Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
45561/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei tietenkään ole heteromiehiä kertomassa, että millälailla homoseksiasentojen imitointi tuo kivaa ja iloista mieltä läppänä heille imitoijille itselleen, mutta olen edelleen tosi utelias kuulemaan, jos joku haastattelija vaikka kysyisi asiaa joskus Jereltä.

Tiedätkö, että on myös heterot voivat harrastaa kivaa takaapäin asennossa. Ei se ole mikään homoseksiasento.

Amen. Tämä hetero-pp-jankkaaja voi perustaa oman ketjun aiheelle niin ehkä sieltä löytyy muita asiasta kiinnostuneita vastailemaan, tähän ketjuun tämä ei enää liity mitenkään

En tiedä, mistä puhut. Tuo oli minun ainoa aiheeseen liittyvä kommentti, enkä ole jankannut aiheesta. Vastasin vaan asiallisesti, että kyseessä ei ole mikään huomiseksiasento. Ärsyttää, että yhden leikkimielisen pyllistys kuvan takia, joku nostaa kauhean päiviä kestävän metakan täällä.

Ei ollut sulle tämä kehoitus siirtyä muualle vaan sille jankkaajalle jolle vastasit

Vierailija
45562/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paremmin sopisi, että miehet seurustelisivat ja pariutuisivat miesten kanssa ja naiset vastaavasti naisten kanssa! Miehille seksi on kaikkein tärkeintä suhteessa ja naisille taas henkiset ominaisuudet. Näin ollen ehdotukseni olisi todella toimiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45563/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei tietenkään ole heteromiehiä kertomassa, että millälailla homoseksiasentojen imitointi tuo kivaa ja iloista mieltä läppänä heille imitoijille itselleen, mutta olen edelleen tosi utelias kuulemaan, jos joku haastattelija vaikka kysyisi asiaa joskus Jereltä.

Tiedätkö, että on myös heterot voivat harrastaa kivaa takaapäin asennossa. Ei se ole mikään homoseksiasento.

Onko siis muitakin asentoja kuin se, missä mies on päällä? No sekin on tarpeeksi syntinen minun mielikuvitukselle. T: kuva jankkaaja

Vierailija
45564/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttääköhän K piilareita? Joissain kuvissa sen silmät näyttävät todella vihreiltä, esim. noissa Tiia Öhmanin kuvissa. Tai sitten se on vaan jotain heijastusta.

Ei ole näkynyt piilareita lähikuvissa tai kuvia suurentaen. Heijastusta voimakkaista värillisistä valoista. J/K:n silmät ovat niin kauniin väriset, ettei hänen tarvitse piilareilla väriä muuttaa.

Jossain vanhoissa kuvissa on ollut mielestäni silmälasit (🥵🥵🥵🥵)

Vierailija
45565/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä menen katsomaan nyt sitä Käärijän ja Häärijän pyllistys kuvaa ja aion kuvitella Häärijän tilalle Bojanin. Sen kun ankeuttaja poistat viestini, mutta mielikuvitustani et pysty poistamaan. T: viisugay

"..aion kuvitella Häärijän tilalle Bojanin."  Eikö tuo jos mikä, ole itsensä pettämistä.

Kuinka paljon ja pitkään on terveellistä kuvittelua jatkaa. Ehkä siinä menee raja, kun todellisuus alkaa hämärtyä ja alkaa viihtyä yhä enemmän mielikuvitusmaailmassa. Toivon ettei sinulle käy nii

Voi kuule, mun mielikuvituksessa seikkailee niin Jan, Nace, Kyproksen Adam, Wiwibloggsin William, Käärijä jne. Nämä nyt viisuista mainitakseni. Variaatioita on paljon. Sitä en käsitä, miten todellisuus voi alkaa hämärtyä mun s.fantasioiden takia.

Sen verran sinun todellisuus on nyt hämärtynyt, että et ymmärrä sitä tämä ole oikea ketju sun tai kenenkään seksifantasioiden kertomiseen.  Jos koet saavasi seksifantsujen kertomisesta jotain itsellesi, suosittelen toista ketjua tai uuden vähän roisimman perustamista.

Vierailija
45566/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai K kidnapannut kukkapaitaa, kun mitään ei kuulu?

Vierailija
45567/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
45568/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin taas ketjuun (myöhässä sorry) mutta tykkään tosi paljon tosta B:n psykedeelisestä paidasta, eikö muut? Ilmeisesti vaatetus jakaa paljon mielipiteitä.

Yhtä myöhässä, mutta: Rakastan. Myös muita mummolan verhoja ja pitsiliinoja. 🤌 Liverpoolissa B:n paita oli tosin aika rumakuosinen. Housuissa toivoisin istuvampaa linjaa, jotta peppu ja reidet pääsevät oikeuksiinsa. Viime aikoina on onneksi ollutkin niin.

Musta Bojanin ja muidenkin jokeroutilaisten vaatteet on ihania. Ilmeisesti aika paljon hankkivat secondhandina, ainakin Amsterdamissa kiertelivät noita putiikkeja

Vierailija
45569/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amen. Tämä hetero-pp-jankkaaja voi perustaa oman ketjun aiheelle niin ehkä sieltä löytyy muita asiasta kiinnostuneita vastailemaan, tähän ketjuun tämä ei enää liity mitenkään

En tiedä, mistä puhut. Tuo oli minun ainoa aiheeseen liittyvä kommentti, enkä ole jankannut aiheesta. Vastasin vaan asiallisesti, että kyseessä ei ole mikään huomiseksiasento. Ärsyttää, että yhden leikkimielisen pyllistys kuvan takia, joku nostaa kauhean päiviä kestävän metakan täällä.

Kommentoin, että homoseksiasento, koska viittaan sillä K:n postaamaan kuvaan, jossa olivat hän ja Häärijä. En asentona sinänsä.

Häärijä on nainen, joten rauhoitu jo. P.s. Ketään ei loukattu kuvauksissa.

Vierailija
45570/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttääköhän K piilareita? Joissain kuvissa sen silmät näyttävät todella vihreiltä, esim. noissa Tiia Öhmanin kuvissa. Tai sitten se on vaan jotain heijastusta.

Ei ole näkynyt piilareita lähikuvissa tai kuvia suurentaen. Heijastusta voimakkaista värillisistä valoista. J/K:n silmät ovat niin kauniin väriset, ettei hänen tarvitse piilareilla väriä muuttaa.

Jossain vanhoissa kuvissa on ollut mielestäni silmälasit (🥵🥵🥵🥵)

Niin on, ja näyttää ihan sairaan hyvältä niissä. Siksi aloin epäilemään piilareiden mahdollisuutta. Mutta kauniit on silmät oli piilarit, lasit tai ei.

Vierailija
45571/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin taas ketjuun (myöhässä sorry) mutta tykkään tosi paljon tosta B:n psykedeelisestä paidasta, eikö muut? Ilmeisesti vaatetus jakaa paljon mielipiteitä.

Yhtä myöhässä, mutta: Rakastan. Myös muita mummolan verhoja ja pitsiliinoja. 🤌 Liverpoolissa B:n paita oli tosin aika rumakuosinen. Housuissa toivoisin istuvampaa linjaa, jotta peppu ja reidet pääsevät oikeuksiinsa. Viime aikoina on onneksi ollutkin niin.

Musta Bojanin ja muidenkin jokeroutilaisten vaatteet on ihania. Ilmeisesti aika paljon hankkivat secondhandina, ainakin Amsterdamissa kiertelivät noita putiikkeja

Minulla on vintagevaatteita useista amsterdamilaisputiikeista. Harmi ettei ihan viime aikoina ostettuja, olisi hauskempi kuvitella että on itse vilkaissut jotain puseroa, jättänyt sen hyllyyn ja lopulta se on mennyt Jokereiden päälle. :D

Vierailija
45572/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei puhu JO:n eilisestä Glasgown keikasta mitään :( Näytti olevan tosi kova meno, edelleen näyttää lähes toiselta bändiltä, kuin slaavilaisissa maissa esiintyessään. Tykkään sata kertaa enemmän tästä menosta.

Harmittaa, etten ollut eilen paikalla, vaan pitää mennä Hesaan!!!! Oon ihan varma, ettei meno ole siellä yhtä rock rock.

Lontoo voi olla kiertueen kovin, toivotaan että ainakin itse nauttivat :)) 💛💛💛

Vierailija
45573/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, leikkimielinen gallup tähän väliin. Peukku ylös, jos LadySlo on Gregor ja peukku alas, jos ei ole.

Ei oo LadySlosta pahemmin kuulunu nyt ku Gregor palas lomalta, hmm :D

LadySLO is recovering from everything in an Eastern block country. ;)

Hellouu Gregor.😘

Vierailija
45574/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vintagevaatteita useista amsterdamilaisputiikeista. Harmi ettei ihan viime aikoina ostettuja, olisi hauskempi kuvitella että on itse vilkaissut jotain puseroa, jättänyt sen hyllyyn ja lopulta se on mennyt Jokereiden päälle. :D

No nyt tässäkin keskustelussa saatiin jo vähän vaatteita päälle.😂

Vierailija
45575/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, leikkimielinen gallup tähän väliin. Peukku ylös, jos LadySlo on Gregor ja peukku alas, jos ei ole.

Hellouu Gregor.😘

Lopeta. Tuskin Gregorin teiniajan ihastus oli John Taylor Duran Duranista. (Vai Nick?)

Vierailija
45576/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hellouu Gregor.😘

Lopeta. Tuskin Gregorin teiniajan ihastus oli John Taylor Duran Duranista. (Vai Nick?)

Mene vaikka happihyppelylle kiitos. On se kumma, kun joku yrittää kieltää tällä palstalla huumorin.

Vierailija
45577/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ymmärsin oikein niin agentillamme The Kukkapaidalla meni ilta hieman myöhäiseksi ja potee nyt kankkusta.. uskon että palaa raportin pariin kun hieman vetää unta ja happea💖

Leila

Vierailija
45578/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin :) Kadehdin vähän niitä vaaleanpunaisia farkkuja (näyttivät ainakin farkuilta), jotka Bojanilla oli vähän aikaa sitten keikalla. Ne oli sellaiset vähän löysemmät.

Vierailija
45579/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hellouu Gregor.😘

Mene vaikka happihyppelylle kiitos. On se kumma, kun joku yrittää kieltää tällä palstalla huumorin.

Miten niin kieltää? Etkö osaa ohittaa kommentteja, joista et pidä?

Vierailija
45580/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei puhu JO:n eilisestä Glasgown keikasta mitään :( Näytti olevan tosi kova meno, edelleen näyttää lähes toiselta bändiltä, kuin slaavilaisissa maissa esiintyessään. Tykkään sata kertaa enemmän tästä menosta.

Harmittaa, etten ollut eilen paikalla, vaan pitää mennä Hesaan!!!! Oon ihan varma, ettei meno ole siellä yhtä rock rock.

Lontoo voi olla kiertueen kovin, toivotaan että ainakin itse nauttivat :)) 💛💛💛

Kyllä varmasti stadissa rokataan!

Ketju on lukittu.