Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Jos parista viestistä tuli jo näin paha sekasorto voin vain kuvitella, miten 7.6 oikein käy.
Ehkä tämä päivä merkataan jatkossa ylös almanakkoihin ja siitä tehdään uusi virallinen liputuspäivä.
Vierailija kirjoitti:
En oo lukenut ketjua koko päivänä enkä siis tajua enää mitään. :D Meghanit ja Tillit vaan pyörii.
Täällä nämä juonenkäänteet tapahtuvat hieman ripeämmin kuin Salkkareissa.Salkkareihin pääsee kiinni, vaikka viikko jäis väliin. Ja varsinkin nämä juonenkäänteet eivät ole arvattavissa.Toki K ja B ovat edelleen hyvin läheisiä ja BROMANCE kukoistaa.
Mun teini-ikäiset, kohta jo aikuiset, lapset luulee, että mulla on uusi mies (ollut pitkään yh), kun lueskelen näitä juttuja puhelimella ja muuta sisältöä, ja hymyilen itsekseni. Aika kova juttu ihan aidosti, että tällainen saa noin hyvälle tuulelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos parista viestistä tuli jo näin paha sekasorto voin vain kuvitella, miten 7.6 oikein käy.
Ehkä tämä päivä merkataan jatkossa ylös almanakkoihin ja siitä tehdään uusi virallinen liputuspäivä.
😅. Voin kuvitella että muutamaankin kalenteriin tämä on merkitty. Sit jos tuleekin mutkia matkaan niin seuraa maansuru, monessakin maassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän hittoa teen ku pitäs huomenna olla kaverille muuttoapuna. Siinähän menee koko shippailupäivä ihan hukkaan. Taidan pistää viestiä aamulla vatsataudista ...
Meidän firman yksi hammaslääkäri on ollut sairaana koko viikon. Hmmmm. Pistää vähän epäilyttämään.
Ihan selvä tapaus.
Ette kyllä sotke minua tähän mukaan. Olen Tukholmassa yhdessä koulutuksessa ja joo luen samalla vauva palstaa. T: hammaslääkäri
😂
Mitä se tyttis oli kommentoinu sinne kuvaan ku en löydä sitä kommenttia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ymmärtänyt oikein, että mukaan tarinaan on nyt tullut ankara Till setä ja taustalla pinnalle pyrkivä Meghan?
Till-setä on tullut jäädäkseen ja on sitä mieltä, että Meghan ei kuulu tähän tarinaan. Till-setä palaa illalla, kun Meghanista jankkaavat ovat menneet nukkumaan. Ja Till siis palaa; entistä isompana ja pahempana.
No nyt päästiin asiaan. Tänä iltana meno Tukholmassa saattaa käydä villiksi. T: hammaslääkäri
Vierailija kirjoitti:
En oo lukenut ketjua koko päivänä enkä siis tajua enää mitään. :D Meghanit ja Tillit vaan pyörii.
Tänään ollut kyllä melkonen päivä, paljon saatu aikaiseksi ja päästy tavoitteisiin. Välillä kireämpi tunnelma ja kuohuvia tunteita, mutta kiitos seisoi kyllä oikeassa kohdassa myös lopulta. Mä oon kyllä ihan ylpeä meistä. Jatketaan samalla tavalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😅. Voin kuvitella että muutamaankin kalenteriin tämä on merkitty. Sit jos tuleekin mutkia matkaan niin seuraa maansuru, monessakin maassa
Voi ei, mulla on silloin vapaapäivä! Enkö saa ikinä mielenrauhaa näistä tyypeistä?
Vierailija kirjoitti:
Mun teini-ikäiset, kohta jo aikuiset, lapset luulee, että mulla on uusi mies (ollut pitkään yh), kun lueskelen näitä juttuja puhelimella ja muuta sisältöä, ja hymyilen itsekseni. Aika kova juttu ihan aidosti, että tällainen saa noin hyvälle tuulelle.
Hauskaa 😅 Mun 2-kymppinen poika menossa katsomaan Rammsteinia ja sen kanssa viestittelin tänään ja kerroin sitten et oon tämmösellä fanipalstalla pyörinyt ja et naurettu just et Käärijä on siellä lomalla eikä pääse tapaan idoliaan jne. Poika vastasi: "oi voi 😂". Et se on taas mammalla menoa ...
Vierailija kirjoitti:
No mutta sullahan on kaksi uutta miestä! Bojan ja Käärijä!!
Mitä luulette, joutuukohan bojan vetämään Archie Cruzieta turpaan Helsinkivierailullaan?
Vierailija kirjoitti:
Se oli laittanut et "you slovakki you, Jere is mine, I'm his number one, now and forever".
Vierailija kirjoitti:
Kyl se sielt löytyy kun scrollaa alaspäin. Ei mitään ihmeellistä tosin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette, joutuukohan bojan vetämään Archie Cruzieta turpaan Helsinkivierailullaan?
Meinaatko et Bojan ei sais ensin turpaansa?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Tilliä ja Meghania, jotta pääsee heidän lävitseen rakkaimpansa luo.
Mitä se Maggie nyt meinaa, pysys nyt lestissään. Ei sovi sekaantua ku pojat rustaa runoja toisilleen.
Bojanin käsi oli jo eka iltana Kn kaulalla.🥰
https://twitter.com/elyrian_xiii/status/1662077451210481664?s=46&t=Cpy9…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun päivärytmi:
1. Heti seiskalta avaa IG
- Tsekkaa Käärijä
-tsekkaa Bojan
-tsekkaa jokerout
-tsekkaa manageri2. Sit chachacha soimaan ja aamukahvin keittoon
3. Tsekkaan IS, IL, HS, YLE hakusanalla Käärijä.
4.vauvalehden K ja B ketju auki
5.käy tsekkaa vauvan euroviisu ketju
6. Käy kattoon YouTube katselukertojen määrä (koska CCC menee Loreenista ohi).
7. Tsekkaa jodelin böörijä palsta
8.käyn katsomassa käärijä ja bojan hakusanalla uusimmat tiktok videot
9. Katson uudestaan vanhat tiktok videot ja youtubevideotToistan kohdat 1-8 noin kymmenen kertaa
Joo,työnantaja arvostaa, mies arvostaa ja lapset arvostaa, hitto haluun jo lopettaa tän!!🤣🤣
T.Addikti
Luojalle kiitos sulla ei ole oikeas työtä, miestä eikä lapsia. 🤣🤣
Kyl mul on, tekee tästä virlä sairaampaa!! Vaativa asiantuntijatyö, mies, lapset, kissa ja koira🤣🤣🤣🤣
On varmasti, fantasioissasi. 🤣😂
Mistä lähtien nettitrollaamista on pidetty asiantuntijatyönä. 😂😂😂
😂😂Paras!