Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
45721/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen juuri ja juuri elossa edelleen, valitettavasti myöskään K ei ole kidnapannut mua eilen (ei olisi kyllä tarvinnut kovin väkisin mukana raahata). En ole myöskään herkästi säikkyvää sorttia, mukava ja hauska täältä on kirjoituksia lukea. Kiva, kun on jo kaipailtu ja pahoittelut, kun tässä kesti.

Sanotaanko, että keikka oli huomattavasti vielä edellistä kuumempi, johtuisiko myöhäisestä kellonajasta ja ehkä siitä, että ellen ihan väärässä ole, saattoi K olla hieman humalassa. Silleen hyvällä tavalla, aivan ihanat meikit oli eilen myös. Ja mikä tyyppi, kun olin huolissani lavan mataluudesta - hänhän esiintyi suurimman osan ajasta lavan edessä olevan laatikon/korokkeen/kaiuttimen mikä ikinä se onkaan päällä. Ja mulla oli mukavat maisemat.

Eilen illalla otti TODELLA paljon kontaktia yleisöön, ja sain sieltä itsekin useamman kerran katsetta (myös osoitti minua kerran vähän toruvasti sormella biisin aikana, varmaan tiesi, mitä mielessäni liikkui sillä hetkellä).

Paljon livekeikkoja kiertäneenä, nää K:n jutut on aivan ainutlaatuisia. Siitä ei heti toivukkaan. Ja nyt pitäis odottaa pari viikkoa seuraavaan! Myöhäinen esiintyminen onneksi silloinkin.

- Kukkapaita

K humalassa keikalla. Hmm... ei ehkä kannattaisi ottaa tavaksi.

Tai jos ei vaan nyt kestä selevinpäin.

Tavastiallahan se oli aivan ympäripäissään toisen keikan aikana, eilen materiaalien perusteella ehkä nätti pieni humala, mikä ei oo kovin vakava juttu.

Ympäripäissään? 😳

Siellä huudeltiin jo yleisöstäkin, että v i t t u sä oot päissäs. Olihan se toinen keikka aikamoinen.

Siis onko tää totta? Luulisi, että Jodelissa olisi jo puhuttu tästä...

No tuskin siellä mitään kesäkuun alun Tavastian keikkaa enää ruoditaan. Ja ympäripäissään oli vähän liioteltu ilmasu.

Tarkoitin tietysti että SILLOIN, ei nyt. Ok, ei siis ollut ollut ympäripäissään. Kiva kun levittelette kaiken maailman juttuja.

Vierailija
45722/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois se Kärde nyt ihan ohimennen jakaa ton Gregorin storyn, vaikka samaan aikaan Australian voyager Dannyn chachacha-tattoo-mashupin kanssa, niin ei olis niin ilmiselvää kaipausta. 😄

Ei jaa. Se ei tee mitään intoilevaa B:n suuntaan.

Mihin kategoriaan se Bieber postaus menee?

Ruma heteroläppä omien suomifrendien kesken. Musiikki, koska haluaa nauraa, kuinka fanit sekoaa, että K kaipailee Bojania.

Mä siis ihan oikeasti uskon tähän :(

K ei seuraa fandomiaan noin tarkasti. Meille tämä palsta on vissiin kaikki kaikessa, mutta K näkee lähinnä fanien taidetta ja keikkaklippejä ig:ssä 

Ai ettei tiennyt, että boyfriend on joku juttu?

Totta kai se tiesi. Jos sillä on puoli miljoonaa seuraajaa, niin kuinkahan moni fani on laittanut sille dm:nä jotain, mistä toi kyllä käy ilmi? Ei tarvii mitään palstoja lukea.

tuo on täysin sinun oletus. Minulla taas on faktaa pohjana: K sanoi, että saa niin paljon yksityisviestejä, ettei pysty edes käymään niitä kaikkia läpi. Sinulle tämä B+K on maailman napa ja keskipiste, johon kaikki johtaa, mutta hänelle se on luultavimmin katoava ajatus toukokuulta. Hän on kiireinen artisti, jolla on lähes 50 keikkaa tänä kesänä. Miksi ihmeessä hän jotain fanien shippausjuttuja seilailisi vapaa-aikana? Sinullakaan ei ole tietoa siitä, mitä Boyfriend -biisi merkitsi :lle ennen euroviisuja. Sinulla ei ole koko kontekstia tehdä tuollaisia syytöksiä, eli olisi parempi olla hiljaa

Tähh?????? Luuletko sinä, ettei se silti LUE niitä faneiltaan saamiaan viestejä, sehän vain sanoi, ettei ehdi VASTATA kaikille!

Tietenkin se lukee ja ehtii vastata OSALLE! Ei kaikille, mutta osalle.

Fanit sille laittaa viestiä, ei hänen tarvitse seurata mitään shippauskeskusteluja, kun kaikki, mitä me 60 fania tässä ketjussa ollaan ajateltu on lähetetty hänelle itselleen dm:nä jo moneen kertaan, koska tyypillä on puolimiljoonaa seuraajaa.

Tervetuloa puusta alas maahan vaan.

Et voi olla varma, että K itse lukee viestit ja vastailee. Kyllä sillä kuule on assari joka Käärijänä niihin joihinkin vastailee sitä mukaan kun ehtii. Sitten Käärijä vain julkisesti toteaa ettei ehdi vastata niihin kaikkiin...tottakai joutuu sanomaan noin.

Jo Antti Tuiskun alkuaikoina käytössä oli em. kikka. Kun sille lähetti fanipostia, niin sai vastauksena pitkähkön kirjeen ja alla oli Tuiskun allekirjoitus - siitähän sai sen mielikuvan että itse artisti oli sen kirjeen fanilleen väkertänyt. Nyt on vain eri kanavat fanipostille, mutta vastauksen antajana ei ole edelleenkään itse artisti.

Älä nyt elä tuollaisessa itsepetoksessa. Tietenkin se lukee itse omaa instaansa. Vai kenetköhän se palkkasi laittamaan noin 3 Are youta 1500 viestin sekaan, aina tietynlaisiin kommentteihin?

Tietenkin se on ihan h*ton utelias olemaan koko ajan kartalla, miten fanit ja seuraajat reagoivat, sehän kyselee sitä keikoillakin koko ajan.

Aina kun sillä on aikaa se perkaa nimenomaan faniviestejä, ne on sille ihanaa h*umetta.

Naurattaa ajatus assarista, joka saa palkkaa siitä, että kommentoi homofoobikoille Are youta. :)

No ehkä vähän! Samoin se naivius, että K ei ole kiinnostunut fanien kommenteista instaansa kun ei ole edes huomannut, että nyt niitä faneja on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45723/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli seuraava K:n keikka on Tikkurila huomenna ja JO:n viimeinen UK keikka tänään (lippuja oli vissiin vielä saatavilla ?)... Ja huomenna jokerit suuntaa takas kotiin keikalle :D Odotan K:n instaan matskua.. Manifestoidaan!

Vierailija
45724/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli seuraava K:n keikka on Tikkurila huomenna ja JO:n viimeinen UK keikka tänään (lippuja oli vissiin vielä saatavilla ?)... Ja huomenna jokerit suuntaa takas kotiin keikalle :D Odotan K:n instaan matskua.. Manifestoidaan!

Haluisin niin hirveesti olla tuolla Lontoossa että vatsaan pistää.

Vierailija
45725/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen muuten lenteli taas vähän tavaraa lavalle, ja oli aika lähellä, ettei denssikiekko tullut itse artistia päähän. Harmi, kun ei voida kunnioittaa toiveita sen suhteen, mitä K sanoo. Lisäksi jotain (onneksi pehmeää) lensi suoraan päin haaroväliä.

Vierailija
45726/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko mitään juonia shippaajien päänmenoksi, mutta kyllähän kaikki yhdistävät tuon boyfriendin Bojaniin myös K .

Olen nähnyt K:n ja B:n tykkäilevän monesta fanin tagaamasta jutusta,,myös hänestä ja B:stä tehdystä fan artista,että ei se ihan puusilmä ole.Jokainen ajatelkoon asiat miten haluaa mutta onko siitä pakko tapella täällä,jos toisen ajatukset ei miellytä?Missään muilla alustoilla ei tuota tappelua ole.

Minä olen iloinen boyfriend kuvasta ja Bojanin CCC tulkinnasta ja onko se joltain pois?Iloinen saa olla ja innoissaan,vaikka realiteetit tajuaisikin.Shippaus on shippausta ,eikä tarvitse ottaa kaikkea niin vakavasti ja loukkaantua muiden puolesta.

💚🌹🌹

Mua välillä huvittaa, kun huomaan, että taas poistui 💚🌹🌹 viestit. Tuo nimimerkki saa jonkun näkemään punaista.😂 Mutta ole ylpeä tästä asiasta, ainakin olet herättänyt tunteita.

Vierailija
45727/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi Conorin,varmasti ovat Bojanin kanssa hyviä ystäviä mutta ei me silti meidän vävypojasta niin vain luovuta. 😛

Oletko kukkapaita tulossa JO keikalle? Ja kiitos minultakin raportista 💚

Ja onhan kaikki muistaneet harjoitella Plastikaa?Mulla on nyt hyvä kun voin huutaa täysin rinnoin pari viikkoa kun yksin kotona.

Vierailija
45728/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeätä ja typerää toi tavaroiden heittely lavalle, erityisesti jos tosiaan jotain denssikiekkoo heitetty. Ja jos oikeesti osuis vielä, onhan toi käsittämätöntä. Miks tulee keikalle edes tommoset tyypit.

Vierailija
45729/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko mitään juonia shippaajien päänmenoksi, mutta kyllähän kaikki yhdistävät tuon boyfriendin Bojaniin myös K .

Olen nähnyt K:n ja B:n tykkäilevän monesta fanin tagaamasta jutusta,,myös hänestä ja B:stä tehdystä fan artista,että ei se ihan puusilmä ole.Jokainen ajatelkoon asiat miten haluaa mutta onko siitä pakko tapella täällä,jos toisen ajatukset ei miellytä?Missään muilla alustoilla ei tuota tappelua ole.

Minä olen iloinen boyfriend kuvasta ja Bojanin CCC tulkinnasta ja onko se joltain pois?Iloinen saa olla ja innoissaan,vaikka realiteetit tajuaisikin.Shippaus on shippausta ,eikä tarvitse ottaa kaikkea niin vakavasti ja loukkaantua muiden puolesta.

💚🌹🌹

Mua välillä huvittaa, kun huomaan, että taas poistui 💚🌹🌹 viestit. Tuo nimimerkki saa jonkun näkemään punaista.😂 Mutta ole ylpeä tästä asiasta, ainakin olet herättänyt tunteita.

Oi taasko poistui? 🤣Olen liian positiivinen kai

tai jotain.En tiedä mutta hullu olen ja sellaisena pysyn 😛

💚🌹🌹

Vierailija
45730/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen muuten lenteli taas vähän tavaraa lavalle, ja oli aika lähellä, ettei denssikiekko tullut itse artistia päähän. Harmi, kun ei voida kunnioittaa toiveita sen suhteen, mitä K sanoo. Lisäksi jotain (onneksi pehmeää) lensi suoraan päin haaroväliä.

Mä sitä liveä katsellessa ehdin jo sekunnin pelästyä, että kopahtaa oikeesti päähän.

Vierailija
45731/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

Oi taasko poistui? 🤣Olen liian positiivinen kai

tai jotain.En tiedä mutta hullu olen ja sellaisena pysyn 😛

💚🌹🌹

Pitäis kyllä meidän kaikkien kehitellä jotku allekirjoitukset niin erottas sitte paremmin trollit kun niillä ei ois mitään. 😅

45732/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ei tiennyt hylkeestä mitään! 😮

Eipä tiennyt K ennenkun hänelle siitä kerrottiin. Saivat tiedon hieman eri aikaan. Ensin tiedon sai B joltain haastattelijalta. Siinä videossa B lähetti terveisensä K:lle jotenkin "Käärijä did you hear we have a baby seal!". Tätä K ei ehtinyt ilmeisesti kuulla. Hänkin sai tiedon joltain haastattelijalla. Molemmat olivat iloisesti yllättyneitä kunniasta.

Vierailija
45733/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO, please don't be offended by the Eastern block thing. That person was clearly a troll, there's been so many here and now they decided to target you. The rest of us miss you 😚 I know that history is a touchy subject. Finns are the same if foreigners make false assumptions. So infuriating. Sorry that that happened.

I do agree that the boys seem more wild in the UK tour than in the Balkans though. Good thing on stage but ppl have also been a bit worried about B's interactions with the fans after the concerts. Any thoughts?

The Linguist

En ollut trolli, enkä targetoinut ketään. Tarkoitin itäblokilla slaavilaista ja itä-eurooppalaista kulttuurimaisemaa, en niinkään poliittista kenttää. Lisäksi ei ole väärin sanoa entisiä _kommunistisia_ itä-eurooppalaisia valtioita itäblokiksi, tarkista vaikka Wikipediasta.

Se oli itselleni uutta tietoa, että Jugoslavia oli noinkin paljon vähemmän itäblokkilainen valtio, kuin luulinkaan, ja hyvä niin!

Hey,

It's all good. :) I'm glad we are all learning.

Yes, like you said, YU dumped Stalin and went "Now I'm better solo, solo, I never let me down, didi-down-down-down" and was one of the founding members of the Non-alignment movement which was kinda krejzah back then.

Though technically a dictator, Tito wasn't like the other dudes ruling in Eeastern E and life was quite different as well.

Yes, this was new to me! Im glad I understood it now. I really did not like communism and of course I undestand nor did often the public, the people of any country. It was just so frustrating back then to think how ANYONE would support Soviet Union. Of course there was finlandization, but for me it was a fear of otherwise Russia to take over or attack us, and anyway Finland was a market economy and in my eyes western country.

I will gladly spread the view you now gave me, if someone still thinks like I did :)

Vierailija
45734/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mul oli fiilis, et kiinnostaa kuin kilo paskaa lähtee tänne keikalle...mut kiitos, te teitte tän"

(K Fiiliksiä päiväunilta ennen keikkaa)

Eli samat fiilikset, kuin ihmisillä yleensä töihin lähtiessä

Voisi vähentää eritteistä puhumista keikoillaan. Tuonkin olisi voinut mainita jollain muulla tavalla. Yäk.

Vierailija
45735/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö eilistä K:n keikkaa jostain?

Vierailija
45736/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeekö eilistä K:n keikkaa jostain?

Utukarsila ig tilillä on pätkiä.

Vierailija
45737/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ei tiennyt hylkeestä mitään! 😮

Eipä tiennyt K ennenkun hänelle siitä kerrottiin. Saivat tiedon hieman eri aikaan. Ensin tiedon sai B joltain haastattelijalta. Siinä videossa B lähetti terveisensä K:lle jotenkin "Käärijä did you hear we have a baby seal!". Tätä K ei ehtinyt ilmeisesti kuulla. Hänkin sai tiedon joltain haastattelijalla. Molemmat olivat iloisesti yllättyneitä kunniasta.

Se baby seal oli Gregorin keksimä juttu, jonka sitten kertoi suomalaiselle euroviisufanimedialle, jonka tämä nainen tietysti innostui ja kysyi Bojanilta

Vierailija
45738/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mainitsi Conorin,varmasti ovat Bojanin kanssa hyviä ystäviä mutta ei me silti meidän vävypojasta niin vain luovuta. 😛

Oletko kukkapaita tulossa JO keikalle? Ja kiitos minultakin raportista 💚

Ja onhan kaikki muistaneet harjoitella Plastikaa?Mulla on nyt hyvä kun voin huutaa täysin rinnoin pari viikkoa kun yksin kotona.

Unohdin allekirjoittaa,katsotaan poistuuko 🤣

💚🌹🌹

Vierailija
45739/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku luuli, et K ei lue sen instaa eikä fanien viestejä, hihi. . .

Vierailija
45740/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku luuli, et K ei lue sen instaa eikä fanien viestejä, hihi. . .

Viestejä tuskin, kun niitä taitaa tulla aika paljon. Kommentteja sen sijaan toki, ja postauksia, joihin on tägätty.

Ketju on lukittu.