh! Joillakin taitaa täällä todellisuudentaju jo lähteä lapasesta :D Suosittelen pitämään palstavaapaan päivän asap!
No miten hän oli sitten taannoin 1500 viestin keskeltä vastaillut vain homo-olettamisiin siellä täällä, että Are you?
Omg, taidan haistaa seuraavan, joka irtoaa shippiristeilijältä. . .Kuvan postaus oli varmasti riskialtis juttu. Käärijä on rohkea eikä pelkääkään tätä maailmaa. Oletettavasti kuvan viesti oli K:lle tärkeä ja luulen hänen siksi selanneen tuohon tulleet kommentit (nopeasti ne oli selattavissa). Ja nimenomaan noihin edellä mainittuihin muutamaan hän vastasi. Nuo vastaukset olivat tärkeitä. Kyllä Käärijä vei varmasti julkaisullaan ja vastauksillaan eteenpäin sitä aatetta, että jokaisen pitäisi saada olla mitä haluaa ja kokee omakseen ja toisekseen ihmisen seksuaalinen suutautuminen on hänen oma asiansa.
Joo, mutta sitä sanomaa voi ajaa, vaikka itse ei aikoisi minkäänlaiseen suhteeseen tai seksiin miehen (Bojanin tai muidenkaan) kanssa. En usko, että hän siinä petasi itselleen mitään tietä.
Vierailija kirjoitti:
Oh no.
https://www.instagram.com/p/Cuvj5u-IoZb/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tai sitten iskäihmisen olisi vaan aika tuulettaa käsityksiään siitä, miltä miehet näyttää 2023
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku luuli, et K ei lue sen instaa eikä fanien viestejä, hihi. . .
Tuossa on laitettu tuo haastis.. siinä ihan K itse sanoo niin
Ei sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Mua vaan jaksaa huvittaa nämä jotka tulevat Käärijä ja Bojan ketjuun vartavasten haukkumaan poikia ja tietävät kaikesta kaiken. Vai nyt se on alkoholisti ja lihavakin ja voi voi .Ja kaikki on fanien k usetusta ja yhyy.
Mutta kun on hiekkainen p imppi ,niin ei kellään saa olla hauskaa.Eikö niin?
Kiitos! Nämä jankkaajat joka päivä tulee tänne haukkumaan (yleensä K:ta) lähes joka päivä ja kääntää aiheen johonkin 100 kertaa läpikäytyyn riitaan.. huhhuh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sanonut.
Sanoi ettei ole henkistä voimaa/aikaa seurata mitä fanit puhuu netissä
Otetaans tähän väliin asiaankuuluvasti huikat
https://twitter.com/sansseriffic/status/1680640110474215425
(Alkoholistiperheessä kasvaneena tosin totean että alkoholismissa ei ole mitään vitsailtavaa. Uskoisin kuitenkin että Klla on hommat hallussa, se on aika vasta omien sanojensa mukaan käynyt ihan pohjalla ja tuskin tahtoo sinne uudelleen. Lähipiiri myös varmasti kartalla asiasta. Relax siis taas kaikki.)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttääköhän K piilareita? Joissain kuvissa sen silmät näyttävät todella vihreiltä, esim. noissa Tiia Öhmanin kuvissa. Tai sitten se on vaan jotain heijastusta.
Ei ole näkynyt piilareita lähikuvissa tai kuvia suurentaen. Heijastusta voimakkaista värillisistä valoista. J/K:n silmät ovat niin kauniin väriset, ettei hänen tarvitse piilareilla väriä muuttaa.
Jossain vanhoissa kuvissa on ollut mielestäni silmälasit (🥵🥵🥵🥵)
Voi olla ollut tai sitten ei. Onko sillä jotain merkitystä sinulle. Kaikenlaisia aurinkolaseja, myös fanien lahjoittamia on nähty.
Onko sulla hiekkaa pyllyssä? Silmälasit on kuumat.
Ei ole hiekkaa missään. Käyttääkö joku silmälaseja siksi, että ne olisivat kuumat. Epäilen. Vastasin sen ilmeisen jankkaajan kysymykseen hänen epäiltyään K:lla olevan piilarit. Mutta eiköhän tämä asia ole käsitelty. Turha tästä on jankata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen juuri ja juuri elossa edelleen, valitettavasti myöskään K ei ole kidnapannut mua eilen (ei olisi kyllä tarvinnut kovin väkisin mukana raahata). En ole myöskään herkästi säikkyvää sorttia, mukava ja hauska täältä on kirjoituksia lukea. Kiva, kun on jo kaipailtu ja pahoittelut, kun tässä kesti.
Sanotaanko, että keikka oli huomattavasti vielä edellistä kuumempi, johtuisiko myöhäisestä kellonajasta ja ehkä siitä, että ellen ihan väärässä ole, saattoi K olla hieman humalassa. Silleen hyvällä tavalla, aivan ihanat meikit oli eilen myös. Ja mikä tyyppi, kun olin huolissani lavan mataluudesta - hänhän esiintyi suurimman osan ajasta lavan edessä olevan laatikon/korokkeen/kaiuttimen mikä ikinä se onkaan päällä. Ja mulla oli mukavat maisemat.
Eilen illalla otti TODELLA paljon kontaktia yleisöön, ja sain sieltä itsekin useamman kerran katsetta (myös osoitti minua kerran vähän toruvasti sormella biisin aikana, varmaan tiesi, mitä mielessäni liikkui sillä hetkellä).
Paljon livekeikkoja kiertäneenä, nää K:n jutut on aivan ainutlaatuisia. Siitä ei heti toivukkaan. Ja nyt pitäis odottaa pari viikkoa seuraavaan! Myöhäinen esiintyminen onneksi silloinkin.- Kukkapaita
K humalassa keikalla. Hmm... ei ehkä kannattaisi ottaa tavaksi.
Tai jos ei vaan nyt kestä selevinpäin.
Tavastiallahan se oli aivan ympäripäissään toisen keikan aikana, eilen materiaalien perusteella ehkä nätti pieni humala, mikä ei oo kovin vakava juttu.
Ympäripäissään? 😳
Siellä huudeltiin jo yleisöstäkin, että v i t t u sä oot päissäs. Olihan se toinen keikka aikamoinen.
Siis onko tää totta? Luulisi, että Jodelissa olisi jo puhuttu tästä...
Ei vaikuttanut keikkaan mitenkään!!!!! Ehkä ne otti tauolla pikkasen viiniä, so what.
So what myös siinä vaiheessa, kun Euroopan kiertueella päissään koska alkkis aluillaan jo Suomen keikoilla. Mut varmaan itse pystyy hallitsemaan juomistaan, eihän edes paljoa ota vai mitä näitä legengaarisia selityksiä on kuultu.
Ehkä tärkeintä olisi tietää miksi ottaa huikkaa keikoilla. Parantaakseen fiilistä, jännitykseen, väsymykseen niin helvetin huono juttu.
Käärijän juomisesta saa täällä nähtävästi keskustella kovaankin sävyyn, mutta auta armias, jos ihmettelee Jokereiden juomista. No kun Bojan on nuori ja pitää vaan hauskaa. Ei se paljon juo, ihan normaalia jne. Käärijää saa sitten kivittää Bojaninkin puolesta.
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttääköhän K piilareita? Joissain kuvissa sen silmät näyttävät todella vihreiltä, esim. noissa Tiia Öhmanin kuvissa. Tai sitten se on vaan jotain heijastusta.
Ei ole näkynyt piilareita lähikuvissa tai kuvia suurentaen. Heijastusta voimakkaista värillisistä valoista. J/K:n silmät ovat niin kauniin väriset, ettei hänen tarvitse piilareilla väriä muuttaa.
Jossain vanhoissa kuvissa on ollut mielestäni silmälasit (🥵🥵🥵🥵)
Voi olla ollut tai sitten ei. Onko sillä jotain merkitystä sinulle. Kaikenlaisia aurinkolaseja, myös fanien lahjoittamia on nähty.
Onko sulla hiekkaa pyllyssä? Silmälasit on kuumat.
Ei ole hiekkaa missään. Käyttääkö joku silmälaseja siksi, että ne olisivat kuumat. Epäilen. Vastasin sen ilmeisen jankkaajan kysymykseen hänen epäiltyään K:lla olevan piilarit. Mutta eiköhän tämä asia ole käsitelty. Turha tästä on jankata.
Joo käyttää..?? 🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sanonut.
Sanoi että on saanut yli 100 000 viestiä (yksityisviestit) liittyen tähän hommaan.. varmasti siis lukenut jokaisen
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, joku fani antanut.
Oi, kaunis Jan - Jurekuva keikalta 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sanonut.
Sanoi ettei ole henkistä voimaa/aikaa seurata mitä fanit puhuu netissä
*Netti* on eri asia, kuin oma some, koitapa nyt käsittää.
Esim mä oon netissä, mutta en somessa. (en julkaise ikinä itse)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, joku fani antanut.
No en tarkoittanut että olisi itse sen yön pimeinä tunteina askarrellut. Vaan kiva että käyttää sitä. Ja muistoilla viittasin mm. tuohon ccc-esitykseen.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Cu4_xqqNVu4/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Jan 🔥
Se video, mistä tuo Janin eka kuva, on aivan ihana ja hulvaton. En ole nähnyt sitä pitkään aikaan. Toivottavasti löydän sen jostakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sanonut.
Sanoi että on saanut yli 100 000 viestiä (yksityisviestit) liittyen tähän hommaan.. varmasti siis lukenut jokaisen
Ei tarvitse lukea kuin joka 100., koska niissä toistellaan koko ajan samaa.
Mua vaan jaksaa huvittaa nämä jotka tulevat Käärijä ja Bojan ketjuun vartavasten haukkumaan poikia ja tietävät kaikesta kaiken. Vai nyt se on alkoholisti ja lihavakin ja voi voi .Ja kaikki on fanien k usetusta ja yhyy.
Mutta kun on hiekkainen p imppi ,niin ei kellään saa olla hauskaa.Eikö niin?