Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
45681/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois se Kärde nyt ihan ohimennen jakaa ton Gregorin storyn, vaikka samaan aikaan Australian voyager Dannyn chachacha-tattoo-mashupin kanssa, niin ei olis niin ilmiselvää kaipausta. 😄

Ei jaa. Se ei tee mitään intoilevaa B:n suuntaan.

Mihin kategoriaan se Bieber postaus menee?

Ruma heteroläppä omien suomifrendien kesken. Musiikki, koska haluaa nauraa, kuinka fanit sekoaa, että K kaipailee Bojania.

Mä siis ihan oikeasti uskon tähän :(

K ei seuraa fandomiaan noin tarkasti. Meille tämä palsta on vissiin kaikki kaikessa, mutta K näkee lähinnä fanien taidetta ja keikkaklippejä ig:ssä 

Ai ettei tiennyt, että boyfriend on joku juttu?

Totta kai se tiesi. Jos sillä on puoli miljoonaa seuraajaa, niin kuinkahan moni fani on laittanut sille dm:nä jotain, mistä toi kyllä käy ilmi? Ei tarvii mitään palstoja lukea.

tuo on täysin sinun oletus. Minulla taas on faktaa pohjana: K sanoi, että saa niin paljon yksityisviestejä, ettei pysty edes käymään niitä kaikkia läpi. Sinulle tämä B+K on maailman napa ja keskipiste, johon kaikki johtaa, mutta hänelle se on luultavimmin katoava ajatus toukokuulta. Hän on kiireinen artisti, jolla on lähes 50 keikkaa tänä kesänä. Miksi ihmeessä hän jotain fanien shippausjuttuja seilailisi vapaa-aikana? Sinullakaan ei ole tietoa siitä, mitä Boyfriend -biisi merkitsi :lle ennen euroviisuja. Sinulla ei ole koko kontekstia tehdä tuollaisia syytöksiä, eli olisi parempi olla hiljaa

Tähh?????? Luuletko sinä, ettei se silti LUE niitä faneiltaan saamiaan viestejä, sehän vain sanoi, ettei ehdi VASTATA kaikille!

Tietenkin se lukee ja ehtii vastata OSALLE! Ei kaikille, mutta osalle.

Fanit sille laittaa viestiä, ei hänen tarvitse seurata mitään shippauskeskusteluja, kun kaikki, mitä me 60 fania tässä ketjussa ollaan ajateltu on lähetetty hänelle itselleen dm:nä jo moneen kertaan, koska tyypillä on puolimiljoonaa seuraajaa.

Tervetuloa puusta alas maahan vaan.

Et voi olla varma, että K itse lukee viestit ja vastailee. Kyllä sillä kuule on assari joka Käärijänä niihin joihinkin vastailee sitä mukaan kun ehtii. Sitten Käärijä vain julkisesti toteaa ettei ehdi vastata niihin kaikkiin...tottakai joutuu sanomaan noin.

Jo Antti Tuiskun alkuaikoina käytössä oli em. kikka. Kun sille lähetti fanipostia, niin sai vastauksena pitkähkön kirjeen ja alla oli Tuiskun allekirjoitus - siitähän sai sen mielikuvan että itse artisti oli sen kirjeen fanilleen väkertänyt. Nyt on vain eri kanavat fanipostille, mutta vastauksen antajana ei ole edelleenkään itse artisti.

Aivan! Täällä jengi oikeesti luulee, että K itse jokaisen viestin lukee ja punoo juonia shippaajien päänmenoksi

Häh? No niinhän se just tekeekin. Ettekö ole oikeasti huomanneet?

Vierailija
45682/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mul oli fiilis, et kiinnostaa kuin kilo paskaa lähtee tänne keikalle...mut kiitos, te teitte tän"

(K Fiiliksiä päiväunilta ennen keikkaa)

Sanoiko noin oikeesti? Alkaa kilsat tuntua jo selkeesti mut onneksi ei vielä ole tuntunut keikkaendorfiineihin mitä saa yleisöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45683/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🔥 HUOM!!!! Ig:ssa @naathy92 oli eilen pitänyt instaliveä Joksujen keikalta ja pitää myös tänään. Tiedote loppuu. 🔥

Laitetaanpas tämä tärkeä tiedote myös iltapäiväjengille, vaikka olettekin 99% samaa porukkaa kuin aamujengi 😅

Vierailija
45684/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mul oli fiilis, et kiinnostaa kuin kilo paskaa lähtee tänne keikalle...mut kiitos, te teitte tän"

Eli samat fiilikset, kuin ihmisillä yleensä töihin lähtiessä

Vierailija
45685/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO, please don't be offended by the Eastern block thing. That person was clearly a troll, there's been so many here and now they decided to target you. The rest of us miss you 😚 I know that history is a touchy subject. Finns are the same if foreigners make false assumptions. So infuriating. Sorry that that happened.

I do agree that the boys seem more wild in the UK tour than in the Balkans though. Good thing on stage but ppl have also been a bit worried about B's interactions with the fans after the concerts. Any thoughts?

The Linguist

En ollut trolli, enkä targetoinut ketään. Tarkoitin itäblokilla slaavilaista ja itä-eurooppalaista kulttuurimaisemaa, en niinkään poliittista kenttää. Lisäksi ei ole väärin sanoa entisiä _kommunistisia_ itä-eurooppalaisia valtioita itäblokiksi, tarkista vaikka Wikipediasta.

Se oli itselleni uutta tietoa, että Jugoslavia oli noinkin paljon vähemmän itäblokkilainen valtio, kuin luulinkaan, ja hyvä niin!

Oletko sä se varaketjussa pyörivä suuren kommunistisuvun vesa? Tai siksi kutsuit itseäsi. Mietin vaan, että voiko teitä kommunismista intoilijoita olla eksynyt tänne kaksikin kappaletta.

En todellakaan ole. Halveksin kommunismia.

Vierailija
45686/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttääköhän K piilareita? Joissain kuvissa sen silmät näyttävät todella vihreiltä, esim. noissa Tiia Öhmanin kuvissa. Tai sitten se on vaan jotain heijastusta.

Ei ole näkynyt piilareita lähikuvissa tai kuvia suurentaen. Heijastusta voimakkaista värillisistä valoista. J/K:n silmät ovat niin kauniin väriset, ettei hänen tarvitse piilareilla väriä muuttaa.

Jossain vanhoissa kuvissa on ollut mielestäni silmälasit (🥵🥵🥵🥵)

Voi olla ollut tai sitten ei. Onko sillä jotain merkitystä sinulle. Kaikenlaisia aurinkolaseja, myös fanien lahjoittamia on nähty.

Mitä sä täällä valita muille? Sä olet edelleen täällä, joku 70v mummo ja päätehtävä elämässä on stalkata Käärijää ja Bojania. Tosi noloa.

70-vuotiaalle mummolle päätehtävä elämässä saa ja voi olla Käärijän ja Bojanin stalkkaus. 

Muiden, nuorempien päätehtävä on kyllä tehdä jotain muuta kuin stalkata päivät pitkät.

T:Eri

Vierailija
45687/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen juuri ja juuri elossa edelleen, valitettavasti myöskään K ei ole kidnapannut mua eilen (ei olisi kyllä tarvinnut kovin väkisin mukana raahata). En ole myöskään herkästi säikkyvää sorttia, mukava ja hauska täältä on kirjoituksia lukea. Kiva, kun on jo kaipailtu ja pahoittelut, kun tässä kesti.

Sanotaanko, että keikka oli huomattavasti vielä edellistä kuumempi, johtuisiko myöhäisestä kellonajasta ja ehkä siitä, että ellen ihan väärässä ole, saattoi K olla hieman humalassa. Silleen hyvällä tavalla, aivan ihanat meikit oli eilen myös. Ja mikä tyyppi, kun olin huolissani lavan mataluudesta - hänhän esiintyi suurimman osan ajasta lavan edessä olevan laatikon/korokkeen/kaiuttimen mikä ikinä se onkaan päällä. Ja mulla oli mukavat maisemat.

Eilen illalla otti TODELLA paljon kontaktia yleisöön, ja sain sieltä itsekin useamman kerran katsetta (myös osoitti minua kerran vähän toruvasti sormella biisin aikana, varmaan tiesi, mitä mielessäni liikkui sillä hetkellä).

Paljon livekeikkoja kiertäneenä, nää K:n jutut on aivan ainutlaatuisia. Siitä ei heti toivukkaan. Ja nyt pitäis odottaa pari viikkoa seuraavaan! Myöhäinen esiintyminen onneksi silloinkin.

- Kukkapaita

K humalassa keikalla. Hmm... ei ehkä kannattaisi ottaa tavaksi.

Tai jos ei vaan nyt kestä selevinpäin.

Tavastiallahan se oli aivan ympäripäissään toisen keikan aikana, eilen materiaalien perusteella ehkä nätti pieni humala, mikä ei oo kovin vakava juttu.

Ympäripäissään? 😳

Siellä huudeltiin jo yleisöstäkin, että v i t t u sä oot päissäs. Olihan se toinen keikka aikamoinen.

Siis onko tää totta? Luulisi, että Jodelissa olisi jo puhuttu tästä...

Vierailija
45688/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois se Kärde nyt ihan ohimennen jakaa ton Gregorin storyn, vaikka samaan aikaan Australian voyager Dannyn chachacha-tattoo-mashupin kanssa, niin ei olis niin ilmiselvää kaipausta. 😄

Ruma heteroläppä omien suomifrendien kesken. Musiikki, koska haluaa nauraa, kuinka fanit sekoaa, että K kaipailee Bojania.

K ei seuraa fandomiaan noin tarkasti. Meille tämä palsta on vissiin kaikki kaikessa, mutta K näkee lähinnä fanien taidetta ja keikkaklippejä ig:ssä 

Totta kai se tiesi. Jos sillä on puoli miljoonaa seuraajaa, niin kuinkahan moni fani on laittanut sille dm:nä jotain, mistä toi kyllä käy ilmi? Ei tarvii mitään palstoja lukea.

tuo on täysin sinun oletus. Minulla taas on faktaa pohjana: K sanoi, että saa niin paljon yksityisviestejä, ettei pysty edes käymään niitä kaikkia läpi. Sinulle tämä B+K on maailman napa ja keskipiste, johon kaikki johtaa, mutta hänelle se on luultavimmin katoava ajatus toukokuulta. Hän on kiireinen artisti, jolla on lähes 50 keikkaa tänä kesänä. Miksi ihmeessä hän jotain fanien shippausjuttuja seilailisi vapaa-aikana? Sinullakaan ei ole tietoa siitä, mitä Boyfriend -biisi merkitsi :lle ennen euroviisuja. Sinulla ei ole koko kontekstia tehdä tuollaisia syytöksiä, eli olisi parempi olla hiljaa

Tähh?????? Luuletko sinä, ettei se silti LUE niitä faneiltaan saamiaan viestejä, sehän vain sanoi, ettei ehdi VASTATA kaikille!

Tietenkin se lukee ja ehtii vastata OSALLE! Ei kaikille, mutta osalle.

Fanit sille laittaa viestiä, ei hänen tarvitse seurata mitään shippauskeskusteluja, kun kaikki, mitä me 60 fania tässä ketjussa ollaan ajateltu on lähetetty hänelle itselleen dm:nä jo moneen kertaan, koska tyypillä on puolimiljoonaa seuraajaa.

Tervetuloa puusta alas maahan vaan.

Et voi olla varma, että K itse lukee viestit ja vastailee. Kyllä sillä kuule on assari joka Käärijänä niihin joihinkin vastailee sitä mukaan kun ehtii. Sitten Käärijä vain julkisesti toteaa ettei ehdi vastata niihin kaikkiin...tottakai joutuu sanomaan noin.

Jo Antti Tuiskun alkuaikoina käytössä oli em. kikka. Kun sille lähetti fanipostia, niin sai vastauksena pitkähkön kirjeen ja alla oli Tuiskun allekirjoitus - siitähän sai sen mielikuvan että itse artisti oli sen kirjeen fanilleen väkertänyt. Nyt on vain eri kanavat fanipostille, mutta vastauksen antajana ei ole edelleenkään itse artisti.

Älä nyt elä tuollaisessa itsepetoksessa. Tietenkin se lukee itse omaa instaansa. Vai kenetköhän se palkkasi laittamaan noin 3 Are youta 1500 viestin sekaan, aina tietynlaisiin kommentteihin?

Tietenkin se on ihan h*ton utelias olemaan koko ajan kartalla, miten fanit ja seuraajat reagoivat, sehän kyselee sitä keikoillakin koko ajan.

Aina kun sillä on aikaa se perkaa nimenomaan faniviestejä, ne on sille ihanaa h*umetta.

Naurattaa ajatus assarista, joka saa palkkaa siitä, että kommentoi homofoobikoille Are youta. :)

Vierailija
45689/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se mitenkään hyvä juttu tietenkään oo jos artisti on humalassa keikalla..tosiaan siinä on valitettavasti se vaara että homma menee pahemmaksi. Ei se tyyppi itse sitten välttämättä tajua sitä että on liikaa humalassa yms. Paineet ja stressi on varmaan aikamoiset nyt, kova keikkatahti, Suomen ykkösjulkkis yms. Painoakin on tullut aika reippaasti lisää. Ei Kärtsärin painossa mitään vikaa ole nytkään, mutta jos sitä lyhyessä ajassa tulee reilusti, ei ehkä ole elämäntavat ihan hyvät.

Vierailija
45690/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO, please don't be offended by the Eastern block thing. That person was clearly a troll, there's been so many here and now they decided to target you. The rest of us miss you 😚 I know that history is a touchy subject. Finns are the same if foreigners make false assumptions. So infuriating. Sorry that that happened.

I do agree that the boys seem more wild in the UK tour than in the Balkans though. Good thing on stage but ppl have also been a bit worried about B's interactions with the fans after the concerts. Any thoughts?

The Linguist

En ollut trolli, enkä targetoinut ketään. Tarkoitin itäblokilla slaavilaista ja itä-eurooppalaista kulttuurimaisemaa, en niinkään poliittista kenttää. Lisäksi ei ole väärin sanoa entisiä _kommunistisia_ itä-eurooppalaisia valtioita itäblokiksi, tarkista vaikka Wikipediasta.

Se oli itselleni uutta tietoa, että Jugoslavia oli noinkin paljon vähemmän itäblokkilainen valtio, kuin luulinkaan, ja hyvä niin!

Oletko sä se varaketjussa pyörivä suuren kommunistisuvun vesa? Tai siksi kutsuit itseäsi. Mietin vaan, että voiko teitä kommunismista intoilijoita olla eksynyt tänne kaksikin kappaletta.

En todellakaan ole. Halveksin kommunismia.

Ei nyt jatkettais tätä aihetta kuitenkaan jooko. Olisi kivempi pitää LadySLO palstalla kuin jankata tästä. Mitä muuta sulle kuuluu? Ootko seurannut Joksujen keikkoja UK:ssa?

Vierailija
45691/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen juuri ja juuri elossa edelleen, valitettavasti myöskään K ei ole kidnapannut mua eilen (ei olisi kyllä tarvinnut kovin väkisin mukana raahata). En ole myöskään herkästi säikkyvää sorttia, mukava ja hauska täältä on kirjoituksia lukea. Kiva, kun on jo kaipailtu ja pahoittelut, kun tässä kesti.

Sanotaanko, että keikka oli huomattavasti vielä edellistä kuumempi, johtuisiko myöhäisestä kellonajasta ja ehkä siitä, että ellen ihan väärässä ole, saattoi K olla hieman humalassa. Silleen hyvällä tavalla, aivan ihanat meikit oli eilen myös. Ja mikä tyyppi, kun olin huolissani lavan mataluudesta - hänhän esiintyi suurimman osan ajasta lavan edessä olevan laatikon/korokkeen/kaiuttimen mikä ikinä se onkaan päällä. Ja mulla oli mukavat maisemat.

Eilen illalla otti TODELLA paljon kontaktia yleisöön, ja sain sieltä itsekin useamman kerran katsetta (myös osoitti minua kerran vähän toruvasti sormella biisin aikana, varmaan tiesi, mitä mielessäni liikkui sillä hetkellä).

Paljon livekeikkoja kiertäneenä, nää K:n jutut on aivan ainutlaatuisia. Siitä ei heti toivukkaan. Ja nyt pitäis odottaa pari viikkoa seuraavaan! Myöhäinen esiintyminen onneksi silloinkin.

- Kukkapaita

Tavastiallahan se oli aivan ympäripäissään toisen keikan aikana, eilen materiaalien perusteella ehkä nätti pieni humala, mikä ei oo kovin vakava juttu.

Ympäripäissään? 😳

Siellä huudeltiin jo yleisöstäkin, että v i t t u sä oot päissäs. Olihan se toinen keikka aikamoinen.

Siis Tavastia? On, pidettiinhän silloin liveäkin. En ollut paikalla, mutta sen kautta tosiaan katselin.

Vierailija
45692/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Kukkapaita

Kiitos, kun jaoit keikkakuulumiset meille. Oli todella ihana lukea ja kuulla mielipiteesi. Ihana myös, että sait vähän huomiotakin herralta itseltään 😉 ja mitä videoita ja kuvia on katsellut niin kuumalta tunnelma tosiaan vaikutti.

Kiitos Agentti Kukkis raportista! nyt pitää vielä tietää, minkä biisin aikana sait heristävää sormea? Tuliko mitään B viittauksia illan aikana?

Ainoa mikä mietityttää on että olis ollut humalassa. On puhunut että keikat vedetään selvin päin mutta onko tullut otettua Bessin yms kanssa parit. Toivottavasti ei tule tavaksi, ei hyvä pidemmän päälle vaikkei mitenkään tavatonta tietty ole ja taitaa olla harvassa vesiselvänä esiintyvät.

En tiedä eilisestä, mutta en ole kuullut että ainakaan tosissaan olisi sanonut vetävänsä keikkoja selvinpäin (paitsi kerran puhui jännittävänsä enemmän silloin.) Sillähän on lähes joka keikalla jotain holipitoista lavalla.

Ei se taida ikärajattomissa lastenkonserteissa mitään juoda, mutta muissa on aika usein ollut se lonkku tai joku. Veikkaan kyllä, että se on useimmiten vaan se yks tai kaks. Mutta koituuhan siitäkin toki aika määrä, kun keikkaa on melkeen joka päivä.

Vierailija
45693/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Kukkapaita

Ympäripäissään? 😳

No tuskin siellä mitään kesäkuun alun Tavastian keikkaa enää ruoditaan. Ja ympäripäissään oli vähän liioteltu ilmasu.

Vierailija
45694/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako Kärtsä jaksaa noin niinku miten muuten, jos ei keikalle meinaa kiinnostaa lähtee edes? Ja edessä Euroopan kiertue. Palaako loppuun ennen sitä? Alkoholista otettu vähän lisäpotkua jaksamiseen. Toi on kyllä mahdollisimman huono tie. Toivottavasti ei oikeesti ihan väsähdä.

Vierailija
45695/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo vieläkään bongannu sitä poikkeuksillista karismaa noista v*ttu ja paska- välispiikeistä ja sitä mitä lisäarvoa ne pakettiin tuo

Vierailija
45696/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin K ei tiedä, että boyfriend biisi liittyy hänen ja Bojanin tutustumisen alkuaikoihin. Onko hän ehkä menettänyt muistinsa?

Tai se on merkittävä vain shippaajille ja oli heille vain huulenheitto joka tapahtui heille kuukausia sitten

Huulenheitto olikin, mutta miksi hän siihen palasi.

yksi teoria (koska emme voi tietää): hän ei muista edes tuota huulenheittoa viisuista, eli ei yhdistä kappaletta B:hen. Kuva stoorissa oli seksikäs, ja laulun sanat sopivat siihen. Keep it simple

Hehheh. Olenkin ihmetellyt, että miten täällä on niin paljon harhaista porukkaa. Nyt se selvis. Milleniaalit itse eivät tajua, että netti näkyy kaikille ja kaikkialla.

Totta kai K tietää ja muistaa kaikki suosituimmat klipit viisuista heidän bromancestaan. Kosinnan, Titanicin, lippuvideon, lantionnytlytyksen, Bussivideot. . . kaiken. Ja että ne on faneille iso juttu.

Vierailija
45697/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sen sanottuaan kulautti kurkkuun vähän kirkasta.

Jos ei kiinnosta, mutta pakko lähtee - alco turruttaa niin että jaksaa taas. Tätähän se on ollut edesmenneillä ja entisillä artisteilla. Ei hyvä.

Vierailija
45698/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako Kärtsä jaksaa noin niinku miten muuten, jos ei keikalle meinaa kiinnostaa lähtee edes? Ja edessä Euroopan kiertue. Palaako loppuun ennen sitä? Alkoholista otettu vähän lisäpotkua jaksamiseen. Toi on kyllä mahdollisimman huono tie. Toivottavasti ei oikeesti ihan väsähdä.

Kyllä. Sen tavallisen tarinan klassikkoalkutahdit

Vierailija
45699/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo vieläkään bongannu sitä poikkeuksillista karismaa noista v*ttu ja paska- välispiikeistä ja sitä mitä lisäarvoa ne pakettiin tuo

Ei se mitään, mä olen!

Vierailija
45700/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Kukkapaita

Olitko Kukkapaita ihan eturivissä? 😛

Ketju on lukittu.