Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
45541/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gregor has still published things related to Käärijä within two or three days.

Whether they were insinuations or not, why doesn't he share similar clips of e.g. Loreen, Luke or Marco. That seal keychain, The wrapper drives the bus in the scooby-doo drawing, Cha Cha Cha bet. He could very well have left them unpublished and replaced them with something else. I think Gregor really liked Käärijja a lot.

Gregor pitää Kärtsästä vain sen vaikutuksen takia, jolla hän on vaikuttanut Jokerin uraan, hän tietää sekä jakaa että paljon faneja, tietysti hän haluaa pitää heidät onnellisina ja siksi hän antaa meille kaiken tämän materiaalin pitääkseen kihlauksen yllä instagramissa . Loreen tai Luke eivät liity JO:n uraan ollenkaan. Hän käyttää K:tä vain julkisuuteen JO:n hyväksi. K ei voisi vähempää välittää Rekosta

Vierailija
45542/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä K:lle hyväksi matkustaa yksin tai sitten esim. pelkkä Jesse mukaan, poikien reissu

Jesse on liian läheinen, ei varmana ottaisi Jesseä mukaan. Sit sillä ois kaks miestä, joista pitää huolta. Jotka ei varmaan halua mitään keskenään.

Jos joku pitää olla, niin Matti. Tuntee molemmat.

Keitä te olette "päättämään" kuka saa K:n kanssa matkustaa ja minne?

Kyllä se olen minä, joka asiasta päättää. Matti on kielitaitoinen ja fiksu. Kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45543/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvamies varmaan lähtee K:n mukaan?

Se vasta olisi! Riippuu varmaan siitä ,että tuleeko K esiintymään Sloveniassa... Eikö se turvamies ole yleensä mukana töihin liittyvillä matkoilla? Olisi kyllä hyvä jos joku suomenkielinen olisi K:n mukana, kun se kielimuuri on vielä aika korkea. Lisäksi jos JO-pojilla on työjuttuja, ei joutuisi K olemaan täysin yksin 

Vierailija
45544/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan suoraa edestä kuvattu versio menossa K:lle 💚

Veikkaan että vlogiin. Eikös se kuvaaja ollut joku nordicmusadiggari, että voisko se olla se joka sanoo siihen alkuun et "anna mennä".

Tässä taitaa nyt mennä Irlannissa bändiä kuvannut Dean Grainger ja vlogia tekevä Mark Pirc sekaisin. Anna mennä sieltä mustakin kuuluu et ehkä vaan kuulostaa siltä.

"Anna mennä" on Wild Youthin rumpalin taustakeskustelussa sanoma "And I went"

Meinaat että se ymmärtää suomea?

;)

Vierailija
45545/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä menen katsomaan nyt sitä Käärijän ja Häärijän pyllistys kuvaa ja aion kuvitella Häärijän tilalle Bojanin. Sen kun ankeuttaja poistat viestini, mutta mielikuvitustani et pysty poistamaan. T: viisugay

"..aion kuvitella Häärijän tilalle Bojanin."  Eikö tuo jos mikä, ole itsensä pettämistä.

Kuinka paljon ja pitkään on terveellistä kuvittelua jatkaa. Ehkä siinä menee raja, kun todellisuus alkaa hämärtyä ja alkaa viihtyä yhä enemmän mielikuvitusmaailmassa. Toivon ettei sinulle käy nii

Vierailija
45546/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei tietenkään ole heteromiehiä kertomassa, että millälailla homoseksiasentojen imitointi tuo kivaa ja iloista mieltä läppänä heille imitoijille itselleen, mutta olen edelleen tosi utelias kuulemaan, jos joku haastattelija vaikka kysyisi asiaa joskus Jereltä.

Tiedätkö, että on myös heterot voivat harrastaa kivaa takaapäin asennossa. Ei se ole mikään homoseksiasento.

Tuossa oli kaksi miestä.

Jos tälle linjalle lähdetään niin äläpä oleta kenenkään sukupuolta.

Vierailija
45547/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

J siis opettanut jollekin sen anna mennä?

Vierailija
45548/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei tietenkään ole heteromiehiä kertomassa, että millälailla homoseksiasentojen imitointi tuo kivaa ja iloista mieltä läppänä heille imitoijille itselleen, mutta olen edelleen tosi utelias kuulemaan, jos joku haastattelija vaikka kysyisi asiaa joskus Jereltä.

Tiedätkö, että on myös heterot voivat harrastaa kivaa takaapäin asennossa. Ei se ole mikään homoseksiasento.

Tuossa oli kaksi miestä.

Älä oleta tuollaisia. Häärijä voi olla vaikka sukupuoleton avaruusolento. Sä voit itseasiassa kuvitella asian noin, niin pääset eroon tuosta mies pyllistää miehelle traumastasi.

Vierailija
45549/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kait olisin enemmän huolissani jos K lähtis ihan yksin johonki ulkomaille. Sehän kidnapattais välittömästi eikä sitä enää sen jälkeen näkyis. Plus säheltäis kuitenkin sen kielitaitonsa kanssa ittensä johonki kuseen. 😅

Totta! K:n turvallisuus+kielitaito ovat ongelma :D tarvitaan ainakin kaksi esiliinaa/saattajaa kyytiin!

Viimeksi kun ehdotin, että K kannattaisi parantaa kielitaitoaan ihan itsensäkin takia, että kommunikointi voisi olla monipuolisempaa, sain runsaasti alapeukkuja.

Vierailija
45550/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa oli kaksi miestä.

Miesoletettuja?

Vierailija
45551/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa oli kaksi miestä.

Mille linjalle lähdetään? Faktalinjalle? Niin, ollessamme faktalinjalla siinä oli kaksi miestä.

Vierailija
45552/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amen. Tämä hetero-pp-jankkaaja voi perustaa oman ketjun aiheelle niin ehkä sieltä löytyy muita asiasta kiinnostuneita vastailemaan, tähän ketjuun tämä ei enää liity mitenkään

Vierailija
45553/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
45554/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä menen katsomaan nyt sitä Käärijän ja Häärijän pyllistys kuvaa ja aion kuvitella Häärijän tilalle Bojanin. Sen kun ankeuttaja poistat viestini, mutta mielikuvitustani et pysty poistamaan. T: viisugay

"..aion kuvitella Häärijän tilalle Bojanin."  Eikö tuo jos mikä, ole itsensä pettämistä.

Kuinka paljon ja pitkään on terveellistä kuvittelua jatkaa. Ehkä siinä menee raja, kun todellisuus alkaa hämärtyä ja alkaa viihtyä yhä enemmän mielikuvitusmaailmassa. Toivon ettei sinulle käy nii

Voi kuule, mun mielikuvituksessa seikkailee niin Jan, Nace, Kyproksen Adam, Wiwibloggsin William, Käärijä jne. Nämä nyt viisuista mainitakseni. Variaatioita on paljon. Sitä en käsitä, miten todellisuus voi alkaa hämärtyä mun s.fantasioiden takia.

Vierailija
45555/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippu fanireaktio videoon! B&K on ihan paras fandom! 😂

https://twitter.com/runwillerun/status/1681839357647306752

Parasta A.tiimiä 😄

Vierailija
45556/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistajalle: Mä kuvittelen usein jonkun polvillaan toisen edessä tai kontallaan ja asioita tapahtuu.. senkun poistat mutta mun päässä pyörii sellaiset K18 ficit joita et saa ikinä poistettua. Paljon hellyyttä ja ihanaa myös. En niitä kirjoita mihinkään mutta siellä ne silti pyörii. Vitsi näitä juonenkulkuja mun päässä. Ai että.

Vierailija
45557/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amen. Tämä hetero-pp-jankkaaja voi perustaa oman ketjun aiheelle niin ehkä sieltä löytyy muita asiasta kiinnostuneita vastailemaan, tähän ketjuun tämä ei enää liity mitenkään

En tiedä, mistä puhut. Tuo oli minun ainoa aiheeseen liittyvä kommentti, enkä ole jankannut aiheesta. Vastasin vaan asiallisesti, että kyseessä ei ole mikään huomiseksiasento. Ärsyttää, että yhden leikkimielisen pyllistys kuvan takia, joku nostaa kauhean päiviä kestävän metakan täällä.

Vierailija
45558/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, leikkimielinen gallup tähän väliin. Peukku ylös, jos LadySlo on Gregor ja peukku alas, jos ei ole.

Ei oo LadySlosta pahemmin kuulunu nyt ku Gregor palas lomalta, hmm :D

LadySLO is recovering from everything in an Eastern block country. ;)

Vierailija
45559/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis "hetero-pp-jankkaajalla" tarkoitin tätä yhtä joka kyselee mitä kaksi hetero-oletettua saa tällaisista kuvista, en kaikkia kärsivällisiä/kärsiviä vastaajia 😅

Ettekä ole osanneet edes vastata. Tota pitäis kysyä Jereltä jossain haastattelussa. Jos asia on jotenkin täysin vilpitön, hän voi helposti antaa siihen vastauksen.

Edelleen: perusta se oma ketju näille kysymyksille niin jotain ehkä kiinnostaa vastata

45560/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääköhän K piilareita? Joissain kuvissa sen silmät näyttävät todella vihreiltä, esim. noissa Tiia Öhmanin kuvissa. Tai sitten se on vaan jotain heijastusta.

Ei ole näkynyt piilareita lähikuvissa tai kuvia suurentaen. Heijastusta voimakkaista värillisistä valoista. J/K:n silmät ovat niin kauniin väriset, ettei hänen tarvitse piilareilla väriä muuttaa.

Ketju on lukittu.