Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
45701/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se mitenkään hyvä juttu tietenkään oo jos artisti on humalassa keikalla..tosiaan siinä on valitettavasti se vaara että homma menee pahemmaksi. Ei se tyyppi itse sitten välttämättä tajua sitä että on liikaa humalassa yms. Paineet ja stressi on varmaan aikamoiset nyt, kova keikkatahti, Suomen ykkösjulkkis yms. Painoakin on tullut aika reippaasti lisää. Ei Kärtsärin painossa mitään vikaa ole nytkään, mutta jos sitä lyhyessä ajassa tulee reilusti, ei ehkä ole elämäntavat ihan hyvät.

Joo ei mustakaan sen painossa tms ole tosiaankaan mitään vikaa, mut ero on huomattava kevääseen ja viisuihin sen kropassa.

Vierailija
45702/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mul oli fiilis, et kiinnostaa kuin kilo paskaa lähtee tänne keikalle...mut kiitos, te teitte tän"

(K Fiiliksiä päiväunilta ennen keikkaa)

Sanoiko noin oikeesti? Alkaa kilsat tuntua jo selkeesti mut onneksi ei vielä ole tuntunut keikkaendorfiineihin mitä saa yleisöstä.

Keikalla sanoi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45703/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO, please don't be offended by the Eastern block thing. That person was clearly a troll, there's been so many here and now they decided to target you. The rest of us miss you 😚 I know that history is a touchy subject. Finns are the same if foreigners make false assumptions. So infuriating. Sorry that that happened.

I do agree that the boys seem more wild in the UK tour than in the Balkans though. Good thing on stage but ppl have also been a bit worried about B's interactions with the fans after the concerts. Any thoughts?

The Linguist

Hey Linguist :)

Don't worry, I'm not offended, if I had a EUR for every time someone confused or misunderstood something about my part of the world or its past, I'd be retired now. :D

Yeah, as I mentioned before, I think they just react differently based on who is in the audience. They go with the flow. I think Bojan in particular, I think he even said in one old interview that when he goes on stage, he never knows what will "come out of him" during that performance. I think that's what makes them great, each concert is a little bit different and leaves the fans wonder what will happen next. 

And, as we talked about before, I do think being "away from home" has a bit of an effect as well - even though obviously it's all on tiktok sooner or later. :)

I'm a little jealous that I'll probably always get the "PG version" here in Slovenia. :) 

As for the fans, yeah, as I mentioned before, their tour manager is not with them, so they have a little more freedom, I guess. I say, just enjoy it (the guys and the fans) because I have a feeling that they will be so popular soon that they will need security, official, "controlled" meet&greet events and that's not nearly as much fun as these spontaneous interactions.

Vierailija
45704/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen juuri ja juuri elossa edelleen, valitettavasti myöskään K ei ole kidnapannut mua eilen (ei olisi kyllä tarvinnut kovin väkisin mukana raahata). En ole myöskään herkästi säikkyvää sorttia, mukava ja hauska täältä on kirjoituksia lukea. Kiva, kun on jo kaipailtu ja pahoittelut, kun tässä kesti.

Sanotaanko, että keikka oli huomattavasti vielä edellistä kuumempi, johtuisiko myöhäisestä kellonajasta ja ehkä siitä, että ellen ihan väärässä ole, saattoi K olla hieman humalassa. Silleen hyvällä tavalla, aivan ihanat meikit oli eilen myös. Ja mikä tyyppi, kun olin huolissani lavan mataluudesta - hänhän esiintyi suurimman osan ajasta lavan edessä olevan laatikon/korokkeen/kaiuttimen mikä ikinä se onkaan päällä. Ja mulla oli mukavat maisemat.

Eilen illalla otti TODELLA paljon kontaktia yleisöön, ja sain sieltä itsekin useamman kerran katsetta (myös osoitti minua kerran vähän toruvasti sormella biisin aikana, varmaan tiesi, mitä mielessäni liikkui sillä hetkellä).

Paljon livekeikkoja kiertäneenä, nää K:n jutut on aivan ainutlaatuisia. Siitä ei heti toivukkaan. Ja nyt pitäis odottaa pari viikkoa seuraavaan! Myöhäinen esiintyminen onneksi silloinkin.

- Kukkapaita

K humalassa keikalla. Hmm... ei ehkä kannattaisi ottaa tavaksi.

Tai jos ei vaan nyt kestä selevinpäin.

Tavastiallahan se oli aivan ympäripäissään toisen keikan aikana, eilen materiaalien perusteella ehkä nätti pieni humala, mikä ei oo kovin vakava juttu.

Ympäripäissään? 😳

Ei ollut.

Vierailija
45705/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois se Kärde nyt ihan ohimennen jakaa ton Gregorin storyn, vaikka samaan aikaan Australian voyager Dannyn chachacha-tattoo-mashupin kanssa, niin ei olis niin ilmiselvää kaipausta. 😄

Ei jaa. Se ei tee mitään intoilevaa B:n suuntaan.

Mihin kategoriaan se Bieber postaus menee?

Ruma heteroläppä omien suomifrendien kesken. Musiikki, koska haluaa nauraa, kuinka fanit sekoaa, että K kaipailee Bojania.

Mä siis ihan oikeasti uskon tähän :(

K ei seuraa fandomiaan noin tarkasti. Meille tämä palsta on vissiin kaikki kaikessa, mutta K näkee lähinnä fanien taidetta ja keikkaklippejä ig:ssä 

Ai ettei tiennyt, että boyfriend on joku juttu?

Totta kai se tiesi. Jos sillä on puoli miljoonaa seuraajaa, niin kuinkahan moni fani on laittanut sille dm:nä jotain, mistä toi kyllä käy ilmi? Ei tarvii mitään palstoja lukea.

tuo on täysin sinun oletus. Minulla taas on faktaa pohjana: K sanoi, että saa niin paljon yksityisviestejä, ettei pysty edes käymään niitä kaikkia läpi. Sinulle tämä B+K on maailman napa ja keskipiste, johon kaikki johtaa, mutta hänelle se on luultavimmin katoava ajatus toukokuulta. Hän on kiireinen artisti, jolla on lähes 50 keikkaa tänä kesänä. Miksi ihmeessä hän jotain fanien shippausjuttuja seilailisi vapaa-aikana? Sinullakaan ei ole tietoa siitä, mitä Boyfriend -biisi merkitsi :lle ennen euroviisuja. Sinulla ei ole koko kontekstia tehdä tuollaisia syytöksiä, eli olisi parempi olla hiljaa

Miten niin K ei tiedä, että boyfriend biisi liittyy hänen ja Bojanin tutustumisen alkuaikoihin. Onko hän ehkä menettänyt muistinsa?

Tai se on merkittävä vain shippaajille ja oli heille vain huulenheitto joka tapahtui heille kuukausia sitten

Huulenheitto olikin, mutta miksi hän siihen palasi.

yksi teoria (koska emme voi tietää): hän ei muista edes tuota huulenheittoa viisuista, eli ei yhdistä kappaletta B:hen. Kuva stoorissa oli seksikäs, ja laulun sanat sopivat siihen. Keep it simple

Hehheh. Olenkin ihmetellyt, että miten täällä on niin paljon harhaista porukkaa. Nyt se selvis. Milleniaalit itse eivät tajua, että netti näkyy kaikille ja kaikkialla.

Totta kai K tietää ja muistaa kaikki suosituimmat klipit viisuista heidän bromancestaan. Kosinnan, Titanicin, lippuvideon, lantionnytlytyksen, Bussivideot. . . kaiken. Ja että ne on faneille iso juttu.

Olen itse kirjoittaja ja milleniaali, nuormepi kuin K :) Tiedämme myös, että mitään netistä ei näe, jos siellä ei roiku. Itse kuulin CCC:n ensimmäisen kerran alle kaksi viikkoa ennen viisuja, vaikka kaike tpäivät netissä roikun 

Vierailija
45706/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen juuri ja juuri elossa edelleen, valitettavasti myöskään K ei ole kidnapannut mua eilen (ei olisi kyllä tarvinnut kovin väkisin mukana raahata). En ole myöskään herkästi säikkyvää sorttia, mukava ja hauska täältä on kirjoituksia lukea. Kiva, kun on jo kaipailtu ja pahoittelut, kun tässä kesti.

Sanotaanko, että keikka oli huomattavasti vielä edellistä kuumempi, johtuisiko myöhäisestä kellonajasta ja ehkä siitä, että ellen ihan väärässä ole, saattoi K olla hieman humalassa. Silleen hyvällä tavalla, aivan ihanat meikit oli eilen myös. Ja mikä tyyppi, kun olin huolissani lavan mataluudesta - hänhän esiintyi suurimman osan ajasta lavan edessä olevan laatikon/korokkeen/kaiuttimen mikä ikinä se onkaan päällä. Ja mulla oli mukavat maisemat.

Eilen illalla otti TODELLA paljon kontaktia yleisöön, ja sain sieltä itsekin useamman kerran katsetta (myös osoitti minua kerran vähän toruvasti sormella biisin aikana, varmaan tiesi, mitä mielessäni liikkui sillä hetkellä).

Paljon livekeikkoja kiertäneenä, nää K:n jutut on aivan ainutlaatuisia. Siitä ei heti toivukkaan. Ja nyt pitäis odottaa pari viikkoa seuraavaan! Myöhäinen esiintyminen onneksi silloinkin.

- Kukkapaita

Tavastiallahan se oli aivan ympäripäissään toisen keikan aikana, eilen materiaalien perusteella ehkä nätti pieni humala, mikä ei oo kovin vakava juttu.

Ympäripäissään? 😳

Siellä huudeltiin jo yleisöstäkin, että v i t t u sä oot päissäs. Olihan se toinen keikka aikamoinen.

Seurasin sitä ig-livestä ja täysin normisti veti.

Vierailija
45707/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Kukkapaita

Ympäripäissään? 😳

Siellä huudeltiin jo yleisöstäkin, että v i t t u sä oot päissäs. Olihan se toinen keikka aikamoinen.

Siis onko tää totta? Luulisi, että Jodelissa olisi jo puhuttu tästä...

Jos fanitkin yhtä päissään, niin ei väliä eikä puheita.

Vierailija
45708/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
45709/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Kukkapaita

Ympäripäissään? 😳

Seurasin sitä ig-livestä ja täysin normisti veti.

En ole sanonut, että ei olisi vetänyt hyvin.

Vierailija
45710/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Bojanin soft hair-pätkä on kyllä ihana ...

Vierailija
45711/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kukkapaita raportista :) En malta odottaa, että pääse itse keikalle!

Vierailija
45712/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/baby_medicine/status/1681781974116061185?s=20

🔥🔥😍Kiree

Joku pinkkikynsinen kosketteli sitä tai yritti epätoivoisesti ja Jere ignooras kuten kunnon starba.

Vierailija
45713/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Kukkapaita

Kiitos, kun jaoit keikkakuulumiset meille. Oli todella ihana lukea ja kuulla mielipiteesi. Ihana myös, että sait vähän huomiotakin herralta itseltään 😉 ja mitä videoita ja kuvia on katsellut niin kuumalta tunnelma tosiaan vaikutti.

Kiitos Agentti Kukkis raportista! nyt pitää vielä tietää, minkä biisin aikana sait heristävää sormea? Tuliko mitään B viittauksia illan aikana?

Ainoa mikä mietityttää on että olis ollut humalassa. On puhunut että keikat vedetään selvin päin mutta onko tullut otettua Bessin yms kanssa parit. Toivottavasti ei tule tavaksi, ei hyvä pidemmän päälle vaikkei mitenkään tavatonta tietty ole ja taitaa olla harvassa vesiselvänä esiintyvät.

En tiedä eilisestä, mutta en ole kuullut että ainakaan tosissaan olisi sanonut vetävänsä keikkoja selvinpäin (paitsi kerran puhui jännittävänsä enemmän silloin.) Sillähän on lähes joka keikalla jotain holipitoista lavalla.

Joo, ja hyvä niin!!! Pikku boosti on ihan ok, ei nyt tietenkään mitkään lärvit niin ettei keikka suju.

Ja ei, en itse juo (enää. Enkä oo koskaan juonut paljon, huono viinapää. Mut aikoinaan join turhan usein sen pari)

Vierailija
45715/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko Bojanille laittaa enää Storynkään kautta viestiä? Just huomasin. En siis oo laittanut piiiitkään aikaan, niin en oo huomannut, että jäikö se milloin pois. Vain sydäntä pystyin laittamaan. Bojan on Lontoossa 🔥

Vierailija
45716/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO, please don't be offended by the Eastern block thing. That person was clearly a troll, there's been so many here and now they decided to target you. The rest of us miss you 😚 I know that history is a touchy subject. Finns are the same if foreigners make false assumptions. So infuriating. Sorry that that happened.

I do agree that the boys seem more wild in the UK tour than in the Balkans though. Good thing on stage but ppl have also been a bit worried about B's interactions with the fans after the concerts. Any thoughts?

The Linguist

Don't worry, I'm not offended, if I had a EUR for every time someone confused or misunderstood something about my part of the world or its past, I'd be retired now. :D

Yeah, as I mentioned before, I think they just react differently based on who is in the audience. They go with the flow. I think Bojan in particular, I think he even said in one old interview that when he goes on stage, he never knows what will "come out of him" during that performance. I think that's what makes them great, each concert is a little bit different and leaves the fans wonder what will happen next. 

And, as we talked about before, I do think being "away from home" has a bit of an effect as well - even though obviously it's all on tiktok sooner or later. :)

I'm a little jealous that I'll probably always get the "PG version" here in Slovenia. :) 

As for the fans, yeah, as I mentioned before, their tour manager is not with them, so they have a little more freedom, I guess. I say, just enjoy it (the guys and the fans) because I have a feeling that they will be so popular soon that they will need security, official, "controlled" meet&greet events and that's not nearly as much fun as these spontaneous interactions.

Glad to hear you're still on board 😊 thanks for your insights.

Have they btw ever organised those official m&g's or is it always just hang around and wait for them after the concerts?

Vierailija
45717/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The Linguist

En ollut trolli, enkä targetoinut ketään. Tarkoitin itäblokilla slaavilaista ja itä-eurooppalaista kulttuurimaisemaa, en niinkään poliittista kenttää. Lisäksi ei ole väärin sanoa entisiä _kommunistisia_ itä-eurooppalaisia valtioita itäblokiksi, tarkista vaikka Wikipediasta.

Se oli itselleni uutta tietoa, että Jugoslavia oli noinkin paljon vähemmän itäblokkilainen valtio, kuin luulinkaan, ja hyvä niin!

Hey,

It's all good. :) I'm glad we are all learning.

Yes, like you said, YU dumped Stalin and went "Now I'm better solo, solo, I never let me down, didi-down-down-down" and was one of the founding members of the Non-alignment movement which was kinda krejzah back then.

Though technically a dictator, Tito wasn't like the other dudes ruling in Eeastern E and life was quite different as well.

Vierailija
45718/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mul oli fiilis, et kiinnostaa kuin kilo paskaa lähtee tänne keikalle...mut kiitos, te teitte tän"

(K Fiiliksiä päiväunilta ennen keikkaa)

Sanoiko noin oikeesti? Alkaa kilsat tuntua jo selkeesti mut onneksi ei vielä ole tuntunut keikkaendorfiineihin mitä saa yleisöstä.

Keikalla sanoi?

Jep, mutta aloitti lauseen "Tää oon ollu yks mun hauskimmista keikoista" (ja jatkoi fiiliksillä, mitkä oli vielä ennen keikkaa).

Vierailija
45719/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The Linguist

Glad to hear you're still on board 😊 thanks for your insights.

Have they btw ever organised those official m&g's or is it always just hang around and wait for them after the concerts?

Hmm as far as I can remember, there was only one official meet&greet in Ljubljana (that was the event with the interview with B sitting on a beer crate) But even that was very informal, people could just show up etc.

Vierailija
45720/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Kukkapaita

Ympäripäissään? 😳

Siis onko tää totta? Luulisi, että Jodelissa olisi jo puhuttu tästä...

Ei vaikuttanut keikkaan mitenkään!!!!! Ehkä ne otti tauolla pikkasen viiniä, so what.

Ketju on lukittu.