Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
45601/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä selasin vähän tiktokkia ja siellä oli tietenkin tämä uusin ccc-video. Ko. videossa joku oli kommentoinut, että joku fani oli sanonut B:lle (tai krisille, koska vastasi kommenttiin, jossa puhuttiin Krisistä) että on menossa myös K:n keikalle lokakuussa. B (tai Kris) oli vastannut: "tell him I miss him" <3 ei vaikuttanut kiusalliselta tai mitään, toivotaan että fandom vähän viilenee shippailuineen :)

Höpö höpö joku kertoi, että joku kertoi? Miksi vaivausut edes näpyttelemään tuollaista täysin turhaa meille?

Ei tarvitse uskoa, jos et halua! Näin siis kolmannen käden tietona kommentin, ne uskoo jotka haluaa. En tiedä uskonko itsekään, mutta on tänne hullumpiakin huhupuheita jaettu :D

Vierailija
45602/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai K kidnapannut kukkapaitaa, kun mitään ei kuulu?

Mitä mahtaa tehdä kukkapaidalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45603/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa miestä mäessä: miten löydän Tmblerista/Twitteristä sen vähän tuhmemman lyijykynäpiirustuksen?

https://www.tumblr.com/lumea-art/723074712945786880/so-i-literally-died…

Tämä muuten tuli näin nopeasti koska oli mulla hyvässä tallessa....

Laitoin nimittäin linkkiä 22v tyttärelle et screenshottaa tää mulle koska ei näy jos ei oo kirjautunut 🤭 (tytöllä siis Tumblr ja mulla ei).

Tuli hieman palautetta kun aukaisi sen jossain ihmisten ilmoilla 🥴

Ootko ihan seko? Pyydät tytärtäsi kuvaamaan sulle K&B jotain suihinottopiirustusta?

Seko - kyllä.

En tiennyt kyllä mitä linkki sisältää, mutta sieltä tuli ensin (lyhyehkön sadattelun jälkeen) kirjallinen kuvaus ja kysymys, että haluanko vielä screenshotin (no tietysti halusin).

Tytär siis 22 v eli ihan kyllä aikuinen. Shippaa B&K myös.

En haluaisi jakaa kyllä äitini kanssa mitään r.materiaaleja. Menee vähän se idea koko hommasta 😳

Vierailija
45604/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois se Kärde nyt ihan ohimennen jakaa ton Gregorin storyn, vaikka samaan aikaan Australian voyager Dannyn chachacha-tattoo-mashupin kanssa, niin ei olis niin ilmiselvää kaipausta. 😄

Ei jaa. Se ei tee mitään intoilevaa B:n suuntaan.

Mihin kategoriaan se Bieber postaus menee?

Ruma heteroläppä omien suomifrendien kesken. Musiikki, koska haluaa nauraa, kuinka fanit sekoaa, että K kaipailee Bojania.

Mä siis ihan oikeasti uskon tähän :(

K ei seuraa fandomiaan noin tarkasti. Meille tämä palsta on vissiin kaikki kaikessa, mutta K näkee lähinnä fanien taidetta ja keikkaklippejä ig:ssä 

Vierailija
45605/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa miestä mäessä: miten löydän Tmblerista/Twitteristä sen vähän tuhmemman lyijykynäpiirustuksen?

Laitoin nimittäin linkkiä 22v tyttärelle et screenshottaa tää mulle koska ei näy jos ei oo kirjautunut 🤭 (tytöllä siis Tumblr ja mulla ei).

Ootko ihan seko? Pyydät tytärtäsi kuvaamaan sulle K&B jotain suihinottopiirustusta?

Seko - kyllä.

En tiennyt kyllä mitä linkki sisältää, mutta sieltä tuli ensin (lyhyehkön sadattelun jälkeen) kirjallinen kuvaus ja kysymys, että haluanko vielä screenshotin (no tietysti halusin).

En haluaisi jakaa kyllä äitini kanssa mitään r.materiaaleja. Menee vähän se idea koko hommasta 😳

Ei kukaan sua siihen pakotakaan. Live and let live?

Vierailija
45606/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois se Kärde nyt ihan ohimennen jakaa ton Gregorin storyn, vaikka samaan aikaan Australian voyager Dannyn chachacha-tattoo-mashupin kanssa, niin ei olis niin ilmiselvää kaipausta. 😄

Ruma heteroläppä omien suomifrendien kesken. Musiikki, koska haluaa nauraa, kuinka fanit sekoaa, että K kaipailee Bojania.

K ei seuraa fandomiaan noin tarkasti. Meille tämä palsta on vissiin kaikki kaikessa, mutta K näkee lähinnä fanien taidetta ja keikkaklippejä ig:ssä 

Ai ettei tiennyt, että boyfriend on joku juttu?

Totta kai se tiesi. Jos sillä on puoli miljoonaa seuraajaa, niin kuinkahan moni fani on laittanut sille dm:nä jotain, mistä toi kyllä käy ilmi? Ei tarvii mitään palstoja lukea.

Vierailija
45607/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instastoorya odotellessa.

Vierailija
45608/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä o se ruusuilla ja sydämillä kuittaava ollut koko päivän? Hän on todella sydämellinen ja hauska hahmo täällä!

Hei kaikille 💚

Ja kiitos sinulle,kiva että joku jaksaa minun höpötyksiä lukea 💚 Ja olipa ihana yllätys tuo Gregorin stoori.Kyllä siinä on meidän shippilaivan kapteeni.Pitää muistaa pakata Rekollekin tuliaisia Tavalle

Me vietettiin eilen ukon kanssa hääpäivää etukäteen,kun hän lähti tänään kahdeksi viikoksi Kolumbiaan keikkaileen ja hoitaan asioita siellä päässä.Syötiin,tanssittiin laulettiin ja rakastettiin.Kivaa oli 😛

Pakko jakaa teillekin elämäni tärkein biisi.

Tämä tanssittiin meidän häissä ja tämä biisi sai minut tajuamaan,että taistelen vaikka kuinka kauan että yhteen päädytään.Meillä oli hankalampi aika ennen yhteen päätymistä ja minun ehdotuksesta otettiin paussi,että kumpikin saa ajatuksia selvittää kun kaikki oli niin vaikeaa.No tämä sitten tuli mulle ääniviestinä hänen laulamanaan ja silloin kaikki oli selvää.Kumpikin tunsi samalla lailla.Vink,vink kyllä lähtisi Daddyltäki taju,kun Puppy vetäis tämän biisin ja niin lähtis meiltä kaikilta 🤣 Ja sori kaikille,mutta tänään olen rakkauskuplassa. 💚🌹🌹

Vierailija
45609/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyy se Bojanin Careless whisper, vai onko sellaista missään?

Gregorin insta storyssä. Laulaa kyllä koko kööri eikä vain B. Ja vähemmän tunteella tulee kuin Cha Cha Cha 😉

Hän lauloi sen myös yhdessä yhden Wild-nuorten kaverin kanssa heidän ollessaan Irlannissa. Se oli jonkun IG-tarina.

Vierailija
45610/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai se tiesi. Jos sillä on puoli miljoonaa seuraajaa, niin kuinkahan moni fani on laittanut sille dm:nä jotain, mistä toi kyllä käy ilmi? Ei tarvii mitään palstoja lukea.

tuo on täysin sinun oletus. Minulla taas on faktaa pohjana: K sanoi, että saa niin paljon yksityisviestejä, ettei pysty edes käymään niitä kaikkia läpi. Sinulle tämä B+K on maailman napa ja keskipiste, johon kaikki johtaa, mutta hänelle se on luultavimmin katoava ajatus toukokuulta. Hän on kiireinen artisti, jolla on lähes 50 keikkaa tänä kesänä. Miksi ihmeessä hän jotain fanien shippausjuttuja seilailisi vapaa-aikana? Sinullakaan ei ole tietoa siitä, mitä Boyfriend -biisi merkitsi :lle ennen euroviisuja. Sinulla ei ole koko kontekstia tehdä tuollaisia syytöksiä, eli olisi parempi olla hiljaa

Vierailija
45611/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ois jopa mielenkiintoisempi tarina, kuin eilinen keikkakuvaus

Vierailija
45612/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BOJAN on kyllä mahtava.

Siellä hän laulaa suoraan kameralle K:n biisiä mistään mitään välittämättä. Ihan kuten juoksi jokin aika sitten äänittämään K:n biisejä festareilla, oikein viiletti ääntä kohden, mistään mitään välittämättä.

Hän ei ylianalisoi tai ajattele että jokin on noloa tai että ei voi näin tehdä kun mitähän somessa sit sanotaan tai suomalaisella vauvapalstalla.

Hän vaan menee ja tekee. Kuten K.

B ja K niin upee parivaljakko, oli se sit mitä vaan (ystävyys, kaveruus, sielunveljeys, bromance)

Ihana aamun aloitus huomata Tour bus-video, jossa B vetää yhä ulkomuistista noin hyvin ja antaumuksella vielä monen viikon tauon jälkeenkin.

Mutta olinko ainoa joka tuota ylläoleva sinänsä ihanaa viestiä lukiessa alkoi nauraa tuossa (freudilaisessa?) lipsahduksessa - hän ei yli analisoi!? 😅

Vierailija
45613/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme noin vartin päässä ensimmäisistä kukkapaitafanficeistä...

Vierailija
45614/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seko - kyllä.

Oksettavaa.

Vierailija
45615/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO, please don't be offended by the Eastern block thing. That person was clearly a troll, there's been so many here and now they decided to target you. The rest of us miss you 😚 I know that history is a touchy subject. Finns are the same if foreigners make false assumptions. So infuriating. Sorry that that happened.

I do agree that the boys seem more wild in the UK tour than in the Balkans though. Good thing on stage but ppl have also been a bit worried about B's interactions with the fans after the concerts. Any thoughts?

The Linguist

Vierailija
45616/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai Madridin bussiko se oli.

Vierailija
45617/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme noin vartin päässä ensimmäisistä kukkapaitafanficeistä...

meillä ei kyllä ole varaa säikyttää häntä pois täältä!

Vierailija
45618/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuo on täysin sinun oletus. Minulla taas on faktaa pohjana: K sanoi, että saa niin paljon yksityisviestejä, ettei pysty edes käymään niitä kaikkia läpi. Sinulle tämä B+K on maailman napa ja keskipiste, johon kaikki johtaa, mutta hänelle se on luultavimmin katoava ajatus toukokuulta. Hän on kiireinen artisti, jolla on lähes 50 keikkaa tänä kesänä. Miksi ihmeessä hän jotain fanien shippausjuttuja seilailisi vapaa-aikana? Sinullakaan ei ole tietoa siitä, mitä Boyfriend -biisi merkitsi :lle ennen euroviisuja. Sinulla ei ole koko kontekstia tehdä tuollaisia syytöksiä, eli olisi parempi olla hiljaa

Nii justiin!

Vierailija
45619/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin vasta tähän päivään. Ilokseni sain huomata et ig:ssa oli vaikka mitä kivaa matskua. Melkosta menoa ollut Jokeripojilla bussissa. Bojan tietysti vetänyt taas shown päänumerot 💚

Vierailija
45620/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naiveja seuraajia täällä oikein on? Luulette, että edellisen kerran K ajatteli Justin Bieberin Boyfriend-kappaletta siellä Amsterdamin bussissa? Ja seuraavan kerran ajatteli laittaa sen siihen housut auki -videoon, koska hänelle _itselleen_ tulee siitä Bojan mieleen?

Mä tajusin heti, että se oli heitto shippaajille siitä, mitä kappale täällä aiheutti.

Minusta sen biisin sanat sopivat vain siihen kuvaan. Siinä oli sensuelli K (ilma H:ta).. Minusta sopi passelisti sanat kuvaan vähän fanitytöille silmänruokaa ja vihjaava biisi. Niin kuin K sanoi: älkää nyt herranjumala ottako mun ig:tä niin tosissaan. En ota minäkään

Ketju on lukittu.